Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 125
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4751 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
už se to tu mnohokráte řešilo, tak vycházím z toho jak to místní znalci ukončili.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#4752 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Asi bych nespekuloval o tom jestli nebyl pripoutany. Nekde je detailnejsi fotka toho rapidu a A sloupek je totalne zborceny a to se pocita uz s tim ze to hasici uvolnili. Ten Mustang krasne odpovida dle deformace small-overlap testu v IIHS, tzn. 64 km/h, kdyz vemem vpotaz vahu 1700 vs 1150kg tak si myslim ze to bylo pro rapida minimalne jak 90 do zdi.
To video je zmatecne, nikdo nevi jak to vlastne je, realita je ale taková, že diky tomu že se ta 900 tak zmuchlala by to třeba ti v tom menším autě přežili v lepším stavu.
Bezpecnost uz je dnes nekde jinde. Dnes bych za minimalni bezpecny stroj povazoval tak V70 II a S80, ovsem i tam je potreba pocitat s tim ze kdyz se neco hodne posere a napalim to do treba Audi A4 z 2008 tak odchazim jako porazeny a to znacne, myslim ze tu ta nehoda i nekde byla. Pokud je vaha vicemene stejna tak pak dost zalezi na tom kdy už jedno z aut povolí a pak už to jde samo. Třeba ten test, kdyz pusti V70 I a V70 III proti sobe ukazuje jednu dost dulezitou vec. Ukazuje ze v tech 64km/h fungovaly u obou aut deformacni zony jak bylo navrzeno i když u V70 I to bylo myslím na 56 km/h. Obě auta to ustaly solidne i ta stařičká V70. Jenže kdyby byla rychlost o 10 výšší tak V70 III bude vypadat prakticky stejně ale V70 I už bude dost v hájí protože to ona má měkčí konstrukci, tudíž se bude deformovat ona. A jestli si pořád někdo myslí, že něco staršího jak 850 má dnes nějakou šanci tak si myslím že se dost plete u tak závažných nehod.
To video je zmatecne, nikdo nevi jak to vlastne je, realita je ale taková, že diky tomu že se ta 900 tak zmuchlala by to třeba ti v tom menším autě přežili v lepším stavu.
Bezpecnost uz je dnes nekde jinde. Dnes bych za minimalni bezpecny stroj povazoval tak V70 II a S80, ovsem i tam je potreba pocitat s tim ze kdyz se neco hodne posere a napalim to do treba Audi A4 z 2008 tak odchazim jako porazeny a to znacne, myslim ze tu ta nehoda i nekde byla. Pokud je vaha vicemene stejna tak pak dost zalezi na tom kdy už jedno z aut povolí a pak už to jde samo. Třeba ten test, kdyz pusti V70 I a V70 III proti sobe ukazuje jednu dost dulezitou vec. Ukazuje ze v tech 64km/h fungovaly u obou aut deformacni zony jak bylo navrzeno i když u V70 I to bylo myslím na 56 km/h. Obě auta to ustaly solidne i ta stařičká V70. Jenže kdyby byla rychlost o 10 výšší tak V70 III bude vypadat prakticky stejně ale V70 I už bude dost v hájí protože to ona má měkčí konstrukci, tudíž se bude deformovat ona. A jestli si pořád někdo myslí, že něco staršího jak 850 má dnes nějakou šanci tak si myslím že se dost plete u tak závažných nehod.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 204
- Příspěvky: 4764
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#4753 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A v tu chvíli musí bejt to přetížení fakt obrovský...Ejdou Rotacak píše:V lehkym autě seš od určitý rychlosti instantně mrtvej (pokud tě vezme něco těžšího) v ten kritickej moment totiž nepokračuješ vpřed, ale vzad.
Do "City Car" proto vlezu jen když není zbytí.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 204
- Příspěvky: 4764
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#4754 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Furt má A4 kombi nafta 2009 o půl tuny míň než moje auto... A 500kg rozdíl prostě A4 nedá...Mildas píše:Asi bych nespekuloval o tom jestli nebyl pripoutany. Nekde je detailnejsi fotka toho rapidu a A sloupek je totalne zborceny a to se pocita uz s tim ze to hasici uvolnili. Ten Mustang krasne odpovida dle deformace small-overlap testu v IIHS, tzn. 64 km/h, kdyz vemem vpotaz vahu 1700 vs 1150kg tak si myslim ze to bylo pro rapida minimalne jak 90 do zdi.
To video je zmatecne, nikdo nevi jak to vlastne je, realita je ale taková, že diky tomu že se ta 900 tak zmuchlala by to třeba ti v tom menším autě přežili v lepším stavu.
Bezpecnost uz je dnes nekde jinde. Dnes bych za minimalni bezpecny stroj povazoval tak V70 II a S80, ovsem i tam je potreba pocitat s tim ze kdyz se neco hodne posere a napalim to do treba Audi A4 z 2008 tak odchazim jako porazeny a to znacne, myslim ze tu ta nehoda i nekde byla. Pokud je vaha vicemene stejna tak pak dost zalezi na tom kdy už jedno z aut povolí a pak už to jde samo. Třeba ten test, kdyz pusti V70 I a V70 III proti sobe ukazuje jednu dost dulezitou vec. Ukazuje ze v tech 64km/h fungovaly u obou aut deformacni zony jak bylo navrzeno i když u V70 I to bylo myslím na 56 km/h. Obě auta to ustaly solidne i ta stařičká V70. Jenže kdyby byla rychlost o 10 výšší tak V70 III bude vypadat prakticky stejně ale V70 I už bude dost v hájí protože to ona má měkčí konstrukci, tudíž se bude deformovat ona. A jestli si pořád někdo myslí, že něco staršího jak 850 má dnes nějakou šanci tak si myslím že se dost plete u tak závažných nehod.
http://audi.katalog-automobilu.cz/automobil/audi-a4-b8-allroad-quattro-2-0-tdi-120kw
A i A6 3.0D chybí pořád 300kg...
http://audi.katalog-automobilu.cz/automobil/audi-a6-c6-2-avant-2-0-tdi-100kw-multitronic
A8 3.0D 1830kg pohotovostní
http://audi.katalog-automobilu.cz/automobil/audi-a8-d4-30-v6-tdi-quattro
Jen co se týče hmotností... Stejně vždycky bude záležet, kam to který auto dostane...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#4755 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
S tou hmotností to taky úplně neplatí " Za mě prostě škodku nebrat. Stačilo mi, když jsem před dvěma roky nedobrzdil a s mojí V70I a hvízdl zezadu do oktávky. Já měnil světla, haubnu a ty plastové brejle před chladičema. Chladiče přežily. Oktávka měla zadní nárazník zaražený takovým způsobem, že se jí zmuchlala podlaha kufru, že nešla vyndat rezerva. Ten švédskej plech na haubně byl pevnější než nárazník z Boleslavi.
Myslím že snad ten nový Kamiq od ŠKodovky ani neprošel nárazovejma testama a hned o ohvězdičkovali. EURO NCAP od nějakého roku 2005 neberu jako relevantní. Doby kdy poslali Oskara proti zdi jsou pryč, dnes se získávají hvězdičky podle marketingové brožury a led kontrolek asistentů...
Myslím že snad ten nový Kamiq od ŠKodovky ani neprošel nárazovejma testama a hned o ohvězdičkovali. EURO NCAP od nějakého roku 2005 neberu jako relevantní. Doby kdy poslali Oskara proti zdi jsou pryč, dnes se získávají hvězdičky podle marketingové brožury a led kontrolek asistentů...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#4756 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jenže tys měnil jen brejle právě kvůli tomu, že se zmuchlala oktávka. Ta to pozrala a kvůli tomu je to bezpečný auto narozdíl od tvýho. To má totiž energii pohlcovat a pohlcovat, dokud se nedostane na klec. Ta se naopak nesmí hnout.
A kdybys měl asistenta na dobrzdeni, tak ti zachránil i brejle. Proto jsou za něj hvězdy navíc. A borce z oktávky by dodneška beztak nebolel krk. Fakt nechápu tohle převracení a ohlizeni se do "skvělé" minulosti.
A kdybys měl asistenta na dobrzdeni, tak ti zachránil i brejle. Proto jsou za něj hvězdy navíc. A borce z oktávky by dodneška beztak nebolel krk. Fakt nechápu tohle převracení a ohlizeni se do "skvělé" minulosti.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 132
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#4757 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Obávám se, ale že se právě víc muchlá předek než zadek, tedy by alespon měl.
Co tu vídám Volva nabouraná zezadu, tak většinou je na kaši to bourající auto a to nabourané má tak popraskaný a poškrábaný nárazník...
Co tu vídám Volva nabouraná zezadu, tak většinou je na kaši to bourající auto a to nabourané má tak popraskaný a poškrábaný nárazník...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 34
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
#4758 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To je špatný příklad, to ze se auto sklouzlo od nakladaku pryc je jeho jediné stesti, netrefil ho primo zepredu spis tesne na roh... Jinak by byl bez sance.Zeb píše:S tou hmotností to taky úplně neplatí "
Take bych novejsi auta nepodceňoval, prichazi doba aut s bateriemi a ty maji nadprůměrné hmotnosti, nedá se spolehat na to ze to člověk vyhraje 'na hmotnost' se svym starym Volvem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4759 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No, to by mi taky zajímalo, jak se budou ty baterky chovat při těch největších ránách. Jestli se utrhnou hned, nebo jestli to začne hořet až za čas a s jakou intenzitou.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4760 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Obecne LiOn hori hodne slusne to nechces.... navic se to dost blbe hasi.
Uz u soucasnych eaut je po nehode nutne auto odstavit na nekolik desitek hodin do karanteny kvuli pozdejsimu zahoreni baterii.
Uz u soucasnych eaut je po nehode nutne auto odstavit na nekolik desitek hodin do karanteny kvuli pozdejsimu zahoreni baterii.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#4761 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Elektrická auta budou místo hasičáku vozit s sebou 3 a 1/2 tuny písku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 226
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4762 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Všechno je řešitelný. Benzín byl v pocatkach taky špatný a dneska se ho nebojime. Tesla to má třeba dobře zvládnuté a na to kolik má aut v provozu s tím není problém. Musíte prostě monitorovat každý článek zvlášť a v případě odchylky napeti/teploty ho odpojit. Jasně v případě nehody to je problém, protože v tom je hodně energie když to začne hořet. Třeba se za několik let dočkáme zákazu vjezdu do podzemních garáží...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#4763 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Za nekolik let zakazou i elektricka auta, protoze vyroba plastu pro interier a pneumatik je neekologicka
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4764 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Za par let zakazou osobni vlastnictvi auta, a jestli neco tak budou naky sdileny silenosti...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4765 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Na ty elektrický auta by stačilo, kdyby byl někde vývod káblu z baterek a hasiči ho mohli řízeně "zkratovat" (myšleno baterii vybít, třeba ohřátim cisterny apod.).
Tak to si minul závěr, protože ten motor v tom autě je. Pokud si to člověk rozfázuje, tak jsou tam vidět poměrně pěkně svody.PINĎABC píše:už se to tu mnohokráte řešilo, tak vycházím z toho jak to místní znalci ukončili.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4766 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To ma jeden hacek, to vybiti by trvalo pomerne dlouho a kdyz bude pulka ty baterky nejak poskozena nemusis vybit vsechno. Nehlede na to, ze baterie v eautech mivaji casto aktivni chlazeni, coz po nehode fungovat nemusi, takze rychle vybijeni by mohlo zapricinit to cemu ses tim chtel vyhnout -> pozarUrvanej píše:Na ty elektrický auta by stačilo, kdyby byl někde vývod káblu z baterek a hasiči ho mohli řízeně "zkratovat" (myšleno baterii vybít, třeba ohřátim cisterny apod.).
Aha pro me novinka, a nema nahodou ta 7/9 motor podel? ze by ho ten modus minul?Urvanej píše: Tak to si minul závěr, protože ten motor v tom autě je. Pokud si to člověk rozfázuje, tak jsou tam vidět poměrně pěkně svody.
Nicmene to porad nemeni na tom, ze bez informace o pretizeni pusobici na jednotlive posadky je celej ten ten s nicemu :-/
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#4767 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Možná trochu mimo téma, ale ty hodnoty přetížení jsou pekelné sic časy nejsou nikterak velké.
https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/alpinestars-ukazal-data-z-airbagu-doviziosa-a-quartarara-42397.html
https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/alpinestars-ukazal-data-z-airbagu-doviziosa-a-quartarara-42397.html
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4768 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
dumi: ano, trvalo by to dlouho, ale zapálení baterie za přítomnosti hasičů neni špatně...
A ad dlouho... včera hlásali k jednomu elektromobilu, že "pokud máte připojení 100kW, tak auto nabijete do 80% už za půl hodiny". Což byla asi nějaká malá 60kWh baterka. Tak či tak je rozdíl půl hodiny vybíjet, nebo 48h hlídat.
A ad dlouho... včera hlásali k jednomu elektromobilu, že "pokud máte připojení 100kW, tak auto nabijete do 80% už za půl hodiny". Což byla asi nějaká malá 60kWh baterka. Tak či tak je rozdíl půl hodiny vybíjet, nebo 48h hlídat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 226
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4769 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Už jsme hrozně offtopic, ale je potřeba si uvědomit, že baterie která má 0% rozhodně nemá nulovou energii. V případě poškození, nebo zkratu dokáže ještě dost energie vytvořit. Proto i když umíme nabíjet/vybíjet baterie rychlosti 2C ( za 30 minut ), tak pořád dát je do zkratu by znamenalo mnohem větší paseku. Všechno je to podle mě o teplotě a řešení je prostě kovový kontejner do kterého se auto hodí a odveze.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4770 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ano, ale jak jsem.psal.nabijis a rizene chladis. Pri nehode to chlazeni uz nemusi byt funkcni. Takze bez toho aby se to zazehlo nelze odebrat velkej proud.Urvanej píše:dumi: ano, trvalo by to dlouho, ale zapálení baterie za přítomnosti hasičů neni špatně...
A ad dlouho... včera hlásali k jednomu elektromobilu, že "pokud máte připojení 100kW, tak auto nabijete do 80% už za půl hodiny". Což byla asi nějaká malá 60kWh baterka. Tak či tak je rozdíl půl hodiny vybíjet, nebo 48h hlídat.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4771 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Každej elektromobil by měl mít nějakej konektor, kam by hasiči připojili topnou spirálu a ohřáli s ní pár kubíků vody, to by problém řešilo. 2C vybíjení baterky moc neohřeje. Odvážet auto v kontejneru s vodou může chtít jen člověk, kterej nikdy nevezl vodu v nádrži Přepážky tam nedáš, páč bys tam pak nedal auto... no bude to ještě zajímavý s těma elektroautama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#4772 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Místo přepážek tam máš to auto
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#4773 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A jak jsem psal, zasypane piskem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#4774 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tesla se musí po požáru / nehodě. 24h monitorovat termokamerou... A nebo jak tu píšou, pro jistotu dát do kontejneru s vodou. Co si pamatuji, tak jsme naštěstí ještě neměli požár nebo dopravní nehodu s elektromobilem. Ale můžu se kluků optat, jak jsou na to školení.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 135
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#4775 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Takže ty elektrokrámy jsou vlastně multifunkční. Auto, elektrický křeslo a krematorium. A to se vyplatí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2254 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 503 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM