dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#132 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od dali »

Protože se mi doma nahromadilo celkem dost klumpů a většina jsou věci, který se někomu můžou hodit až když se rozbijou tak si je s dovolením dám sem :Rose:
850T5/R /M4.x x70(s mechanickou škrtící klapkou)
5 kusů ojnic na B5234Tx 2000Kč za všechny nebo 500Kč za kus
z motoru c70 s automatem nájezd cca 170tkm (prodávám, protože jsem dával kovaný) budou se vám hodit pokud to s tím hrabáním v plnícím tlaku přeženete :green:
M4.x výfukové svody 1000Kč?
Na všechny turbo 5válce s mechanickou škrtící klapkou. Rádi praskaj. Opět z C70 automatu. Mají jednu prasklinku v přepážce uvnitř, která ale ničemu nevadí, normálně bývaj prasklý durch, že unikaj splodiny pod kapotu.
Naposledy upravil(a) dali dne 04 říj 2013 16:52, celkem upraveno 6 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#133 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od dali »

V70I 1999-2000 (CAN-bus bagy + whips)
1 kompletní a 1 nekompletní ta samá sada sedaček černá "polo(švindl)kůže" vinyl + černá jemná kostka airbagy OK, whips OK, možný poškození skladováním (pokud bude zájemce, zjistím). Síťky v opěradlech. Jedna sada předních sedaček má vyhřívání. Přednost má prodej kompletního interiéru, případně všeho najednou. Cena dohodou, představu mám, ale záleží taky na tom v jakým stavu to najdu.
Naposledy upravil(a) dali dne 19 bře 2012 02:08, celkem upraveno 2 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#134 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od dali »

Nějaký novinky pod kapotou....
image 3837.jpg
image 3837.jpg (73.07 KiB) Zobrazeno 11791 x
Kdyby si někdo myslel, že jsem umyl motor, tak ho zklamu...ikdyž teď už si to ale pomalu i zaslouží :)
image 3834.jpg
image 3834.jpg (72.25 KiB) Zobrazeno 11791 x
Nová dvouokroužková měrka, přechod na Mobil1 5W50
Rozpěrná tyč...
To nejdůležitější ale na fotce vidět neni, je to v krabici za nalévacím hrdlem ostřikovače, ale je to sakra znát :twisted: část toho je taky v kufru ale zatím v provizorní beta verzi...
image 3835.jpg
image 3835.jpg (67.11 KiB) Zobrazeno 11791 x
PS: aspoň ta krabice je origo Volvo :green:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#135 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od tomasss »

Aquamist? Kde jsi kupoval?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: sk- trnava

#136 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od berzerker »

hezky! Co hovoris na tycku ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#137 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od yoby »

tomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
vodíkovej generátor :D bojí se tý spotřeby :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#138 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od dali »

tomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.
Koupeno na eBayi:
http://www.ebay.de/itm/AEM-WASSER-METHANOL-EINSPRITZUNG-KIT-KEIN-TANK-30-3002-/300492396682?pt=DE_Autoteile&hash=item45f6be188a
berzerker píše:hezky! Co hovoris na tycku ?
Díky :wink: Je to znát, auto se dost zklidnilo hlavně ve střídajících se zatáčkách.
yoby píše:
tomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
vodíkovej generátor :D bojí se tý spotřeby :D
Pšššt. Eště si mě najde ten lobotom z ministerstva dopravy a dá mi na to vodoměr :green:

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#139 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od gusto »

Tady nezůstal kámen na kameni! Budu muset přijet se na tohleto podívat zblízka, nabrat inspiraci a směr. :good:
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#140 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od tomasss »

dali píše:Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.
Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre? :green:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#141 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od MarekV »

k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#142 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od dali »

tomasss píše:Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre? :green:
Nastavuje se Start PSI a Full PSI, jsou k tomu 3 velikosti trysek a pak taky můžeš laborovat s poměrem vody a metanolu....
Provizorní umístění controlleru dokud to ladím:
image 3839.jpg
image 3839.jpg (75.97 KiB) Zobrazeno 11723 x
Bez toho abys měl v autě AFR budík to asi nemá cenu pořizovat, leda že ti někdo s naprosto stejnou konfigurací auta poradí jeho nastavení....
Než jsem si vyved odvětrání do kapsy za kolem a měl dírku do interiéru, byl jsem z toho kapku zfetovanej :bad:
MarekV píše:k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?
Chladí to vzduch a ten metanol díky jeho oktanovýmu číslu 112 potlačuje klepání, a celkem slušně snižuje AFR, díky tomu můžeš jet na větší předstih a tlačit vyšší tlak bezpečně....
Primárně ti to výkon nezvýší, ale dovolí to dostat z daný konfigurace lepší hodnoty... prostě tam kde by ti ECU hrabala do předstihu a zasahovala kvůli prevenci detonací jedeš bez zaváhání plynule dál....a bezpečně pro motor....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#143 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od MarekV »

to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#144 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od Kuko28 »

Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem :D
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 136
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#145 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od Ray Doyle »

Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...

PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 422
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#146 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od majtinek »

Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#147 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od dali »

MarekV píše:to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?
Je to cítit, bez toho je jasně znát jak tomu jednotka auta krotí vášně. Koupil jsem už přemapovanou řídící jednotku, která počítá právě s dodatečným vstřikování metanolu...
Ray Doyle píše:Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...

PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
Jelikož jsem dlouho nemoh sehnat nikoho v rozumný vzdálenosti kdo by mi auto odladil tak jak chci já, nakonec jsem koupil ECU už s udělaným softwarem z UK... a přizpůsobil konfiguraci hardwaru tomu na co je mapa napsaná. Jako problém ladění Volva na brzdě prostřednictvím někoho, kdo to auto vidí poprvý mi připadá hlavně doba/kilometry potřebný na adaptaci řídící jednotky. Systémem pokus->adaptace->brzda... omyl-> znovu to může trvat pěkně dlouho a stát nehorázný peníze.
Jemný doladění někým už vymyšlený mapy by asi časem bylo fajn....
majtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
Určitě ne, do Prahy se moc často nedostanu... Třeba to bylo nějaký pravý R co mělo jako kamufláž vejfuk z ropáka :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#148 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od MarekV »

kde su kupoval ECU?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 136
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#149 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od Ray Doyle »

A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

MichalK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 103
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03

#150 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od MichalK »

majtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
Možná jsem to mohl být já. Ale "Rko" také nemám. Jen hodně moc vzdáleně podobné, asi díky kolům.
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#151 dali V70 2,5D, 850R

Příspěvek od dali »

MarekV píše:kde su kupoval ECU?
Prodával jí na anglickým fóru tamní guru, kterej se na těch mapách podílí. Vpodstatě by ale stačil jen eprom, ale zase když byla celá ECU v ceně (je to úplně obyčejná ME4.3 jednotka z 850, to podstatný je v tom švábovi, kterej je navíc v patici, takže by ho stačilo přecvaknout do mojí, kde mám taky naletovanou patici), tak proč jí nevzít....
Ray Doyle píše:A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?
V ideálním případě max 350koní/500+Nm reálný je mezi 320-340. Když budu hodně při zemi, tak 300 by tam mělo být s přehledem... Což teda nezní nijak závratně ale zas je pravděpodobnější že to tam je, než když někdo tvrdí že udělá 330koní jenom řídící jednotkou a komplet výfukem to vše na malinkatým 16T turbu :Rose:
Tohle ale neni finální konfigurace :wink: Jsou tam rezervy, ještě tam hardwarově pár věcí do toho na co je mapa napsaná chybí. Na brzdu to půjde až to bude komplet.
Kuko28 píše:Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem :D
Na to ale budu potřebovat ještě nějaký trysky na spodek :kuchta:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#152 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Můj novej přírůstek:
V70T5 191kW rok 2005 Summum, manuál M66. Aktuálně najeto 264000km. Individuální dovoz Německo, než jsem jí koupil, bydlela 15km od Nürburgringu :wink: Výbava: xenony (německý Summum je v základu nemělo), čalounění černá celokůže (pro změnu český Summum bylo v polokůži), nad rámec obvyklý Summum výbavy má Premium Sound s HU850 a 11 reprákama, originál RTI navigaci, telefon, spaceball + hliníkový obložení, parkovací senzory a origo tažný. Do úplně plný výbavy chybí asi jen elektrická sedačka spolujezdce, šíbr a Four-C.
Neni to úplná leštěnka, po 260tkm se na ní nějaká kosmetika najde.
image 4922.jpg
image 4930.jpg
image 4931.jpg
image 4931.jpg (123.96 KiB) Zobrazeno 8846 x
Tím černým komaxem ty kola a vůbec celý auto dost získaly:
image 4934.jpg
Na závěr mezigenerační srovnání:
image 4917.jpg
Oproti dvěma supersportům v pozadí je to celkem offroad, což se ale na zimu hodí.

Rovnou začnu s evidencí oprav a údržby pro vlastní potřebu:
14.11.2013
Váha vzduchu originál Bosch 0280218089 3500Kč
Vzduchový filtr MANN 550Kč
17.11. 264200km
Převodový olej Volvo 2litry 1020Kč
Olejový filtr Volvo 350Kč
Olej Mobil 1 5W50 7litrů (včetně zásoby na případné dolévání) 1770Kč
Přípravky BG109, BG44K 806Kč
4.12. 265200km
Nové originál Volvo svíčky 30751806 1350Kč
Těsnění pod škrtící klapku 120Kč
Silikonová redukce 54/51mm (první za turbem) 560Kč
Naposledy upravil(a) dali dne 04 pro 2013 21:53, celkem upraveno 2 x.

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#153 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Kuko28 »

teda, koukám, že u vás už chodil ježíšek

gratuluce, jako bych něco podobného už někde viděl... jasně, dnes před barákem když jsem dělal zimní údržbu :D samozřejmě bez T5 :sorry:

ty kola se mi osobně nelíbí, já těm černým kolům nikdy na chuť nepříšel. a myslím, že to bude taky hodně provokovat supersportovní Oktávky TDI. Ale na rozdíl od mého 1.8t jim to ty můžeš nandat s prstem v nose :green:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12940
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#154 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od raolsa »

dali píše:Tím černým komaxem ty kola a vůbec celý auto dost získaly
Jsem si u první fotky říkal, že ty plecháče jsou nějak divně tvarovaný. :D Ale autí pěkný. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#155 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Díky.
I když mám na tmavší kola úchylku, tak dávat kola do černý by mě osobně nenapadlo. Ideální ke stříbrný V70 bych viděl Thory ve verzi Black Chrome, ty jsou tak akorát tmavý. Černá už je trochu moc tmavá, ale už jsem to tak koupil a zase je to něco jinýho. A naživo to asi vypadá i líp jak na fotkách.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4720
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#156 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Ondra. »

Tak to je hozená rukavička k tomu abych začal porcovat V70/2 :D :D :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“