Poslední skutečné Volvo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#3
celkem v pohode, i kdyz posledni volvo byla S90
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#4
poslední Volva byly 240, kamaráde...)))
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7
devítka se dá taky zkousnout...
ovšem jen s tuhou nápravou
ovšem jen s tuhou nápravou
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#10
Super článek... podepsal bych každý písmeno...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#11
Nepsal jsi to ty pod pseudonymem ?tnemec píše:Super článek... podepsal bych každý písmeno...
Jinak samozřejmě souhlas.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#12
Nikolivěk, šéfredaktora Carauta povečerech nedělámjarek.krizan píše:Nepsal jsi to ty pod pseudonymem ?tnemec píše:Super článek... podepsal bych každý písmeno...
Jinak samozřejmě souhlas.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#13
Poslední Volvo, poslední Volvo víte cooo jdu si svoje "Volva" polepit nálepkama Ford!
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#15
už máš taky polepeno ???Jarda S40 píše:Ale ne všechna!Sibr píše:Poslední Volvo, poslední Volvo víte cooo jdu si svoje "Volva" polepit nálepkama Ford!
Holt tomuhle mizernýmu vývoji se nevyhneme a věřím tomu, že postupem času to bude ještě horší. Věechny auta budou mít stejné díly (podle velikosti samozřejmě), jen rozdílné plechy ( začíná to TPCA )
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#16
Tenhle mizerný vývoj je ale způsobený i námi zákazníky. Většina z nás se totiž žene jako blbci za slevama, hledá vše co nejlevnější a výrobci kvalitního zboží pak krachujou a jsou pohlceni těmi výrobci, co včas začali vyrábět nekvalitní šunt, ale levnej šunt. Takže dnes už neseženete auto s životností třeba 30 let, bojler co by vydržel víc než 10let (spíše 3 roky), vrtačku co by po tátovi zdědil syn a ani stavební kolečko, které by vás přežilo. Kolo se stále otáčí, kupujou se stále nové věci, stát trží na DPH a lidi dřou jak blbci, aby donekonečna kupovali to, co už měli. Moje babička měla jednu pračku na celej život, my už máme 4. za 20 let.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#17
hmm, na tom něco bude
jsem zvědav, jak se budou prodávat čnská auta, až se sem dostanou na trh
budou levná a mizerná
jsem zvědav, jak se budou prodávat čnská auta, až se sem dostanou na trh
budou levná a mizerná
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#18
Asi jako ostatní čínské zboží. Zpočátku s nadšením z ceny, potom zákazníci vystřízliví a začnou shánět staré dobré značky evropské, ale ony již nebudou. Nebo budou, ale pod vedením číňanů. Takže budou vlastně čínské, budou se hodně kupovat i prodávat, pač budou rychle odcházet. Stát bude spokejen, páč bude hodně DPH, číňani budou spokojení, obchodníci budou spokojení a zákazníci budou nasr..., ale bude jim to prd platné. Aerovky a ani 240 již nebudou na skladechDeshi píše:hmm, na tom něco bude
jsem zvědav, jak se budou prodávat čnská auta, až se sem dostanou na trh
budou levná a mizerná
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 05 dub 2007 15:59, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#20
To je zbytečné vyhazování peněz - nevěřil bys, kolik lidí si koupí v Globusu vodovodní pákové baterie se zárukou 5 let a po 2 letech, když je potřeba reklamovat, tak nenajdou záručák. Takže koupěj novou a protože už tolik tratili, nemohou koupit přece kvalitní a raději zase koupěj v Globusu nějakej šmejd za 7 stovek, když je přece v akci. A potom se kruh uzavřestrycf píše:Nejdůmyslnější výrobci pak optimalizují životnost zboží těsně za hranici záruky.Např.boty Baťa a jiná verbež.
#21
Já to řešil jinak... hrál jsem jejich hru. Koupil jsem v OBI hadici ke sprše, u níž jsem měl empiricky zjištěno, že se samozlikviduje po dvou letech. Pečlivě jsem uschoval účtenky a už šestým rokem mám stále novou hadici Za stále těch úvodních 250 Kč a nutnost jednou za dva roky si zajet cestou z práce 2 km do OBI pro novouJarda S40 píše:To je zbytečné vyhazování peněz - nevěřil bys, kolik lidí si koupí v Globusu vodovodní pákové baterie se zárukou 5 let a po 2 letech, když je potřeba reklamovat, tak nenajdou záručák. Takže koupěj novou a protože už tolik tratili, nemohou koupit přece kvalitní a raději zase koupěj v Globusu nějakej šmejd za 7 stovek, když je přece v akci. A potom se kruh uzavřestrycf píše:Nejdůmyslnější výrobci pak optimalizují životnost zboží těsně za hranici záruky.Např.boty Baťa a jiná verbež.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#22
Ano, to je jediná možnost boje proti nim. Kámoši mají zbíječku z Hornbachu asi za 1500 kč a dělají totéž zhruba 2x do roka a maj jí také už asi 3 roky. Ale většina lidí v tom má bordel a účtenku potom nenajde, nebo tu reklamaci odkládá tak dlouho, až je po záruce (třeba se povedlo mě ). Ale oni ku.vy mají protizbraň, mohou si tam výrobek nechat měsíc než vyříděj reklamaci. To nám udělali s DVD Sony a pak vrátili, že jsou v pořádku. Přitom je nikomu ani ze známých komp nebere Tam jsem už podruhé s reklamací nešel. Ale třeba v případě vodovodních baterií je prima fór najít v záručáku, že baterii masíte vymontovat a poslat do jejich servisu třeba v Olomouci a čekat na výsledek reklamace. Jelikož lidi vodu chtěj, raději koupěj baterku novou. Ale opravdu nejčastější je ten ztracenej záručák.tnemec píše:Já to řešil jinak... hrál jsem jejich hru. Koupil jsem v OBI hadici ke sprše, u níž jsem měl empiricky zjištěno, že se samozlikviduje po dvou letech. Pečlivě jsem uschoval účtenky a už šestým rokem mám stále novou hadici Za stále těch úvodních 250 Kč a nutnost jednou za dva roky si zajet cestou z práce 2 km do OBI pro novouJarda S40 píše:To je zbytečné vyhazování peněz - nevěřil bys, kolik lidí si koupí v Globusu vodovodní pákové baterie se zárukou 5 let a po 2 letech, když je potřeba reklamovat, tak nenajdou záručák. Takže koupěj novou a protože už tolik tratili, nemohou koupit přece kvalitní a raději zase koupěj v Globusu nějakej šmejd za 7 stovek, když je přece v akci. A potom se kruh uzavře
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#23
Tohle dělám se spořivou žárovkou, máme dvě a vydrežj tak rok, takže je neustále obměňuju. Je to něco levnýho, nějakej Kanlux nebo co ...tnemec píše:Já to řešil jinak... hrál jsem jejich hru. Koupil jsem v OBI hadici ke sprše, u níž jsem měl empiricky zjištěno, že se samozlikviduje po dvou letech. Pečlivě jsem uschoval účtenky a už šestým rokem mám stále novou hadici Za stále těch úvodních 250 Kč a nutnost jednou za dva roky si zajet cestou z práce 2 km do OBI pro novouJarda S40 píše:To je zbytečné vyhazování peněz - nevěřil bys, kolik lidí si koupí v Globusu vodovodní pákové baterie se zárukou 5 let a po 2 letech, když je potřeba reklamovat, tak nenajdou záručák. Takže koupěj novou a protože už tolik tratili, nemohou koupit přece kvalitní a raději zase koupěj v Globusu nějakej šmejd za 7 stovek, když je přece v akci. A potom se kruh uzavře
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#24
Tak tenhle test se mi čte dobře, já su po čtyřech měsících též spokojen Jen mi přibyl včera cestou na letiště menší šrámek za typických okolností: na jedné dostatečně široké okresce proti mě jede favorit s párkem důchodců. Vidí velké auto a začnou se bát, aby je nevytlačilo ze silnice, takže reflexně zamíří do středu silnice kterej se ale s těma jejich dioptriema blbě odhaduje, že. Kupodivu i přes rozdíl výšky se zrcátko favorita nevejde pod zrcatko xc :? Odpadl mi sice jen ten znovunasaditelný kryt, ale je mírně naprasklý plastový prstenec zrcadla. Důchodce s půlitrama na očích se vysoukal o dvou berlích a vida lepší auto, měl hned historku, jak jsem jel rychle a nebezpečně. Ještě mlel něco o mojí pojistce, prevít, fakt vrchol nekritičnosti ... Tak jsem ho ve slušnosti umravnil Doufám, že to neodnesl nějakým infarktem.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
#25
Podobnou zkušenost s důchodcem s popelníky místo brýlí mám taky. Stál předemnou v kopci na červenou a nějak zapomněl stát na brzdě...Raff píše:Tak tenhle test se mi čte dobře, já su po čtyřech měsících též spokojen Jen mi přibyl včera cestou na letiště menší šrámek za typických okolností: na jedné dostatečně široké okresce proti mě jede favorit s párkem důchodců. Vidí velké auto a začnou se bát, aby je nevytlačilo ze silnice, takže reflexně zamíří do středu silnice kterej se ale s těma jejich dioptriema blbě odhaduje, že. Kupodivu i přes rozdíl výšky se zrcátko favorita nevejde pod zrcatko xc :? Odpadl mi sice jen ten znovunasaditelný kryt, ale je mírně naprasklý plastový prstenec zrcadla. Důchodce s půlitrama na očích se vysoukal o dvou berlích a vida lepší auto, měl hned historku, jak jsem jel rychle a nebezpečně. Ještě mlel něco o mojí pojistce, prevít, fakt vrchol nekritičnosti ... Tak jsem ho ve slušnosti umravnil Doufám, že to neodnesl nějakým infarktem.
Ani opakované troubení nepomohlo, aby si všimnul, že couvá! ...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 318 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 2248 Odpovědi
- 172736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 42 Odpovědi
- 6748 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Logan
-
- 3 Odpovědi
- 736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FrantaB
-
- 19 Odpovědi
- 2411 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho