Právě je 13 pro 2018 01:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 18:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 896
Bydliště: Písek
Vůz: 965
tak jsem se rozhodl, že se na lehký popud jednoho zdejšího člena také pochlubím. tohle auto asi moraváci znají, je od jednoho zdejšího usera. bylo to pár let jeho vlastní auto, ale skoro nic s ním nenajel. nicméně to je spíš konec příběhu, ten začíná jinde, nedaleko milána. 17. prosince 1992 si koupil jistý zubař volvo 960. protože jsme v itálii, asi příliš nepřekvapí výběr motoru - b204ft. tento pán se pravděpodobně o své volvo staral velmi pečlivě a prodal ho až za 22 let, kde ho rok poté v itálii koupil náš známý moravák, od kterého jsem ho 17. prosince minulého roku koupil já s nájezdem 246 xxx km
z auta jsem doopravdy nadšen. ten motor je o proti 8v redbloku někde úplně jinde svou kultivovaností. podvozek je pro můj styl jízdy, kdy věčně brzdím provoz, víc než dokonalý. nikde nic nemlátí a je neskutečně pohodlný. sedačky tam někdo zapomněl namontovata dal tam křesílka. a korunu tomu dávají detaily jako sloupky a plasty kolem stropnice potažené jakože plyšem. já vím, že to mnozí ví a znají, ale mně to nepřestává dělat radost
auto má některé vady laku a občas nějakou promáčklinu, ale vzhledem ke stáří je jeho stav pozoruhodný. je to vidět na kolech či nárazníkách, které jsou prakticky netknuté. originální nova jako rezervní kolo, pravděpodobně nikdy nepoužitý hever a kompletní "kufřík" s nářadím a původními bavlněnými rukavicemi to dále potvrzují. občas se najde nějaký defekt na tapecech dveří, klima potřebuje vyměnit ufo (dostal jsem modul klimy s ufama k autu), víko ventilů má prasklinu zadělanou silikonem a na něm i drží a podobné srandy, abych se příliš nenudil a měl možnost dostatečně utužit náš vztah :-)
výbava je velmi štědrá. myslím si, že krom airbagu spolujezdce a metalického laku nic nechybí. abych byl konkrétnější, tak obě sedačky v elektrice, kožený potahy, loketka s nápojákama (velmi užitečná věc ve spojení s m46 převodovkou), airbag ve volantu. zbytek, jako sedačky s výhřevem či samosvor měla asi každá 960. možná některé překvapí absence tempomatu, ale ten se dle mých informací k turbu nenabízel ani za příplatek. v autě byl evidentně telefon. zbyly po něm díry a otlačený plast a díra ve střeše, nyní zakrytá chromovaným špuntem. zadní lavici zdobí integrovaná dětská sedačka
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

takže co jsem udělal:
17.11.2017 - koupil
18.11.2017 - dopoledne jsem se jel pochlubit k jednomu nejmenovanému členu zdejšího fóra a bývalému to volvistovi do strakonic, aby mi rozbil podélný posuv sedačky :-D je holt trošku moc velký a sedačka z toho měla evidentně šok. rychlá oprava nezabrala a odpoledne jsem s kamarádem devítku zazimoval...
konec roku 2017 - patřil opravě řidičovo sedačky. asi málo koho překvapí, pokud zná elektrické sedačky od volva, že stačilo zkrátit bowden a sedačka zas fungovala. když už jsem měl sedačku venku, opravil jsem také bederní opěrku a zatáhl nenápadně se rozjíždějící šev na sedáku. co mi překvapilo, v autě chyběla pojistka na výhřev sedaček a na této sedačce byl rozpojený konektor. vše jsem spojil, dal pojistku a výhřev funguje. smysl této "úpravy" mi je zatím záhadou...
začátek roku 2018 - nechal jsem zrepasovat plynové vzpěry kapoty. po těch 25 letech byly totálně mrtvý
10.3.2018 - odzimováno, vyměněn olej za total 5w40, filtr mann. bude následovat několik krátkých intervalů výměn, protože motor se mi moc nelíbí mírou zakarbonování pod víčkem dolévání. také jsem vyměnil rádio. sic k autu jedno bylo, ale panel rádia skrývající se v přihrádce před spolujezdcem nebyl kompatibilní s tím zbytkem. těžko říct, co ti italové s tím dělali. akorát jsem ho tam dal a naladit beat, víc jsem nestihl. budu si hrát s barvičkama, který by měly jít nastavit (nezná někdo rgb kód podsvícení volva? :-)) a podobně
13.3.2018 - vyměněn vzduchový filtr za mann. zjistil jsem, že airbox má poměrně dost ulámaných pacek, asi by to sneslo vyměnit. kamarádovi se jeden válí na stole v zimovišti, tak třeba se nechá ukecat :-) také jsem vyměnil tapec řidičovo dveří (ten jsem dostal k autu), který měl trhlinu v horní části, ale tento stávající je takový vyšisovaný a nejsem si úplně jist, jestli bude poslední, který tam budu dávat...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Naposledy upravil Nimrod dne 02 lis 2018 20:22, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 18:46 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1561
Bydliště: Práce: Praha
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 136kW + Volvo 960 3.0 + V70 XC
Už je to tady :-)
Krásná devítka!
Těším se někdy na setkání.
Zdá se mi to, nebo máš taky trochu padlej zadek (jako jsem měl já)?

_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF +Volvo 960 1994 150kW B6304FS + Volvo V70 XC 142kW B5254T

Bylo: Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 18:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1246
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
krasavec :good: ať slouží

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 18:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1960
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Hezká krabice. Může se blbě zeptat? Co je tak kouzelného na té šajtrpáce? :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 19:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1329
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Krasavec :good:

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 19:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 896
Bydliště: Písek
Vůz: 965
děkuju :-)
jancho: na živo jsem si toho nikdy nevšiml, byť máš pravdu, že tady na snímkách to tak vypadá... někdy udělám cvak z profilu na rovině
python.p: tak teď mám dlouhé vedení :-) nevím, zda-li to má být narážka na důvod, proč tam není automat, nebo na nápojáky, nebo na overdrive, nebo na nevím co dalšího

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1960
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
No, zkrátka, co je na té převodovce dobrého ? Nic ve zlém.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 20:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3780
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Podle mě bylo myšleno, že když dáš do loketky pití, tak nemůžeš řadit :D Takhle skvěle to maj skoro všechny starý Volva.

Jinak to auto je nádherný! Škoda že jsi nevyfotil ty plyšový sloupky.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 896
Bydliště: Písek
Vůz: 965
python.p: chytřejší mi kdyžtak opraví, ale v té době byly pouze dvě manuální převodovky, m46 a m47. m47 nedosahovala kvalit m46, co se trvanlivosti týče, takže na silnější motory šla vždy m46. automat se k tomuhle motoru ani nenabízel, co jsem četl. navíc já ty automaty nerad. ona je ta převodovka velmi příjemná, overdrive je také fajn. jen má dost dlouhý dráhy, je třeba si na to zvyknout
kryštof p.: neumím si ani představit to rozčarování nad tím, že si někdo připlatí za loketku s nápojákama a ona je doslova k hovnu :-) zkusím něco vymyslet, ale nevím, jak moc budu úspěšný... no a sloupky se pořádně vyfotit asi ani nedaj, obávám se... ty se jen hladí :-D

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 20:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3780
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Mně jí tady nabízel někdo, ale nevzal jsem jí, protože vim, že za prvý je k ničemu s manuálem a za druhý je k ničemu mně, protože otevřený pití v autě vozim jednou za uherák.

Já jsem docela rád, za tu svou hajtru s 8V a bez spousty věcí co ty máš, ale na tyhle 16V v plný se mi moc dobře kouká. Ať se nesere a pěkně dlouho slouží. Ty chromy jí moc sluší.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 22:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 607
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Krystof P. píše:
Mně jí tady nabízel někdo, ale nevzal jsem jí, protože vim, že za prvý je k ničemu s manuálem a za druhý je k ničemu mně, protože otevřený pití v autě vozim jednou za uherák.

Já jsem docela rád, za tu svou hajtru s 8V a bez spousty věcí co ty máš, ale na tyhle 16V v plný se mi moc dobře kouká. Ať se nesere a pěkně dlouho slouží. Ty chromy jí moc sluší.


A to rika clovek, co ma na redbloku vrtulku :D

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 00:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2014
Příspěvky: 362
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0
To je auto od Honzy? Tak dlouho o něm básnil, že se musím přijet podívat a pokochat, až ho prodal. Moc pěkný to máš.

_________________
Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 05:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 896
Bydliště: Písek
Vůz: 965
kryštof p.: já jsem 16v také původně nechtěl. ale když se naskytla tahle 960 koupit, tak se tomu nedalo odolat. navíc 8v by se už k tomuhle autu ani tolik nehodil. furt beru 960 jako vrchol luxusu u volva té doby, a dát do něj neotesaný 8v prostě není ono :-) pochopitelně mám lehký vítr z toho motoru. děsí mi jak ceny dílů, které sehnat jdou, tak absolutní nedostupnost většiny ostatních. mám v úmyslu pořídit jeden motor s periferiema na nd
stěpánb: jojo, je od honzy. teď se můžeš přijet podívat do písku, máš to blíž :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 08:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 209
Bydliště: Pelhřimov
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo 940, S90
Pěkná to krabice :good:

Přeji ať Ti slouží a dělá mnoho radostí! :wink:

_________________
Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Obrázek
Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 12:17 
Nimrod píše:
kryštof p.: já jsem 16v také původně nechtěl. ale když se naskytla tahle 960 koupit, tak se tomu nedalo odolat. navíc 8v by se už k tomuhle autu ani tolik nehodil. furt beru 960 jako vrchol luxusu u volva té doby, a dát do něj neotesaný 8v prostě není ono :-) pochopitelně mám lehký vítr z toho motoru. děsí mi jak ceny dílů, které sehnat jdou, tak absolutní nedostupnost většiny ostatních. mám v úmyslu pořídit jeden motor s periferiema na nd
stěpánb: jojo, je od honzy. teď se můžeš přijet podívat do písku, máš to blíž :-)

Neotesaný 8V ? :lol: :lol: nevíš o čem mluvíš.Spíš je problém 960 s 2,3t koupit


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 14:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 896
Bydliště: Písek
Vůz: 965
m.a.r.e.k: děkuju :-)
martin: co se kultivovanosti týče, tak je 8v neotesaný a to mi asi nevymluvíš. jedině, že bych seděl v příliš zhuntovanym autě, což si nemyslím. ale jinak souhlasím, v evropě 960 s 2,3 prakticky není

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 17:02 
Nimrod píše:
m.a.r.e.k: děkuju :-)
martin: co se kultivovanosti týče, tak je 8v neotesaný a to mi asi nevymluvíš. jedině, že bych seděl v příliš zhuntovanym autě, což si nemyslím. ale jinak souhlasím, v evropě 960 s 2,3 prakticky není

Ony 960 s B230FT byly nejspíše jen 940SE/960 Nevím co myslíš že je neotesaného na 8V,proti 16V jede mnohem lépe odspodu a 16V získává teprve ve vysokých otáčkách,kde má díky větším ventilům lepší výplach.16V díky vyvažováku může znít kultivovaněji. :wink: Každopádně mám několik B230FT a je to nejpovedenější motor,který Volvo udělalo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 17:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 669
Bydliště: Jihomoravský Brno venkov
Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
Máš moc krásný VOLVO . Malinko Ti závidím :D

_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 17:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 896
Bydliště: Písek
Vůz: 965
martine, ono je to dáno tím, že ty chceš motor na blbnutí, já chci motor, který se bude hodit k luxusnímu modelu volva před 25 lety. šestiválec jsem nikdy ve volvu neokusil, ale víme oba, jak to s nima v té době bylo, navíc já ten redblok chtěl. nicméně máme jiné priority a jiné požadavky na motor a proto se asi jen těžko shodneme. mně je skoro fuk, jak to auto jede, protože stejně nebudu mít nikdy srdce 960 zkoušet na mokrym letišti povodit bokem, přestože jsem ten nápad měl (mám tam na novách 10 let starý gumy s přílišnym vzorkem), spíš ocením tichý motor s nízkými vibracemi a celkově prostě příjemný projev. jo, kdybych měl 940, jak jsem původně zamýšlel, asi by mi to nedalo tam nacpat silnější či zdvojený stabilizátory, bilsteiny b6 a pak se něco snažit lehce udělat s motorem (ale stejně bych to nehnal do krajností, kam to pomalu ženeš asi ty, protože jiný auto nemám a převážně mám auto na výlety), ale prostě s 960 to udělat nemůžu, není to "obyčejná" krabice, alespoň z mého pohledu
martas: děkuju :-) jen se divím, jak někdo, kdo měl tolik krabic, nakonec může skončit u v70 II :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 18:31 
Auto je to každopádně krásné,jen pozor ať se nešvihnou rozvody. To u B230FT nehrozí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 18:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 896
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jo, toho se bojím velmi, tak snad se toho nedočkám. a děkuju i za debatu. jestli se někdy potkáme, ukážu ti, jak moc příjemný je to motor na obyčejné cestování a ty mi můžeš ukázat, jak je 8v skvělá a kolik skýtá zábavy

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 19:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 761
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Moc pěkná devítka! Ať ti dělá jen radost a nezlobí :good:
Co se kultivovanosti motoru týče, tak musím stoprocentně souhlasit. 8V redblok je proti tomu pumpa na hovna :D

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8437
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
kV8ba píše:
8V redblok je proti tomu pumpa na hovna :D

Naturally aspirated 8)

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 23:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 607
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
kV8ba píše:
8V redblok je proti tomu pumpa na hovna :D

Zatimco 16V je pumpa na penize :evil: Apropos, pokud chces neco kultivovaneho a zaroven funkcniho z te doby, kup si Mercedes :wink:

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodovo devítka
PříspěvekNapsal: 15 bře 2018 05:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 896
Bydliště: Písek
Vůz: 965
kubo, děkuju :-) devítka má pro tebe výhodu, snad tě nebudu už otravovat s vidou :-)
jinak pokud bude 16v zkoušet mi totálně ožebračit, asi je vždy možný swap za 8v, byť se tomuto postupu budu bránit. ta 16v je doopravdy navyková :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.108s | 19 Queries | GZIP : Off ]