Devítkou do Rumunska
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#1 Devítkou do Rumunska
Asi s Matoušem stárneme, tak vymýšlíme blbosti a rozhodli jsme se zúčastnit krátké výpravy do Rumunska nazvané Gumbalkan 2018. Jede přes 70 aut, převážně vraků.
Původně jsme měli jet jeho červenou 940 kombi s turbem, ale Matouš si popletl datum odjezdu a nebyl si jistý, že stihne auto připravit na takovou cestu. No, tak jsem za pár tisíc koupil 940 sedan bez turba - přišlo mi to jako dobrej nápad.
Auto jsme s pomocí třetího člena posádky v průběhu posledního měsíce dali do stavu, že to není krasavec, ale technickou prošlo.
I na devítku to bylo shnilý dost. Prasklý čelní sklo, smrad uvnitř, jak kdyby tam někdo pěstoval mrtvý kočky. Nefunkční stěrač, kufr s překvapením - dostali jsme se do něj až s flexou. A spousta dalších maličkostí, které nemá smysl vypisovat...
K fotkám níže:
- Trochu zrezlý bylo. Auto jsme pojmenovali Tůlejt podle poznávací značky. Too Late. Na závod ideální název, ne? (díky, Eriku!)
- Nejdřív jsme zámek zkoušeli odvrtat, což nevyšlo. Flexa ale vše vyřešila.
- Vyvařovalo se a vyvařovalo...
- Při cestě na technickou se ozvala rána. Co to asi bylo? Hm, blinkr. (Když jsem od Matouše auto přebíral tento týden, chyběl blinkr úplně - "Kde je?" "Hele, zhruba na pětadvacátym kilometru D1" )
- Zahrádka byla akorát. Jen bylo třeba ji trochu zúžit. A zkrátit. No, a taky snížit.
- Auto kluci minulý víkend nazvedali, abychom když už nic neprojedem, měli aspoň výhled.
Asi nezvládneme nahrávat další info v průběhu cesty, ale pokud to bude někoho zajímat, o fotky se zpětně určitě rádi podělíme. Vyrážíme tuto sobotu. No, tak nám držte pěsti!
Původně jsme měli jet jeho červenou 940 kombi s turbem, ale Matouš si popletl datum odjezdu a nebyl si jistý, že stihne auto připravit na takovou cestu. No, tak jsem za pár tisíc koupil 940 sedan bez turba - přišlo mi to jako dobrej nápad.
Auto jsme s pomocí třetího člena posádky v průběhu posledního měsíce dali do stavu, že to není krasavec, ale technickou prošlo.
I na devítku to bylo shnilý dost. Prasklý čelní sklo, smrad uvnitř, jak kdyby tam někdo pěstoval mrtvý kočky. Nefunkční stěrač, kufr s překvapením - dostali jsme se do něj až s flexou. A spousta dalších maličkostí, které nemá smysl vypisovat...
K fotkám níže:
- Trochu zrezlý bylo. Auto jsme pojmenovali Tůlejt podle poznávací značky. Too Late. Na závod ideální název, ne? (díky, Eriku!)
- Nejdřív jsme zámek zkoušeli odvrtat, což nevyšlo. Flexa ale vše vyřešila.
- Vyvařovalo se a vyvařovalo...
- Při cestě na technickou se ozvala rána. Co to asi bylo? Hm, blinkr. (Když jsem od Matouše auto přebíral tento týden, chyběl blinkr úplně - "Kde je?" "Hele, zhruba na pětadvacátym kilometru D1" )
- Zahrádka byla akorát. Jen bylo třeba ji trochu zúžit. A zkrátit. No, a taky snížit.
- Auto kluci minulý víkend nazvedali, abychom když už nic neprojedem, měli aspoň výhled.
Asi nezvládneme nahrávat další info v průběhu cesty, ale pokud to bude někoho zajímat, o fotky se zpětně určitě rádi podělíme. Vyrážíme tuto sobotu. No, tak nám držte pěsti!
- Přílohy
-
- IMG_20180512_151007.jpg (98.55 KiB) Zobrazeno 2531 x
-
- IMG_20180526_161921.jpg (96.23 KiB) Zobrazeno 2531 x
-
- IMG_20180617_182111.jpg (56.67 KiB) Zobrazeno 2531 x
-
- 36086945_10214312896594489_5257538671841640448_n.jpg (78.21 KiB) Zobrazeno 2531 x
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 88
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kraj Jana Žižky z Trocnova
- Vůz: už jen S80ka
#2 Devítkou do Rumunska
Zdar! Fotky, videa a zazitky urcite sdilet Vim, ze jsem planoval dat s vami rec a vyrazit s 850, ale nedokazal jsem to dotahnout do konce. Ziral jsem, jak se nakonec z gumbalkanu stala nabita akce. No bez zbytecnych kecu preji stastnou cestu a vratte se ve zdravi i s Volvem...
V priloze moje fotka nad Rovenskem v Rumunsku 2015
V priloze moje fotka nad Rovenskem v Rumunsku 2015
_________________
S80 `07 4.4 V8
--BYLO--
850 `95 2.5 20V estate; 850 `95 2.5 10V sedan; V70 `99 2.4T AWD estate
S80 `07 4.4 V8
--BYLO--
850 `95 2.5 20V estate; 850 `95 2.5 10V sedan; V70 `99 2.4T AWD estate
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#3 Devítkou do Rumunska
Šťastnou cestu. A pozdravujte mého bývalého kolegu Michala, co jede s červenou 306 kombi.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4207
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#4 Devítkou do Rumunska
To zahradnictví je brutální!
Šťastnou cestu bez problémů přeju!
Šťastnou cestu bez problémů přeju!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
#5 Devítkou do Rumunska
Po tom co jsem ho včera viděl na živo, bych neřekl že bylo až v takovým stavu.
Dobrá práce.
Ta zahrada je brutální a bude se velikostí hodit k offroadovým gumám.
Jestli se tam teda vejdou.
Na fotky se těším.
Přeju šťastnou cestu.
Dobrá práce.
Ta zahrada je brutální a bude se velikostí hodit k offroadovým gumám.
Jestli se tam teda vejdou.
Na fotky se těším.
Přeju šťastnou cestu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#6 Devítkou do Rumunska
Taky přeji šťastnou cestu. Akci Gumbalkan 2018 sleduji a hodně se mi to líbí:-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#7 Devítkou do Rumunska
Cekam na fotky s gumama a zahradkou s hella svetlama
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#8 Devítkou do Rumunska
Díky za kladné ohlasy, štěstí budeme jistě potřebovat!
No, Marťas, vše vyšlo tak, jak mělo! Světla jsou na zahrádce a svítí, ještě jednou děkuji!
No, Marťas, vše vyšlo tak, jak mělo! Světla jsou na zahrádce a svítí, ještě jednou děkuji!
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#9 Devítkou do Rumunska
Já čekal světal... A né takové bludičky.
Držím Vám palce, tohle chci taky jednou podniknout.
Držím Vám palce, tohle chci taky jednou podniknout.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4207
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#10 Devítkou do Rumunska
Áá, koukám, že došlo i na pevnostní nárazníky od ARB
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#11 Devítkou do Rumunska
Tak toto bude super taky bych jednou rád jel . Máte instagram někdo s posádky ? Přeji šťastnou cestu
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
#12 Devítkou do Rumunska
Nevěřil jsem že se tam ty kola bez úprav vejdou.
Je to parádní.
Je to parádní.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#13 Devítkou do Rumunska
Stačilo jen trošku práce s kladivem a flexou a vejde se vše Poslední úpravy, testování,sbalit dost pivka a můžeme jet...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#14 Devítkou do Rumunska
Šťastnou cestu ,kola supr
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#15 Devítkou do Rumunska
Hlavně křídlo, důležitý je že máte křídlo! S tím dojedete kamkoliv
Musím ale taky říct, že promo na plecháček Gumbalkánu je taky TOP
Musím ale taky říct, že promo na plecháček Gumbalkánu je taky TOP
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#16 Devítkou do Rumunska
Křídlo mame hlavně kvůli parkování - je vidět, kde končí auto. Instagram nefrcime... Ale právě jsme přejeli slovenské hranice!
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7503
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#17 Devítkou do Rumunska
Také jsem tipoval, že se tam ty pneu nevejdou. Vypadá to hodně brutálně!
Tak šťastnou cestu!!
Tak šťastnou cestu!!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#18 Devítkou do Rumunska
Klucí taky přeji šťastnou cestu. Bacha na rozmary počasí.
https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/rumunsko-zasahly-bourky-a-lijaky-nejmene-ctyri-lide-prisli-o-zivot_487008.html
https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/rumunsko-zasahly-bourky-a-lijaky-nejmene-ctyri-lide-prisli-o-zivot_487008.html
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#19 Devítkou do Rumunska
Hmmm, tak to já jedu s rodinou autovlakem přes noc do Košic, pak přes Maďarsko do Rumunska. V Rumunsku 4 noci a pak 6 v Bulharsku, přes Srbsko, Maďarsko a Slovensko z5. A to vše Padíkem bez úprav. Pravda, neplánuji jet mimo zpevněné komunikace. Cca 4000km za 12 dní.
Ale plán cesty mám hotový, snad vše klapne.
Ale plán cesty mám hotový, snad vše klapne.
Naposledy upravil(a) ttoommaasseekk dne 04 črc 2018 10:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#20 Devítkou do Rumunska
taky budu rád po návratu za zápisy z deníčku a fotky. Že bych taky něco šrotovného koupil a příště vyrazil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#21 Devítkou do Rumunska
Gumbalkan 2018 je za námi. Celá posádka to zvláda s grácií, největší dík stejně ale patří tůlejtovi (naše 940, kdo nečetl) který se popral se vším co mu Rumnusko (a my především) přichystalo.
Bylo to skvělejch 7 dní. V neděli ráno jsme se zůšastnili hromadného startu asi 40km za Velkým Varadínem (Oradea) a pak už tradá na první checkpoint, kterých bylo celkem asi 15. Byli jsme samozřemě skvěle připraveni, takže nikdo předem mapu neviděl a nikdo nevěděl kam máme jet. "Tak pojedem třeba po týhle louce nahoru...". Asi za 10 minut jsme poprvé zapadli Dobře tak tudy ne... Další zapadnutí následovalo o chvilku později, ale k naší radosti jel po chvilce kolem traktor. Jeho řidič se jen usmál a aniž bychom stihli pozdravit už měl Volvo na laně a tahal ho ven. A takhle to pokračovalo dalších 5 dní
Ať jsme byli v sebevětším prů*eru, vždy se našel někdo z místních kdo obětoval svůj čas, svaly a techniku aby nás dostal ven. Když tady člověk přijede na konci světa k pozemku, autem rozvorá louku, rozežene ovce a zastaví na dvorku před domem, následuje otázka "Nemáte hlad ?" a lidi vás zvou domů. Je to pro mě něco zvláštního ale úžasnýho.
Pokud jde o závady na autě, pár věcí se našlo. Díky zohybaným plastům u vrutule cladiče (čehož jsme si samozřejmě nevšimli) se nám hezkých 20km ventilátor netočil a my jsme začli v kopci vařit. Takže jsme foukli těsnění pod hlavou, dobře dolejeme vodu a uvidíme jak se bude auto chovat. 940 spokojená nebyla ale jela dál, ale vždy když byla možnost, upozornila na sebe doprava letící ručičkou na teploměru vody. Po pár ochlazovacích zastávkách a neustálém dolívání vody bylo potřeba s tím něco udělat. Řešením byl jeden vrut chytře prošroubovaný viskospojkou na ventilátoru, takže jsme chladili pořád naplno. Díky tomu byla sice motoru zase zima, ale mohli jsme pokračovat dál kudy se nám chtělo. Den na to jsme prorazili přední gumu, což jsem popravdě čekal mnohem mnohem dříve. Odpoledne jsme šikovně zvolili cestu dál a ocitli se v tom nejhorším co jsme do té doby zažili. Vysoké vyjeté koleje, spousta bahna, vody, kamení a větví. Musíme dopředu, zpátky se nemůžeme vrátit. Takže jsme začli 940 a Pažouta naší spřátelené posádky tahat metr po metru kupředu. Nejdřív Volvo, to pak couvne a na kurtě protáhne frncouze. To chvilku fungovalo než se podmínky ještě zhoršili a my už neměli ani jedno auto. Řešením byl polský kolega se staším Pajerem, který vyrazil s manželkou a dvěma dcerkami pod stan. Stihli jsme ještě urvat výfuk kus před katem, takže zvuk parádní. Auto bylo syšet na volnoběh na nějakých 5 kilometrů a nám vevnitř praskaly hlavy. No netrvalo ani 5 hodin a my už jsme byli dál na cestě. Díky chybějící Lambda sondě jsme měli k dispozici asi tak 20 koní při spotřebě tak třicet na sto Nicméně i výfuk jsme pak dali dohromady. Tůlejt celý týden držel a jel, vzdal to v samém konci, kdy při parkování před barákem se ozvala rána, vyrvalo se rameno z nápravnice a auto řeklo končím...
Fotky řeknou více, i když někdy na nich není pořádně poznat kudy jsme vlastně jeli, fotky zkreslujou...
Určitě chci poděkovat oboum kolegům za super týden, potom i lidem co nám na poslední chvíli pomáhali aby auto odjelo. Martin 3M3 dodal blinkr a dálkový světla, Hajnej mi v Dubí vyzvedl ty parádní pneumatiky a Basstl mi je hodil do Prahy až před čumák. Můj dobrý kamarád z Jandy's Auto si ještě v pátek odpoledně našel čas aby mi přezul a vyvážil kola. Prostě vše na poslední chvilku
Všecny fotky z mýho mobilu jsou na rajčeti: https://matelong.rajce.idnes.cz/Gumbalkan_2018/
Malá ochutnávka i sem...
Bylo to skvělejch 7 dní. V neděli ráno jsme se zůšastnili hromadného startu asi 40km za Velkým Varadínem (Oradea) a pak už tradá na první checkpoint, kterých bylo celkem asi 15. Byli jsme samozřemě skvěle připraveni, takže nikdo předem mapu neviděl a nikdo nevěděl kam máme jet. "Tak pojedem třeba po týhle louce nahoru...". Asi za 10 minut jsme poprvé zapadli Dobře tak tudy ne... Další zapadnutí následovalo o chvilku později, ale k naší radosti jel po chvilce kolem traktor. Jeho řidič se jen usmál a aniž bychom stihli pozdravit už měl Volvo na laně a tahal ho ven. A takhle to pokračovalo dalších 5 dní
Ať jsme byli v sebevětším prů*eru, vždy se našel někdo z místních kdo obětoval svůj čas, svaly a techniku aby nás dostal ven. Když tady člověk přijede na konci světa k pozemku, autem rozvorá louku, rozežene ovce a zastaví na dvorku před domem, následuje otázka "Nemáte hlad ?" a lidi vás zvou domů. Je to pro mě něco zvláštního ale úžasnýho.
Pokud jde o závady na autě, pár věcí se našlo. Díky zohybaným plastům u vrutule cladiče (čehož jsme si samozřejmě nevšimli) se nám hezkých 20km ventilátor netočil a my jsme začli v kopci vařit. Takže jsme foukli těsnění pod hlavou, dobře dolejeme vodu a uvidíme jak se bude auto chovat. 940 spokojená nebyla ale jela dál, ale vždy když byla možnost, upozornila na sebe doprava letící ručičkou na teploměru vody. Po pár ochlazovacích zastávkách a neustálém dolívání vody bylo potřeba s tím něco udělat. Řešením byl jeden vrut chytře prošroubovaný viskospojkou na ventilátoru, takže jsme chladili pořád naplno. Díky tomu byla sice motoru zase zima, ale mohli jsme pokračovat dál kudy se nám chtělo. Den na to jsme prorazili přední gumu, což jsem popravdě čekal mnohem mnohem dříve. Odpoledne jsme šikovně zvolili cestu dál a ocitli se v tom nejhorším co jsme do té doby zažili. Vysoké vyjeté koleje, spousta bahna, vody, kamení a větví. Musíme dopředu, zpátky se nemůžeme vrátit. Takže jsme začli 940 a Pažouta naší spřátelené posádky tahat metr po metru kupředu. Nejdřív Volvo, to pak couvne a na kurtě protáhne frncouze. To chvilku fungovalo než se podmínky ještě zhoršili a my už neměli ani jedno auto. Řešením byl polský kolega se staším Pajerem, který vyrazil s manželkou a dvěma dcerkami pod stan. Stihli jsme ještě urvat výfuk kus před katem, takže zvuk parádní. Auto bylo syšet na volnoběh na nějakých 5 kilometrů a nám vevnitř praskaly hlavy. No netrvalo ani 5 hodin a my už jsme byli dál na cestě. Díky chybějící Lambda sondě jsme měli k dispozici asi tak 20 koní při spotřebě tak třicet na sto Nicméně i výfuk jsme pak dali dohromady. Tůlejt celý týden držel a jel, vzdal to v samém konci, kdy při parkování před barákem se ozvala rána, vyrvalo se rameno z nápravnice a auto řeklo končím...
Fotky řeknou více, i když někdy na nich není pořádně poznat kudy jsme vlastně jeli, fotky zkreslujou...
Určitě chci poděkovat oboum kolegům za super týden, potom i lidem co nám na poslední chvíli pomáhali aby auto odjelo. Martin 3M3 dodal blinkr a dálkový světla, Hajnej mi v Dubí vyzvedl ty parádní pneumatiky a Basstl mi je hodil do Prahy až před čumák. Můj dobrý kamarád z Jandy's Auto si ještě v pátek odpoledně našel čas aby mi přezul a vyvážil kola. Prostě vše na poslední chvilku
Všecny fotky z mýho mobilu jsou na rajčeti: https://matelong.rajce.idnes.cz/Gumbalkan_2018/
Malá ochutnávka i sem...
- Přílohy
-
- 20180630_201112.jpg (124.81 KiB) Zobrazeno 1892 x
-
- 20180701_074339.jpg (91.69 KiB) Zobrazeno 1892 x
-
- 20180702_165147.jpg (116.05 KiB) Zobrazeno 1892 x
-
- 20180703_125944.jpg (107.4 KiB) Zobrazeno 1892 x
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#22 Devítkou do Rumunska
Další...
- Přílohy
-
- 20180703_210450.jpg (91.62 KiB) Zobrazeno 1890 x
-
- 20180705_171357.jpg (94.09 KiB) Zobrazeno 1890 x
-
- 20180705_183416.jpg (94.31 KiB) Zobrazeno 1890 x
-
- 20180705_195718.jpg (81.42 KiB) Zobrazeno 1890 x
-
- 20180706_153110.jpg (53.51 KiB) Zobrazeno 1890 x
-
- 20180706_153915.jpg (112.76 KiB) Zobrazeno 1890 x
-
- 20180706_201203.jpg (80.87 KiB) Zobrazeno 1890 x
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#24 Devítkou do Rumunska
Kdo pojede příšti rok semnou?
Jinak nádherné !
Jinak nádherné !
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 Devítkou do Rumunska
Krásný zážitky na doživotí. A co jiný volvo, bylo?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.