Poslední návštěva: 19 srp 2019 02:03 Právě je 19 srp 2019 02:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 4790 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 192  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 12:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4342
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Je něco jiného když jedeš ve spoeciální sedačce pozpátku s maximální oporou popruhů v předem definovaném testu a něco jiného v autě popředu, v mikrospánku, kde tě zachytí 2 pásy a airbag.
Lidi při pádech z výšek a nehodách umírají na utržená játra, roztrženou aortu, roztrženou pravou srdeční sín, roztržené plíce a pod. Ale nebudu se dál dohadovat, nech ť je to jak je.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 13:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1358
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Ale jasné, tohle nerozporuji a jsem si toho vědom, máš pravdu. Pouze jsem demonstroval, že v určitých "nestandardních" případech
dokáže trénované, lidské tělo vydržet nesmysl - viz první a zejména !druhé video!.

Ono zpomalit z 1.000km/h+ během necelé 1.5 vteřiny na cca 20-40 metrech, to je dle mého laického názoru
větší šupa, než z 80km/h na 1-2 metrech. Jinak samosebou souhlas s tvým tvrzením - netrénovaný člověk,
který nečeká náraz, nemá vyvinuté svalstvo a zejména šlachy, tak ho zabije (vnitřní zranění) i prudká decelerace
z 60km/h na 0km/h na 1 metru.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 14:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4342
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Když jsem jezdil záchrankou, tak u těch nehod člověk kolikrát moc nevěděl, co těm lidem je, pomlácení, špatní, šokoví.
Šlo hlavně o to poznat, že se rozvíjí šok (hemoragický), to se dalo se čekat nějaké vnitřní krvácení, polámané ruce, nohy se řešily až druhotně, stavělo se pouze zevní krvácení. Cílem bylo stabilizovat oběh a dostat člověka do špitálu zavčas, aby stihnul diagnostiku, objevení zdroje krvácení a operaci. Na to potřebuješ mít štěstí a krvácet tak akorát, abys přežil alespoň 1,5 hodiny od nehody.
Pokud máš smůlu a roztrhne se ti byť nějaká žíla středně velkého kalibru v pánvi nebo v plíci, kde se to samo nezastaví, tak máš holt smůlu. U tepenného vnitřního krvácení jsi defacto mrtvej za chvilku (5-10min). Roztržené játro, slezina, ledvina jakbysmet. Čas ti pak ubývá strašně rychle.

Takže obvyklá sekvence je:
Bouračka -(zmatek/hysterie na místě) - volání ZZS - příjezd na místo/konfrontace s hysterickými nezraněnými - vyprošťování (kolikrát zabere i hodně času) - triage - ošetření - transport ad traumacentrum či jinam - avízo + předání - diagnostika - oper. team - sály.

Dlužno říct, že špatné vstupní informace, jako nejasná lokalita (nějaká silnice tam u toho lesa, asi 10km za tím...) počet zraněných, jejich nedobře odhadnutý vstupní stav, to všechno může zkomplikovat záchranu.

Stihnout to do té hodiny a půl je občas nadlidský výkon, ale ten čas není nijak přesně stanoven, to je pouze pro orientaci, jak to asi trvá. Pokud se člověk během ošetřování polytraumatu tzv. zastaví, tak jej fakticky nemáš šanci zresuscitovat, protože ta zástava je obvykle výsledkem vyčerpání rezerv (vykrvácení, nezvratný šok) a ty rezervy mu nemáš jak obnovit, takže snaha o oživení zemřelého obvykle okrádá o šance ostatní.

Takže člověk může mít i blbou smůlu, kdy mu byť banální kostní zlomenina (u nehody např. žebro, hrudní kost, klíční kost, pánevní kosti) může přivodit významné poranění cévy a smrtelné krvácení a to muže jet klidně i v tanku.
Smůlu můžeš mít i tím, že tam budou 2 nebo 3 podobně špatně zranění a jako zraněný ztrácíš jisté šance tím, že je potřeba ošetřit víc lidí naráz. V běžných regionech jezdí 1 doktor a max. 2 velké sanity, ale stále je to jen 1 člověk na všechny pacienty. Navíc může být zrovna vyjetej na opačném konci regionu k přisátemu klíštěti nebo zvýšené teplotě.
Může si povolat pomoc, ale to je zase časová prodleva atd.
Jedno traumacentrum ti vezme obvykle 1 polytrauma, takže pokud je mlha a nevzlétne ti vrtule, tak vezeš jednoho a pak jedes s druhým, kterého máš někde ve druhé sanitě, protože v 1 sanitě nemužeš mít 2 polytraumata - není místo naležato.
Když nemáš druhou sanitu, tak jsi v prdeli úplně (hlavně ti lidi). Těch komplikací a situací je tolik, že by se z toho jeden po...

A aby toho nebylo málo, tak po přežití úvodní příhody a operace můžeš nakonec umřít na pozdější komplikace (cca do 2-10 dnů) polytraumatu - šoková plíce, šokové střevo, selhání ledvin, sepse atd - stává se až u 30% pacientů s polytraumatem

Tímhletim svým výlevem jenom reaguji na zovšeobecňování typu - ve volvu to přežiješ, v dacii ne, strom v 60km/h nevadí, v 90 km/h umřeš, trénovanej přežije / netrénovanej umře... atd
Žádné 2 příhody nikdy nejsou stejné a každá výhoda ( pasivní /aktivní ochrana) se počítá.
To že ti asistent přivolá ZZS hned a na správné místo, je určitě k plusu a teoreticky ti může zachránit život, protože ti ušetří nejaký i čas.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 14:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4342
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Schumacher se ti 10x vyseká v F1 při rychlostech +100 km/hod v papírovém monopostu, pak jednou spadne blbě na lyžích a je odepsanej. Trenovanej je, ale měl pech.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 16:34 
Offline

Registrován: říjen 2018
Příspěvky: 10
Bydliště: Děčín
Vůz: mmj Ford Focus II
f.e.e.t píše:
Podle tepláku na fotce hadam hodne svalu, malo vlasu, maly p*ro a podle značky auta i velky ego. :-D .

Jejda.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 16:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1358
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
2 doktor

však píšu, že jsem s tebou za jedno. Jen jsem zmínil, že za "určitých podmínek", lze přežít opravdu hodně.....
a když to ještě navíc člověku politicky myslí, vy šmejdi... 8)

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 12:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4342
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Jeden priklad za vsechny

http://www.autoforum.cz/fascinace/patol ... -internetu

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 08:08 
Offline

Registrován: červen 2017
Příspěvky: 18
Bydliště: Bakov
Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
k te identifikaci mista nehody - neztracejte v dnesni dobe cas a nainstalujte si do mobilu aplikaci ZACHRANKA - usetrite si cas s tim ze musite rikat sve jmeno,tel. cislo, polohu, lze tam napsat I dalsi informace, v horach vas aplikace automaticky nasmeruje na horskou sluzbu atp...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 08:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1128
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Záchranka je fajn aplikace, ale má své mouchy.
Použil jsem ji jednou. Jeli jsme v noci za sněžení po dálnici a v dálce "červená" - "bílá" - červená" - "bílá"... Auto dostalo hodiny a omlátilo se o svodidla. Zastavil jsem před ním v pravém pruhu abych ho osvětlil a spustil záchranku.
Realita byla taková, že po mě operátor stejně chtěl přesný kilometrovník na dálnici takže jsem musel hledat na kterém kilometru jsme.
Druhý problém jsem měl s tím, že jsem tam uloženou třeba krevní skupinu a další data, ale po aktualizaci se smazali.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 09:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2311
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
Kdo s S40 nedal přednost? 8) https://www.novinky.cz/krimi/502642-houkajici-auto-strazniku-smetl-v-pardubicich-ridic-osobniho-vozu.html

_________________
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 09:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2012
Příspěvky: 154
Bydliště: Třeboň
Vůz: XC70 D5 AWD 2012 Summum
Nepoznal jsem jestli je to S40, ale ten člověk vjel do křižovatky na červenou :unknown: a ne že jenom nedal přednost.

_________________
Volvo XC70 D5 AWD Summum, MY 2012, 169 kW (Polestar), AT, bronze Twilight Metallic
viewtopic.php?f=96&t=67182


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 10:15 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 9066
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Klasika českých silnic, už můžem - eště to jde.

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 13:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2311
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
Macek2 píše:
Nepoznal jsem jestli je to S40, ale ten člověk vjel do křižovatky na červenou :unknown: a ne že jenom nedal přednost.


Jj, samozřejmě, špatně jsem to napsal.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 4218
Bydliště: Bílina
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: Volvo
jak se při tomhle mohli strážníci poranit? Vždyť to byl takový lehounký šťouchaneček. Co se týče té S40 ... docela to ustála se ctí, na auto z '90. Pomalu nejel, takže k tomu sloupu v 50km/h dobruslil.

_________________
je: andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow
Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White
lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004, Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 19:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1128
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
jj taky jsem si říkal, že by možná z místa odjela po svých...

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019 13:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1128
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RX6f8kf9Oc8&feature=youtu.be&t=22[/youtube]

Prý prasklá guma .-))) Nejlepší je první koment "Prej prasklá guma =D tvýmu fotrovi praskla guma ty jitrnice, prostě ti to ulítlo a vykecáváš se na gumu =)"

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2019 07:31 
Offline

Registrován: červen 2017
Příspěvky: 18
Bydliště: Bakov
Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Trochu offtopic, ale je nekde v navodu k autu nebo k detskym sedackam receno ze mezi zadni stranou sedacky (ridice a spolujezdce) a detskou sedackou (protismerne ukotvenou) ma byt nejaka minimalni vzdalenost ? Pri narazu zezadu se prece ridicova sedacka muze klidne o 20cm a vic 'lehnout' smerem dozadu (system proti whipslash) ale mezera mezi napr. ridicovou sedackou a vrchem detske sedacky (protismerne ukotvene) je treba jen 10cm... znamy to takhle vozi a rikam si jestli je to rozumne - ale v navodech jsme ale zadne pokyny nenasli. :unknown:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2019 08:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 423
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Se pridam. My mame BeSave a tam je vylozena sedacka oprena o predni sedadla. A to mam pocit,ze dle manualu....

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011, 172 kW/480 Nm (aktuálně 225 tis.km)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2019 08:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2006
Příspěvky: 888
Bydliště: Praha západ
Bydliště: Praha západ
Vůz: Prodavam: V70I 1999 2.5 TDI
Ano, dle manuálu má být protisměrná BeSafe opřená o přední sedadlo.

_________________
V60 MY18 112kW man, na prodej Pohřebák V70I 1999 2.5TDI 103kW man


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2019 09:21 
Offline

Registrován: červen 2017
Příspěvky: 18
Bydliště: Bakov
Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
a to I kdyz tam sedi ridic nebo spolujezdec ? to se mi nezda


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2019 09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2006
Příspěvky: 888
Bydliště: Praha západ
Bydliště: Praha západ
Vůz: Prodavam: V70I 1999 2.5 TDI
Vzdy oprena.
Ono to mozna muze odporovat intuici, ale kdyby clovek nevidel videa crash testu, tak by si treba nedokazal predstavit, jak se pri narazu rozvlni plechy, jak se sedacka hne o 20 cm apod. Tezko rict proc. Zaroven bych si nepredstavoval, ze se sedacka hne o 20 cm dozadu a narazi do detske autosedacky. Detska autosedacka v tu chvili bude nejspis vzadu 30 cm, protoze oproti sedacce je podstatne vic navolno, aspon ta moje bez isofixu. Osobne bych si tipl, ze chteji vyuzit predni sedacky pri celnim narazu, aby detska sedacka neletela jeste vic dopredu, ale poslala energii do sedacky pred sebou.

_________________
V60 MY18 112kW man, na prodej Pohřebák V70I 1999 2.5TDI 103kW man


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2019 13:17 
Offline

Registrován: červen 2017
Příspěvky: 18
Bydliště: Bakov
Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Ha, tak jsem nakonec nasel toto :

After a rear-facing child seat has been installed, slide the front seat back so that it makes contact with the child seat, in order to prevent the child seat from striking the front seat in the event of a collision. If it is not possible to make contact between the front seat and the child seat, the minimum distance should be 25 cm.

Coz znamena ze pokud chci mit pohodlnou pozici na rizeni vozidla a mam za sebou sedacku s deckem (protismernou) melo by tam byt alespon 25cm mista.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2019 20:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10030
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Vezmi to ale z druhý strany, protože ta dětská sedačka není pevný bod ve vesmíru. Při nárazu zezadu, se i to dítě, i ta jeho sedačka zasune dozadu a děcko se vlastně zavěsí do pásů. K tomu, aby si ublížilo o opěradlo zadní sedačky má místa dost. Takže to jako problém nevidim.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1128
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
https://youtu.be/plkD5aXGEZE?t=228

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019 19:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2011
Příspěvky: 654
Bydliště: VRZČ
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Kolem nic jsem jel kamionem, bylo to v M.Boleslavi (sjezd na jičín) a docela jsem se smál té škodovce, jak byl zmuchlanej :D :D a XC spadlej difuzor či co to je :)

_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
V70 Tdi 1998 MSA 15.7 103kW červená
V70 Tdi 1997 MSA 15.7 103kW modrá
FH12 500ps


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 4790 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 192  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.319s | 19 Queries | GZIP : On ]