Bez komentáře ..... dotykový display i na volantu
http://www.autoforum.cz/predstaveni/korejci-posunuji-absurditu-interieru-modernich-aut-na-dalsi-uroven/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Display na palubce místo tlačítek ??
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: S40 2.0D '04
#26 Display na palubce místo tlačítek ??
_________________
S40 2,0D, 100kW, 2004, model 2005, man.
V40 D4, 140kW, 2015, man
S40 2,0D, 100kW, 2004, model 2005, man.
V40 D4, 140kW, 2015, man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: S40 2.0D '04
#27 Display na palubce místo tlačítek ??
Funguje, ale ne v ČJ.Deshi píše:funguje v nových Volvech hlasové ovládání??
Můžeš si vybrat: angličtina (UK), angličtina (US), francouzština, italština, japonština, čínština, ruština, španělština, nizozemština, švédština a němčina.
_________________
S40 2,0D, 100kW, 2004, model 2005, man.
V40 D4, 140kW, 2015, man
S40 2,0D, 100kW, 2004, model 2005, man.
V40 D4, 140kW, 2015, man
#28 Display na palubce místo tlačítek ??
1. Vyzkoušel jsem a nic horšího než ovládání dotykovým displejem v autě neznám.Shockey píše:Proc by mel dotykovy displej odvadet pozornost tim, ze na neho musim furt hrabat? To je dost chaby argument, mozna by bylo vhodnejsi takovy auto vyzkouset a pouzivat a pak si udelat vlastni nazor.
Za me displej uplne na pohodu. Vyzkousejte, delsi dobu uzivejte a zjistite sami, ze pulka z toho cim argumentujete neni nutna. Ruku na srdce: jestli v aute telefonujete s mobilem na uchu, jste vetsi problem pro ostatni nez auto s tabletem
2 Kdyby ses o služební auto dělil s dalšími 15 lidmi, tak píšeš jinak.
Nehledě na to, že to je hnusný, upatlaný a složitý na ovládání.
3. Mobil že je nebezpečnější? nesmysl.
Když telefonuju za jízdy, tak nekoukám před auto 3 vteřiny, než zmáčknu číslo volaného. Pak mám mobil u ucha a věnuju se řízení. Není to o nic nebezpečnější, než mluvení za jízdy se spolujezdcem. Zatímco u dotykovýho displeje nekoukám na silnici po celou dobu ovládání... mě se líbí jak by tě za používání mobilu za jízdy nejradši zastřelili, ale dotykový displeje nikomu nevadí a přitom jsou mnohem horší.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#29 Display na palubce místo tlačítek ??
Naprostý souhlas nechápu jak toto se mohlo dostat do aut !!! V nějakém roce cca 1997 šel do kamionů Volvo palubní počítač pár řádků něco jako ve V70II ale dali se s toho číst i chybové kody z jednotlivých jednotek ale pokud se auto rozjelo rychleji než 7 km/h nešlo s tím manipulovat zůstala tam svítit jen zvolená třeba spotřeba nebo třeba dobíjení atd.. prostě tehdy byl svět v pořádku !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek