Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#76 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Něco jsem objevil. Co vy na to ...
https://www.autoweb.cz/crashtesty/video- ... l?id=12506
https://www.autoweb.cz/crashtesty/video- ... l?id=12506
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#77 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jak tohle někdo může porovnávat !!! Nová technologie, jiné materiály,deformační zony.
Co kdyby to tak bylo na opak,10 let starý Renault a nové Volvo XC 70. ?
Co kdyby to tak bylo na opak,10 let starý Renault a nové Volvo XC 70. ?
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 75
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#78 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tady to je - viewtopic.php?f=62&t=9575
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#79 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Proč naopak? Stačilo by 10 let staré volvo x 10let starý renault. To by bylo zajímavé.t-mustang píše:Jak tohle někdo může porovnávat !!! Nová technologie, jiné materiály,deformační zony.
Co kdyby to tak bylo na opak,10 let starý Renault a nové Volvo XC 70. ?
#80 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Sice jste to už asi zaznamenali.. https://www.novinky.cz/krimi/auto-se-po- ... le4mq.html Ráno sem tama jel a říkal sem si kdo to tam zase co opřel o strom. Po pěti minutách co sem dojel k našim tak sem se to dozvěděl s největší pravděpodobností řidič, který jako jedinný přežije bez následků na zdraví bez dovolení vzal otci koktávku, sám měl přes dvě promile v krvi... takoví mají štěstí. Zítra se tam ještě stavím mrknu i na stopy které tam to auto zanechalo
#81 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
někdo známej?herma píše:Sice jste to už asi zaznamenali.. https://www.novinky.cz/krimi/auto-se-po- ... le4mq.html Ráno sem tama jel a říkal sem si kdo to tam zase co opřel o strom. Po pěti minutách co sem dojel k našim tak sem se to dozvěděl s největší pravděpodobností řidič, který jako jedinný přežije bez následků na zdraví bez dovolení vzal otci koktávku, sám měl přes dvě promile v krvi... takoví mají štěstí. Zítra se tam ještě stavím mrknu i na stopy které tam to auto zanechalo
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#82 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Komentovat to nebudu, ale to musela být pořádná šlupka, když dokázal roznejtovat koktávku na 4 kusy
Kdyby se ti podařilo získat nějaké poznatky (rychlost atd.), dej vědět.
Kdyby se ti podařilo získat nějaké poznatky (rychlost atd.), dej vědět.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#83 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To jsem taky nepochopil, ten celej bok urvanej z auta... to nemohli udělat hasiči...Lachtan píše:Komentovat to nebudu, ale to musela být pořádná šlupka, když dokázal roznejtovat koktávku na 4 kusy
Kdyby se ti podařilo získat nějaké poznatky (rychlost atd.), dej vědět.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#84 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No to je právě největší průlom v bezpečnosti.Nemusíš mít strach že zůstaneš zaklíněn ve voze.tnemec píše:To jsem taky nepochopil, ten celej bok urvanej z auta... to nemohli udělat hasiči...Lachtan píše:Komentovat to nebudu, ale to musela být pořádná šlupka, když dokázal roznejtovat koktávku na 4 kusy
Kdyby se ti podařilo získat nějaké poznatky (rychlost atd.), dej vědět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#85 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Už je to dost dlouho,ale ta bouračka u Brna co se probírala v srpnu je S80 a řidič Volva měl jen "tečku" od airbagu.Ta S80 byla tusím 3-4roky srará.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
#86 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
no teď už sem sice zase v brně, ale další info vydyndám z bratra.Lachtan píše:Komentovat to nebudu, ale to musela být pořádná šlupka, když dokázal roznejtovat koktávku na 4 kusy
Kdyby se ti podařilo získat nějaké poznatky (rychlost atd.), dej vědět.
možná se budu opakovat...všechny věci se nemusí nutně zakládat na pravdě, ale jak jsem dnes na ty dva stromy koukal, tak bych pár věcem i věřil. Rychlost +- 150kmh(asi kec, musel bych býti dost šílený na to abych se tam vůbec na tu rychlost se svým volvem rozjel). Po brzdách ani stopa. Typuju to tak, že první strom potkali na pravé straně za sloupkem "B" a ukrojili část oktávky. Následně potkali zepředu na spolujezdcově straně druhej strom. Ten to auto dotrhal. Vzhledem k tomu že se vše týká 6 lidí se neví jestli náhodou ještě někoho nesestřelili jako chodce. Jednu dívčinu "prý" sundávali hasiči z větví ze stromu.
Dnes sem tam viděl rodiče jednoho z děcek a řeknu vám, ten pohled bych vám nepřál Osobně znám jen jednoho kluka, od souseda synovce. sakra smůla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#87 Zvířátka
Tak sem včera v sobotu měl den blbec na různé věci halvně zvířata na silnici.
Večer jsem s nabral kamarády a jel ze N. Rabyně do Davle do pizzerie.
Cestou Štěchovičákem dolů se šinu za Fobií (vopruz) najednou v 3/4 kopce Fobié zběsile brzdí já celkem blízko za ní, brzdim taky a říkám co ku_va blbne. že by srnky?
A najenou vidim jedna srnka proběhla před fobkou druhá a plesk fábie sejmula srnku levym světlem srnka se nějak otočila, já to strhnul do prava a srnku líznul bokem, koukám do zrcátka srnka se dotočila stála na přednich a vstávala na zadní, zastavim za fobkou dám varovky a jdu se podívat jak je na tom, posádka Fóbky i srnka.
Posádka fóbky trochu v šoku a srnka někde v lese takže snad to holka rozdejchá a někde neskoná.
Céčku nic neni a na Fóbii sem taky nic neviděl, ale byla tma takže nevim.
No v restauraci jsme asi po 2hodinách a zaplatili a odešli, ještě v Davli mi najednou kamrád řiká bacha ja se na něj otočim a on říká něco je na silnici, tak strhnu volant a lehce to přejedu pravym kolem, tak zase na brzdy, varovky, krajnice jdu se podívat a ona to nějaká stará deka ,tak jsem ji hodil na stranu.
Dojedeme za Rabyň já je vyhazuji doma a s kamarádem jedeme ještě přes kopec do naší osady, jedu asi tak 30 a zvednu ruku a povídám tady ty svině srnčí přebíhaj, a v tom mi tam z trávy vběhla kočka plesk! dostala to přímo na střed
Zase klasický scénář brzdy, ručka, varkovky a jdu hleda kočku a kočka nikde. Musela mít z pr_ele kliku protože sem slyšel ránu od nárazníku plus jak ho mám trochu ze spoda rozdrbanej a kouká mi tam samořeznej šroub.
Asi jí ta rána položila a díky tomu sem ji nerozjel zadnim kolem, no a nebo jí mám někde zachycenou na podvozku ale to zjistí příště Marra
Ne dělam si srandu i pod auto jsem koukal a nic tam neviselo.
Cestou jsem tam i z5 jsem potkal více zvířátek ale z těma už jsem do kontaktu nepřišel, naštěstí
No a dnes cestou, za letištem předjíždim Ochcáfku tak jedu v levym že předjedu rovnou i toho dalšího a najednou bažant uplně v klidu uprostřed levýho, tak sem rychle juknul do zrcátka a strhnul to do prava ještě že nebyl skoro provoz, měl jsem tam 190 .
No vlastně jsem nějak ani neboural ale už vim že do Štěchovičáku přestanu jezdit nahoru 130 (dolů jezdim 90-100 )
Večer jsem s nabral kamarády a jel ze N. Rabyně do Davle do pizzerie.
Cestou Štěchovičákem dolů se šinu za Fobií (vopruz) najednou v 3/4 kopce Fobié zběsile brzdí já celkem blízko za ní, brzdim taky a říkám co ku_va blbne. že by srnky?
A najenou vidim jedna srnka proběhla před fobkou druhá a plesk fábie sejmula srnku levym světlem srnka se nějak otočila, já to strhnul do prava a srnku líznul bokem, koukám do zrcátka srnka se dotočila stála na přednich a vstávala na zadní, zastavim za fobkou dám varovky a jdu se podívat jak je na tom, posádka Fóbky i srnka.
Posádka fóbky trochu v šoku a srnka někde v lese takže snad to holka rozdejchá a někde neskoná.
Céčku nic neni a na Fóbii sem taky nic neviděl, ale byla tma takže nevim.
No v restauraci jsme asi po 2hodinách a zaplatili a odešli, ještě v Davli mi najednou kamrád řiká bacha ja se na něj otočim a on říká něco je na silnici, tak strhnu volant a lehce to přejedu pravym kolem, tak zase na brzdy, varovky, krajnice jdu se podívat a ona to nějaká stará deka ,tak jsem ji hodil na stranu.
Dojedeme za Rabyň já je vyhazuji doma a s kamarádem jedeme ještě přes kopec do naší osady, jedu asi tak 30 a zvednu ruku a povídám tady ty svině srnčí přebíhaj, a v tom mi tam z trávy vběhla kočka plesk! dostala to přímo na střed
Zase klasický scénář brzdy, ručka, varkovky a jdu hleda kočku a kočka nikde. Musela mít z pr_ele kliku protože sem slyšel ránu od nárazníku plus jak ho mám trochu ze spoda rozdrbanej a kouká mi tam samořeznej šroub.
Asi jí ta rána položila a díky tomu sem ji nerozjel zadnim kolem, no a nebo jí mám někde zachycenou na podvozku ale to zjistí příště Marra
Ne dělam si srandu i pod auto jsem koukal a nic tam neviselo.
Cestou jsem tam i z5 jsem potkal více zvířátek ale z těma už jsem do kontaktu nepřišel, naštěstí
No a dnes cestou, za letištem předjíždim Ochcáfku tak jedu v levym že předjedu rovnou i toho dalšího a najednou bažant uplně v klidu uprostřed levýho, tak sem rychle juknul do zrcátka a strhnul to do prava ještě že nebyl skoro provoz, měl jsem tam 190 .
No vlastně jsem nějak ani neboural ale už vim že do Štěchovičáku přestanu jezdit nahoru 130 (dolů jezdim 90-100 )
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#88 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A toto by nepomohlo? Ultrazvukový přístroj na odhánění zvěře
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#89 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No potomhle zážitku bych to snad i skusil, protože mi přijde že mě někdo proklel.libre píše:A toto by nepomohlo? Ultrazvukový přístroj na odhánění zvěře
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#90 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak ja si nedavno po ceste za mladou v cestickach u pribrami vyzkousel ze ze stretu 850 versus bazant f letu vyhralo vosmset pade.
Dostal to mrizkou, ta asi moc hvezdicek za chodec-friendly nepobrala
Dostal to mrizkou, ta asi moc hvezdicek za chodec-friendly nepobrala
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu
#91 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
drewe, tvuj vuz ale nema slouzit co by nastroj na koseni nebohych chodcu, zviratek, ci pripadne jinych prasat... vuz je koncipovan ke klidne a rozvazne jizde, pri cemz pokud by tento fakt platil i u tebe, tak toho zivyho bazanta vozis na kapote stejne, jako mergl hvezdu -:))
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 75
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#92 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Volvo - for life.
- Přílohy
-
- avtovyst.jpg (90.92 KiB) Zobrazeno 5850 x
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#93 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vzhledem k tomu, že každý den projíždím úsekem, kde pořád něco přebíhá přes cestu, tak jsem si ty ultrazvukové krámy pořídil a můžu potvrdit, že fungují ale co mám vysledované, tak jen v rychlosti mezi 40 a 110 km/h a pak ještě malý detail, pokud v autě vozíš psy, tak ti to nesnášejí.Sibr píše:No potomhle zážitku bych to snad i skusil, protože mi přijde že mě někdo proklel.libre píše:A toto by nepomohlo? Ultrazvukový přístroj na odhánění zvěře
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#94 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nedela se nejakej takovej pristroj na cyklisty?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#95 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ale copak cyklisti z Budejc Ti jeste lezi v zaludku?drewid píše:Nedela se nejakej takovej pristroj na cyklisty?
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#96 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No tak je pravda ze na cyklistu v pulce pruhu na skoro dalnicim privadeci - takovy to tocitko vod plany/linze nahoru do centra/na prahu jsem potkal jen tady. To uz neni vo ekologii, to uz je vo drzku. A akorat se vzdycky na*eru
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
#97 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Třeba jel klidných a rozvážných 240 km/hrpet píše:drewe, tvuj vuz ale nema slouzit co by nastroj na koseni nebohych chodcu, zviratek, ci pripadne jinych prasat... vuz je koncipovan ke klidne a rozvazne jizde, pri cemz pokud by tento fakt platil i u tebe, tak toho zivyho bazanta vozis na kapote stejne, jako mergl hvezdu -:))
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#98 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
sorry já vim že je to drsný ale mě to strašně rozesmálowickey píše:Volvo - for life.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu
#99 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
obavam se, ze ani tato varianta neni realna, nebot drewid sice jezdi 240 a vice, nikoliv vsak rozvazne. na druhou stranu je faktem, ze blaznum se vyhybaji kriticke situace, coz neplati o rozvaznych ridicich, jako jsem ja: jedu rozvazne po magistrale k centru (cca 65-70km/h), v prostrednim pruhu. od pankrace se na magistrosku pripojuje pruh, po nem jede fobie, ve fobii slecna. asi byla v rausi, nebo po sexu - co ja vim, ale v kazdym pripade mi tu fobii zcela s prehledem pustila pred cumak, bez blinkru. takze jsem hodil nohu na desky, nechal ji tedy doprasit situaci a pak jsem si najel vedle ni. roztahla ksicht ve stylu "garfield" (cimz zneuctila toho myho, kterej mi sedi na zadnim okne!) a ja to vzdal. pravda je, ze kdybych to valil jako drew, tak bych si ani nevsimnul, ze jsem ji sesrotoval...
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#100 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
protože by tě nedohnalarpet píše:... pravda je, ze kdybych to valil jako drew, tak bych si ani nevsimnul, ...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2256 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 504 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM