Auto pracant
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#1 Auto pracant
Ahoj,
vzhledem k tomu, že mi u mé V70 teče řízení, od doby co jsem ji koupil tak už mezi výměnami oleje nedolívám 0,5l ale cca 2L a jsou tam ještě další věci včetně nadcházejích rozvodů, tak sháním překlenovací auto tak na rok. Mojí V70 se asi nejspíš zbavím na náhradní díly(plus k ní mám úplně nové přední kotouče, zánovní nivomaty koupené od jednoho člena fóra a nenamontované), už prostě nemám sílu všechno dávat pořád do kupy a pořád něco řešit.
Tak jsem Vás chtěl poprosit, jestli byste nevěděli o někom ze své rodiny či kamarádů, kteří by prodávali auto(rozhodně to nemusí být Volvo, ale Feldou jezdit nebudu ). Nájezd mám cca 3000 měsíčně, tak buď diesel a nebo nejlépe benzín s LPG.
Bohužel finančně jsem teď momentálně dost omezen, nesháním ani auto s velkým výkonem a na parádu. Chci prostě jen dojíždědlo s tím, že si za rok našetřím na jiné Volvo a dojíždělo zas půjde do světa...
Díky moc
vzhledem k tomu, že mi u mé V70 teče řízení, od doby co jsem ji koupil tak už mezi výměnami oleje nedolívám 0,5l ale cca 2L a jsou tam ještě další věci včetně nadcházejích rozvodů, tak sháním překlenovací auto tak na rok. Mojí V70 se asi nejspíš zbavím na náhradní díly(plus k ní mám úplně nové přední kotouče, zánovní nivomaty koupené od jednoho člena fóra a nenamontované), už prostě nemám sílu všechno dávat pořád do kupy a pořád něco řešit.
Tak jsem Vás chtěl poprosit, jestli byste nevěděli o někom ze své rodiny či kamarádů, kteří by prodávali auto(rozhodně to nemusí být Volvo, ale Feldou jezdit nebudu ). Nájezd mám cca 3000 měsíčně, tak buď diesel a nebo nejlépe benzín s LPG.
Bohužel finančně jsem teď momentálně dost omezen, nesháním ani auto s velkým výkonem a na parádu. Chci prostě jen dojíždědlo s tím, že si za rok našetřím na jiné Volvo a dojíždělo zas půjde do světa...
Díky moc
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#2 Auto pracant
Ještě stále mám VW caddy. Je to teda vážně celkem pracant, ale je to tak o jeden schůdek výše než felda.
Mám už pár zájemců, ale ještě se žádný závazně nevyjádřil.
Není lepší si tu V70 nechat a dát to později do pucu?
V případě rozborky bych možná o něco zájem měl, Dubá je celkem za rohem.
Mám už pár zájemců, ale ještě se žádný závazně nevyjádřil.
Není lepší si tu V70 nechat a dát to později do pucu?
V případě rozborky bych možná o něco zájem měl, Dubá je celkem za rohem.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3 Auto pracant
O tom prodeji si taky ještě nejsem úplně jistý, ale momentálně jsem z toho v depresi Už jsem s tím autem taky něco zažil a najezdil skoro 200.000....imrija píše:Ještě stále mám VW caddy. Je to teda vážně celkem pracant, ale je to tak o jeden schůdek výše než felda.
Mám už pár zájemců, ale ještě se žádný závazně nevyjádřil.
Není lepší si tu V70 nechat a dát to později do pucu?
V případě rozborky bych možná o něco zájem měl, Dubá je celkem za rohem.
A ohledně toho Caddyho, máš někde fotky či inzerát?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#4 Auto pracant
Dva litry mezi výměnami není žádná tragédie. Jestli je největší problém spotřeba oleje a tekoucí řízení, tak bych popřemýšlel radši nad nějakou tou investicí do stávající V70. Když koupíš levný starý dojíždědlo, tak tam stejně vždycky minimálně pár tisícovek zahučíš a taky se na tom bude furt něco srát. Neměl bys lepší opravit to řízení a olej holt sem tam dolít?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#5 Auto pracant
Ono to bohužel není jen o tom. Jen tak namátkou :simons93 píše:Dva litry mezi výměnami není žádná tragédie. Jestli je největší problém spotřeba oleje a tekoucí řízení, tak bych popřemýšlel radši nad nějakou tou investicí do stávající V70. Když koupíš levný starý dojíždědlo, tak tam stejně vždycky minimálně pár tisícovek zahučíš a taky se na tom bude furt něco srát. Neměl bys lepší opravit to řízení a olej holt sem tam dolít?
- potřebuju vyměnit oba zadní silentbloky
- čidlo vnitřní teploty i po profuku a vyčištění nefunguje
- čekají mě rozvody zhruba za měsíc až dva
- řízení, u toho je otázka jestli repas originálu což je cca 6000, nebo druhovýroba 12 či originál ještě mnohem víc(vtipné je, že jsem předevčírem dolíval a už za jeden den tam bylo stejně málo jako předtím....což se stalo poprvé)
- vlnovec výfuku(přední část, spaliny už jsou cítit v interiéru, hlavně když stojím na místě)
- koncovka výfuku
- letní hliníkáče jsou zralé na vyhazov, musím sehnat jiné
- ucházející klimatizace (náplň vydrží cca 1,5 měsíce)
- problém s klimatizací, kdy levá strana u řidiče topí a u spolujezdce chladí za určitých podmínek
- samozřejmě i výměna oleje(ale to samozřejmě není taková darda)
- pravý zadní podběh zralý na vyvaření
- a to ještě nemluvím o takových drobnostech v interiéru jako je sedačka řidiče(holt už to má najeto 570), zásuvka(tam to vypadá že budu muset sehnat i prostřední plast v imitaci dřeva), loketka odrbaná a držák na nápoje jen provizorně opravený
Takhle to vypadá na absolutně zanedbanou údržbu, ale nemůžu cpát peníze jen do auta, jsou i jiné potřebné věci a nezmiňoval jsem věci, které byly skutečně důležité(věci na podvozku apod...což ale beru jako spotřebák stejně jako výmenu oleje).
Nechci aby to vypadalo, že tady brečím, že je údržba Volva drahá, o tom jsem věděl od samého začátku a počítal jsem s tím, ale pohár už začíná pomalu přetékat. Takže plán(prozatím....pořád je to ve stádiu přemýšlení a dnešního naštvání) jezdit zatím nějakou, s prominutím, lidovou jebkou a střádat si na jiné Volvo(nebo to auto prozatím odhlásit a dávat si ho pomalu do kupy). Je to moje milovaná značka aut a nechci se ji vzdát. Už i jenom kvůli skvělému fóru a lidem tady. Je to prostě láska na celý život
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 Auto pracant
ja tam az na to rizeni fakt nevidim ni fatalniho....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#7 Auto pracant
Jezdil bych s tim az auto umre a pak ho dal na dily. Proste pracant a resil bych to nejnutnejsi. Kolik myslis ze ti za nej nekdo da ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#8 Auto pracant
Pokud bych doléval 2 litry mezi výměnami, tak se asi vykašlu na výměny nebo dám interval na 30000 km a ušetřím
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#9 Auto pracant
Takže panika ohledně oleje se vyvrátila. Včera jsem tam narychlo dolil 1L a jelikož je zima, tak to tam tak rychle nesteklo. Mám merku na pulce( Jsem cca 1000 před výměnou)Dneska ráno jsem na to koukal.
Kouknul jsem se detailně ještě na nadrzku serva a byla celá mastná a i alternátor pod ni. Je možné, ze by tolik utikalo přes víčko? Zkusím koupit nové, což je par korun a uvidím.
Proste mě včera tak trochu chytla panika a po dlouhém přemýšlení si to postupně dam do kupy. Takhle pohodlný a příjemný auto ještě nepůjde na díly a doufám ze ještě najedu hodně km.
Díky všem za příspěvky, zvedlo mi to náladu
Kouknul jsem se detailně ještě na nadrzku serva a byla celá mastná a i alternátor pod ni. Je možné, ze by tolik utikalo přes víčko? Zkusím koupit nové, což je par korun a uvidím.
Proste mě včera tak trochu chytla panika a po dlouhém přemýšlení si to postupně dam do kupy. Takhle pohodlný a příjemný auto ještě nepůjde na díly a doufám ze ještě najedu hodně km.
Díky všem za příspěvky, zvedlo mi to náladu
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#10 Auto pracant
Trošku se tomu pověnuj a spoustu dílů, nejspíše vč. funkčního řízení najdeš zde na fóru za pár stovek.
Já taky koupil popelnici (raolsa by mohl vyprávět), ale už se to zase začíná chovat jako auto. Základem je podle mě funkční karoserie, pak motor. Zbytek už se dá nějak doladit za chodu.
Pokud tohle nějak máš, než abych za pár měsíců kupoval jiné auto, měl starosti s přepisama, pojištěníma, to bych radši pár měsíců postupně strkal nové díly do té V70. A pak si nezapomněl odkládat na další servis.
Já taky koupil popelnici (raolsa by mohl vyprávět), ale už se to zase začíná chovat jako auto. Základem je podle mě funkční karoserie, pak motor. Zbytek už se dá nějak doladit za chodu.
Pokud tohle nějak máš, než abych za pár měsíců kupoval jiné auto, měl starosti s přepisama, pojištěníma, to bych radši pár měsíců postupně strkal nové díly do té V70. A pak si nezapomněl odkládat na další servis.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#11 Auto pracant
Imrija má pravdu. Tvojí V70 jsem už sice dlouho neviděl, ale co si pamatuji tak to vždy bylo fajn spolehlivé auto.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 Auto pracant
kup silikonovy tesneni od martina opla funguje dobre
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#13 Auto pracant
Motorově to je stejné jak před 200.000km, takže paradníPetr Marek píše:Imrija má pravdu. Tvojí V70 jsem už sice dlouho neviděl, ale co si pamatuji tak to vždy bylo fajn spolehlivé auto.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#14 Auto pracant
Díky moc za tipOndra. píše:kup silikonovy tesneni od martina opla funguje dobre
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#15 Auto pracant
Tak dneska jsem se po včerejších cca 140km byl podívat na hladinu oleje s servu. Okolo víčka čisté, ale mám čím dál větší podezření na samotné čerpadlo serva. Alternátor pod tím je komplet zahnojený od oleje, tak to nechám teď schválně ještě týden stát....a jestli mi teče řízení dole, tak určitě ubyde ještě víc. Taky si zkusím zkontrolovat hadičku od serva...Ale spíš to vidím na to čerpadlo.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#16 Auto pracant
Taky může téct těsnění mezi nádržkou a čerpadlem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#17 Auto pracant
To by byla asi ta nejlepší možnost předpokládám.....peter cz píše:Taky může téct těsnění mezi nádržkou a čerpadlem.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Auto pracant
Počítej, že ti za chvíli odejde altík. Ten todle ochcávání olejem nemá rád a vydře se komutátor a odejdou uhlíci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#19 Auto pracant
Teď mi to momentálně stojí před barakem, ještě ze jsem si mohl půjčit auto z rodiny. Má to cenu ten alternátor a jestli to vůbec jde vyčistit?Urvanej píše:Počítej, že ti za chvíli odejde altík. Ten todle ochcávání olejem nemá rád a vydře se komutátor a odejdou uhlíci.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Auto pracant
Hele nikdo neví za jak dlouho, ale ona se tam s tim olejem udělá taková kašička a uhlíky a podobnej bordel + prach se neodpráší pryč, ale zustane tam jako brusná pasta...
Já bych asi v klidu při nějaký odstávce auta poslal altík na repas, ale rozhodně bych to nijak extra nehrotil.
Já bych asi v klidu při nějaký odstávce auta poslal altík na repas, ale rozhodně bych to nijak extra nehrotil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#21 Auto pracant
OK, díky moc Zatim jsem sel cestou nejlevnější opravy, objednal jsem si těsnění. Problém je, ze mopel se neozval na mail, tak jsem zkusil Kučeru, ale dodací doba zrovna u toho dílu 3 týdny, Volvo Stodulky 2 a Volvo Autopalace 7-10 dni, takže jsem to vzal tam. Předpokládám, ze těsnění je tam určitě ještě z výroby, tak určitě nic nezkazim, když tam dam nové. Ono mi to nejvíc ubývalo v létě, tak se domnívám, ze to bude snad ono. Ještě ze nám záložní auto přítelkyně...V horším případě to bude servo čerpadlo, ale to porad není taková darda jako za řízení....
Jsem vůl, ze jsem to neřešil/nemohl řešit dřív...
Jsem vůl, ze jsem to neřešil/nemohl řešit dřív...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#22 Auto pracant
Dneska jsem si odkrytoval motor a zřejmě jsem našel problém. Na vakuové pumpe byl olej. Očistil jsem, nastartoval a parkrat zatocil na obě strany a olej se objevil znova. Takže to vypadá, ze mám v háji tu hadici, která vede z nadrzky skrz motor dolu do řízení. Jestli se nemýlím, tak je to vratka do nadrzky?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#23 Auto pracant
měl bych tu mít pěkný hadicekubexxx píše:Dneska jsem si odkrytoval motor a zřejmě jsem našel problém. Na vakuové pumpe byl olej. Očistil jsem, nastartoval a parkrat zatocil na obě strany a olej se objevil znova. Takže to vypadá, ze mám v háji tu hadici, která vede z nadrzky skrz motor dolu do řízení. Jestli se nemýlím, tak je to vratka do nadrzky?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#24 Auto pracant
Jinak kolik bys za ni chtel? Dojedu si klidne pro niOndra. píše:měl bych tu mít pěkný hadicekubexxx píše:Dneska jsem si odkrytoval motor a zřejmě jsem našel problém. Na vakuové pumpe byl olej. Očistil jsem, nastartoval a parkrat zatocil na obě strany a olej se objevil znova. Takže to vypadá, ze mám v háji tu hadici, která vede z nadrzky skrz motor dolu do řízení. Jestli se nemýlím, tak je to vratka do nadrzky?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek