Devítkou do Rumunska

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#51 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Nimrod »

ta hudba, taková nostalgie... :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 518
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#52 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Logan »

Warcz píše:Předpokládám, že tem Bavorákum hodně pomáhala elektronika :-)

Jinak pěkně, občas jsem trochu trnul jak to smykovalo v lese.
Baworákům pomáhali dobří řidiči, výkon a dobré obutí. :twisted:
Taky jsem za volantem místy trnul, ale bylo fajn vypadnout zase jednou z Prahy a zablbnout si jak malí kluci za starých časů... :oops:
Nimrod píše:ta hudba, taková nostalgie... :-)
Že jo! Ten čas letí...
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 518
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#53 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Logan »

Tak hlásím, že Tůlejt to tento rok opět zvládnul (a přibyly k němu další Volva) a já jsem se konečně dobral k tomu, abych sestříhal video. :)

_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#54 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Warcz »

Matěj říkal něco, že jste vytvořili novou cestu lesem :-) Pěkný. Jaké to je jít lesem vpřed a vědět, že zpátky už to nepůjde ? :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Martas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V70 II D5 AWD

#55 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Martas »

Super jízda a video. Příště motorovku sebou :)
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#56 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Petr Marek »

Off Road Movie! :Bravo:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 659
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#57 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od VB »

Video perfektní :good:
děkuji, že jsem mohl shlédnout :)
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#58 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Nimrod »

:Bravo:
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#59 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pěkný jste všichni borci :Bravo: :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 117
Registrován: 10 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Kontaktovat uživatele:

#60 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Hektolitr »

Ahoj.

Trochu rozpaky. Čtu si tady samý nadšený reakce, jenomže se současnou masovou oblibou těchto aktivit souvisí taky mohutný ničení přírody v Rumunsku. Do Rumunska jezdím dvacet let s batohem za krásnou přírodou a skvělými lidmi, hospodařícími ještě po staru. Nejdřív jsem jezdil stopem, pak vlakem. V posledních deseti letech se tam začal rozvíjet offroading, motokros a čtyřkolkaření takovým způsobem, že je to fakt problém. Tyhle výlety obyčejnými cestovními auty jsou ještě relativně v pohodě, protože se s nima zas až tak daleko dostat nejde. Oceňuju, že jezdíte po cestách.

Motokros a čtyřkolky jsou horší, ty lidi vyjedou úplně všude a nechápou, že když někde vyjezdí cestu, tak se tam okamžitě chytne eroze a za pár let jsou v pastvině brutální rýhy, které už nikdy nezmizí. Řeší se to tak, že se vyjezdí další cesta vedle a pak ještě další a ještě jedna.

Ta hezká příroda, za kterou tam jezdím, je dnes z valné části rozježděná, a je to fakt smutný, chodit pěšky s batohem v krosovejch stopách. Co ale nedokážu pochopit je množství bordelu, které po sobě nechávají některé posádky. Ve dvoutisícových výškách, na těch nejkrásnějších místech, na kopcích s rozhledem, zůstávají flašky od chlastu, vymontovaný díly z vozidel, většinou ještě spálený, plasty všeho druhu, střepy... Neskutečný bordel, nechápu, proč si to ty lidi neodvezou. Navíc za týden dokážou horama ujet několik set kilometrů a zasvinit obrovské množství krásných míst. Protože se do Rumunska stahujou offroad expedice z celé Evropy, je míra tohoto zasvinění fakt mimořádná a z toho úžasného ekosystému se pomalu stává regulerní smeťák. Dlužno dodat, že Rumuni hodnotu svého národního pokladu nechápu vůbec a chovají se v přírodě ještě hůř. Už se mi taky stalo, že jsem vyrazil do hor, a místo nedotčené hřebenovky jsem nahoře našel rozježděnou louku, na které mně za jediný den předjelo čtrnáct aut a dalších padesát kempujících jsem minul. Vesměs vše offroad expedice ze zbytku Evropy, Belgičani, Němci, Dáni, Češi, Bulhaři... Místo ticha hor jsem neustále odněkud slyšel hluk motorů a vrcholem všeho byli dva čtyřkolkáři z Liberce, kteří mi řekli, že jsem fakt debil, když chodím horama pěšky s batohem. Místní se mně dokonce ptali, jestli mně za to někdo platí a někteří nemohli uvěřit, že nemám někde za keřem schovaný auto...

Neříkám, že toto je váš případ. Ale prosím vás, vždy se snažte jezdit po už existujících cestách a nevytvářejte nové. Vše, co jste si přivezli, zase odvezte. A snažte se vnímat krásu těch míst a nechat je za sebou pokud možno nedotčená. Pokud tak činíte, respekt. (Potěšilo mně, že ti bavoráci si vezli ten urvanej plast z nárazníku přivázanej na kufru. To by Rumun asi neudělal...)

(Mimochodem, moje "off road" profilová fotka vznikla, když mi auto dost neplánovaně samo ujelo ze silnice do lesa.)
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 518
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#61 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Logan »

Díky za kladné ohlasy, moc nás to těší! Pojeďte příští rok s námi! :twisted:

warcz: Matěj kecá. Novou cestu jsme nikde nevytvářeli. Jen po té jedné už dlouho, opravdu dlouho nikdo nejel. Hele, pocity v tu chvíli moc neřešíš. Je ti jasný, že to musíš zvládnout, protože auto tam nechat nechceš. Ale bez hupcuku a týmového ducha bychom ten den, kdy jsme 3.8 km jeli 17 hodin (to je místo ve videu, kde jsme spali ve svahu, protože dál to díky obřímu smrku přes cestu nešlo) jen těžko zvládli. Moje snoubenka ten den slavila narozeniny, lepší dárek ještě nikdy nedostala. :D

Martas: Před odjezdem jsem jí držel v ruce a Matouš říkal, ať jí vezmu... Tak nějak jsem se na to vykašlal a o to větší dobrodružství to bylo. :twisted:

Hektolitr: Tvé rozpaky chápu. Musím s čistým svědomím říct, že mezi tyto lidi opravdu nepatříme. Já sám jsem se narodil na hájovně a věř mi, že k respektu jak k lesu, tak i k jejímu "obyvatelstvu" jsem byl od dítěte veden. Netvrdím, že všechno, co jsme v Rumunsku provedli, bylo 100% "košér" (viz. "prohrabávání" se cestou skrz močál, po které pár desítek let nikdo očividně nejel), ale jako normální lidé jsme po sobě uklízeli a mnohdy jsme sbírali i odpad, který náš nebyl (jako takovou malou kompenzaci). Nejspíš byl nějakého Rumuna, oni se s tím opravdu nepářou a jak jsi sám psal, očividně netuší, v čem tkví jejich bohatství.
Ono ale pro tyhle lidi nemusíš chodit daleko, u nás za barákem se každou chvíli prohání po lese někdo na motorce, tu na čtyřkolce, nebo prostě zajedou jenom vyvézt odpad (už se těším, až při tom někoho chytnu) a neuvědomí si, co vlastně páchají. Já sám na čtyřkolce jezdím už čtrnáct let, ale ono jde zkrátka jen o to občas použít hlavu a nechovat se jako idiot. A o odpadu po našich lesích radši taky nemluvit - i když na Rumuny zatím ještě nemáme. Zatím.
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

jirka87
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2113
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#62 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od jirka87 »

Já jsem si z toho 2019 videa odnesl hlavně 3 věci..

1) Ty jsi to vyhrál hlavně tím, že máš vedle sebe ženskou, která přitobě stojí a absolvovala to s tebou...To je dost unikátní věc a dost závidím. Ikdyž mě to cestování bez polovičky baví,jsou chvíle, kdy by člověk ocenil takhle založený protějšek.

2) Že jste si to užili a ještě přinesli v podobě videa "atmosféru" dalším lidem

3) Že se nikdo nepodivuje nad Céčkem, které tam lítá brodem :-D

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#63 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Haben »

K bodu 3)... kdyz si vezmes, ze se do cecka posadil “brnensky magor”, tak se neni nad cim podivovat. Chase sorry
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 518
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#64 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Logan »

jirka87 píše:Já jsem si z toho 2019 videa odnesl hlavně 3 věci..

1) Ty jsi to vyhrál hlavně tím, že...
To máš úplnou pravdu. Musím podotknout, že chvílemi byla statečnější, než jiní parťáci z naší skupiny.
Nejvíc si mě získala ráno, kdy jsme se probudili v autě ve svahu, založená kola, abychom nikam neujeli a před námi smrk, se kterým nešlo hnout... Otevřela očka a prohlásila: "No to jsem zvědavá, co tady ty naše děti budou jíst." :ROFL: Taky jsem hned den po návratu z Rumunska šel koupit prsten. :twisted:
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

jirka87
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2113
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#65 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od jirka87 »

Haben : Myslíš Rudyho Kovandu ? ? ? ? :-D

Logan : Tak hodně štěstí !!! A doufám že ho nebudete potřebovat :-)

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#66 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Petr Marek »

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 518
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#67 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Logan »

Petr Marek píše:článek na téma Gumbalkan:

https://special.novinky.cz/gumbalkan-2019/index.html
Pche, já psal články o Gumbalkanu dřív, než to bylo in. 8) :D
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#68 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Urvanej »

Hele a co nějaký poruchy na krabicích?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 518
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#69 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Logan »

Urvanej píše:Hele a co nějaký poruchy na krabicích?
Mně dvakrát upadl výfuk - jednou jsem ho poskládal zpět, podruhé už ne a museli mi ho svařit. Prodřel jsem palivové hadičky, které jsme se snažili opravit tekutým kovem, ale nepovedlo se, takže domu jsme jeli na trošku víc nádrží, než tam. A ve videu 3:00 jsem přišel o většinu vrtule chlazení, když se "krycí plech" pod motorem vyboulil nahoru - jinak, než na plný plyn to tam ale projet nešlo a s nějakou tou obětí se počítalo. Ale na to, že auto jelo s fouklým těsněním a šrámy z předchozího roku, zvládlo to absolutně skvěle. Druhé auto to mělo zajímavější, ale k tomu bych nechal vyjádřit Matouše...
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#70 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od metju »

Inu pokud jde o mojí devítku. Upřímně jsem přípravám věnoval hodně času a rozhodně víc peněz než bych chtěl, ale nějak se to zvrhlo a já se prostě chtěl s červenou ukázat v tom nejlepším světle. Přece tůlejt za 6tis s minimem investic nebude lepší než můj ultra kombík :twisted: . Před časem jsem pořídil uzávěrku diferenciálu, auto se zvedlo o 3,5", nový všechny 4 tlumiče, nový AllTerrain pneu, uložení, čepy, ložisko kardanu, nové turbo, chladič vody, hadice. No dal jsem do toho nesmysl. A ta mrcha se mi ještě pomstila. Během 3 dne se odporoučel pravý přední tlumič. Matka která drží teleskop v Phersonu se povolila a zarvala se skrz doraz až do uložení tlumiče. Díky tomu získal tlumič vakl a v Phersonu se doslova rozpadl na prvočinitele. Jelikož zůstal v práci jen tlumič levý a byl na všechno sám, vydržel jen o jeden den déle. :o Čep v rameni se na to během pár set kilometrů taky vykašlal, takže jsem jen čekal kdy se mi chlapec rozpadne a nerozluční kamarádi Rameno a Těhlice se po letech od sebe odloučí. Během týdne jsem uplně odpálil spojku, takže krásně voněla při každém prudčím rozjezdu. V jedné ostré zatáčce, kde se mi zadní náprava vykřížila tak že pravé kolo bylo ve vzduchu, vylítla z nápravy pružina. V neskutečném vedru v kopci a v zemi nikoho, jsme auto zvedli (bezpečnost práce raději nekomentuju) a pružinu zpět nasadili, rovnou přivázali, přidrátovali, přilepili a já nevim co všechno. Jen aby se druhý den vytrhla komplet podruhé, ale teď už v horním uložení z karoserie. :%) Opřela se o karoserii vedle nádrže a vypadala spokojeně, tak v této poloze nakonec dojela až domů. Jak dostalo auto zabrat po kosmetické stránce neřeším, každý hrdina si z bitvy odnese nějakou tu jizvu. Ondra dodal nové zrcátko (to původní vs. strom 0:1). To nejhorší však nastalo cestou domů. Cca. 70 kilometrů před Bratislavou začlo auto lehce vibrovat. Jasný, asfalt na dálnici vystřídal hrubší beton. Ale tím to nebylo. Po dalších asi 5 kilometrech najednou strašný rány od zadní nápravy. Okamžitě v prudkém dešti stavím a jdu se podívat co se sakra děje. Pravé zadní kolo je vražené pod děsivým úhlem v podběhu, z pěti šteftů co drží kolo jsou 3 pryč úplne i s matkami, čtvrtý je nalomený a matka nikde. Pátý šteft je pouze ohnutý a matice drží na posledních 3 závitech. Patnáctipalcový disk z lehkých slitin to samozřejmě také poznamenalo. Po 5 minutách nadávek utahuji jedinou matici a krokem dojíždíme na odpočívku asi kilometr před námi. Leje, je jedna v noci, já začínám šílet a to nejhorší, došly cíga. Zkouším Rumuna který jede s prázdným platem a partou kamarádů do Německa pro topofky f čipu, jestli mě za 100 éček nehodí do Prahy. "Ajm sory, kár is ful, nou frí spejs.." Doprdele. No alespoň ho stáhnu o 4 cigarety pro sebe a mého kopilota a přemýšlím dál. Volám Chaseovi, ten Dodikemu, ten kamarádovi, ten pak mě apod. Nakonec se s kolegou shodneme že necháme auto na jedný matici, co pár set metrů jí budeme dotahovat a krokem dojedeme do Bratislavy. Tam se skutečně asi za 2,5 hodiny dostáváme, nacházím hostel kousek od nádraží a před čtvrtou ráno jdeme spát. :good: Kolega ve zkušebce v nové práci nasedá v 6:10 na vlak směr Kolín aby stihl odpolední. Já vstávám o hodinu později a přemýšlím co dál. Po zjištění, že nové štefty nedostanu do Blavy dřív než za 10 dní, obvolávám kamarády, aby se jeden slitoval, vzal svoje MLko a plaťák a užil si tu D1 komplet, cestou zpátky i s mojí devítkou na podvalu... Teď už je auto zase pojízdné, spolklo další hromadu peněz a furt je to prostě jen omlácenej Shitbox.

Ale mimo těch pár poruch. Akce to byla výtečná, člověk viděl nespočet krásných míst, s klukama jsme opět posunuli hranici co dokáže "obyčejný" osobák a myslím že si to všichni užili dosyta. Doufám že se tam zas za rok sejdem :Bravo: :beer:
Přílohy
IMG_20190805_164539s.jpg
IMG_20190805_164613s.jpg
IMG_20190805_164613s.jpg (103.76 KiB) Zobrazeno 1502 x
IMG_20190805_165157s.jpg
IMG_20190805_165157s.jpg (78.91 KiB) Zobrazeno 1502 x
IMG_20190805_185033s.jpg
IMG_20190805_190000s.jpg
Naposledy upravil(a) metju dne 16 zář 2019 18:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#71 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Warcz »

Mam debilní dotaz lamy, která nikdy nic neopravovala. Proč jsi tam nemohl použít šroub z jiného kola ? Jako že třeba jet na ostatních kolech na 4 šrouby ? Nebo to mělo ztrhané zavity ?

EDIT: Jinak super povídání. :jaj:

EDIT2: aha z fotek už to je jasné :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#72 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od metju »

Warcz píše:Mam debilní dotaz lamy, která nikdy nic neopravovala. Proč jsi tam nemohl použít šroub z jiného kola ? Jako že třeba jet na ostatních kolech na 4 šrouby ? Nebo to mělo ztrhané zavity ?
Krabice nemají šrouby ale štefty. Mohl jsem použít z levého kola 2 kusy a mít vzadu jen po třech ale to mi přijde jako pořádně kravský nápad. A vpředu člověk štefty jen tak na ulici prostě nevyndá, navíc jsou pro předek a zadek trochu rozdílné :wink:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#73 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od metju »

Krátký, ale o to lepší sestřih s tím nejlepším z letošního Gumbalkanu :good:

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#74 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Lachtan »

Super video :good: :good: :good: :Bravo: :Bravo: :Bravo:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 518
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#75 Devítkou do Rumunska

Příspěvek od Logan »

received_1622648814896205.jpeg
received_946314943249398.jpeg
Poslušně hlásím, že na letošní ročník je "Toolate" v kondici - konečně má lift obou náprav a udělaný motor. To těsnění pod hlavou dělané v Rumunských horách bylo jen na cestu domů, další ročník by asi nezvládlo... I když, kdo ví? Ale nechci Matějovi přidělávat další starosti v podobě auta, které musí buď tlačit, nebo táhnout. 😀

Reálně to znamená, že jsme na tom strávili poměrně dost času a peněz a tak se holt pokazí něco úplně jiného a nečekaného. Tak nám držte pěsti, vyrážíme ve čtvrtek. 🙂
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“