Nevím jak moc přísný pravidla jsou u veteránů, ale nezdá se mi, že by s nerezovým výfukem neprošel atestací.
Já bych to tak nehrotil.
Realistická cena 850 T5-R
- Autor
- Zpráva
#101 Realistická cena 850 T5-R
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#102 Realistická cena 850 T5-R
Neříkám, že by neprošel. Ale proč to nemít originál, když už se shání s origo premium rádiem apod. plus navíc nesporná výhoda kvality originálních dílů...
Mě osobně se nikdy moc nelíbily nerezový výfuky, moc to svítí. A taky by mě zajímala praktičnost - nerez určitě není věčný, neboť nerez vystavený vysokým teplotám nakonec rezne.
Mě osobně se nikdy moc nelíbily nerezový výfuky, moc to svítí. A taky by mě zajímala praktičnost - nerez určitě není věčný, neboť nerez vystavený vysokým teplotám nakonec rezne.
#103 Realistická cena 850 T5-R
U rádia je to něco jinýho, do interiéru nic neoriginálního nepatří, ale lepší vejfuk je ku prospěchu.
Zvuk, výkon, výdrž, všechno je na vyšší úrovni než originál.
Stejně tak jako kola dělají auto, tak i pořádnej výfuk dělá auto.
Zvuk, výkon, výdrž, všechno je na vyšší úrovni než originál.
Stejně tak jako kola dělají auto, tak i pořádnej výfuk dělá auto.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#104 Realistická cena 850 T5-R
Fajn, ale představ si co by udělal nerez výfuk na krabici, kde je ten konec sakra vidět. To je prostě ošklivé na 850 je vidět teda jen koncovka, protože je to zapasovaný do nárazníku...ale stejně.
#105 Realistická cena 850 T5-R
Věc názoru. Já to za ošklivý nepovažuju.
Když někomu vadí barva, tak není problém stříknout to žáruvzdornou barvou.
Když někomu vadí barva, tak není problém stříknout to žáruvzdornou barvou.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 42
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#106 Realistická cena 850 T5-R
jupí, přišla výzva k odběru Myslím, že to bude pěkný dárek pro moji dnes pětadvacetiny slavící 850T5ReLzyx píše:tak doufám, že to dorazí
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1002 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od haveljir
-
- 41 Odpovědi
- 13880 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 3 Odpovědi
- 587 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 GOLD
-
- 8 Odpovědi
- 839 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ksw
-
- 8 Odpovědi
- 1500 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majkls70