Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 125
Příspěvky: 5001
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#4751 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od PINĎABC »

už se to tu mnohokráte řešilo, tak vycházím z toho jak to místní znalci ukončili.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 65
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'

#4752 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Mildas »

Asi bych nespekuloval o tom jestli nebyl pripoutany. Nekde je detailnejsi fotka toho rapidu a A sloupek je totalne zborceny a to se pocita uz s tim ze to hasici uvolnili. Ten Mustang krasne odpovida dle deformace small-overlap testu v IIHS, tzn. 64 km/h, kdyz vemem vpotaz vahu 1700 vs 1150kg tak si myslim ze to bylo pro rapida minimalne jak 90 do zdi.

To video je zmatecne, nikdo nevi jak to vlastne je, realita je ale taková, že diky tomu že se ta 900 tak zmuchlala by to třeba ti v tom menším autě přežili v lepším stavu.
Bezpecnost uz je dnes nekde jinde. Dnes bych za minimalni bezpecny stroj povazoval tak V70 II a S80, ovsem i tam je potreba pocitat s tim ze kdyz se neco hodne posere a napalim to do treba Audi A4 z 2008 tak odchazim jako porazeny a to znacne, myslim ze tu ta nehoda i nekde byla. Pokud je vaha vicemene stejna tak pak dost zalezi na tom kdy už jedno z aut povolí a pak už to jde samo. Třeba ten test, kdyz pusti V70 I a V70 III proti sobe ukazuje jednu dost dulezitou vec. Ukazuje ze v tech 64km/h fungovaly u obou aut deformacni zony jak bylo navrzeno i když u V70 I to bylo myslím na 56 km/h. Obě auta to ustaly solidne i ta stařičká V70. Jenže kdyby byla rychlost o 10 výšší tak V70 III bude vypadat prakticky stejně ale V70 I už bude dost v hájí protože to ona má měkčí konstrukci, tudíž se bude deformovat ona. A jestli si pořád někdo myslí, že něco staršího jak 850 má dnes nějakou šanci tak si myslím že se dost plete u tak závažných nehod.
_________________
Je: V70 III 2.4D 120kW '08', aut, stříbrná - Wolverin
Je: V40 1.9D 85kW '03', man, žlutá a stříbrná - Volvík (pracant)
Máma: S80 2.4i 125kW '99', man, stříbrná - Osmdesátka

Bylo: V70 2.4, 103kW, man., černá met. Budeš mi chybět Obrázek,
Bylo: V40 2.0, 103kW, man., tmavě modrá

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 204
Příspěvky: 4745
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#4753 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od PetrXC70 »

Ejdou Rotacak píše:V lehkym autě seš od určitý rychlosti instantně mrtvej (pokud tě vezme něco těžšího) v ten kritickej moment totiž nepokračuješ vpřed, ale vzad.
Do "City Car" proto vlezu jen když není zbytí.
A v tu chvíli musí bejt to přetížení fakt obrovský...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 204
Příspěvky: 4745
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#4754 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od PetrXC70 »

Mildas píše:Asi bych nespekuloval o tom jestli nebyl pripoutany. Nekde je detailnejsi fotka toho rapidu a A sloupek je totalne zborceny a to se pocita uz s tim ze to hasici uvolnili. Ten Mustang krasne odpovida dle deformace small-overlap testu v IIHS, tzn. 64 km/h, kdyz vemem vpotaz vahu 1700 vs 1150kg tak si myslim ze to bylo pro rapida minimalne jak 90 do zdi.

To video je zmatecne, nikdo nevi jak to vlastne je, realita je ale taková, že diky tomu že se ta 900 tak zmuchlala by to třeba ti v tom menším autě přežili v lepším stavu.
Bezpecnost uz je dnes nekde jinde. Dnes bych za minimalni bezpecny stroj povazoval tak V70 II a S80, ovsem i tam je potreba pocitat s tim ze kdyz se neco hodne posere a napalim to do treba Audi A4 z 2008 tak odchazim jako porazeny a to znacne, myslim ze tu ta nehoda i nekde byla. Pokud je vaha vicemene stejna tak pak dost zalezi na tom kdy už jedno z aut povolí a pak už to jde samo. Třeba ten test, kdyz pusti V70 I a V70 III proti sobe ukazuje jednu dost dulezitou vec. Ukazuje ze v tech 64km/h fungovaly u obou aut deformacni zony jak bylo navrzeno i když u V70 I to bylo myslím na 56 km/h. Obě auta to ustaly solidne i ta stařičká V70. Jenže kdyby byla rychlost o 10 výšší tak V70 III bude vypadat prakticky stejně ale V70 I už bude dost v hájí protože to ona má měkčí konstrukci, tudíž se bude deformovat ona. A jestli si pořád někdo myslí, že něco staršího jak 850 má dnes nějakou šanci tak si myslím že se dost plete u tak závažných nehod.
Furt má A4 kombi nafta 2009 o půl tuny míň než moje auto... A 500kg rozdíl prostě A4 nedá...

http://audi.katalog-automobilu.cz/automobil/audi-a4-b8-allroad-quattro-2-0-tdi-120kw

A i A6 3.0D chybí pořád 300kg...

http://audi.katalog-automobilu.cz/automobil/audi-a6-c6-2-avant-2-0-tdi-100kw-multitronic

A8 3.0D 1830kg pohotovostní

http://audi.katalog-automobilu.cz/automobil/audi-a8-d4-30-v6-tdi-quattro

Jen co se týče hmotností... Stejně vždycky bude záležet, kam to který auto dostane...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 44
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#4755 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Zeb »

S tou hmotností to taky úplně neplatí " Za mě prostě škodku nebrat. Stačilo mi, když jsem před dvěma roky nedobrzdil a s mojí V70I a hvízdl zezadu do oktávky. Já měnil světla, haubnu a ty plastové brejle před chladičema. Chladiče přežily. Oktávka měla zadní nárazník zaražený takovým způsobem, že se jí zmuchlala podlaha kufru, že nešla vyndat rezerva. Ten švédskej plech na haubně byl pevnější než nárazník z Boleslavi.
Myslím že snad ten nový Kamiq od ŠKodovky ani neprošel nárazovejma testama a hned o ohvězdičkovali. EURO NCAP od nějakého roku 2005 neberu jako relevantní. Doby kdy poslali Oskara proti zdi jsou pryč, dnes se získávají hvězdičky podle marketingové brožury a led kontrolek asistentů...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#4756 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od ms231 »

Jenže tys měnil jen brejle právě kvůli tomu, že se zmuchlala oktávka. Ta to pozrala a kvůli tomu je to bezpečný auto narozdíl od tvýho. To má totiž energii pohlcovat a pohlcovat, dokud se nedostane na klec. Ta se naopak nesmí hnout.

A kdybys měl asistenta na dobrzdeni, tak ti zachránil i brejle. Proto jsou za něj hvězdy navíc. A borce z oktávky by dodneška beztak nebolel krk. Fakt nechápu tohle převracení a ohlizeni se do "skvělé" minulosti.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 132
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#4757 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Deshi »

Obávám se, ale že se právě víc muchlá předek než zadek, tedy by alespon měl.
Co tu vídám Volva nabouraná zezadu, tak většinou je na kaši to bourající auto a to nabourané má tak popraskaný a poškrábaný nárazník...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 34
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Bakov
Vůz: RAV4 Hybrid 4x4

#4758 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jurajec »

Zeb píše:S tou hmotností to taky úplně neplatí "
To je špatný příklad, to ze se auto sklouzlo od nakladaku pryc je jeho jediné stesti, netrefil ho primo zepredu spis tesne na roh... Jinak by byl bez sance.

Take bych novejsi auta nepodceňoval, prichazi doba aut s bateriemi a ty maji nadprůměrné hmotnosti, nedá se spolehat na to ze to člověk vyhraje 'na hmotnost' se svym starym Volvem.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 162
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#4759 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Romulusw »

No, to by mi taky zajímalo, jak se budou ty baterky chovat při těch největších ránách. Jestli se utrhnou hned, nebo jestli to začne hořet až za čas a s jakou intenzitou.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 188
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#4760 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

Obecne LiOn hori hodne slusne :-) to nechces.... navic se to dost blbe hasi.

Uz u soucasnych eaut je po nehode nutne auto odstavit na nekolik desitek hodin do karanteny kvuli pozdejsimu zahoreni baterii.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#4761 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Haben »

Elektrická auta budou místo hasičáku vozit s sebou 3 a 1/2 tuny písku :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 226
Příspěvky: 5171
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4762 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Warcz »

Všechno je řešitelný. Benzín byl v pocatkach taky špatný a dneska se ho nebojime. Tesla to má třeba dobře zvládnuté a na to kolik má aut v provozu s tím není problém. Musíte prostě monitorovat každý článek zvlášť a v případě odchylky napeti/teploty ho odpojit. Jasně v případě nehody to je problém, protože v tom je hodně energie když to začne hořet. Třeba se za několik let dočkáme zákazu vjezdu do podzemních garáží...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#4763 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Haben »

Za nekolik let zakazou i elektricka auta, protoze vyroba plastu pro interier a pneumatik je neekologicka
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 188
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#4764 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

Za par let zakazou osobni vlastnictvi auta, a jestli neco tak budou naky sdileny silenosti...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 223
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4765 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Na ty elektrický auta by stačilo, kdyby byl někde vývod káblu z baterek a hasiči ho mohli řízeně "zkratovat" (myšleno baterii vybít, třeba ohřátim cisterny apod.).
PINĎABC píše:už se to tu mnohokráte řešilo, tak vycházím z toho jak to místní znalci ukončili.
Tak to si minul závěr, protože ten motor v tom autě je. Pokud si to člověk rozfázuje, tak jsou tam vidět poměrně pěkně svody.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 188
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#4766 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

Urvanej píše:Na ty elektrický auta by stačilo, kdyby byl někde vývod káblu z baterek a hasiči ho mohli řízeně "zkratovat" (myšleno baterii vybít, třeba ohřátim cisterny apod.).
To ma jeden hacek, to vybiti by trvalo pomerne dlouho a kdyz bude pulka ty baterky nejak poskozena nemusis vybit vsechno. Nehlede na to, ze baterie v eautech mivaji casto aktivni chlazeni, coz po nehode fungovat nemusi, takze rychle vybijeni by mohlo zapricinit to cemu ses tim chtel vyhnout -> pozar :)
Urvanej píše: Tak to si minul závěr, protože ten motor v tom autě je. Pokud si to člověk rozfázuje, tak jsou tam vidět poměrně pěkně svody.
Aha pro me novinka, a nema nahodou ta 7/9 motor podel? ze by ho ten modus minul?
Nicmene to porad nemeni na tom, ze bez informace o pretizeni pusobici na jednotlive posadky je celej ten ten s nicemu :-/
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#4767 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Vapik »

Možná trochu mimo téma, ale ty hodnoty přetížení jsou pekelné sic časy nejsou nikterak velké.
https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/alpinestars-ukazal-data-z-airbagu-doviziosa-a-quartarara-42397.html

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 223
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4768 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

dumi: ano, trvalo by to dlouho, ale zapálení baterie za přítomnosti hasičů neni špatně...
A ad dlouho... včera hlásali k jednomu elektromobilu, že "pokud máte připojení 100kW, tak auto nabijete do 80% už za půl hodiny". Což byla asi nějaká malá 60kWh baterka. Tak či tak je rozdíl půl hodiny vybíjet, nebo 48h hlídat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 226
Příspěvky: 5171
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4769 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Warcz »

Už jsme hrozně offtopic, ale je potřeba si uvědomit, že baterie která má 0% rozhodně nemá nulovou energii. V případě poškození, nebo zkratu dokáže ještě dost energie vytvořit. Proto i když umíme nabíjet/vybíjet baterie rychlosti 2C ( za 30 minut ), tak pořád dát je do zkratu by znamenalo mnohem větší paseku. Všechno je to podle mě o teplotě a řešení je prostě kovový kontejner do kterého se auto hodí a odveze.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 188
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#4770 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

Urvanej píše:dumi: ano, trvalo by to dlouho, ale zapálení baterie za přítomnosti hasičů neni špatně...
A ad dlouho... včera hlásali k jednomu elektromobilu, že "pokud máte připojení 100kW, tak auto nabijete do 80% už za půl hodiny". Což byla asi nějaká malá 60kWh baterka. Tak či tak je rozdíl půl hodiny vybíjet, nebo 48h hlídat.
Ano, ale jak jsem.psal.nabijis a rizene chladis. Pri nehode to chlazeni uz nemusi byt funkcni. Takze bez toho aby se to zazehlo nelze odebrat velkej proud.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 223
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4771 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Každej elektromobil by měl mít nějakej konektor, kam by hasiči připojili topnou spirálu a ohřáli s ní pár kubíků vody, to by problém řešilo. 2C vybíjení baterky moc neohřeje. Odvážet auto v kontejneru s vodou může chtít jen člověk, kterej nikdy nevezl vodu v nádrži :-) Přepážky tam nedáš, páč bys tam pak nedal auto... no bude to ještě zajímavý s těma elektroautama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 50
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#4772 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od yoby »

Místo přepážek tam máš to auto
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#4773 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Haben »

A jak jsem psal, zasypane piskem
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 234
Příspěvky: 4997
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#4774 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od python.p »

Tesla se musí po požáru / nehodě. 24h monitorovat termokamerou... A nebo jak tu píšou, pro jistotu dát do kontejneru s vodou. Co si pamatuji, tak jsme naštěstí ještě neměli požár nebo dopravní nehodu s elektromobilem. Ale můžu se kluků optat, jak jsou na to školení. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 135
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4775 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Honza »

Takže ty elektrokrámy jsou vlastně multifunkční. Auto, elektrický křeslo a krematorium. A to se vyplatí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“