Zimní pneu - mýtus ?
- Autor
- Zpráva
#1 Zimní pneu - mýtus ?
Zajímavý článek http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvetsi-mytus-o-zimnich-pneumatikach-padl-vetsinou-vam-vubec-nepomohou/
Co si o tom myslíte ?
Co si o tom myslíte ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 34
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Vůz: S80 2.5Tdi, S60 2.4 125kw
#2 Zimní pneu - mýtus ?
Nemyslim ze jsou zimni zbytecne, ze brzdi a drzi lepe je proste fakt. Spis je ted v Nemecku sok z toho co rekl sef Michelinu. Ze mytus o tom jak se maji zimaky pravidelne obnovovat a ze pneu pri 5mm uz ztraci vlastnosti je uplny nesmysl.... je dokazano, ze pneu se 3mm vzorku mela skoro shodne vysledky v testech jako pneu zanovni s 8mm vzorkem, rozdil tam nebyl ani 10%... vsechno je to bussiness a tahani penez z lidi...
_________________
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 Zimní pneu - mýtus ?
Ten článek je kravina na entou - lidi nepřezovaji kvůli vymrzlejm suchejm silnicim - ideální, dá se řící laboratorní podmínky. Lidi přezovaji kvůli nečekanejm sněhovejm vánicim, což zažije každej, kdo je denodenně na cestách. Fakt tohle jsou super články, kolik "šetřílků za každou cenu" se toho chytne
Tady nejde o vzorek, tady jde o směs a stáří směsi - to je důležité. Deset let starej zimák je z bezpečnostního hlediska na dvě věci a může mít 9mm. Samozřejmě - řidiči, co jezdí z Horní dolní do Dolní horní a má nájezd do 10 000km ročně to "může bejt jedno"
Tady nejde o vzorek, tady jde o směs a stáří směsi - to je důležité. Deset let starej zimák je z bezpečnostního hlediska na dvě věci a může mít 9mm. Samozřejmě - řidiči, co jezdí z Horní dolní do Dolní horní a má nájezd do 10 000km ročně to "může bejt jedno"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
#4 Zimní pneu - mýtus ?
zrovna ty slavný mišeliny alpin jsem před lety vyhodil(nebo dojezdil v létě) na začátku zimy a to měli těch 5-5.5mm ,jak byli starý nevim,ale příšerně klouzali.carlito píše:Nemyslim ze jsou zimni zbytecne, ze brzdi a drzi lepe je proste fakt. Spis je ted v Nemecku sok z toho co rekl sef Michelinu. Ze mytus o tom jak se maji zimaky pravidelne obnovovat a ze pneu pri 5mm uz ztraci vlastnosti je uplny nesmysl.... je dokazano, ze pneu se 3mm vzorku mela skoro shodne vysledky v testech jako pneu zanovni s 8mm vzorkem, rozdil tam nebyl ani 10%... vsechno je to bussiness a tahani penez z lidi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#5 Zimní pneu - mýtus ?
Souhlas. Ja mel na priblizovadle do prace obute 7-lete zimaky Kleber. Nechapal jsem,co dokazali v zime...Predjel me kazdy a ja se jen divil, ze se jim to neklouze...Poucen a vybaven Nankangy predjizdim nyni ja. To je osobni neocenitelna zkusenost a cokoli se jinde pise ci rika je v tu chvili irelevantni. Jo a vzorek asdi 4-5 mm, proto jsem nereselil nejdrive stari....
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 Zimní pneu - mýtus ?
Zimní gumy pro metrouše a maminy s miminama. Jinak je to zákonná podělávka. Která nic neřeší...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Zimní pneu - mýtus ?
mam 8 lety klebry a je to fakt o hubu a to maji skoro 6 mm. ten clanek je podle me viral na michelin
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#8 Zimní pneu - mýtus ?
Tak mozna lepsi letni nez starou zimu....
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: Volvo V90 D5 AWD Inscription
#9 Zimní pneu - mýtus ?
Ja si budu stat za tim, ze “poradne” zimni pneu funfuji o milion procent lepe nez “stare zimni” nebo snad dokonce “sebe lepsi letni”. Zil jsem na horách a tak vím jak se auto chova s novymi zimnimi na snehu a ledu jak se chova se starsimi nebo ojetymi zimnimi a nedej buh jak je naprosto neovladatelne na letnich ve skutecne zimnich podminkach. Zkuste si nekdy i treba jen nejaky polygon a pochopite ze hloubka dezenu je o trakci na snehu a stari pneumatiky o kvalite brzdeni na snehu a ledu. Letni ztvrdne tak, ze jezdite jako na plastovych koleckach a nebrzdi, nezabira a ani nedrzi smer.
#10 Zimní pneu - mýtus ?
Tak to 100% ne!Jasper píše:Tak mozna lepsi letni nez starou zimu....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#11 Zimní pneu - mýtus ?
Tak ne, no. V kontextu uvedeneho jsem to nahodil. Z te vlastni zkusenosti prezouvam uz v rijnu. Jak jsem psal vyse. Jak zimni zestarnou,jsou spise nebezpecne....
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
#12 Zimní pneu - mýtus ?
Naprosto s tebou souhlasím, ale zásadní problém je to, že podle testů je nejlepší zimní guma vhodná akorát tak do města.nixin píše:Ja si budu stat za tim, ze “poradne” zimni pneu funfuji o milion procent lepe nez “stare zimni” nebo snad dokonce “sebe lepsi letni”. Zil jsem na horách a tak vím jak se auto chova s novymi zimnimi na snehu a ledu jak se chova se starsimi nebo ojetymi zimnimi a nedej buh jak je naprosto neovladatelne na letnich ve skutecne zimnich podminkach. Zkuste si nekdy i treba jen nejaky polygon a pochopite ze hloubka dezenu je o trakci na snehu a stari pneumatiky o kvalite brzdeni na snehu a ledu. Letni ztvrdne tak, ze jezdite jako na plastovych koleckach a nebrzdi, nezabira a ani nedrzi smer.
Několik let jezdím HPL4 na osobácích a Ice Special na SUV a žádná origo guma se jim nevyrovná!
Potěšující bylo,když se za mnou zastavili kluci soutěžáci a na svých autech jezdí HPL4 .
Bohužel kvalitu Pneuvraník již zřejmě pochopilo hodně lidí a gumy je problém sehnat.
Pochopitelně sebelepší guma nemůže eliminovat gumu za volantem!
#13 Zimní pneu - mýtus ?
Článek sem nečetl, nemám na to čas, ale bude to další khokhotina. Mám čerství zimní čajny za pár drobných, vzorek jako kráva, jsou sice hlučnější, ale to si snad ani nehrábne. Drží to jako prase. A mám s nimi už dobrou zkušenost z loňska. Vydrží hodně, dobře brzdí, dobře drží... paráda. Proti letním se to srovnat nedá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
#14 Zimní pneu - mýtus ?
nixin souhlas,tak nějak,nedovedu si představit jet do práce na letních i když se subaru(se starýma zimákama ještě jo (vyjíždím z cca 850 m.n.m.přes 1100 pak sjíždím do údolí 500 mnm.)
jinak ještě lepší než hkpl 4 mteverest-dále jen vrány je z mýho pohledu sava eskimák s3+(velikost jen do 205 myslim )
a mam ted vrány 2- sezonu špunty ještě asi 6.5 mm ale kloužou při brzdění do zatáček,možná zkusim experimentovat s tlakem v pneu,ufouknu.ale pořád se to dá a počítat s tim .vrány mam na impreze eskimáky na galaxy
mr1-značka ?
jinak ještě lepší než hkpl 4 mteverest-dále jen vrány je z mýho pohledu sava eskimák s3+(velikost jen do 205 myslim )
a mam ted vrány 2- sezonu špunty ještě asi 6.5 mm ale kloužou při brzdění do zatáček,možná zkusim experimentovat s tlakem v pneu,ufouknu.ale pořád se to dá a počítat s tim .vrány mam na impreze eskimáky na galaxy
mr1-značka ?
#15 Zimní pneu - mýtus ?
Já foukám 2,8-3venaval píše:nixin souhlas,tak nějak,nedovedu si představit jet do práce na letních i když se subaru(se starýma zimákama ještě jo (vyjíždím z cca 850 m.n.m.přes 1100 pak sjíždím do údolí 500 mnm.)
jinak ještě lepší než hkpl 4 mteverest-dále jen vrány je z mýho pohledu sava eskimák s3+(velikost jen do 205 myslim )
a mam ted vrány 2- sezonu špunty ještě asi 6.5 mm ale kloužou při brzdění do zatáček,možná zkusim experimentovat s tlakem v pneu,ufouknu.ale pořád se to dá a počítat s tim .vrány mam na impreze eskimáky na galaxy
mr1-značka ?
#16 Zimní pneu - mýtus ?
Mně vrány HPL4 GD taky velmi mile překvapily. Sice hučí, ale na sněhu drží perfektně. Sice jezdím teď drtivou většinu po dálnici, ale už i letos jsem měl tu čest jet po zasněžené dálnici a zledovatělé silnici. Naprostá pohodička. Od doby Vraníků je mi fakt jedno, jaký hlásí počasí a stav sněhu na silnici.
Jinak Michelin se už před lety ohradil proti návrhu evropských zákonodárců, kteří začali koketovat s myšlenkou, že letní gumy by se měli stejně jako zimní měnit už při hloubce 4mm. Jako jediný z výrobců začal tvrdit, že jeho gumy mají velmi podobné vlastnosti při 4 a 2 mm a že tím pádem nemá cenu měnit gumy dříve. Jiný výrobce se ale neozval, ani z prémiových, a to by jim zavedení nutnosti minimální hloubky dezénu 4mm dost podřízlo větev a šli by do kopru...
Taky mi připadá, že stáří gumy je více markantní, než hloubka dezénu. Jsem zvědavý, jak budou stárnou ty moje vrány.
Jinak Michelin se už před lety ohradil proti návrhu evropských zákonodárců, kteří začali koketovat s myšlenkou, že letní gumy by se měli stejně jako zimní měnit už při hloubce 4mm. Jako jediný z výrobců začal tvrdit, že jeho gumy mají velmi podobné vlastnosti při 4 a 2 mm a že tím pádem nemá cenu měnit gumy dříve. Jiný výrobce se ale neozval, ani z prémiových, a to by jim zavedení nutnosti minimální hloubky dezénu 4mm dost podřízlo větev a šli by do kopru...
Taky mi připadá, že stáří gumy je více markantní, než hloubka dezénu. Jsem zvědavý, jak budou stárnou ty moje vrány.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
#17 Zimní pneu - mýtus ?
Na sněhu je nejdůležitější typ a hloubka dezénu.Na stáří naprosto nezáleží.To ale lze odvodit i selským rozumem.Zeb píše: Taky mi připadá, že stáří gumy je více markantní, než hloubka dezénu. Jsem zvědavý, jak budou stárnou ty moje vrány.
#18 Zimní pneu - mýtus ?
Jo, na sněhu rozhodně ano, souhlas. Já to myslel spíše obecně k zimním, i letním gumám. Hrozně jsem to pocítil asi 3 roky zpátky na letních Continentalech, které jako nové na jaře byly naprosto geniální, držely za všech okolností a po půl roce klouzaly jakmile se trochu zem namočila. Prostě hrozně rychle zdegradovaly a luxusní vlastnosti co měly jako nové byly ty tam.martinopel píše: Na sněhu je nejdůležitější typ a hloubka dezénu.Na stáří naprosto nezáleží.To ale lze odvodit i selským rozumem.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Zimní pneu - mýtus ?
Nechápu co tim myslíš. Já to vidim naopak, prodávali by se letní gumy asitak o polovinu víc než doposud, takže nevidim tu podříznutou větev.Zeb píše:...a to by jim zavedení nutnosti minimální hloubky dezénu 4mm dost podřízlo větev a šli by do kopru...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#20 Zimní pneu - mýtus ?
To, ze na stari nezalezi bych tak netvrdil. Stara guma ztvrdne a chova se jako kus plastu. Jiste pamatujes casy, kdy se jezdivalo na OR6 - mival jsem jedny 10 let stare se 100% vzorkem na sestistovce fiatku a dekoval jsem bohu za rucni plyn, diky nemuz jsem se byl v zimne pravidelne schopen vytlacit se z pangejtu sammartinopel píše:Na sněhu je nejdůležitější typ a hloubka dezénu.Na stáří naprosto nezáleží.To ale lze odvodit i selským rozumem.Zeb píše: Taky mi připadá, že stáří gumy je více markantní, než hloubka dezénu. Jsem zvědavý, jak budou stárnou ty moje vrány.
Dnes jsem uz samozrejme pouceny a jezdim na Vranach
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
#21 Zimní pneu - mýtus ?
Že lidi budou ještě ve větším měřítku kupovat čínské a low-endové gumy oproti prémiovým, když je budou nuceni kupovat jednou tak častěji. I Škodka už dává jako první gumy Nexeny a pokud s nimi budou zákazníci spokojeni, tak už znovu k dražším gumám nepůjdou. V Číně dává tuším že Linglongy a Linglong chce stavět fabriku v Evropě, dokonce CZ je v užším výběru, tak za pár let možná bude jako první guma na Škodce číňan a po Michelinu zatouží jen pár lidí, kteří jezdí ročně hromadu kilometrů a potřebují gumu s co největší výdrží.Urvanej píše:Nechápu co tim myslíš. Já to vidim naopak, prodávali by se letní gumy asitak o polovinu víc než doposud, takže nevidim tu podříznutou větev.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1208
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#22 Zimní pneu - mýtus ?
No a máte někdo zkušenost s Michelin CrossClimate?
https://auto.idnes.cz/michelin-crossclimate-letni-pneumatika-na-zimu-fr7-/automoto.aspx?c=A150313_174212_automoto_vok
Pokud to není na samostatné téma? Aktuálně přemýšlím o pneumatice, která je nekompromisní za sucha a deště, a alespoň průměrná na břečce, sněhu a dešti.
https://auto.idnes.cz/michelin-crossclimate-letni-pneumatika-na-zimu-fr7-/automoto.aspx?c=A150313_174212_automoto_vok
Pokud to není na samostatné téma? Aktuálně přemýšlím o pneumatice, která je nekompromisní za sucha a deště, a alespoň průměrná na břečce, sněhu a dešti.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#23 Zimní pneu - mýtus ?
Jazdím na nich už druhú zimu C30, ale len mesto a okresky. Za mňa OK, v lete hodne mäkká, v zime dobrá, ale na zimaky s lamelami sa nechytá. Brzdí to dosť dobre, oproti zimným goodride čo som mal možnosť vyskúšať rozhodne lepšie.labanos píše:No a máte někdo zkušenost s Michelin CrossClimate?
https://auto.idnes.cz/michelin-crossclimate-letni-pneumatika-na-zimu-fr7-/automoto.aspx?c=A150313_174212_automoto_vok
Pokud to není na samostatné téma? Aktuálně přemýšlím o pneumatice, která je nekompromisní za sucha a deště, a alespoň průměrná na břečce, sněhu a dešti.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#24 Zimní pneu - mýtus ?
Souhlas. Ja mel na priblizovadle do prace obute 7-lete zimaky Kleber. Nechapal jsem,co dokazali v zime...Predjel me kazdy a ja se jen divil, ze se jim to neklouze...Poucen a vybaven Nankangy predjizdim nyni ja. To je osobni neocenitelna zkusenost a cokoli se jinde pise ci rika je v tu chvili irelevantni. Jo a vzorek asdi 4-5 mm, proto jsem nereselil nejdrive stari....
Jestli to není spíš tím, že je Kleber prostě hnůj. Míval jsem je zánovní, a klouzal jsem se v každé zatáčce (což mě docela bavilo, ale bezpečné mi to nepřišlo ). Za to jim vubec neubejval vzorek, každej rok jsem stále měřil 7mm.mam 8 lety klebry a je to fakt o hubu a to maji skoro 6 mm. ten clanek je podle me viral na micheli
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
#25 Zimní pneu - mýtus ?
Každý gumy zestárnou.
Já mám na pracantovi 7 let starý Micheliny a už loňskou zimu to s nima bylo vo hubu a to tam pořád je 6mm vzorek.
Já mám na pracantovi 7 let starý Micheliny a už loňskou zimu to s nima bylo vo hubu a to tam pořád je 6mm vzorek.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 1826 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lukaso
-
- 136 Odpovědi
- 25879 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 165 Odpovědi
- 28300 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 94 Odpovědi
- 9748 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zeb
-
- 25 Odpovědi
- 1814 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi