Výběr C70tky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1200
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#1 Výběr C70tky
Ahoj jelikoz jak rika manzelka me asi chytla druha miza tak jsem se rozhodl si poridit C70 v kabru, koukam uz se asi 2 mesice okolo a nejvic me oslovily 2 kousky na bazosi, jeden benzin a jedna nafta 2,4...
Srdce by hned volilo benzin, jenze kdyz mi prodejce zaslal vice fotek tak nadseni opadlo, cely bok promackly, interier dost opotrebovany, nulova vybava, praskle svetlo predni, apod..., kdezto nafta je fakt vonavka az na ten motor.
co by jste volili vy?
https://auto.bazos.cz/inzerat/104448919/Volvo-C70-Cabrio-24T-Momentum.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/103998628/Volvo-C70.php
Srdce by hned volilo benzin, jenze kdyz mi prodejce zaslal vice fotek tak nadseni opadlo, cely bok promackly, interier dost opotrebovany, nulova vybava, praskle svetlo predni, apod..., kdezto nafta je fakt vonavka az na ten motor.
co by jste volili vy?
https://auto.bazos.cz/inzerat/104448919/Volvo-C70-Cabrio-24T-Momentum.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/103998628/Volvo-C70.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#2 Výběr C70tky
Jestli chces mit radost z jizdy tak si kup T5
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#3 Výběr C70tky
Já bych volil něco z DE. Výběr tam docela je, chce si to počkat na pěknej kousek, ale do 200k se dá vejít. Naftu bych do cabria nechtěl, pokud s tím neplánuješ nalítat 30k za rok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1200
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#4 Výběr C70tky
V nemecku taky skoro vsechno diesly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 Výběr C70tky
Jestli druhá míza, pak C70 - ale v první generaci. Buď T5 anebo 2.0T. Plus čip. Pak je to fun a vítr ve vlasech...
Tahle fordí P1 v kabru mě moc nezaujala, v naftě je to navíc zločin proti lidskosti.
/PL
Tahle fordí P1 v kabru mě moc nezaujala, v naftě je to navíc zločin proti lidskosti.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#6 Výběr C70tky
JJ, Němci se jich zbavujou.Blade píše:V nemecku taky skoro vsechno diesly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#7 Výběr C70tky
Už jsem nad ní taky uvažoval (1st gen). Těch je v benzínu podstatně víc. I v ČR. Jednu myslím prodává Scarabeus. Mě celkem zaujala tahle: https://auto.bazos.cz/inzerat/102920848/Volvo-C70-B5244T-142kw-chip-BSR-178kw.phpok2ucx píše:Jestli druhá míza, pak C70 - ale v první generaci. Buď T5 anebo 2.0T. Plus čip. Pak je to fun a vítr ve vlasech...
Tahle fordí P1 v kabru mě moc nezaujala, v naftě je to navíc zločin proti lidskosti.
/PL
a potom tahle levná, ale tam budou předpokládám nějaké investice a otázka je kolim má najeto...
https://auto.bazos.cz/inzerat/104437378/Volvo-C70-cabrio.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#8 Výběr C70tky
V benzínu je C70II za hranicemi k mání ještě poměrně dost, ale ceny začínají v průměru od 12.000,- EU příp. CHF.
Najdou se pochopitelně i levnější:
https://www.autoscout24.ch/de/autos/volvo--c70?yearfrom=2007&fuel=14&make=81&model=571&vehtyp=10
https://www.autoscout24.de/lst/volvo/c70?sort=standard&desc=0&fuel=B&ustate=N%2CU&cy=D&fregfrom=2007&atype=C
Najdou se pochopitelně i levnější:
https://www.autoscout24.ch/de/autos/volvo--c70?yearfrom=2007&fuel=14&make=81&model=571&vehtyp=10
https://www.autoscout24.de/lst/volvo/c70?sort=standard&desc=0&fuel=B&ustate=N%2CU&cy=D&fregfrom=2007&atype=C
Naposledy upravil(a) Michl dne 15 kvě 2019 10:08, celkem upraveno 4 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#9 Výběr C70tky
Jo, to jo, já myslel s rozpočtem do 200k.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#10 Výběr C70tky
Co v naftě..ale v naftě a v automatuok2ucx píše: Tahle fordí P1 v kabru mě moc nezaujala, v naftě je to navíc zločin proti lidskosti./PL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1200
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#11 Výběr C70tky
1 gen urcite ne, podminkou je pevna strecha...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#12 Výběr C70tky
... ještě musíš dozrát Mi to trvalo
Takovéto auto je srdcové, tady nerozhoduje chladný kalkul (pevná střecha - pff - k čemu?)
/PL
Takovéto auto je srdcové, tady nerozhoduje chladný kalkul (pevná střecha - pff - k čemu?)
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1200
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#13 Výběr C70tky
Pavle neprovokuj me...
Ne fakt to chci obcas i v zime pouzivat jako nouzovku...
Ne fakt to chci obcas i v zime pouzivat jako nouzovku...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1200
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#14 Výběr C70tky
PS: jinak je moc hezky vybavena ta co se tu objevila dneska ale ten motor fakt ne...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 Výběr C70tky
A na to je potreba na zimu "pevna" strecha?Blade píše:Pavle neprovokuj me...
Ne fakt to chci obcas i v zime pouzivat jako nouzovku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1200
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#16 Výběr C70tky
No napr. tesni lepe teplo uvnitr nez kus hadru, me se proste ty stare hranate volva nelibi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#17 Výběr C70tky
chápu, ale C70II je designem (dle mého) auto pro milenku..... celkově něžnější, voňavější a krásnější pohlaví.
C70I je rošťák, redneck hillyboy!
C70I je rošťák, redneck hillyboy!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Výběr C70tky
Ze, ze Ti nelibej beru. Ale jinak je videt, ze jsi v tom nesedelBlade píše:No napr. tesni lepe teplo uvnitr nez kus hadru, me se proste ty stare hranate volva nelibi...
Cabria obecne maj zesileny topeni, vyhrev sedacek a vazne v tom neni zima
a je jedno zda s tim jezdis po meste, nebo valis v Nemecku na dalnici 200+.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#19 Výběr C70tky
Pozor, aby tě tady za takovéto veřejné názory neukamenovali.Blade píše:me se proste ty stare hranate volva nelibi...
Já to mám podobně a ty nová Volva se mi fakt hodně líbí a vůbec mi nevadí, že jsou to jen čtyřválce a že to nejsou krabice. Je mi jedno jestli má auto tři, čtyři, pět, šest, osm, dvanáct válců a jaký to má zvuk motoru. Motor hlavně nechci v autě slyšet, abych si tam mohl pustit i solidní audio. A myslím, že i akustika v autě s plátěnou střechou bude o dost horší než u té izolované pevné střechy.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#20 Výběr C70tky
To je bezny omyl laiku. Pod platenou strechou rozhodne neni vetsi zima nez pod tou plechovou. Mel jsem e30 cabrio, to nema vubec zadnou izolaci, a normalne jsem v tom jezdil v mrazech bez problemu. Oproti tomu C70 ma tu strechu silnou, izolovanou, to je jeste o level vys.Blade píše:No napr. tesni lepe teplo uvnitr nez kus hadru, me se proste ty stare hranate volva nelibi...
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#21 Výběr C70tky
... zrovna jsem se chtěl zeptat? Kabroše skutečně topí dobře. A ani zvukově to není - k mému překvapení - nic nesnesitelného.
Jinak k volbě platformu - ne že by P1 byla nějak špatná, já tuhle platformu jen nemám osobně v oblibě - příjde mi málo nadčasová (uvnitř). Poklona Volvu, že se (ještě aspoň v té době) uchýlili k výrobě tak "zbytečně neužitečných" vozů. Dnes už na to má koule jen málo který výrobce. Kabroš v SPA/CMA by byl zajímavý, ale nikde ani zmínka, ani studie.
Ty starší C70 (platforma P80) mě osobně dlouho nechávala chladnou, ale musím říct, že má něco do sebe - jezdí se s tím příjemně.
Nebavíme se o "řidičském zážitku" - ten se u takto těžké předokolky nedá očekávat. Pokud chceš pravý roadster (a za málo peněz), tak asi zvolíš nějakého Japonce (MX-5, Honda) nebo starší MG - zkrátka malou lehkou zadokolku. Volví C70 je asi skutečně po ploužení se žlutou krajinou...
/PL
Jinak k volbě platformu - ne že by P1 byla nějak špatná, já tuhle platformu jen nemám osobně v oblibě - příjde mi málo nadčasová (uvnitř). Poklona Volvu, že se (ještě aspoň v té době) uchýlili k výrobě tak "zbytečně neužitečných" vozů. Dnes už na to má koule jen málo který výrobce. Kabroš v SPA/CMA by byl zajímavý, ale nikde ani zmínka, ani studie.
Ty starší C70 (platforma P80) mě osobně dlouho nechávala chladnou, ale musím říct, že má něco do sebe - jezdí se s tím příjemně.
Nebavíme se o "řidičském zážitku" - ten se u takto těžké předokolky nedá očekávat. Pokud chceš pravý roadster (a za málo peněz), tak asi zvolíš nějakého Japonce (MX-5, Honda) nebo starší MG - zkrátka malou lehkou zadokolku. Volví C70 je asi skutečně po ploužení se žlutou krajinou...
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#22 Výběr C70tky
Hranaté??? C70 I je první Volvo které se odklonilo od hranatých krabic a šlo jiným směrem. Mimochodem jeho designer Peter Hobury je nyní vicepresident designu celého Geely.Michl píše:Pozor, aby tě tady za takovéto veřejné názory neukamenovali.Blade píše:me se proste ty stare hranate volva nelibi...
Hezky o něm mluví zde: "
edit: https://autobible.euro.cz/uplynulo-dvacet-let-od-predstaveni-volva-c70-vozu-navrzeneho-s-vasni/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#23 Výběr C70tky
Taký koukám po nějakém volvu bez střechy, Jedničkovou bych koupil leda, že by Pavel prodal tu svou dvojkovou jedině T5 a na západě stojí ranec v pěkném stavu, ale kdo se nebojí může do polska kde jsou o dost levnější i lépe nafocené, ale jak říkal můj děda z polska ani dobrý vítr nefouká a kamarád překupník říkal ruce pryč tam je dobré jedno z deseti aut.
Nic méně nabídka lákavá https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-c70-t5-summum-ID6BSKJj.html#483fc28db5
Naštěstí nebo bohužel ještě nemám tak rozvinutou toxoplazmozu a bych sebral peníze a jel
Jedna by mohla být cajk https://www.otomoto.pl/osobowe/volvo/c70/od-2011/?search%5Bfilter_float_price%3Afrom%5D=10000&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D%5B0%5D=petrol&search%5Bfilter_float_engine_power%3Afrom%5D=200&search%5Bbrand_program_id%5D%5B0%5D=&search%5Bcountry%5D=
Nic méně nabídka lákavá https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-c70-t5-summum-ID6BSKJj.html#483fc28db5
Naštěstí nebo bohužel ještě nemám tak rozvinutou toxoplazmozu a bych sebral peníze a jel
Jedna by mohla být cajk https://www.otomoto.pl/osobowe/volvo/c70/od-2011/?search%5Bfilter_float_price%3Afrom%5D=10000&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D%5B0%5D=petrol&search%5Bfilter_float_engine_power%3Afrom%5D=200&search%5Bbrand_program_id%5D%5B0%5D=&search%5Bcountry%5D=
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#24 Výběr C70tky
Souhlasím s dědou. Nabídky aut v Polsku prostě ignoruji. Možná jsou tam slušné vozy, ale kdo se má v 9 případů z 10 vracet s nepořízenou?
Chce to jen hledat a nebát se. Zde přítomný pan kolega 'zbysej' koupil "na slepo" auto z DE, jen v inverzních barvách (šedé zvenku / oranžové uvnitř) s jednou nulou na tacho více. S drobnou kosmetikou, ale za zlomek peněz. Na srpnovém rožnovském srazu (nebo i dříve) uděláme fotku těchto inverzních dvojčat.
Tahle auta mají výhodu, že se s nimi v zimě jezdí opravdu málo, takže i ty nájezdy jsou více realistické. Nebojme se, užijme si toho, dokud to jde...
Pavel
P.S. A Horbury je génius. V70II je fantasticky nadčasová. Pro mě osobně je pak S80II jeho úplný top.
Chce to jen hledat a nebát se. Zde přítomný pan kolega 'zbysej' koupil "na slepo" auto z DE, jen v inverzních barvách (šedé zvenku / oranžové uvnitř) s jednou nulou na tacho více. S drobnou kosmetikou, ale za zlomek peněz. Na srpnovém rožnovském srazu (nebo i dříve) uděláme fotku těchto inverzních dvojčat.
Tahle auta mají výhodu, že se s nimi v zimě jezdí opravdu málo, takže i ty nájezdy jsou více realistické. Nebojme se, užijme si toho, dokud to jde...
Pavel
P.S. A Horbury je génius. V70II je fantasticky nadčasová. Pro mě osobně je pak S80II jeho úplný top.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#25 Výběr C70tky
něco se nám urodilo https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/c70/18288096?goFrom=list
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek