740 GL s B230F-co s ní

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#1 740 GL s B230F-co s ní

Příspěvek od FrantaB »

V mém zorném poli se objevila sedanová sedmice s krásně zachovalým intrem B230F/M47 a cca. 338k km na hrbu.
Trápí ji v principu dvě věci-nejspíš mrtvá cívka Bendix značená
1389533
S 100941 - 413

(pokud je cajk, může to být rozdělovač, že by vůbec nešla jiskra?) která by pomohla asi i jen půjčit.

Druhá věc je různě šisnutý lak, i když jinak není popraskaný, korozi nevidět (ani v kapsách kolem baterky a nádržky ostřikovačů!), deka na haubně jak nová (chybí 1 plastový capl), intr v parádním stavu krom spínače světel, chromované lišty a podle všeho funkční zajížděcí anténa, klima (pro mne v tuto chvíli neznámá funkce)...

Takže-možná bych zprostředkoval pomoc s cívkou, pokud někdo má a je ochoten prodat/půjčit/poradit
A pokud by ji někdo chtěl, je možné že by byla rozumná řeč s majitelem. Je to auto s citovou hodnotou a rodinným příběhem, takže přijet s plaťákem a řevem "zachovalá rozborka!" asi nepůjde. Ale plechařina je úplně absurdně netknutá, byla by škoda ji nechat shnít.
Já na to nemám prostor a asi ani peníze, takže předhazuju potravu jinačím pacientům.
Pár obrázků mám-můžu doplnit/doplním
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 517
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#2 740 GL s B230F-co s ní

Příspěvek od Logan »

Psal jsem SZ.
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 740 GL s B230F-co s ní

Příspěvek od Ondra. »

Logan píše:Psal jsem SZ.
doufam že dopadne líp než tvoje předchozí krabice :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#4 740 GL s B230F-co s ní

Příspěvek od imrija »

Takhle jsem z Prahe taky jeden rodinný sedan dotáhl. Doteď si voláme a majitel je hrozně rád že se o to auto někdo stará.

Měli ji 18 let.

Mě teď odsloužila po záchraně 20 tis. km. a považuji ji za nejvděčnější auto které jsme měli.

Berte to, než to zase skončí někde ve šmelcu !
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 740 GL s B230F-co s ní

Příspěvek od Urvanej »

Reginy na cívky trpěly. To číslo cos postoval je ale nejspíš ECU. Pavel2 má ode mě všechno, co souviselo s reginou, tak by možná zapůjčil na testy, pokud to ještě má. A vůbec jí asi miluje, když má dvě reginový auta doma :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#6 740 GL s B230F-co s ní

Příspěvek od pavel.2 »

cívku jsem kupoval novou, jen cívku bez toho hliníkového modulu byla za cca 300kc
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#7 740 GL s B230F-co s ní

Příspěvek od FrantaB »

Konečně obrázky.

Pokud bude zájem, podle všeho dokážu do zítra dopo nafotit zvenku ještě něco, budu mít jednu cestu +/- okolo. Pak dva týdny leda zprostředkovat kontakt, budu bez šance se tam někam okolo mihnout.

Zvenku vážně žádná sláva, ale spodek vypadá hodně dobře a jestli vypadá jako motorový prostor, tak je to skoro nové auto...
Na dveřích snad někdo zkoušel, co by dokázal s leštěnkou-ale nezkoumal jsem to.
Nějak se mi to auto líbí čím dál víc...
Přílohy
Sedma regina 9.jpg
Pravý zadní podběh, přední strana
Pravý zadní podběh, přední strana
Sedma regina 5.jpg
Kout u baterky. Pěkně blbá fotka, ale na sluníčku jsem to prostě přehlédl
Kout u baterky. Pěkně blbá fotka, ale na sluníčku jsem to prostě přehlédl
Konektory-tuším, že tohle má vliv podle systému řízení a nemusí být stejné (?)
Konektory-tuším, že tohle má vliv podle systému řízení a nemusí být stejné (?)
Cívka s celým modulem
Cívka s celým modulem
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“