Poslední návštěva: 18 črc 2019 21:50 Právě je 18 črc 2019 21:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 261 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2014 21:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 750
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo V70 I 2,5TDi, 760 2,8 PRV
Máš to fakt hezký chlape, zvláště ta 850 je skvělá. Jen tak dál a držím ti :good:

_________________
Bylo:Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2014 21:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Díky :)
Fotky zkusím nějaký vyhrabat, ale jinak teď zvládám akorát tak jezdit s V70T5, respektive vozit se, protože mi ani moc nepřipadá že bych to auto řídil :/ Na to abych pohnul s ostatníma autama pořád nejsou lidi, ale těším se na ně na obě dvě moc, protože řídit mě kažodopádně baví víc než se jenom vozit.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2014 21:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Tady musím souhlasit, ve V70 II se vozíme, V70 I se řídila. Zážitek z jízdy (pro řidiče) je u V70 I lepší

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Poslední čtvrtrok se nejvíc mýho úsilí točí okolo 850, to nejdůležitější se odehrálo tady:
Příloha:
image 7315.jpg

Příloha:
image 7311.jpg

Mohlo to bejt čistější, ale bohužel napoprvý mi přišel vršek hlavy, kde neseděly čísla se spodkem, ten jsem měl vyčištěnej horkou vapkou, a celkem i svítil, pak jsem byl tak nasranej že u toho správnýho vršku musel stačit mycí stůl.

Takže co je novýho:
- komplet upravená hlava, zvětšený kanály, sací ventily s většíma talířkama a tenčíma dříkama, tak aby se tam dalo dostat co nejvíc vzduchu, dělaná na objednávku v anglii + samozřejmě nový vodítka gufera komplet udělaný sedla
- vačky z 2.5 atmosféry
- mírně větší škrtící klapka (60mm motýl)
- ME7 vana + D5 olejovej výměník na vaně (zbavil jsem se tak dlouhých a vystřelujících hadic co vedly do chladiče), je to řešení který dokáže udržet nejstabilnější tlak a teplotu oleje) + vedení vody k ní (jiná hlavní vodní roura od pumpy atd.)
- předělaný odvětrání bloku - silnější vedení, oil catch tank, zpětnej ventil na tenký hadičce do sání
- S60R vodní pumpa, S60R těsnění pod hlavou (jinýho vrtání jsem si vědom, je to vyzkoušený), vymezený expanzní spáry, rovnou danej novej rozvoďák, protože hlava je podruhý dole.
Co se týká hardwaru motoru tak je to asi konečná, už toho moc nic jinýho se starým 2.3 blokem udělat nejde (THS kovaný ojnice už tam nějakej ten rok jsou).
- Do88 vodní chladič celohliníkovej
- Do88 poslední verze mezichladiče s počítačem optimalizovanýma vaničkama a tloušťkou jádra 50mm (tube and fin)
- nový standartní originál turbo Mitsubishi 19T
- různý nový hadice a hadičky spousta spon a spojovacího materiálu
- IPD zadní stabilizátor

Byl s tím vším neskutečnej vopruz pořád nějaký komplikace, prostoje, odklady... jenže jakmile jsem do ní poprvý sednul, všechno bylo zapomenuto. 850 jede sice zatím na starý mapě, ale nejlíp a nejstabilnějc co kdy jela. Za tři listopadový týdny jsem s ní najel 1300km, a nechápu například, kde se v ní bere tolik trakce při tak nízkých teplotách a klidně i na mokru, to všechno na gumách který jsou vpodstatě semislicky a neměly by studený vůbec fungovat. Pokud někdo máte auto jako víkendovku a neřešíte takovej matroš jako třeba r888, tak Federal 595 RS-R můžu vřele doporučit, a vůbec nejsou překážkou ani na normální ježdění, akorát mi připadá že si je mnohem víc užijete když je zmydlíte na pěkný zatáčkovitý silnici, než když je budete hoblovat po městě, najedou toho zákonitě míň než normální gumy.

Na tomto místě bych chtěl poděkovat hlavně Fílovi (+samozřejmě Davidu Patočkovi a nevím kdo ještě další z jejich týmu mojí objednávkově otravovací smršť schytal) za trpělivost a obětovost při mým nekončícím otravování s dalšíma a dalšíma dílama a objednávkama, který stále přibývaly :good: a v neposlední řadě taky Lukášovi (MilovnikVolva) za bleskový dodání sací vačky :good: , která mi přišla (jak jinak) úplně jiná než měla z anglie.


A takhle vypadá 850 připravená na zimní spánek... z tohodle úhlu jí to sluší nejlíp, pozadí si samozřejmě umím přestavit hezčí, ale nechci jí zašvihat před uklizením do haly, takže nejspíš už jen počkám abych tam přejel po suchu.
Příloha:
image 7302a.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1760
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ty vago bomba a ty vačky to mi vysvětli proč s atmosfery ?a pumpa s S60R?Je stejná počtem zubů jako klasika ?
Měl jsem vačky nedavno vyndaný a to mě teda s.... :ROFL: .
Jinak závidím těžce :D .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Ta je hodně fešná Dalibore! Krásně "při zemi" :D ...

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Petr.Chrpa píše:
Ty vago bomba a ty vačky to mi vysvětli proč s atmosfery ?a pumpa s S60R?Je stejná počtem zubů jako klasika ?
Měl jsem vačky nedavno vyndaný a to mě teda s.... :ROFL: .
Jinak závidím těžce :D .

Vačky z atmosféry maj delší dobu otevření, teď si nejsem jistej, jestli i zdvih. S60R pumpa nevím jestli neni jen pracovní název (jinak je to možná jen poslední verze Volvo vodní pumpy, každopádně je to ta s plechovým kolem), dostal jsem jí s ostatníma dílama z anglie a klidně to může bejt jako S60R vanou což je ME7 vana s dírou na hladinový čidlo. Naproti tomu S60R těsnění je specificiký pro R, pokud vím.

Švéd píše:
Ta je hodně fešná Dalibore! Krásně "při zemi" :D ...

D.

Díky. :) Při rychlostech kterých je schopná, je lepší jí držet co nejníž :green:

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
To chápu :D ... no zelenou můžu a tenhele "břicholezec" vypadá fakt dobře. Hele, jenom technická - Ty máš vpředu folie nebo se mi to zdá?

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Jo fólie tam jsou, ještě po italovi. Hlídkám se snažím vyhýbat. Ty fólie jsou ale stejně mizerný takže kdyby mě někde chtěli odstavit, nebyl by to až takovej problém (jak technickej tak psychickej ) dát je dolu.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1760
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Jo to zrušení hadic to je dobrej zlepšovák .
Já se s nima taky peru.
Někdy dojde na úpravy :lol: .
Jinak fakt pěkný .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Díky.
Know how k tomu předělání vany už mám. Z jetých dílů to ani nevyjde na až tak strašnej ranec, ale když v půli procesu zjistíš že něco chybí, tak to v zájmu rychlosti koupíš nový a cena naskakuje.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
dali píše:
Jo fólie tam jsou, ještě po italovi. Hlídkám se snažím vyhýbat. Ty fólie jsou ale stejně mizerný takže kdyby mě někde chtěli odstavit, nebyl by to až takovej problém (jak technickej tak psychickej ) dát je dolu.


No vypadá to dobře, já mám folie na eRku taky, ale až od B-sloupku, ale slabý a nějak mi chybí. Čéče mám cuky nafotit tu svoji :) .

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 21:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Nafoť, Davide. V70 1 v černý je nádherný auto... trochu nevýhoda je, že fotit se dá tak maximálně do dvou dnů po umytí... za předpokladu, že s ní mezi focením a mytím nebudeš jezdit :green:
Petr.Chrpa píše:
Někdy dojde na úpravy :lol: .

Nejhorší je když v půlce úprav zjistíš, že si radši měl dělat údržbu :%)

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver
Dneska jsem ji vyvez. Ale jinak mám ještě letnáky, no ale nafotím ji až bude lepší počasí ...

D.

_________________
Mercedes W221, non Volvo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 769
Bydliště: Nové Zámky
Pěkná práce! Už jenom dát dohromady a vyhodnotit ty informace, co a jak upravit! Smekám! :Bravo: Jseš pacoš! :good:

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Pěkný, jsem rád, že to nakonec celý klaplo ! :)
A doufám, že ti balíček v pořádku dorazil a všechno je v ouklendu...

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 05 pro 2014 23:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 452
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´
Jak jinak než pecka dali! Klobouk dolů, snad i já to to tak dotáhnu :D

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 06 pro 2014 00:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno/Velká Bíteš
Vůz: V70 R
Ze ja se sem vubec divam :) bych si to mel zakazat ale jinak pekny.Jen se trochu bojim toho az sem zacnes jeste vypisovat co mas udelanycho na te nafte to uz nebudu klidnej vubec :)

A Mekky to nmuzes ja pak budu jeste brecet vic az dostanu zas nekde na dalnici nalozeno :D

_________________
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 06 pro 2014 00:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 452
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´
Bukvik píše:
Ze ja se sem vubec divam :) bych si to mel zakazat ale jinak pekny.Jen se trochu bojim toho az sem zacnes jeste vypisovat co mas udelanycho na te nafte to uz nebudu klidnej vubec :)

A Mekky to nmuzes ja pak budu jeste brecet vic az dostanu zas nekde na dalnici nalozeno :D


no ja doufam ze ke konci jara muj white block, uz nestihne zaslechnout ani pláč :D

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 06 pro 2014 01:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 2657
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V70 III D5 '08
dali na hrad! :beer: :Bravo:

_________________
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 06 pro 2014 09:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 890
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Smekam před tebou,vazne jsi frajer. Klobouk dolu. Krasna práce....

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 06 pro 2014 15:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Díky všem za pozitivní ohlasy :good:
Jinak ještě na vysvětlení aby nedošlo k mýlce: motor by teď měl bejt celkem předimenzovanej a s tím zbytkem co je na něm navěšeno se celkem fláká. Potenciál kolik by motor snes je podle mě přes 600 koní, to znamená, že by na něj šlo pověsit vpodstatě jakýkoli turbo. Takže tenhle setup samozřejmě zdaleka neni maximum co lze vytěžit z 2.3 motoru, jenom motor je komplet, jakýkoli další úpravy už by měly být jen o věšení součástek vně motoru. Nejslabší článek je spojka (max 550Nm nová a jak se sjíždí tak se to snižuje) a převodovka.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 06 pro 2014 17:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4338
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Jesteze jsem tu svoji 850 prodal...

Je to totiz dost riskantni vec takoveto auto vlastnit a je to v podstate zavislost. I kdyz já do svojí investoval asi jenom zlomek toho o Dali, tak si zive vzpominam jake myslenky se mi porad honily hlavou.

Dali, pekna prace, zaslouzene ovace. Hezky jsi zužitkoval dosavadni vedomosti.

Treba se dockame i nejakeho zajimaveho videa ci dokonce zamlaskame na nekterem srazu - to bych si nenechal ujit.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 06 pro 2014 22:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 388
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD
Paráda Dalibore! :good:

Já se ale normálně stydím, protože já jsem na své eRko letos v podstatě ani nešáhl (když nepočítám to, že se mi podařilo odřít přední nárazník) a většinu roku prostálo v garáži... Nedá se nic dělat, příští rok se snad polepším...

_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
PříspěvekNapsal: 07 pro 2014 11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2014
Příspěvky: 115
Bydliště: Beroun
Vůz: Volvo II 103kw,r.v.2000,černá metalíza
Hezká kára ve správných rukách. :good:

_________________
GALERIE :-)
Poslední vůz je vždycky kombík...


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 261 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Facebook/Twitter [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.217s | 18 Queries | GZIP : On ]