Aneb auta s řidičem na vyhraněných trasách....
https://video.aktualne.cz/akademie-ved/zadne-cerpaci-stanice-ani-servisy-podivejte-se-co-nas-ceka-v/r~e264dfce9cc911e89de10cc47ab5f122/
p.s.: komentovat to nechci, nicméně takto je možné / žádoucí / nutné !!! regulovat každou lidskou činnost ... protože lidé jsou nepředvídatelní, neřiditelní ... aneb ať žije suchar, modelový rok 2068, verze 4.11 bez vlastních emocí, názorů a potřeb, dobře ovladatelný a předvidatelný. Takže další na řadě je alhohol, sex ... a jak říká pan profesor ... " a bude to fajn".
Autonomní doprava očima vědce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Autonomní doprava očima vědce
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Autonomní doprava očima vědce
Člověk, kterej pracuje na nějakém projektu musí vytvářet izluzi, že jeho výzkum a téma, kterému se věnuje je klíčové pro VELMI blízkou budoucnost. Tím nepřímo vytváří tlak na oponenty a recenzenty různých grantů na přidělení projektů právě jemu/jeho skupině.
V dnešní době se tomu řiká PR nebo reklama.
Osobně si myslim, že ještě moji vnuci budou kvrdlat šaltrem uplně v klidu, i když nebudou spalovat benzín, ale třeba alkohol a ne za 30kč/litr, ale za 80kč/litr. Zkrátka tu pořád bude dost silná komunita lidí, který nemaji na to si kupovat nová auta.
A taky nehody automatických systémů, které srazí chodce, protože nepřečtou značku apod. celý rozvoj v této oblasti dramaticky zbrzdí.
V dnešní době se tomu řiká PR nebo reklama.
Osobně si myslim, že ještě moji vnuci budou kvrdlat šaltrem uplně v klidu, i když nebudou spalovat benzín, ale třeba alkohol a ne za 30kč/litr, ale za 80kč/litr. Zkrátka tu pořád bude dost silná komunita lidí, který nemaji na to si kupovat nová auta.
A taky nehody automatických systémů, které srazí chodce, protože nepřečtou značku apod. celý rozvoj v této oblasti dramaticky zbrzdí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#3 Autonomní doprava očima vědce
A to se hluboce mýlíš, stačí nařízení několika "chytrých" hlav a je to, za 2 roky už budou jen bonzovací auta a 2030 auta bez volantu. Už je jen relativně krátká doba si to řízení užít.
Ale v hloubi duše doufám, že píšu nesmysly.
Ale v hloubi duše doufám, že píšu nesmysly.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 510
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#4 Autonomní doprava očima vědce
Dokud budu moci ridit auto ja, tak to je fajn, i kdyz mi rikaji, ze mam jezdit vpravo, na zelenou apod.,ale horsi bude, az bude ridit auto mne. To je hodne nebezpecne...nekdo treti bude moci primo ovlivnit kam auto pojede a jakou rychlosti...tomu nezabrani zadne "ANTIVIRY"
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Autonomní doprava očima vědce
Jelikož je to jen a pouze tvuj názor, tak pokud na někoho reaguješ a nechceš ho nakrknout, tak si měl začít, "Tak to já si teda myslim něco uplně jinýho...selap píše:A to se hluboce mýlíš, stačí nařízení několika "chytrých" hlav a je to, za 2 roky už budou jen bonzovací auta a 2030 auta bez volantu. Už je jen relativně krátká doba si to řízení užít.
Ale v hloubi duše doufám, že píšu nesmysly.
Protože "A to se hluboce..." vede jenom k tomu, že bych se mohl nakrknout, protože napadáš můj názor naprosto nepodloženými "fakty". Jakmile je to názor na názor, naprosto bez podkladů, tak se hluboce mýlit nemůžeš ani ty, natož já.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#6 Autonomní doprava očima vědce
o plně autonomní nesmysly nemám zájem. Vždyť je to i nebezpečné, zejména v krizových situacích. Zareaguje to na propadající se silnici, záplavy, okolní požáry? Dovolí mi to v krizové situaci použití "necesty" a to za cenu poškození vozidla? Nedovolí, protože to nebude jak řídit ... takže Vás to nechá prostě chcípnout. V některých případech Vás to utopí jak kotě, protože tudy přeci vede cesta a že se tu teď zrovna vylila řeka? Nemám data v DB ... jedu.
Nicméně nejsem úplně proti, určitý stupeň VOLITELNÉHO autonomního řízení na dálnici by mi nebyl proti srsti. Ale opět musím mít možnost v případě krizovky třeba sjet z dálnice mimo k tomu určenému výjezdu.
Nicméně nejsem úplně proti, určitý stupeň VOLITELNÉHO autonomního řízení na dálnici by mi nebyl proti srsti. Ale opět musím mít možnost v případě krizovky třeba sjet z dálnice mimo k tomu určenému výjezdu.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek