Daehne homologace
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#26 Daehne homologace
Nimrod: což je přinejmenším podivný, páč že by neměli nějakej archiv s technickou dokumentací všech vyráběných aut je nesmysl.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#27 Daehne homologace
můj názor je stejný, ale ověřit to nemám jak a tak na něj nemůžu věřejně házet hnůj
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#28 Daehne homologace
Můžeš házet hnůj snadno. Od doby globální homologace, tzn. tušim 98 tato informace musí jít dohledat, protože se týká homologovaného motoru a typu auta.
Jeho argument s vysokým stářím je velmi oblíbený, skoro bych řekl, že jeho nejoblíbenější, neboť jsem ho četl jako odpověď na jekýkoliv dotaz, který jsem položil, případně viděl i cizí dotazy.
Co si vybavuju, tak jednou prošel až k vyřešení dotaz, už nevim na co, když měl neRobík nějakou dlouhou nepřítomnost a zaskakoval ho možná Mazari (fakt už nevim).
FrantaB: kdybys to překládal jako pána prstenů nebo Terryho, tak by to byl noDO noWork a basta.
Jeho argument s vysokým stářím je velmi oblíbený, skoro bych řekl, že jeho nejoblíbenější, neboť jsem ho četl jako odpověď na jekýkoliv dotaz, který jsem položil, případně viděl i cizí dotazy.
Co si vybavuju, tak jednou prošel až k vyřešení dotaz, už nevim na co, když měl neRobík nějakou dlouhou nepřítomnost a zaskakoval ho možná Mazari (fakt už nevim).
FrantaB: kdybys to překládal jako pána prstenů nebo Terryho, tak by to byl noDO noWork a basta.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#29 Daehne homologace
Nocan Dosir.
To by ho vystihovalo.
To by ho vystihovalo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 491
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#30 Daehne homologace
Az jednou opravdu pujdou po spravnosti udaju uvedenych v technicaku, budu nucen panu D. prenechat nekolik svych vyplat. Protoze neni vozu, ktery by mel spravne typ motoru, vykon, pohanenou napravu, brzdy apod. Je v tom historicky neuveritelny bordel a s pristupen VAC se v tom poradek bohuzel udelat neda (((
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#31 Daehne homologace
Udělat se s tím dá to, co jsem udělal já. Já neměl v techničáku správně skoro nic, tomasss by mohl potvrdit. Snad jediný co bylo správně je, že je to VOLVO Půl roku je třeba dávat neRobíkovi tak otravnou sodu, že nakonec povolí... Nevím, jestli to pak někde dohledal, ale je spíš možný, že neví kde a odbouchnul mi to tzv od stolu. Já mu pak nabídl, že si auto může fyzicky prohlédnout, aby měl jistotu, že nepíše něco nepravdivýho. Dojel jsem do Průhonic, on opustil teplej kancl a bylo to.
Ale už bych to podruhý absolvovat nechtěl, bylo to hrozně dlouhý a otravný..
Ale už bych to podruhý absolvovat nechtěl, bylo to hrozně dlouhý a otravný..
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#32 Daehne homologace
Má někdo maila na paní Monu?
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#33 Daehne homologace
Neumis vyhledavat? Ale myslim ze mona uz davno nefunguje https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=44&t=39597&p=505937&hilit=Mona#p505937
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#34 Daehne homologace
Díky moc, vyhledávám dle tématu, proto jsem jej nenašel.
Nevadí, že Mona nefunguje, ale ten mail na 100% bude fungovat a bude delegovaný buď Monou, nebo jejím nástupcem/nástupkyní.
Nevadí, že Mona nefunguje, ale ten mail na 100% bude fungovat a bude delegovaný buď Monou, nebo jejím nástupcem/nástupkyní.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#35 Daehne homologace
Tak to zkus, možná bych to pak zkusil na zápis 17'' kol na V40..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 375
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#36 Daehne homologace
Tak to se obrň trpělivostí. 1. e-mail jsem psal 26.5., 14. dni na to jsem jel osobně do Průhonic, kde nebyl . Nechal jsem tam vzkaz, hodinu na to zavolal, pak odpověděl na mail a od té doby zase ticho. Typový list stále nemám, včera jsem psal maila a zase bez odpovědi.
Takovýhle přístup jsem ještě nikde nezažil.
Takovýhle přístup jsem ještě nikde nezažil.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#37 Daehne homologace
Takže pátrat jestli mám typ motoru D5244T co je v TP nebo skutečně D5244T4 dle informací na netu nemá smysl?
Na STK mi řekli, že jedou dle informací z ministerstva, které čerpá z informací od výrobce a D5244T4 se dávala pouze do XC verzí.
A pokud chci změnu, tak jedině befelem od Volva, ale spíš raději od ministerstva.
Na STK mi řekli, že jedou dle informací z ministerstva, které čerpá z informací od výrobce a D5244T4 se dávala pouze do XC verzí.
A pokud chci změnu, tak jedině befelem od Volva, ale spíš raději od ministerstva.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#38 Daehne homologace
Jestli máš vířivé klapky a DPF tak máš T4.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#39 Daehne homologace
To fyzicky mám. Že nesedí Euro norma, výbava motoru, výkon atd. nikoho nezajímá a mám prostě v papírech D5244T. Jo kdybych si od autority sehnal opačné tvrzení, tak není problém to změnit. Ale mám platit za cizí chybu?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#40 Daehne homologace
Ten pan dotyčný je teda jediná možnost jak do velkýho TP dopsat ALU disky origo rozměr 7Jx17 ET43? Chápu-li to správně... Pak už jen Dekra?
Tudíž 2000,- vs 3000,-?
R17 sice žádné nemám, ale rád bych si je nechal dopsat. A také nejlépe nechal dopsat a zlegalizovat rozměr pneu 205/55/R16 pro V70I rok 1998.
Tudíž 2000,- vs 3000,-?
R17 sice žádné nemám, ale rád bych si je nechal dopsat. A také nejlépe nechal dopsat a zlegalizovat rozměr pneu 205/55/R16 pro V70I rok 1998.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#41 Daehne homologace
205/55 r16 zlegalizuje dekra. a za ten obnos ti zlegalizuje tolik rozměrů, kolik jim tam přivezeš obutých kol
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#42 Daehne homologace
Ronal CZ vystavuje za 1000Kč typový list....Každý nechť si domyslí co je třeba.
Pokud máte v CZ TP jiný rozměr, nebo tam něco absentuje a přitom to tam legálně mohlo být, tak pokud není člověk retardovaný, umí se vyjadřovat atd., tak je možné u Ronal CZ za 1000Kč dostat typový list, za 50Kč si nechat tyto kola v ruce s typovým listem zkontrolovat na STK, pokud tam je přítomen "technik typu K" a pak jít na úřad a za 50Kč udělat změnu.
Absolvováno 2x, ověřeno.
Pokud máte v CZ TP jiný rozměr, nebo tam něco absentuje a přitom to tam legálně mohlo být, tak pokud není člověk retardovaný, umí se vyjadřovat atd., tak je možné u Ronal CZ za 1000Kč dostat typový list, za 50Kč si nechat tyto kola v ruce s typovým listem zkontrolovat na STK, pokud tam je přítomen "technik typu K" a pak jít na úřad a za 50Kč udělat změnu.
Absolvováno 2x, ověřeno.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#43 Daehne homologace
Jenže v mém případě bych řesil jak rozměr pneu, tak rozměr ráfku/disku.
Tudíž dopsat alu disk 7Jx17 by možná přes Ronal CZ(pokud myslíš firmu na výrobu disků u Pardubic) šlo, pokud by byli ochotní vystavit typový list na originál volvo disky staré víc jak 20 let.
Pak mám otázku - oni vystaví typový list na disky 7Jx17 za 1000,- , ale kdo mi napíše rozměr pneu 205/45/R17, který by na to pasoval?
A pokud chci legalizovat rozměr pneu 205/55/R16, tak stejně skončím u Dekry.
Takže pokud má Nimrod pravdu, což nevidím důvod, proč bych mu neměl věřit, pak v mém případě je cestou jedině Dekra v poměru cena/výkon (3000,- a zapsali by mně jak rozměr R17 disků, tak jiný rozměr pneu).
Edit: po zkoumání na netu je to Ronal ČR.
Edit2: Pokud mám origo volvo disky Perfa a v TP mám jen rozměr pneu 205/50/R16 a chci mít vyšší profil ---> 205/55/R16, tak když bych to měl rovnou obuté, nedokázal by to vlastně na STK ten technik typu K zkontrolovat na autě a dát mi na to papír pro zápis do velkýho TP na dopravce?
To fakt musím na Dekru za 3000,-?
Tudíž dopsat alu disk 7Jx17 by možná přes Ronal CZ(pokud myslíš firmu na výrobu disků u Pardubic) šlo, pokud by byli ochotní vystavit typový list na originál volvo disky staré víc jak 20 let.
Pak mám otázku - oni vystaví typový list na disky 7Jx17 za 1000,- , ale kdo mi napíše rozměr pneu 205/45/R17, který by na to pasoval?
A pokud chci legalizovat rozměr pneu 205/55/R16, tak stejně skončím u Dekry.
Takže pokud má Nimrod pravdu, což nevidím důvod, proč bych mu neměl věřit, pak v mém případě je cestou jedině Dekra v poměru cena/výkon (3000,- a zapsali by mně jak rozměr R17 disků, tak jiný rozměr pneu).
Edit: po zkoumání na netu je to Ronal ČR.
Edit2: Pokud mám origo volvo disky Perfa a v TP mám jen rozměr pneu 205/50/R16 a chci mít vyšší profil ---> 205/55/R16, tak když bych to měl rovnou obuté, nedokázal by to vlastně na STK ten technik typu K zkontrolovat na autě a dát mi na to papír pro zápis do velkýho TP na dopravce?
To fakt musím na Dekru za 3000,-?
Naposledy upravil(a) f.e.e.t dne 03 črc 2020 07:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#44 Daehne homologace
Čau! Špatně ti to tady lidi vysvětlujou. Technik typu K ti zapisuje na technické kontrole-na požádání (s typovým listem) obě věci najednou: kola (disky) + rozměry pneu. Za 500,-Kč. (za technickou)+50,-Kč. (na úřadě) ti do velkého techničáku napíšou to, co mám i já-posílám foto. To je nejlacinějčí verze zapsání disků+pneu do techničáku!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#45 Daehne homologace
Kishmick:
Jenže já nemám typový list těch kol. Rozměr disků R16 disků mám v TP zapsaný, ale chci jen jiný rozměr pneu na stejný R16 disky. (Teď vynechám to zapsání R17, které tam žádné nemám.)
Jenže já nemám typový list těch kol. Rozměr disků R16 disků mám v TP zapsaný, ale chci jen jiný rozměr pneu na stejný R16 disky. (Teď vynechám to zapsání R17, které tam žádné nemám.)
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 954
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#46 Daehne homologace
Vzdycky se uvadi zaroven rozmer disku a rozmer pneu. Pokud Ronal vystavi typovy list na cokoliv, co potrebujes, tak si to nech vystavit a je jedno, ze uz tam mas 16 s jinym rozmerem.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#47 Daehne homologace
No, ono když se podíváš do jakýhokoli techničáku, je tam vždycky: disk+pneu. Nikde nejsou napsaný jen rozměry disků (bez pneu)..
Další otázka by mohla být (pro nenasytné šetřílky): a nešlo by tam najednou zlegalizovat, při této verzi, více rozměrů najednou? Ne, bohužel ne..... vždy se zapisuje danný stav celého auta. To znamená: přijel jsi s těmito koly+pneumatikami? Uděláme tedy nyní technickou (za 500,-)pouze na tyto kola+pneumatiky..(včetně jediného danného ET), které jsou právě na autě. Potom (pro technickou na další-jiná kola)musíš dojet za roh, tam přehodit kola na autě, a za 500,- jít na další technickou( i když se to týká jen jiného ET). Už to chápeš?
...a to je právě ta jediná nevýhoda oproti zapsání třeba od Dekry atd... v jejich případě tam můžeš dostat víc rozměrů pneu (pro jeden ráfek) najednou.
Další otázka by mohla být (pro nenasytné šetřílky): a nešlo by tam najednou zlegalizovat, při této verzi, více rozměrů najednou? Ne, bohužel ne..... vždy se zapisuje danný stav celého auta. To znamená: přijel jsi s těmito koly+pneumatikami? Uděláme tedy nyní technickou (za 500,-)pouze na tyto kola+pneumatiky..(včetně jediného danného ET), které jsou právě na autě. Potom (pro technickou na další-jiná kola)musíš dojet za roh, tam přehodit kola na autě, a za 500,- jít na další technickou( i když se to týká jen jiného ET). Už to chápeš?
...a to je právě ta jediná nevýhoda oproti zapsání třeba od Dekry atd... v jejich případě tam můžeš dostat víc rozměrů pneu (pro jeden ráfek) najednou.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#48 Daehne homologace
Takže pro spořílky jako jsem já to tedy bude asi takto:
Chci jiný rozměr pneu na disk co mám v TP - např. Ronal ČR mi vystaví typový list na R16, 5*108, ET43 s rozměry letního pneu 205/55/R16 = 1000,-
Nemám fyzicky R17 (ideál 7Jx17 ET43 origo) s rozměrem letního pneu 205/45/R17 - opět typový list např. Ronal ČR = 1000,-
2x návštěva STK za technikem typu K = 2x500,-
Celkem 3000,- + dopravka a zápis do TP +50,- (dvoje kola 2x50,-?)
Nebo rovnou Dekra, v kufru R16 s jiným rozměrem co chci a R17 co mi (nejlépe) někdo půjčí odsud, za 3000,- obě najednou vyzkouší bez typovýho listu a ten onen kouzelný list mi napíší oni a opět na dopravku +50,-?
Takže je to fifty-fifty?
Tady se to prostě za míň jak 3 litry nedá legalizovat.
PS: Kishmick technik za 500,- nebo Jirka87 technik za 50,-? Tam už vidím slušnej rozdíl.
Chci jiný rozměr pneu na disk co mám v TP - např. Ronal ČR mi vystaví typový list na R16, 5*108, ET43 s rozměry letního pneu 205/55/R16 = 1000,-
Nemám fyzicky R17 (ideál 7Jx17 ET43 origo) s rozměrem letního pneu 205/45/R17 - opět typový list např. Ronal ČR = 1000,-
2x návštěva STK za technikem typu K = 2x500,-
Celkem 3000,- + dopravka a zápis do TP +50,- (dvoje kola 2x50,-?)
Nebo rovnou Dekra, v kufru R16 s jiným rozměrem co chci a R17 co mi (nejlépe) někdo půjčí odsud, za 3000,- obě najednou vyzkouší bez typovýho listu a ten onen kouzelný list mi napíší oni a opět na dopravku +50,-?
Takže je to fifty-fifty?
Tady se to prostě za míň jak 3 litry nedá legalizovat.
PS: Kishmick technik za 500,- nebo Jirka87 technik za 50,-? Tam už vidím slušnej rozdíl.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#49 Daehne homologace
Jo, když toho chceš víc, může to ve finále stát stejné peníze....
jinak, samozřejmě "zvláštní technická kontrola" na požádání (technik "K" na objednání)-co psal Jirka87, nemůže stát nikde 50,-Kč. To je trošku překlep, ne?
jinak, samozřejmě "zvláštní technická kontrola" na požádání (technik "K" na objednání)-co psal Jirka87, nemůže stát nikde 50,-Kč. To je trošku překlep, ne?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#50 Daehne homologace
Pokud to byl překlep a oba jste mysleli 500,- pak je to těch zmiňovaných fifty-fifty, tudíž by to vyhrála Dekra, jelikož by to bylo asi méně lítání a starostí za stejný peníz.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004