Sup píše:Ultra d**il je ten v kamionu, tak mohl prorazit závoru. Mohl se vydat podle koleji proti vlaku a mávat například výstražnou vestou, nemyslím přímo vstříc vlaku, kde by se nechal přejet, ale po kolejích a tak aby měl dost času uhnout projíždějícímu vlaku. Mohl zavolat na policii s tímhle problémem. pokud mluvil česky popřípadě aspoň anglicky. To pokud mu tahač umřel a nešel nahodit.
Ten co natáčel video. měl minimálně dvě minuty na to doběhnout dopředu, zjistit co se děje. Zkusit zvednotu závoru, zkusit volat PČR, hasiče, cokoliv aby zburcovali dispečera a ten dal pokyn fírovi. Aspoň za to má ko... vzatý předek kontejnerem od toho prvního blbce.
Volat 112, tam jsou lidi s jazykovou vybaveností. AJ, NJ, RJ občas nějakej ten polsky hovořící a francouzky taky. Druhej problém je, co za jitrnice sedí za dispečerským stolem, donutit je zastavit trať i když tam zasahují třeba hasiči nebo se na přejezdu stala DN, to je kolikrát nadlidský výkon. Nehledě na to, že i když jim řeknete číslo přejezdu, číslo tratě a km tratě. Tak chtějí vědět 2 nejbližší zastávky, což je prostě na přestlamu, i když mapy.cz vám ten přejezd nádherně najdou.
Nicméně ty závory asi nebudou z betonu armovaného titanem... za jedna a heeeen a problém vyřešen.