Realistická cena 850 T5-R

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3218
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#76 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 elzyx

a to je 7.000kč za komplet vč. premium repro nebo jen rádio a zesík? jestli jen rádio a zesík, tak bych asi hledal jinde
a snad i překousl, že mám v autě 1/2-DIN aftermarket. Za 7 000kč už seženeš slušnej kousek i s integrovanym zesíkem.
A P80 audio zas tak extra vrcholně nehraje, aby člověk musel dupat po origo soupravě.
Druhá věc je design v interieru - s tím se už musí každej popasovat po svym
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#77 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

bez repro. Já bych právě chtěl mít dobově korektní káru, když už do ni hodlám pustit víc jak kilo. Proto bych se aftermarket dílům rád vyhl. Možná se zkusím přesvědčit o nutnosti koupě nižší verze “SC” rádia, tedy toho, co tam bylo z fabriky
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#78 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Wolfram1944 »

eLzyx píše:já právě černou sc-805 Premium Sound našel, včetně zesíku (btw, funguje to bez něj?) ale prodejce si to cení na sedmičku. Mi to přijde docela dost.
- 7 je dost
- bez zesilovače to hraje, s ním lépe. Nemáš ho tam nakonec? Já jsem ho našel za rádiem (měl jsem tam zjevně původní rádio). Tak zkus mrknout...
- před časem jsem černou 805 poptával, bezúspěšně. Pak jsem vzal z US ebaye 816 - původně za 20 USD jako nefunkční, s poplatky to nakonec bylo 1600 Kč + oprava za pár kaček.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#79 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

Zkusím se podívat, jestli tam je. Samotné rádio by bylo za bůra
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999


Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#81 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Wolfram1944 »

Černé vypadá na tom prostředním odkazu, na tom horním je to nuda a šeď. :) A taky se to odráží v ceně, za černé chce 600 zl. a šedé jsou do 200. Ruka trhu. :D
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#82 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

napsal jsem tomu prodejci, co ho nabízí za bůra, že ho vezmu. Fakt vypadá jak nový, s vyčištěným laserem a známým kódem. Auťák jej dostane k 25. narozeninám, které bude mít za dva dny.

btw - byste nevěřili, co je za porod přihlásit sedmimístnou T5R a ještě navíc z Dánska (v TP je prdlajz). Chvíli bude trvat, než to bude mít český papíry :-(
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

pospak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 223
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště

#83 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od pospak »

Já měl 850 na německých značkách, origo 7 míst, na dovozové STK mi taky napsali 7 míst, ale na úřadě jenom 5, bo v německým techničáku to nebylo, a přes to nejede vlak :%). Jinak černý rádio jsem vzdal, a pořídíl SC901 se zesilovačem za 500 :Yahoo!:
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#84 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

ještě musím před STK vyřešit výfuk, je opravovaný řekněme "kovářským" způsobem. Nějaký tip, jaký koupit? Origo, Simons, BSR, Ferrita (ani nevím, kdo všechno ty výfuky dělá) ... ale spíše se přikláním k takovému řešení, které nebude dunět do kabiny.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#85 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Nimrod »

raka rör?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4997
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#86 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od python.p »

Nechat si ho udělat někde na míru?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3194
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#87 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Basstl »

Simons dost duní.
Mám je na T5 i TDI a dělá to u obou kolem 2500 ot.
Na obě auta mám v plánu dát rezonátor, tak doufám že se to zmírní.
Jinak musím jezdit furt plnej, kde to na 3000 ot. zmizí. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#88 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

já mám Simonse na S60 a taky mi přijde, že duní trošku víc než by bylo zdrávo. Když jezdím sám a řekněme sportovněji, tak to nevadí, vlastně je to super. Ale jet s tím 500km na pohodu, vézt v tom lidi ... to už tak úplně super není.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#89 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od majtinek »

eLzyx píše:ještě musím před STK vyřešit výfuk, je opravovaný řekněme "kovářským" způsobem. Nějaký tip, jaký koupit? Origo, Simons, BSR, Ferrita (ani nevím, kdo všechno ty výfuky dělá) ... ale spíše se přikláním k takovému řešení, které nebude dunět do kabiny.
Měl jsem na 850tce BSR Sportflow 2,5" a bylo to úplně na pohodu :)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#90 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

tak doufám, že to dorazí
darek_pro_850T5R.png
darek_pro_850T5R.png (7.54 KiB) Zobrazeno 240 x
s tím výfukem - čím dál víc se přikláním k origu. Celé auto bych tak chtěl koncipovat - co nejpůvodněji. Takových už moc nebude. Maximálně bych sehnal druhou ŘJ s lepším SW, což by spolu s pružinami eibach byl jediný neOEM upgrade.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#91 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Wolfram1944 »

To ti schvaluji. Nestárneš už náhodou taky? :D
Kde bereš tu rozpěru? Pěkná cena.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#92 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

v autokelly - umí dodat origo díly, bez příplatku proti autorizáku. AK mám po cestě do práce, autorizák 40km.
A jinak asi stárnu. Pár let zpátky a dostalo by to duplexe, do88, nějaký šílený brzdy, neseriovou turbínu ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#93 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Nimrod »

hrotit originál výfuk mi přijde až přehnaný, to nemám v plánu ani já
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3194
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#94 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Basstl »

U takovýho auta chápu snahu, jít cestou originálních dílů. ale vejfuk bych dal nerez. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#95 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

jako pere se to ve mě. Pravda je, že vejfuk se dá vyměnit vždycky. Na druhou stranu - originál vydrží při plánovaném provozu na věky, nebude s tím problém na STK, nebude mě štvát, že duní ...
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 22 lis 2019 20:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3194
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#96 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Basstl »

Ve mě se to taky pere u mýho erka Laser blue.
Mám nakoupeno spoustu dílů, ale pořád nevím co všechno a jestli vůbec použiju.
Na druhou strnu si říkám, že vyměnit díly, který se dají jednoduše vrátit zpět, není žádnej problém.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#97 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Vejfuk jsem taky pro nerez
Jinak jestli něco buděš potřebovat přímo ve Volvu dej vědět mám ve VolvoStaiger slevu 10procent sice to není nic ,ale aspoň něco při těch koncovejch cenách .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#98 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

jj, budu potřebovat komplet vršky nárazníků a oplastování kolem. Dál alcantarové potahy na hlavové opěrky (zničené instalací LCD). A nějaké ty plastíky, případně další díly. Hádám, že to bude za ranec. Ale budu rád, když to budou mít.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#99 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od smolda »

Jestli chceš jet formou originálního stavu (což hádám že chceš), tak bych výfuk volil taky origo :-) on už origo výkon byl velice zajímavý. Cenově to stejně nebude takový rozdíl oproti nerezu... Určitě pak nebude problém mít za pár let i veteránskou testaci, to zrovna u tohohle auta stojí za to. Na moji 850tce byl taky originál výfuk a držel tam od roku 1996 a pořád tam je... jediná věc byla lehce orezlá koncovka, ale jinak byla ta trubka prostě nesmrtelná.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#100 Realistická cena 850 T5-R

Příspěvek od eLzyx »

chtějí za něj 8600 + 1400 koncovka. A testaci bych rád. Už jen kvůli tomu, že být třeba nabourán s tím, že mi pojišťovna řekne "tady máš dvacku za vrak" mi nepřijde moc veselé. U veteránů jsou ochotni plnit mnohem ochotněji.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“