Zacneme deckou oleje...
Neni to vubec o penezich, je to o (radoby)moci, (ne)schopnostech nekterych jedincu, pretvarce, strachu, naivite.
Jeste to tu necham chvili bublat, sirit teorie o iluminatech, pockam, zda nekdo relevantni napise treba neco zasadniho, uprimneho a pravdiveho...
Zatim je venku pekne, prace mam na zahrade dost...
Az bude tma, nebo hnusne, tak me chytne grafomanie a prileju do ohne postupne lahev, belik, barel, nasledne rovnou celej tanker oleje, at je veselo...
A kdyz to nezabere, holt zapalit celej vrt, nebo rafinerku je taky reseni (I kdyz snizit se na uroven GreenPeace a jinych ekoteroristu )
Neb vodit na varene nudly masy lidi, kteri nevedi, neznaji, nebo je to defacto nezajima, je az trapne jednoduche,
ale lidi kteri vedi, znaji, zajimaji se jsou vzdy poroblem, pacz pak vidi nekterym lidem pod ruce, do karet a to je presne to ceho se jejich paranoia/ego a tak dale boji...
Necht se barevni treba pokakaji...
Je treba zacit kacet les, neb do te doby bude dal temny a tajemny...
The Spice Must Flow!
Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#51 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#52 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Za mě takhle: příspěvek na "chod fóra" mi přijde tak moc obecný jako třeba sbírky "na rakovinu" nebo "na nemocné děti". U takových sbírek většinou pak nevíš, co se s těmi penězi stalo a kolikrát samotní vybírající jedinci ani nevědí, na co konkrétně to vlastně vybírají. Takže pro konkrétního jedince je to jako vzít pajdu nebodvě stovky a hodit je do kamen. Nejsou to žádné zásadní částky, může si je dovolit snad každý, ale o to vůbec nejde. Jeden pošle, jsou to dvě kila. Pošle deset - už to jsou dva tisíce. Když pošle sto lidí, tak jsme na dvaceti tisících a to už rozhodně není zanedbatelná částka.
Kdyby se to nějak konkretizovalo tak prosím. Například plácnu: "vybíráme dobrovolné příspěvky na zaplacení nového serveru" apod. Pak bude jasné, na co se peníze využijí a má to smysl. V opačném (a aktuálně současném) případě to je holý nesmysl.
A ne nejsem vypatlanej a ani nejsem kolenovrt - naopak rád dávám na dobrou věc, ale jde o princip.
Kdyby se to nějak konkretizovalo tak prosím. Například plácnu: "vybíráme dobrovolné příspěvky na zaplacení nového serveru" apod. Pak bude jasné, na co se peníze využijí a má to smysl. V opačném (a aktuálně současném) případě to je holý nesmysl.
A ne nejsem vypatlanej a ani nejsem kolenovrt - naopak rád dávám na dobrou věc, ale jde o princip.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#53 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Zajsoft - krome Duny nejsem nejak v obraze
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#54 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Na vejfuky a na baterky nejni nikdy dost.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#55 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Tak já se do toho jako "pořádještětrochuceceda" zkusím vložit. Na základě jedné dřívější debaty vznikl nápad vytvořit status "sponzor fora" pro určité množství lidí, kterým se zdálo jako dobrý nápad poslat nějakou pětku jako svého druhu výraz vděku za možnost seriozně se na něco zeptat a nebo nezávazně plkat o blbostech. Co mi paměť slouží nechtěli jsme po lidech na foru příspěvky na provoz. Jen někteří naopak chtěli přispět. Klub ty peníze ve skutečnosti nijak urgentně nepotřebuje. Ufinancovat to dokážeme z členských příspěvků a sponzorských darů. Pokud někdo přispěje, dává nám to jen možnost použít jiné částky jinde. Naprosto mě neuráží když sem bude někdo chodit a nepošle ani sestercius. U pár jedinců mi dokonce přijde, že jejich rady jsou o dost cennější, než nějaká symbolická částka.
Před nějakou dobou jsem byl v Průhonicích na rande s jedním človíčkem a ten málem dostal infarkt, když jsem mu sdělil, že se rádi podělíme prakticky s každým o to co máme a čím disponujeme v podstatě za to nic nechceme a že rozdíl mezi členem a nečlenem je v tom, že člena to stojí ročně o šest set víc než nečlena a člen ušetří pár stovek na srazech a podobně. Když viděl statistiky návštěvnosti a vynásobil si to nějakým koeficientem vyskočily mu částky, že se po nich zpotil až pod gumou od trenýrek. Mně osobně to dost pobavilo a on chudák zjevně vůbec nepochopil o čem je jen taková přátelská spolupráce. Mám pocit, že pak o mě někde mluvil jako o zpátečnickém předsedovi co nechce generovat do nebe stoupající křivky v grafech o čemkoliv. Takže můžu za sebe prohlásit, klidně sem choďte a neposílejte vůbec nic. Zkuste přispět tím, že někomu pomůžete nebo poradíte a podobně. Kdo máte pocit, že přece jen něco poslat chcete, tak to udělejte. Dokud vaše příspěvky nepřevýší reálné náklady na provoz fora (a to se pokud vím ještě nestalo), představujte si, že zrovna váš šekel ze společné kasičky šel třeba na hosting. Jen tak pro úplnost překopírovávám sem tu původní výzvu co na dal Uřvanej na první straně odkaz:
Líbí se Vám myšlenka internetového fóra? Nalezli jste to, co jste hledali, nebo jen chcete podpořit komunitu fungující kolem fóra? Nemůžete nebo nechcete se stát členem občanského sdružení Volvoklub ČR?
Je tu ještě jedna možnost.
Na základě návrhů mnohých uživatelů fóra z řad nečlenů Volvoklubu, rozhodla rada klubu na své schůzi dne 30.12 o vytvoření statutu „sponzor fóra“.
Každý, kdo se rozhodne přispět na chod a údržbu internetového fóra finančním příspěvkem na účet klubu č.:
Fio Banka 2001314481 / 2010 v částce minimálně 120,- Kč za rok ,
obdrží tento status rozpoznatelný barevným odlišením nicku. Horní hranice příspěvku není pochopitelně omezena, ovšem od částky 600,- Kč a výše bude zaslaná částka považována za členský poplatek Volvoklubu a přispěvatel se stane automaticky členem občanského sdružení, neuvede-li jinak. Z důvodu usnadnění evidence bude příspěvek veden na dobu jednoho roku a to od září jednoho roku do září druhého. Příspěvky jsou ovšem možné i v mezidobí. Prostředky pak budou použity výhradně na provoz a údržbu fóra, hosting a náklady s tím spojené.
Před nějakou dobou jsem byl v Průhonicích na rande s jedním človíčkem a ten málem dostal infarkt, když jsem mu sdělil, že se rádi podělíme prakticky s každým o to co máme a čím disponujeme v podstatě za to nic nechceme a že rozdíl mezi členem a nečlenem je v tom, že člena to stojí ročně o šest set víc než nečlena a člen ušetří pár stovek na srazech a podobně. Když viděl statistiky návštěvnosti a vynásobil si to nějakým koeficientem vyskočily mu částky, že se po nich zpotil až pod gumou od trenýrek. Mně osobně to dost pobavilo a on chudák zjevně vůbec nepochopil o čem je jen taková přátelská spolupráce. Mám pocit, že pak o mě někde mluvil jako o zpátečnickém předsedovi co nechce generovat do nebe stoupající křivky v grafech o čemkoliv. Takže můžu za sebe prohlásit, klidně sem choďte a neposílejte vůbec nic. Zkuste přispět tím, že někomu pomůžete nebo poradíte a podobně. Kdo máte pocit, že přece jen něco poslat chcete, tak to udělejte. Dokud vaše příspěvky nepřevýší reálné náklady na provoz fora (a to se pokud vím ještě nestalo), představujte si, že zrovna váš šekel ze společné kasičky šel třeba na hosting. Jen tak pro úplnost překopírovávám sem tu původní výzvu co na dal Uřvanej na první straně odkaz:
Líbí se Vám myšlenka internetového fóra? Nalezli jste to, co jste hledali, nebo jen chcete podpořit komunitu fungující kolem fóra? Nemůžete nebo nechcete se stát členem občanského sdružení Volvoklub ČR?
Je tu ještě jedna možnost.
Na základě návrhů mnohých uživatelů fóra z řad nečlenů Volvoklubu, rozhodla rada klubu na své schůzi dne 30.12 o vytvoření statutu „sponzor fóra“.
Každý, kdo se rozhodne přispět na chod a údržbu internetového fóra finančním příspěvkem na účet klubu č.:
Fio Banka 2001314481 / 2010 v částce minimálně 120,- Kč za rok ,
obdrží tento status rozpoznatelný barevným odlišením nicku. Horní hranice příspěvku není pochopitelně omezena, ovšem od částky 600,- Kč a výše bude zaslaná částka považována za členský poplatek Volvoklubu a přispěvatel se stane automaticky členem občanského sdružení, neuvede-li jinak. Z důvodu usnadnění evidence bude příspěvek veden na dobu jednoho roku a to od září jednoho roku do září druhého. Příspěvky jsou ovšem možné i v mezidobí. Prostředky pak budou použity výhradně na provoz a údržbu fóra, hosting a náklady s tím spojené.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#56 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Kdo se na tu prvotní akci pamatuje, jistě ocení Hanziho růžovou odměnu...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#57 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Tvl jojo, tos musel vymýšlet celý den a růžová byla dobrá
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#58 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
To já takhle jdu životem a trousím moudrost...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#59 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Jsem tak zabrouzdal a s chutí si přečetl smířlivá slova tehdejšího cecedy. Dyk my se máme vlastně dobře.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1035 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy