Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#26 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 xSam

max rychlost zkoušena na letní sadě ve velikosti 16! teď?.......odjezdim s tim snad jednu zimu a jde to z disků pryč, auto je pocitově línější, menší komfort a horší dojem z
odezvy řízení. Na téhle sadě bych určitě žádné rychlostní rekordy nezkoušel :-D
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#27 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

a ať nezakládám další topic, tohle je moje ex. Měl sem jí moc rád a roky věrně sloužila :-)
před prodejem dostala 4ks nových tlumičů, všechny 3 díly vejfuku, obě lambdy, rozvody a vodní
pumpu + maličkosti v podobě čepů, tyček, olejů, filtrů a ostatní drobotiny.....a stejně trvalo 2 měsíce,
než se prodala.

EDIT: a vlastně to nejdůležitější, včetně výměny motoru, kde se dělala GO
Přílohy
2.4i 1.jpg
2.4i 2.jpg
2.4i 3.jpg
2.4i 4.jpg
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#28 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak dneska jsem vyzvednul auto po dokončení "STAGE 0".

po přívezení auta ze Švýcarska se vyměnili všechny provozní kapaliny, všechny filtry, přední pravý čep, stabilizační tyčky, servo, brzdy, rozvody, kladky, vodní pumpa. Sundali vanu, komplet vyčistili, vyčištění odvětrání klikové skříně, haldex, diferák, úhlovka. No pravdou je, že ty 2 servisy stály asi 35 000kč.....ALE.....auto jsem koupil včetně poplatků asi za 70 000kč.
Do toho jsem kupoval ještě zadní křídlo, stěrače, jiný elektrony, zimní pneu atd. - jsem v tom asi za 120 000kč a můžu si konečně říct, že moje teorie vyšla na výbornou. Mám to, co si čeští řidiči cení na 150 000kč+ a v technickém stavu, v kterém jde na bazar málokteré auto - teda co to kecám, žádné.

Ostatně, Martin Kohout Vám brzy poreferuje, zda si vymýšlím, nebo zda jsem vyhodil prachy oknem - berte to jako návod pro lidi, co mají hluboko do kapsy jako já a chtějí z mála vytěžit co nejvíc. Pokud nepočítáte svůj čas a nervy - jde to.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#29 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od paconni »

Koukam, ze jsi docela casto "u nas" na Letne :) Muzem nekdy udelat sraz a ozkouset auta - mam vicemene to samy - jen bez chipu
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#30 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Ahoj Paconni,

jo, smrdím tam každý den a máš zlatého bludišťáka za to, že tam moje auto vidíš :good: - je schovaný za keřema ve vnitřnim areálu.
Určitě to můžem někdy protáhnout, ale v centru těžko - jedině nějaká výpadovka, třeba Strakonická až nebude provoz v dopoledních hodinách.
Sice bych měl napřed ještě opravit shnilej, děravej koncovej díl vejfuku a mrtvý haldex čerpadlo, ale nebránim se to vyzkoušet už před opravou,
prostě pojedu s předokolkou, která při "kick downu" na 1,2 a 3 hrabe a nestále se spíná DSTC a od 5 000ot/min začne vejfuk syčet jak kdybych měl v kufru blow-off ventil )))

EDIT: myslím, že jsem tvého Volverína už párkrát viděl. Nestojíš často u parkovacích hodin u zadní brány do areálu NZM?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#31 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od paconni »

No bydlim v Nemecku, takze jsem tam ted minimalne - ale jo, pokud jsem doma, parkuju vzadu za NTM. Svetle zlata V70.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#32 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak servisy stály už 70 000kč (ale je tam vyměněné vše kromě nefunkčního haldex čerpadla) pohrávám si s myšlenkou, že auto prodám.
Chci jet do Švýcarska pro Volvo V70 R. Nemá někdo zájem zde z volvo.fóra? Prodám jen za náklady
Přílohy
WP_20180224_11_16_37_Pro.jpg
WP_20180224_11_16_20_Pro.jpg
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#33 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak ještě musim přelepit (nebo rovnou odstranit to křivě nalepený "volvo racing", sloupnout cyklistu a radio beat) a nebude to zlé. Novej vejfuck autu sluší :-)
Přílohy
vejfuk.jpg
vejfuk.jpg (56.04 KiB) Zobrazeno 1447 x
DSC_0201.JPG
DSC_0199.JPG
DSC_0195.JPG
DSC_0194.JPG
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 31 kvě 2018 23:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#34 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od raolsa »

Já ti nevím, možná je to nezvyk, ale ten velký znak mi tam nesedí. Je prostě moc velký.
Nebo by to chtělo víc roztáhnout ty čáry k němu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#35 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ten znak mi tam taky nesedí ,ale jinak vypadá velice pěkně :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#36 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Basstl »

Pěkná kára, ale ten znak mi tam taky nesedí.
Možná kdyby byl stříbrnej i rámeček okolo masky.
Zas na druhou stranu, je to originál. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#37 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

díky za veskrze pozitivní reakce. Nový logo na masce se mi taky pranic nelíbí, ale starý logo jsem už z toho paprsku vyřízl :unknown:

škoda, že tam nepasuje grill z F-L S60 s tim pochromovanym obvodem masky. Grill z V70 R za rozumný peníze neseženu (v ČR ani nevím kde), navíc ani nevim, jestli by pasoval do STOCK nárazníku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#38 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak a Volvík už zase spokojeně čtyřkolkuje :-) tahle nemoc ho stála i s prvním kolem, kdy se měnila úhlová převodovka a teď v druhém kole haldex
37 500kč.

Prý mám načatou dvouhmotu.....

1) přestavba na LPG - druhá půlka srpna 2018
2) DO88 cooler + trubky - konec 2018/2019
3) 3" downpipe - 2019
4) 19T Turbo + trubky - 2020
4) Koženej interiér s výhřevem - 20XX

No.......měl bych si najít ještě jednu práci :D
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#39 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ejdou Rotacak píše: 2) DO88 cooler + trubky - konec 2018/2019
3) 3" downpipe - 2019
4) 19T Turbo + trubky - 2020
4) Koženej interiér s výhřevem - 20XX
V tomto fandím :good: a držím palce při hledání druhého zaměstnání :D .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#40 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Ten intercooler s trubkama do zimy doufám stihnu, ale už se to všechno dost prodražilo. Původně jsem doufal, že skončim tak na 250 000kč,
teď vim, že s komponentama, který do auta chci (a úplně debilně přes to nejede vlak, i když tušim, že se pocitově o 3 levely nic nezmění a Supra
z toho stejně nikdy nebude) se pod nějakech 350 000kč nedostanu.

Už teď jsem v nákladech cca na 210 000kč (samotný auto z CH za cca 75 000) za 14 dní LPG 30-38 tisíc.....a ty další tuningový srandy sežerou dalších 100 jen to fikne
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#41 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od SuGi »

Zdá se mi to nebo máš auto lehce výš než by mělo být?
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#42 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

je to verze s AWD, tak je trochu vyšší než předokolky. Když sem měl ještě obě V70 zaparkovaný před domem,
tak mi přišlo, že tahle 2.5T AWD má zadek o cca 2-3cm vejš než 2.4i
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#43 V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007

Příspěvek od yoby »

Jj, AWD je zvedly o nějaký 2-3 cm
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#44 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

:Yahoo!: .........dvouhmota.........jestli to vydrží do zejtra nebo dalších 5 let nejsem schopen posoudit :ROFL:
že já se na ten chip nevysral......pak bude pokračovat spojka, turbo a časem se to rozsype celý jako dalších 80%
aut, které jsou chiplý....... jedno jestli je to Okta, BMW nebo Volvo......

Dopadnu jak kámoš, kterej kvůli posranýmu chipu za pár tisíc narval v horizontu dalších 3 měsíců 70 000kč
za spojku a dvouhmotu, o dalších pár měsíců později přišlo turbo. Na rozdíl ode mě chipoval prakticky
novou Škodu Octavia s nájezdem asi 20 000km. Já začal chipovat při 200 000km.....no co sem asi čekal,
že se stane :good: konkrétně v mém případě chip stejně nic extra změřitelného nepřinesl, auto jelo stejně
rychle před i po a čipař si to původně spletl s T5
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 121
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 8
Vůz: S80

#45 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od hauser »

Tak to sice nepotěší, ale s něčím jsi do toho šel a pokud to máš zkontrolované na stage0, jakože kára je ok, tak už by se nemělo vyskytnout nic mimo plán. Tímto to máš už snad všechno (a myslim to fakt pozitivně). To auto máš fakt pěkný - a jestli už je pryč ten "závodnickej nápis", tak je teď ještě hezčí. :wink: :good:
Jen tvůj poslední odstavec mne trochu děsí (možná je to jen stylem psaní), já měl za to že to máš od D5T5?

Motor máme stejný chipoval jsem po 180.000 a železo dodával o něco později, pěkně se to doplnilo a (ťuk, ťuk) zatím drží. Mám to teda s automatem, který mne dál nepustí, takže jsem ušetřil za 3"DP s katem kterou nemám odvahu tam dát abych to nepřehnal. V tom máš výhodu (nebo taky riziko že :D ). Každopádne držim palce.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#46 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 hauser

je to složitější, nevím jestli mohu situaci objektivně posoudit, spíše ne, jsem laik. Mohu ale vycházet z toho, co mi řekli ve VŠECH servisech.
"Jsi debil", "Jsi debil", "Jsi debil"....v T6R, v AV dílech, v American Motors, v Srba servis, v hospodě, v práci.

V T6R mi na rovinu řekli, že se zase brzy uvidíme, přitom to bylo někdy v únoru. Jestli je chip od BSR, ARD nebo Franty Vokurky je
asi úplně jedno. Prostě ty vyšší provozní tlaky nedělaji 5, 10, 20 let starýmu autu, které je používane jako DAILY vůbec dobře.
Doufám, že nedopadnu jako všichni ostatní v okolí - snad to volví pětiválec snese dlouhodobě.

Ale já osobně z chipu nemám žádný přínos, jak už jsem psal. Pocitově se nezměnilo vůbec nic. Když jsem před chipnutím zkoušel
maximálku a zrychlení přišlo mi, že auto paradoxně před chipem jelo v podstatě stejně. Dostal jsem se opakovaně na tachometrových 238-250km...od doby co je tam chip, tak se nedostanu ani na tachometrových 240, zrychlení stejné jako když sem odjížděl z Bernu.

Jediné, co bylo poznat byl nerez vejfuk a oprava AWD....úpravu SW subjektivně beru jako placebo. Stage 0 proběhla, ale evidentně to byly stejně vyhozený prachy jako samotný chip :) Tohle jde asi dělat s autem, jehož minulost dobře znáš.....jinak se asi fakt vyplatí koupit si rovnou V70R, na jehož cenu jsem se díky posranejm servisům stejně dávno dostal a auto se mezitim začne postupně rozpadat.

Třeba to jen zbytečně prožívám a dvouhmota byla dávno načatá a s chipem to nemá žádnou spojitost. Dle mechaniků, kteří nenabízejí chipy, ale servisují chiplá auta, ti ale mají jasno. "poděkuj chipu" :good:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 121
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 8
Vůz: S80

#47 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od hauser »

Jsem taky mechanik-teoretik :D

Automat je obecně pro úpravy prý méně vhodný než manuál. Mě do toho hodil čáru přez rozpočet fakt, že v ČR jsem nenašel nikoho, kdo by mi automat "vyztužil" a za moře to posílat nebudu. Tady končím stejně jak jsi naznačil - "volve kup si R" a vzhledem k výše uvedenému bych musel být větší debil a ... to teda nee :ROFL: :beer: ... a proto vše bych tvému dával větší šanci ...

Nicméně - chip si chvíli sedá, nebylo to plně znát hned (a přidání železa zas zapříčinilo zamyšlení se a opět adaptaci k lepšímu).
Volví pětivál stage2 dlouhodobě unese - dyť ten samý skelet maj Rka, takže je to "jen" o těch ostatních "prkotinách" který ti měl podchytit stage0 a samotný dobrý SW toho zas výkonově tolik nesvede. Denně s ním nejezdím, ale když se podaří výlet tak jsme rádi v červeným, čímž si myslím že to denní ježdění doháním :evil:

Proč Ti to jede stejně/hůř, to je pro mne španělská (švýcarská?) vesnice. Byls na válcích? On lidský čuchometr je v tomto dost zrádný a občas rozdíl nepozná.

Jako laickou pomoc mohu nabídnout že se někde potkáme a zkusíme to za 1. To bys měl vyhrát páč by ti to s manuálem mělo víc kroutit a měl bys to jako test zdarma. :D Jinak válce a test s chipem a bez (po VIDA-diag už asi seš).

A ještě mne napadá - marra.cz jsi zkoušel?
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#48 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Můžeme to schálně pro zajímavost zkusit :) po převzetí auta po opravě AWD mi najednou přijde, že je to auto celé rozesrané :(

- auto začíná při podřazování mírně škubat (zatím jsem to pozoroval asi 3x), to nikdy nedělalo :shock:
- při přeřazování z 1. na 2. stupeň a z 2. na 1. se ozývá odněkud zepředu takovej mechanickej zvuk, klapnutí/cvaknutí.
Není to nějak extra obtěžující, ale když jedu po městě se staženejma okýnkama blízko něajkýho domu nebo bariery (odraz zvuku)
zřetelně slyšim cvaknutí při pouštění spojky.
- auto nejede jako dřív, zlenivělo ve vyšších rychlosech. Přijde mi že celé auto naříká :ROFL:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#49 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Basstl »

Není to tím vedrem? :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 121
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 8
Vůz: S80

#50 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od hauser »

OK, tak se pak domluvíme po sz. Aspoň se podívám na pěkný auto.
... třeba tam naříká to AWD, že po dlouhý pauze teď zas musí makat :no: :D
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“