Totální hámotina o manuálním řazení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Totální hámotina o manuálním řazení
Ahoj, při chvilce volna a procházení článků "o ničem" jsem narazil na tuto perlu o manuálním řazení. Buď tomu nerozumím, nebo nevím, co tím chtěl básník říci... Osobně mám manuál právě kvůli možnosti vyřadit a mít "to pod kontrolou"...
Výběr z článku:
"Řazení neutrálu při brždění
Zdá se, že to je logické - v dálce svítí na semaforu červená, vyřadím tedy rychlost a na neutrál dojíždím ke světlům. Jenže tenhle zlozvyk se může někdy zle nevyplatit. Typicky při vyšší rychlosti, kdy je dobré využít i brzdnou sílu motoru. Jakmile totiž vyřadíte rychlost, auto ztratí brzdný efekt motoru a jeho brzdná dráha se může prodloužit. Před nutností zastavit je tedy vhodné podřazovat až téměř do zastavení a teprve poté, již skoro při nulové rychlosti, je vhodné vyřadit."
Co znamená slovní spojení?? "se může někdy zle nevyplatit" .... to je jak od Tarantina
https://www.testyojetin.cz/poradna/kazdy-ridic-si-mysli-ze-umi-radit-presto-mnoho-z-nich-dela-pri-razeni-fatalni-chybu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_req_id=UNY0QFdlAFn-202012101454&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Výběr z článku:
"Řazení neutrálu při brždění
Zdá se, že to je logické - v dálce svítí na semaforu červená, vyřadím tedy rychlost a na neutrál dojíždím ke světlům. Jenže tenhle zlozvyk se může někdy zle nevyplatit. Typicky při vyšší rychlosti, kdy je dobré využít i brzdnou sílu motoru. Jakmile totiž vyřadíte rychlost, auto ztratí brzdný efekt motoru a jeho brzdná dráha se může prodloužit. Před nutností zastavit je tedy vhodné podřazovat až téměř do zastavení a teprve poté, již skoro při nulové rychlosti, je vhodné vyřadit."
Co znamená slovní spojení?? "se může někdy zle nevyplatit" .... to je jak od Tarantina
https://www.testyojetin.cz/poradna/kazdy-ridic-si-mysli-ze-umi-radit-presto-mnoho-z-nich-dela-pri-razeni-fatalni-chybu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_req_id=UNY0QFdlAFn-202012101454&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#2 Totální hámotina o manuálním řazení
Úroveň projevu dnešních novinářů je mnohdy žalostná. Nic méně když jsem si loni dodělával řidičák na velký vozík tak mě instruktor upozorňoval že za dojíždění na neutrál se vyhazuje a že rychlost musí být zařazena až do zastavení vozidla klidně s vyšlápnutou spojkou. No smysl mi to nedává, ale podřídil jsem se.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#3 Totální hámotina o manuálním řazení
Chápal bych to "zlé" ve smyslu - dojíždím na semafor, kolonu ap. a když vyřadím a nechám to tam doplachtit, tak bych bral, že někdo za mnou poletí a nahulí to do mě. Moje auto bez zařazeného kvaltu "poletí" dopředu výrazně lépe a rychleji než, kdybych dojížděl semafor, kolonu ap. před sebou jen se zařazeným kvaltem, tudíž brzdím motorem a kladu autu co to do mě "nahulí" větší odpor.
Nic víc v tom nevidím.
Můj otec je takovej "klobouk", že když byl se svojí ofcí u svýho automechanika, že to špatně brzdí, tak mu bylo řečeno ať ty brzdy taky občas používá, protože jezdí na pohodu, do křižovatek brzdí motorem a jezdí furt na vysoký kvalty.
Brzdy měl jednoduše zatuhlý právě z důvodu malého využití.
Nic víc v tom nevidím.
Můj otec je takovej "klobouk", že když byl se svojí ofcí u svýho automechanika, že to špatně brzdí, tak mu bylo řečeno ať ty brzdy taky občas používá, protože jezdí na pohodu, do křižovatek brzdí motorem a jezdí furt na vysoký kvalty.
Brzdy měl jednoduše zatuhlý právě z důvodu malého využití.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 Totální hámotina o manuálním řazení
Neres, to spada do kategorie mizernych pseudonovinarskych hesel pro zvyseni ctenosti.
Uz jenom nazev samotny: “...mnoho z nich dela fatalni chybu” Slovo fatalni je pouzito zcela mimo misu a jeho jedinym smyslem je donutit nekoho kliknout na clanek. Je to nekdy az k zbliti, co vse nam denne podstrkuji a ta stylistika a obsahovost sdeleni obecne, tak tam je uz latka hodne nizko. Pripada mi to jak produkce z ciny - miliardy zcela zbytecnych clanku na miliardach zcela zbytecnych webovych stranek.
Do toho vsudepritomna reklama - standardem uz jsou 2 reklamy na video a treti automaticky po nem. Banery zasadne vyskakuji pres pul obrazovky do clanku, miniaturizovane krizky vyskakujicich reklam, ktere na telefonu nejdou ani trefit prstem, takze je pres 50% sance ze snaha o zavreni reklamy vede spis k presmerovani k reklame. Popravde me to sejri cim dal vic.
Btw, ten clanek je o houne
Uz jenom nazev samotny: “...mnoho z nich dela fatalni chybu” Slovo fatalni je pouzito zcela mimo misu a jeho jedinym smyslem je donutit nekoho kliknout na clanek. Je to nekdy az k zbliti, co vse nam denne podstrkuji a ta stylistika a obsahovost sdeleni obecne, tak tam je uz latka hodne nizko. Pripada mi to jak produkce z ciny - miliardy zcela zbytecnych clanku na miliardach zcela zbytecnych webovych stranek.
Do toho vsudepritomna reklama - standardem uz jsou 2 reklamy na video a treti automaticky po nem. Banery zasadne vyskakuji pres pul obrazovky do clanku, miniaturizovane krizky vyskakujicich reklam, ktere na telefonu nejdou ani trefit prstem, takze je pres 50% sance ze snaha o zavreni reklamy vede spis k presmerovani k reklame. Popravde me to sejri cim dal vic.
Btw, ten clanek je o houne
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5 Totální hámotina o manuálním řazení
Občas jsem s takovýma jezdil. Jsou lidi, kteří dolu prostě neřadí, jenom nahoru. Když přijde křižovatka tak vyhodí rychlost a brzdí. Přijde mi ale zase blbost čekat do úplneho zabrzdění. Prostě to podřadím na 3ku, někdy 2ku a pak dobrzdím. Co mam teda automat tak už to neřeším
Jinak klasická novinařina.
Jinak klasická novinařina.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#6 Totální hámotina o manuálním řazení
zcela nezávisle na tomto topiku jsem si tento článek též otevřel, abych jej po chvilce zavřel s konstatováním, že v dnešní době píše "odborné články" opravdu každý, kdo má do prdele díru...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#7 Totální hámotina o manuálním řazení
To jsou hrozný krávoviny
S těma brzdama, já mám zadní kotouče imrvére "rezavý", ale není to tím, že brzdím motorem před semaforem nebo stopkou klidně do dvojky, ale proto, že v tom jezdím sám a nic nevozím. Ten zadek je prostě moc lehkej a všechno to poberou přední brzdy.
A z autoškoly by mě taky vyhodili, páč ve městě ruku ze šaltpáky nesundám
S těma brzdama, já mám zadní kotouče imrvére "rezavý", ale není to tím, že brzdím motorem před semaforem nebo stopkou klidně do dvojky, ale proto, že v tom jezdím sám a nic nevozím. Ten zadek je prostě moc lehkej a všechno to poberou přední brzdy.
A z autoškoly by mě taky vyhodili, páč ve městě ruku ze šaltpáky nesundám
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#8 Totální hámotina o manuálním řazení
Hele já ten vozík taky nedal na poprvé. Jízdy jsem dělal nadvakrát
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#9 Totální hámotina o manuálním řazení
Proč lidi vyřazují? Já to nějak nechápu, když dojíždím tak podřazuji a pak brzdím.
A jinak "novinařina" no ...
A jinak "novinařina" no ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#10 Totální hámotina o manuálním řazení
Jestliže to bylo na velký vozík tak to má nejspíš spojitost s tím že tuto soupravu berou už na úroveň náklaďáku kde se vyřazovat nesmí. Ono to i logiku z ohledu bezpečnosti dává tak proč ne ,ale ten článek je píčovina typu nenoste zbrań nabitou pač se můžete zastřelit - když jste vůl.Vapik píše: ↑10 pro 2020 16:12 Úroveň projevu dnešních novinářů je mnohdy žalostná. Nic méně když jsem si loni dodělával řidičák na velký vozík tak mě instruktor upozorňoval že za dojíždění na neutrál se vyhazuje a že rychlost musí být zařazena až do zastavení vozidla klidně s vyšlápnutou spojkou. No smysl mi to nedává, ale podřídil jsem se.
Toto by se dalo aplikovat úplně na vše pokud není člověk nesvéprávný a zavřen v ůstavu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#11 Totální hámotina o manuálním řazení
Jasně náklaďák a velký vozík chápu, ale za tohle se vyhazuje i na B. Jinak když mi to při jízdách řekl tak jsem vyřadil v rychlosti chůze cca 10m před hranicí křižovatky, měl jsem dvě možnosti za a) tak jak jsem to provedl = špatně a za b) dojet to s vyšlápnutou spojkou a až bych stal tak vyřadit. No a to mi hlava nebere, jinak samozřejmě prodražovat a brzdit motorem je žádoucí a samozřejmě tak jezdím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#12 Totální hámotina o manuálním řazení
Když je tady toliko moudrých lidí, mohu poprosit o vysvětlení, co je na článku špatně?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Totální hámotina o manuálním řazení
Tady to ale bylo z důvodu legislativních, neboť vozidla a soupravy nad 3,5t nesmí mít nikdy neutrál. A Munga byl rychlejší, ale aspoň ví, že v tom neni sám...Vapik píše: ↑10 pro 2020 16:12 Úroveň projevu dnešních novinářů je mnohdy žalostná. Nic méně když jsem si loni dodělával řidičák na velký vozík tak mě instruktor upozorňoval že za dojíždění na neutrál se vyhazuje a že rychlost musí být zařazena až do zastavení vozidla klidně s vyšlápnutou spojkou. No smysl mi to nedává, ale podřídil jsem se.
MArtin: na článku je špatně to, že věci, které platí v omezém a specifickém okamžiku podává jako obecné pravdy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#14 Totální hámotina o manuálním řazení
Tohle je jeste vetsi kravovina nez ten clanek...Romulusw píše: ↑10 pro 2020 17:26 To jsou hrozný krávoviny
S těma brzdama, já mám zadní kotouče imrvére "rezavý", ale není to tím, že brzdím motorem před semaforem nebo stopkou klidně do dvojky, ale proto, že v tom jezdím sám a nic nevozím. Ten zadek je prostě moc lehkej a všechno to poberou přední brzdy.
Pokud mas zadni rezavy, tak je neco spatne. Mozna i hodne spatne...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#15 Totální hámotina o manuálním řazení
taky bacha na web "autozine.cz" ten bych normálně zakázal.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#16 Totální hámotina o manuálním řazení
Kámošovi jezdil na servis pán se superbem a když jim auto prodával měl najeto skoro 300tis a pořád první destičky. Všichni se divili jak je to možné a on říkal že nepospíchá a brzdí motorem - takže von četl tenhle článek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 756
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#17 Totální hámotina o manuálním řazení
Tak tenhle článek jsem si četl ráno u snídaně a pokazil mi chuť. Vzpomněl jsem si, jak jsem v servisu jako náhradní auto dostal litrový tříválec Octavia a jak jsem chtěl přibrzdit motorem. U těchto aut je úplně jedno jestli je zařazeno anebo je tam neutrál, to jede pořád stejně.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#18 Totální hámotina o manuálním řazení
Ten článek si asi přečetlo víc lidí.
Akorát mě fakt štve, když někdo dojíždí červenou 20km/h v odpolední špičce.
Velice oblíbené je to u nás v Olomouci zde:
https://maps.app.goo.gl/98wm976P3aK8wp3Q6
Už od tohole pohledu dojíždí a brzdí provoz za sebou. Nezajímá je, že by se někdo chtěl připojit nebo že by se někdo chtěl zařadit do odbočovacího pruhu...
Brzdit motorem a dojíždět na 1, hlavně nešlapat na brzdy a jen čekat až tam padne zelená. Ignorace provozu kolem sebe.
Mimo to mě děsně štve, když přijedu k semaforu, auto předemnou stojí na brzdách, já se za něj zařadím a to auto popojede o půl metru dopředu i když stále svítí červená... Jako proč? To nemůžou zastavit normálně na první pokus?
Akorát mě fakt štve, když někdo dojíždí červenou 20km/h v odpolední špičce.
Velice oblíbené je to u nás v Olomouci zde:
https://maps.app.goo.gl/98wm976P3aK8wp3Q6
Už od tohole pohledu dojíždí a brzdí provoz za sebou. Nezajímá je, že by se někdo chtěl připojit nebo že by se někdo chtěl zařadit do odbočovacího pruhu...
Brzdit motorem a dojíždět na 1, hlavně nešlapat na brzdy a jen čekat až tam padne zelená. Ignorace provozu kolem sebe.
Mimo to mě děsně štve, když přijedu k semaforu, auto předemnou stojí na brzdách, já se za něj zařadím a to auto popojede o půl metru dopředu i když stále svítí červená... Jako proč? To nemůžou zastavit normálně na první pokus?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#19 Totální hámotina o manuálním řazení
Když vidím že bude potřeba zpomalovat, tak samozřejmě brzdím motorem, ale když vidím že by mě motor moc brzdil a to já nechci, tak vyřadím a krásně si plachtím... I proto mám spotřebu jakou mám.
Ono naštěstí už dnes i moderní automaty zvládají v některém režimu vyřadit a plachtit... Takže to zas takový problém být nemůže.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#20 Totální hámotina o manuálním řazení
Ale antireklama super ne, pokud to každej rozkliknul a přečetl,ne? Já to teda četl až po napsání odpovědi.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#21 Totální hámotina o manuálním řazení
Já už právě tohle neřeším a ani neklikám... protože to za to nestojí.
Tom0: Jako asi jo, ale na 6ku auto zase nějak moc motorem nebrzdí, takže já plachtím tak.
Tom0: Jako asi jo, ale na 6ku auto zase nějak moc motorem nebrzdí, takže já plachtím tak.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#22 Totální hámotina o manuálním řazení
V autě maximálně podřadim na trojku, dvojku a jedničku nikdy...
Na jedničku sem podřazoval jen na motorkách, ale to brzdilo motorem trochu jinak
No a u náklaďáků nevim, motorem brzděj furt, hlavně z kopců, ale jestli podřazujou až na jedničku...
Na jedničku sem podřazoval jen na motorkách, ale to brzdilo motorem trochu jinak
No a u náklaďáků nevim, motorem brzděj furt, hlavně z kopců, ale jestli podřazujou až na jedničku...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#23 Totální hámotina o manuálním řazení
Úplně souhlasim, snažej se napsat jakejkoliv nadpis, aby to lidi prostě rozklikli... A potom je tam napsaná nějaká kravina...doktor píše: ↑10 pro 2020 16:22 Neres, to spada do kategorie mizernych pseudonovinarskych hesel pro zvyseni ctenosti.
Uz jenom nazev samotny: “...mnoho z nich dela fatalni chybu” Slovo fatalni je pouzito zcela mimo misu a jeho jedinym smyslem je donutit nekoho kliknout na clanek. Je to nekdy az k zbliti, co vse nam denne podstrkuji a ta stylistika a obsahovost sdeleni obecne, tak tam je uz latka hodne nizko. Pripada mi to jak produkce z ciny - miliardy zcela zbytecnych clanku na miliardach zcela zbytecnych webovych stranek.
Do toho vsudepritomna reklama - standardem uz jsou 2 reklamy na video a treti automaticky po nem. Banery zasadne vyskakuji pres pul obrazovky do clanku, miniaturizovane krizky vyskakujicich reklam, ktere na telefonu nejdou ani trefit prstem, takze je pres 50% sance ze snaha o zavreni reklamy vede spis k presmerovani k reklame. Popravde me to sejri cim dal vic.
Btw, ten clanek je o houne
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#24 Totální hámotina o manuálním řazení
Ano, moc nebrzdí ale pořád trochu jo.
A jsou úseky silnic kde jedeš 100km/h a klesání akorát odpovídá tomu že když vyhodíš kvalt, tak ti to tu stovku udržuje nebo i zrychluje a přitom jedeš aktuálně za 0,4l/100km.
V okamžiku kdy tam máš tu šestku zařazenou, musíš to lochtat plynem aby jsi docílil stejného výsledku jako na vyhozený a přitom už aktuálně nejedeš za 0,4 na sto ale třeba už za litr na sto.
Samozřejmě když vím že budu potřebovat zpomalit, nebo je kopec tak prudký že by se to moc rozjelo, tak tam ten kvalt nechám, protože jedu za nulu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#25 Totální hámotina o manuálním řazení
Já jsem na to asi línej. dám 100 na tempomat a hotovo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek