Právě je 21 zář 2018 18:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017 17:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 xSam

max rychlost zkoušena na letní sadě ve velikosti 16! teď?.......odjezdim s tim snad jednu zimu a jde to z disků pryč, auto je pocitově línější, menší komfort a horší dojem z
odezvy řízení. Na téhle sadě bych určitě žádné rychlostní rekordy nezkoušel :-D

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 10:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
a ať nezakládám další topic, tohle je moje ex. Měl sem jí moc rád a roky věrně sloužila :-)
před prodejem dostala 4ks nových tlumičů, všechny 3 díly vejfuku, obě lambdy, rozvody a vodní
pumpu + maličkosti v podobě čepů, tyček, olejů, filtrů a ostatní drobotiny.....a stejně trvalo 2 měsíce,
než se prodala.

EDIT: a vlastně to nejdůležitější, včetně výměny motoru, kde se dělala GO


Přílohy:
2.4i 1.jpg
2.4i 1.jpg [ 548.88 KiB | Zobrazeno 997 krát ]
2.4i 2.jpg
2.4i 2.jpg [ 561.63 KiB | Zobrazeno 997 krát ]
2.4i 3.jpg
2.4i 3.jpg [ 558.19 KiB | Zobrazeno 997 krát ]
2.4i 4.jpg
2.4i 4.jpg [ 403.11 KiB | Zobrazeno 997 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 12 led 2018 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
tak dneska jsem vyzvednul auto po dokončení "STAGE 0".

po přívezení auta ze Švýcarska se vyměnili všechny provozní kapaliny, všechny filtry, přední pravý čep, stabilizační tyčky, servo, brzdy, rozvody, kladky, vodní pumpa. Sundali vanu, komplet vyčistili, vyčištění odvětrání klikové skříně, haldex, diferák, úhlovka. No pravdou je, že ty 2 servisy stály asi 35 000kč.....ALE.....auto jsem koupil včetně poplatků asi za 70 000kč.
Do toho jsem kupoval ještě zadní křídlo, stěrače, jiný elektrony, zimní pneu atd. - jsem v tom asi za 120 000kč a můžu si konečně říct, že moje teorie vyšla na výbornou. Mám to, co si čeští řidiči cení na 150 000kč+ a v technickém stavu, v kterém jde na bazar málokteré auto - teda co to kecám, žádné.

Ostatně, Martin Kohout Vám brzy poreferuje, zda si vymýšlím, nebo zda jsem vyhodil prachy oknem - berte to jako návod pro lidi, co mají hluboko do kapsy jako já a chtějí z mála vytěžit co nejvíc. Pokud nepočítáte svůj čas a nervy - jde to.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 12:50 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 200
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Koukam, ze jsi docela casto "u nas" na Letne :) Muzem nekdy udelat sraz a ozkouset auta - mam vicemene to samy - jen bez chipu

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 10:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Ahoj Paconni,

jo, smrdím tam každý den a máš zlatého bludišťáka za to, že tam moje auto vidíš :good: - je schovaný za keřema ve vnitřnim areálu.
Určitě to můžem někdy protáhnout, ale v centru těžko - jedině nějaká výpadovka, třeba Strakonická až nebude provoz v dopoledních hodinách.
Sice bych měl napřed ještě opravit shnilej, děravej koncovej díl vejfuku a mrtvý haldex čerpadlo, ale nebránim se to vyzkoušet už před opravou,
prostě pojedu s předokolkou, která při "kick downu" na 1,2 a 3 hrabe a nestále se spíná DSTC a od 5 000ot/min začne vejfuk syčet jak kdybych měl v kufru blow-off ventil )))

EDIT: myslím, že jsem tvého Volverína už párkrát viděl. Nestojíš často u parkovacích hodin u zadní brány do areálu NZM?

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 10:57 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 200
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
No bydlim v Nemecku, takze jsem tam ted minimalne - ale jo, pokud jsem doma, parkuju vzadu za NTM. Svetle zlata V70.

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 11:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Tak servisy stály už 70 000kč (ale je tam vyměněné vše kromě nefunkčního haldex čerpadla) pohrávám si s myšlenkou, že auto prodám.
Chci jet do Švýcarska pro Volvo V70 R. Nemá někdo zájem zde z volvo.fóra? Prodám jen za náklady


Přílohy:
WP_20180224_11_16_37_Pro.jpg
WP_20180224_11_16_37_Pro.jpg [ 527.25 KiB | Zobrazeno 831 krát ]
WP_20180224_11_16_20_Pro.jpg
WP_20180224_11_16_20_Pro.jpg [ 508.89 KiB | Zobrazeno 831 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2018 15:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
tak ještě musim přelepit (nebo rovnou odstranit to křivě nalepený "volvo racing", sloupnout cyklistu a radio beat) a nebude to zlé. Novej vejfuck autu sluší :-)


Přílohy:
vejfuk.jpg
vejfuk.jpg [ 94.13 KiB | Zobrazeno 518 krát ]
DSC_0201.JPG
DSC_0201.JPG [ 463.81 KiB | Zobrazeno 688 krát ]
DSC_0199.JPG
DSC_0199.JPG [ 449.05 KiB | Zobrazeno 688 krát ]
DSC_0195.JPG
DSC_0195.JPG [ 511.93 KiB | Zobrazeno 688 krát ]
DSC_0194.JPG
DSC_0194.JPG [ 487.99 KiB | Zobrazeno 688 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Naposledy upravil Ejdou Rotacak dne 31 kvě 2018 22:45, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2018 18:13 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9565
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Já ti nevím, možná je to nezvyk, ale ten velký znak mi tam nesedí. Je prostě moc velký.
Nebo by to chtělo víc roztáhnout ty čáry k němu.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2018 18:26 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1983
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ten znak mi tam taky nesedí ,ale jinak vypadá velice pěkně :good:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2018 21:59 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1172
Bydliště: Teplice
Pěkná kára, ale ten znak mi tam taky nesedí.
Možná kdyby byl stříbrnej i rámeček okolo masky.
Zas na druhou stranu, je to originál. :)

_________________
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2018 08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
díky za veskrze pozitivní reakce. Nový logo na masce se mi taky pranic nelíbí, ale starý logo jsem už z toho paprsku vyřízl :unknown:

škoda, že tam nepasuje grill z F-L S60 s tim pochromovanym obvodem masky. Grill z V70 R za rozumný peníze neseženu (v ČR ani nevím kde), navíc ani nevim, jestli by pasoval do STOCK nárazníku

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 10:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Tak a Volvík už zase spokojeně čtyřkolkuje :-) tahle nemoc ho stála i s prvním kolem, kdy se měnila úhlová převodovka a teď v druhém kole haldex
37 500kč.

Prý mám načatou dvouhmotu.....

1) přestavba na LPG - druhá půlka srpna 2018
2) DO88 cooler + trubky - konec 2018/2019
3) 3" downpipe - 2019
4) 19T Turbo + trubky - 2020
4) Koženej interiér s výhřevem - 20XX

No.......měl bych si najít ještě jednu práci :D

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 11:13 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1983
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ejdou Rotacak píše:
2) DO88 cooler + trubky - konec 2018/2019
3) 3" downpipe - 2019
4) 19T Turbo + trubky - 2020
4) Koženej interiér s výhřevem - 20XX



V tomto fandím :good: a držím palce při hledání druhého zaměstnání :D .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 11:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Ten intercooler s trubkama do zimy doufám stihnu, ale už se to všechno dost prodražilo. Původně jsem doufal, že skončim tak na 250 000kč,
teď vim, že s komponentama, který do auta chci (a úplně debilně přes to nejede vlak, i když tušim, že se pocitově o 3 levely nic nezmění a Supra
z toho stejně nikdy nebude) se pod nějakech 350 000kč nedostanu.

Už teď jsem v nákladech cca na 210 000kč (samotný auto z CH za cca 75 000) za 14 dní LPG 30-38 tisíc.....a ty další tuningový srandy sežerou dalších 100 jen to fikne

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 713
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97
Zdá se mi to nebo máš auto lehce výš než by mělo být?

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997 - Drobek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 11:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
je to verze s AWD, tak je trochu vyšší než předokolky. Když sem měl ještě obě V70 zaparkovaný před domem,
tak mi přišlo, že tahle 2.5T AWD má zadek o cca 2-3cm vejš než 2.4i

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 12:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5464
Bydliště: České Budějovice
Jj, AWD je zvedly o nějaký 2-3 cm

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018 11:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
:Yahoo!: .........dvouhmota.........jestli to vydrží do zejtra nebo dalších 5 let nejsem schopen posoudit :ROFL:
že já se na ten chip nevysral......pak bude pokračovat spojka, turbo a časem se to rozsype celý jako dalších 80%
aut, které jsou chiplý....... jedno jestli je to Okta, BMW nebo Volvo......

Dopadnu jak kámoš, kterej kvůli posranýmu chipu za pár tisíc narval v horizontu dalších 3 měsíců 70 000kč
za spojku a dvouhmotu, o dalších pár měsíců později přišlo turbo. Na rozdíl ode mě chipoval prakticky
novou Škodu Octavia s nájezdem asi 20 000km. Já začal chipovat při 200 000km.....no co sem asi čekal,
že se stane :good: konkrétně v mém případě chip stejně nic extra změřitelného nepřinesl, auto jelo stejně
rychle před i po a čipař si to původně spletl s T5

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018 12:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2013
Příspěvky: 127
Bydliště: Praha 8
Vůz: S60
Tak to sice nepotěší, ale s něčím jsi do toho šel a pokud to máš zkontrolované na stage0, jakože kára je ok, tak už by se nemělo vyskytnout nic mimo plán. Tímto to máš už snad všechno (a myslim to fakt pozitivně). To auto máš fakt pěkný - a jestli už je pryč ten "závodnickej nápis", tak je teď ještě hezčí. :wink: :good:
Jen tvůj poslední odstavec mne trochu děsí (možná je to jen stylem psaní), já měl za to že to máš od VolvoČesky?

Motor máme stejný chipoval jsem po 180.000 a železo dodával o něco později, pěkně se to doplnilo a (ťuk, ťuk) zatím drží. Mám to teda s automatem, který mne dál nepustí, takže jsem ušetřil za 3"DP s katem kterou nemám odvahu tam dát abych to nepřehnal. V tom máš výhodu (nebo taky riziko že :D ). Každopádne držim palce.

_________________
Je:
S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, FMIC
Bylo:
V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW
V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW
Ford Fiesta 1,4 - úžasnej malej kotrmelec


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018 13:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 hauser

je to složitější, nevím jestli mohu situaci objektivně posoudit, spíše ne, jsem laik. Mohu ale vycházet z toho, co mi řekli ve VŠECH servisech.
"Jsi debil", "Jsi debil", "Jsi debil"....v T6R, v AV dílech, v American Motors, v Srba servis, v hospodě, v práci.

V T6R mi na rovinu řekli, že se zase brzy uvidíme, přitom to bylo někdy v únoru. Jestli je chip od BSR, ARD nebo Franty Vokurky je
asi úplně jedno. Prostě ty vyšší provozní tlaky nedělaji 5, 10, 20 let starýmu autu, které je používane jako DAILY vůbec dobře.
Doufám, že nedopadnu jako všichni ostatní v okolí - snad to volví pětiválec snese dlouhodobě.

Ale já osobně z chipu nemám žádný přínos, jak už jsem psal. Pocitově se nezměnilo vůbec nic. Když jsem před chipnutím zkoušel
maximálku a zrychlení přišlo mi, že auto paradoxně před chipem jelo v podstatě stejně. Dostal jsem se opakovaně na tachometrových 238-250km...od doby co je tam chip, tak se nedostanu ani na tachometrových 240, zrychlení stejné jako když sem odjížděl z Bernu.

Jediné, co bylo poznat byl nerez vejfuk a oprava AWD....úpravu SW subjektivně beru jako placebo. Stage 0 proběhla, ale evidentně to byly stejně vyhozený prachy jako samotný chip :) Tohle jde asi dělat s autem, jehož minulost dobře znáš.....jinak se asi fakt vyplatí koupit si rovnou V70R, na jehož cenu jsem se díky posranejm servisům stejně dávno dostal a auto se mezitim začne postupně rozpadat.

Třeba to jen zbytečně prožívám a dvouhmota byla dávno načatá a s chipem to nemá žádnou spojitost. Dle mechaniků, kteří nenabízejí chipy, ale servisují chiplá auta, ti ale mají jasno. "poděkuj chipu" :good:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018 15:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2013
Příspěvky: 127
Bydliště: Praha 8
Vůz: S60
Jsem taky mechanik-teoretik :D

Automat je obecně pro úpravy prý méně vhodný než manuál. Mě do toho hodil čáru přez rozpočet fakt, že v ČR jsem nenašel nikoho, kdo by mi automat "vyztužil" a za moře to posílat nebudu. Tady končím stejně jak jsi naznačil - "volve kup si R" a vzhledem k výše uvedenému bych musel být větší debil a ... to teda nee :ROFL: :beer: ... a proto vše bych tvému dával větší šanci ...

Nicméně - chip si chvíli sedá, nebylo to plně znát hned (a přidání železa zas zapříčinilo zamyšlení se a opět adaptaci k lepšímu).
Volví pětivál stage2 dlouhodobě unese - dyť ten samý skelet maj Rka, takže je to "jen" o těch ostatních "prkotinách" který ti měl podchytit stage0 a samotný dobrý SW toho zas výkonově tolik nesvede. Denně s ním nejezdím, ale když se podaří výlet tak jsme rádi v červeným, čímž si myslím že to denní ježdění doháním :evil:

Proč Ti to jede stejně/hůř, to je pro mne španělská (švýcarská?) vesnice. Byls na válcích? On lidský čuchometr je v tomto dost zrádný a občas rozdíl nepozná.

Jako laickou pomoc mohu nabídnout že se někde potkáme a zkusíme to za 1. To bys měl vyhrát páč by ti to s manuálem mělo víc kroutit a měl bys to jako test zdarma. :D Jinak válce a test s chipem a bez (po VIDA-diag už asi seš).

A ještě mne napadá - marra.cz jsi zkoušel?

_________________
Je:
S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, FMIC
Bylo:
V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW
V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW
Ford Fiesta 1,4 - úžasnej malej kotrmelec


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 950
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Můžeme to schálně pro zajímavost zkusit :) po převzetí auta po opravě AWD mi najednou přijde, že je to auto celé rozesrané :(

- auto začíná při podřazování mírně škubat (zatím jsem to pozoroval asi 3x), to nikdy nedělalo :shock:
- při přeřazování z 1. na 2. stupeň a z 2. na 1. se ozývá odněkud zepředu takovej mechanickej zvuk, klapnutí/cvaknutí.
Není to nějak extra obtěžující, ale když jedu po městě se staženejma okýnkama blízko něajkýho domu nebo bariery (odraz zvuku)
zřetelně slyšim cvaknutí při pouštění spojky.
- auto nejede jako dřív, zlenivělo ve vyšších rychlosech. Přijde mi že celé auto naříká :ROFL:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018 20:16 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1172
Bydliště: Teplice
Není to tím vedrem? :D

_________________
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018 19:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2013
Příspěvky: 127
Bydliště: Praha 8
Vůz: S60
OK, tak se pak domluvíme po sz. Aspoň se podívám na pěkný auto.
... třeba tam naříká to AWD, že po dlouhý pauze teď zas musí makat :no: :D

_________________
Je:
S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, FMIC
Bylo:
V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW
V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW
Ford Fiesta 1,4 - úžasnej malej kotrmelec


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jiris, Krystof P., mates a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.098s | 23 Queries | GZIP : Off ]