Povinné ručení pro vůz starší 30 let
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Jsem přesvědčen že některý pojišťovny mají zajímavý slevy pro starší auta i když nemají testaci historických vozidel, ale za boha nemůžu nikde na netu o tom nic najít. Nemáte někdo zkušenost? Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#2 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
já to mám na T2 od ČPP, ale mám za to, že ta hranice je až od 40 let ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#3 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Nechal jsem si spočítat orientačně cenu pov. ručení na 260 - tedy motor 2,7l. Mám všechny bonusy a bydlím na malém městě...
Cena za starší vůz 1000kč bez testace, cca 350kč s testací
Cena za starší vůz 1000kč bez testace, cca 350kč s testací
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#4 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Tu jednu dvanáctinu u testace zrušili?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#5 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
nee, cena po testaci je je těch cca 350kč. Ale ta cena je odvozena od standartní nabídky. Ne od nabídky na stará vozidla.
Navíc ženská na pobočce mi řekla, že jí stačí protokol od testací (i klubových), což je sice v rozporu s metodikou MD, tak nevím, jak si to obhájí, ale že je na protokolu o testování vetarána napsáno "Žádost o testování Historického vozidla", je to pro ni veterán a je tam 1/12 sazby. Tedy 350kč za historika s jakoukoli testací na bílých i zelených značkách.
1000 je za staré auto na bílých RZ bez jakékoli testace
Navíc ženská na pobočce mi řekla, že jí stačí protokol od testací (i klubových), což je sice v rozporu s metodikou MD, tak nevím, jak si to obhájí, ale že je na protokolu o testování vetarána napsáno "Žádost o testování Historického vozidla", je to pro ni veterán a je tam 1/12 sazby. Tedy 350kč za historika s jakoukoli testací na bílých i zelených značkách.
1000 je za staré auto na bílých RZ bez jakékoli testace
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#6 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
A jak se cena pojištění odvíjí od stáří vozidla? Mě na 21 let starou V70 spočítali povinné ručení na 17 tis. Nakonec se to podařilo ukecat na 10, ale to už člověk pomalu musel běhat mezi pojišťovnami sem a tam.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
peklo a jaka pojistovna? imrijo bavime se o autech starsich 30 let, tvoje auto je standartniho stari (a uplne nezajimavy )
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#8 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Takže u pojišťoven opravdu budu mít lepší ceny, s 30 let starým autem? Tedy ne s 28, ale prostě 30 a více? O to mi jde - kde teda mají ten limit.Ondra. píše:peklo a jaka pojistovna? imrijo bavime se o autech starsich 30 let
Budu to taky výhledově řešit na krabici. Takže mě to zajímá.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#9 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
tohle řeš přes povinne-ruceni.com a podobně, dají ti lepší cenu než když to budeš jak otrok oběhávatimrija píše:A jak se cena pojištění odvíjí od stáří vozidla? Mě na 21 let starou V70 spočítali povinné ručení na 17 tis. Nakonec se to podařilo ukecat na 10, ale to už člověk pomalu musel běhat mezi pojišťovnami sem a tam.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#10 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
To jsem taky dělal. První nabídka ze srovnávačů byla těch 17, respektive nejnižší s přijatelným krytím. Po několika telefonátech jsem se dostal na 12 a až osobně v kooperativě jsem se dostal na 10.Nimrod píše:tohle řeš přes povinne-ruceni.com a podobně, dají ti lepší cenu než když to budeš jak otrok oběhávatimrija píše:A jak se cena pojištění odvíjí od stáří vozidla? Mě na 21 let starou V70 spočítali povinné ručení na 17 tis. Nakonec se to podařilo ukecat na 10, ale to už člověk pomalu musel běhat mezi pojišťovnami sem a tam.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#11 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
nechápu. na svou devítku platím asi 8500,- ročně. 200/200mil, asistence po evropě, do toho hromada dalších bonusů v balíčku u čsob za nejvyšší plnění. a to mám auto necelý tři roky a je mi fous pod třicet, čili tabulkově nic moc, bonusy mizivé... akorát nemám připojištění na okno, zvěř atd.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#12 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Mě je lehce přes 20 a moje auto má lehce přes 100kW. Jsem riziková skupina.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#13 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
za v70 2,5tdi jsem platil méně jak za devítku. ale ten věk člověk neokecá, to je fakt...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#14 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Nikdo z rodiny, jako pojistitel by se nenašel?imrija píše:Mě je lehce přes 20 a moje auto má lehce přes 100kW. Jsem riziková skupina.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#15 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
No jo, Sinki - přítelkyně. Jinou spolehlivou rodinu, které bych dal podepsat cokoliv co se týká mě už nemám Ale o to ani nejde, holt jsem to zaplatil a příští rok to snad bude o něco lepší. Spíš že teď mám v merku jednu krabici, tak abych neplatil další desítku. Proto mě zajímá jak je to s věkem vozidla u pojišťoven.Pišta... píše:Nikdo z rodiny, jako pojistitel by se nenašel?imrija píše:Mě je lehce přes 20 a moje auto má lehce přes 100kW. Jsem riziková skupina.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#16 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Já dneska pěnil, když sem otevřel obálku a tam 4434 káčé na T5 ku.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#17 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Ty jo, nikdy bych neřekl že je fajn bejt starej Do desítky se vejdou s celým parkem 3 přibližovatel o celkem 500 koníkůimrija píše: No jo, Sinki - přítelkyně. Jinou spolehlivou rodinu, které bych dal podepsat cokoliv co se týká mě už nemám Ale o to ani nejde, holt jsem to zaplatil a příští rok to snad bude o něco lepší. Spíš že teď mám v merku jednu krabici, tak abych neplatil další desítku. Proto mě zajímá jak je to s věkem vozidla u pojišťoven.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#18 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Psal jsem o ČPP
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#19 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Nevim jak auta, ale starý Jawy a traktor platim u podnikatelský kolem 120 Kč kus. Od roku výroby 74 a starší , nebo tak nějak.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
traktory a motorky to je úplně jiná kategorie...*dědek* píše:Nevim jak auta, ale starý Jawy a traktor platim u podnikatelský kolem 120 Kč kus. Od roku výroby 74 a starší , nebo tak nějak.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#21 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
tak to budu muset na pobočku. Online kalkulačka mi vyhazuje standartní ceny....pekelnik píše:nee, cena po testaci je je těch cca 350kč. Ale ta cena je odvozena od standartní nabídky. Ne od nabídky na stará vozidla.
Navíc ženská na pobočce mi řekla, že jí stačí protokol od testací (i klubových), což je sice v rozporu s metodikou MD, tak nevím, jak si to obhájí, ale že je na protokolu o testování vetarána napsáno "Žádost o testování Historického vozidla", je to pro ni veterán a je tam 1/12 sazby. Tedy 350kč za historika s jakoukoli testací na bílých i zelených značkách.
1000 je za staré auto na bílých RZ bez jakékoli testace
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#22 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
sedmikilo 1750 ročně u allianz (nájezd do 5000 ročně) a T5 4300,- ročně a mám v tom i srážku se zvěří. Mám na to ale svýho člověka, kterej mi dělá pojistky už pár let a nabídku od něj neseženu ani na pobočce s bonusem asi 140 měsíců.
nesmíte bourat chlapci
nesmíte bourat chlapci
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#23 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Já platím 8500 ročně na 2.4T 147kw, když jsem to uzavíral tak mi nebylo ani 20, bonus samozřejmě žádný, no ale někdy začít musíš, říkal jsem si, a za rok když, nebudu bourat tak to určitě trochu spadne. Tak letos v září zkouším vsechno možný, s tím že mám už aspoň nějakých 12 měsíců brz nehody, a já se nemohl dostat pod 11000!! Naštěstí cpp nenapadlo mi to zdražit, ikdyz i u nich mi ta kalkulačka házela 10500 kdybych si to zrovna zakládal. Takže jsem byl nakonec rád že mi to nezdrazili. Jsem zvědavý jak to bude za rok.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#24 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
já mám S60 za 2800Kč/rok Jestli se nepletu tak 75/75mio krytí. Plus za 800Kč skla.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#25 Povinné ručení pro vůz starší 30 let
Já zatím za nějakých 6 let co mám řidičák neboural. Ale za to jsem viděl dědka zastavit s favoritem na přejezdu, babku jet v noci 40km/h bez světel po dálnici (tu jsem málem sestřelil, protože nebyla ani trochu vidět), za tu dobu proběhlo zprávami několik případů alá dálnice v protisměru. Trošku mě teda uráží když mě nebo Sinki vypočítají takové pojištění. Sinki je lepší řidič než já, a přesto že ani jeden z nás není profík, tak si myslím, že oba řídíme s rozumem. Víme co znamená červená na semaforu, kdo má přednost na okružáku a dokonce i co jsou to rozestupy, za jejiž dodržování jsme pravidelně v Praze vytroubeni. Nezávodíme, když chceme blbnout tak jedině na prázdné silnici, kde můžeme zabít jedině sebe. Nebo na prázdném parkovišti.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek