Smazal jsem si diagnostikou chybové hlášky, ale současně se smazaly i readiness kody, všechny byly zelené. Když jsem na to koukal na druhý den tak dvě svítí červeně. Jak dlouho trvá než se to správně načte do zelena. Nebo je někde problém že to nezezelenalo?
Jedná se o s80II 3,2 07
Doba načtení readiness kodu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2 Doba načtení readiness kodu
Diagnostika (např. u V8) píše, že katalyzátor a ještě jedna funkce naběhne až po cca. 30-50s klidné jízdy rychlostí 70-90km/h.
To se mi nepodařilo ani po půl hodině lítání s autem - minulý týden před měřením emisí.
Zkoušel jsem i základní test funkce katu - když na volnoběh necháš zobrazit zadní lambdu, jednotka v klidu lehce mění bohatost směsi tak, aby se ověřila funkce katu. Zadní lambda má ukazovat (při správné funkci) jen malé kolísání hodnoty O2. Mi ale na V8 lítá hore dole.
Tak jsem jel na ty emise se scvrklým zadkem, že zase budou trable - ale výsledek byl naprosto opačný:
- readiness také viděli jako "test nedokončen" (zde červeně)
- pán ani nehnul brvou (a je to asi zcela normální stav a testování emisí s takovou situací počítá) - pokračuje se dále v měření skutečných emisí (u kontroly funkce katu je to hladina CO a CO2).
- tam prošla V8 naprosto beze ztráty kytičky - indikátor CO spadl úplně na nulu a i v protokolu se objevilo (na volnoběh i ve zvýšených otáčkách) 0.000%
Oba katayzátory (po 11 letech a 220tkm) jako zamlada. A pán na ME to slovy ohodnotil jedním slovem "perfektní".
Jezdím dlouhodobě už jen na Vervu 100, ale to asi nemá zbla vliv.
/PL
To se mi nepodařilo ani po půl hodině lítání s autem - minulý týden před měřením emisí.
Zkoušel jsem i základní test funkce katu - když na volnoběh necháš zobrazit zadní lambdu, jednotka v klidu lehce mění bohatost směsi tak, aby se ověřila funkce katu. Zadní lambda má ukazovat (při správné funkci) jen malé kolísání hodnoty O2. Mi ale na V8 lítá hore dole.
Tak jsem jel na ty emise se scvrklým zadkem, že zase budou trable - ale výsledek byl naprosto opačný:
- readiness také viděli jako "test nedokončen" (zde červeně)
- pán ani nehnul brvou (a je to asi zcela normální stav a testování emisí s takovou situací počítá) - pokračuje se dále v měření skutečných emisí (u kontroly funkce katu je to hladina CO a CO2).
- tam prošla V8 naprosto beze ztráty kytičky - indikátor CO spadl úplně na nulu a i v protokolu se objevilo (na volnoběh i ve zvýšených otáčkách) 0.000%
Oba katayzátory (po 11 letech a 220tkm) jako zamlada. A pán na ME to slovy ohodnotil jedním slovem "perfektní".
Jezdím dlouhodobě už jen na Vervu 100, ale to asi nemá zbla vliv.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#3 Doba načtení readiness kodu
Super děkuji moc za komplexní vysvětlení.
Mám naprosto stejný problém, vlastně už to problém není.
Mám naprosto stejný problém, vlastně už to problém není.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek