D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Ahoj, rád bych se zeptal znalců na možnosti úprav motoru D5, potažmo celého auta, konkrétně S80, pro zvýšení výkonu a řidičských zážitků.
Vozidlo: S80 rok 2013, motor D5, 158 kW, AWD, automat.
Aktuálně najeto 200 t.km, auto servisované, technický stav velmi dobrý.
Řekněme, že hypoteticky nevím co roupama a s pěnězi a rozhodnu se pro úpravy tohoto pohodového auta. Záměrem není nesmyslné zvýšení výkonu na úkor užitných vlastností a životnosti, ale sofistikované využití dostupného potenciálu s preventivní výměnou a posílením nejvíce exponovaných částí a laděním komponent pro zvýšení ovladatelnosti.
Cílový stav 300 ps., zbytek auta musí odpovídat zvýšení výkonu. Nechci úpravy projevující se kouřem při akceleraci apod..
Děkuji Dan
p.s.: pro zasmání, nechci přeci tak moc, BSR nabízí soft na 272 ps....
Vážně: slyšel jsem na odladění BSR pozitivní reakci, ale počítám s úpravou HW + SW.
Příspěvky prosím pouze konstruktivní - např. ať si koupím A6 BiTD, BMW apod..
Vozidlo: S80 rok 2013, motor D5, 158 kW, AWD, automat.
Aktuálně najeto 200 t.km, auto servisované, technický stav velmi dobrý.
Řekněme, že hypoteticky nevím co roupama a s pěnězi a rozhodnu se pro úpravy tohoto pohodového auta. Záměrem není nesmyslné zvýšení výkonu na úkor užitných vlastností a životnosti, ale sofistikované využití dostupného potenciálu s preventivní výměnou a posílením nejvíce exponovaných částí a laděním komponent pro zvýšení ovladatelnosti.
Cílový stav 300 ps., zbytek auta musí odpovídat zvýšení výkonu. Nechci úpravy projevující se kouřem při akceleraci apod..
Děkuji Dan
p.s.: pro zasmání, nechci přeci tak moc, BSR nabízí soft na 272 ps....
Vážně: slyšel jsem na odladění BSR pozitivní reakci, ale počítám s úpravou HW + SW.
Příspěvky prosím pouze konstruktivní - např. ať si koupím A6 BiTD, BMW apod..
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 16 pro 2017 19:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#2 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Doplním. Zadání úpravy je "na klíč" v rozsahu:
- vzájemné ujasnění pojmů a dojmů
- seznámení s možnostmi úpravy, edukaci a vysvětlení případných požadovaných nesmyslů
- kalkulaci úpravy
- časového harmonogramu provedení
- profesionálním provedení všech zasmluvněných úprav
- prezentaci a "zaškolení obsluhy"
- záruky na úpravy
- záručního i pozáručního ochotného a profesionálního servisu
Dan.
- vzájemné ujasnění pojmů a dojmů
- seznámení s možnostmi úpravy, edukaci a vysvětlení případných požadovaných nesmyslů
- kalkulaci úpravy
- časového harmonogramu provedení
- profesionálním provedení všech zasmluvněných úprav
- prezentaci a "zaškolení obsluhy"
- záruky na úpravy
- záručního i pozáručního ochotného a profesionálního servisu
Dan.
_________________
S90 B5
S90 B5
#3 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Nebylo by lepší koupit T6 než smradlavou naftu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#4 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Nepokusaj hada bosou nohou. Praskajuce vložky piestov ti za to asi nestoja.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#5 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
http://www.jicindnes.cz/39240-steel-pospisil-kovovyroba-zamecnicke-prace-svarovani-uprava-vozidel-jicin
https://www.facebook.com/chorchemotor/?hc_ref=ARQyy66MvLp7JIk7_KWTEwEk6L-EfVWsSizEZHFqgrtetOs23vDkwt8jogxN9hxnFF4
Obrátil bych se na tyhle borce, je vidět že je jejich práce baví!
https://www.facebook.com/chorchemotor/?hc_ref=ARQyy66MvLp7JIk7_KWTEwEk6L-EfVWsSizEZHFqgrtetOs23vDkwt8jogxN9hxnFF4
Obrátil bych se na tyhle borce, je vidět že je jejich práce baví!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#6 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
O žádné pěkné T6 nevím.martinopel píše:Nebylo by lepší koupit T6 než smradlavou naftu?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#7 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
A k čemu to všechno bude dobrý?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#9 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Pro potěšení a zábavu.Honza píše:A k čemu to všechno bude dobrý?
Moje standardní cestování má dvě podoby. Cesta na jednání, schůzku apod. rychle a zběsile ... v rámci Volvo možností, takže svižně a pohodlně. Cesta zpět domů pohodové kochání s občasným využitím potenciálu auta pro radost a vyčištění hlavy - opět v rámci Volvo standardu. A celé to na co se ptám, by tedy mohlo znít, kde a co přidat a zlepšit, aby to bylo ještě lepší?
p.s.: nafta mi nesmrdí. T6 jsem měl několikrát a s nájezdem 80tis to není úplně problém, ale se spotřebou 12+ mě to přestalo bavit.
Teď mám nafťáka, kde je psané, že příští nebude benzín? Stejně jezdím za 9. Ale upřímně, benzín mám rád, je noblesní, ale tohle bych řešil jako podstatné až někde na úrovni Jag XF, XJ apod. I s benzínovou S80II T6 mi každé 530D nebo A6 TDi vždy hladce ujelo. A proto mi právě u Volva nafta nevadí, D5 mě nikterak neuráží a usmívám se skoro jako s ...... až se to bojím říct ... s V8...
_________________
S90 B5
S90 B5
#10 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Pracujeme na silentblocích zadní nápravy pro platformu P3. Jedno auto již jezdí a výsledky jsou fascinující!!! Momentálně čekáme na první serii. Cena bude podstatně vyšší,než silentbloky,které lze koupit,ale chování auta je po výměně naprosto úžasné!Danniel74 píše: A celé to na co se ptám, by tedy mohlo znít, kde a co přidat a zlepšit, aby to bylo ještě lepší?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5115
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#11 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Tak toto mě zajímá, zrovna zadní nápravu budu na jaře řešit. Takže i na XC70III MY2010 by měli pasovat že?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Cus, tak rovnou prosim o jednu sadu na nasi V8.martinopel píše:Pracujeme na silentblocích zadní nápravy pro platformu P3. Jedno auto již jezdí a výsledky jsou fascinující!!! Momentálně čekáme na první serii. Cena bude podstatně vyšší,než silentbloky,které lze koupit,ale chování auta je po výměně naprosto úžasné!Danniel74 píše: A celé to na co se ptám, by tedy mohlo znít, kde a co přidat a zlepšit, aby to bylo ještě lepší?
Jinak co se tyce uprav, tak vzit (ne)snizene tlumice/pruziny Bilstein/Eibach B12-Pro kit(snizeni 30mm na obouch napravach), jinak B6 nesnizene...
Vymenit predni stabilizator z UR nebo IPD, nevim jak ma D5 tlustej zadni, pokud je tenci nez mozna nahrada, tak taky...
Rozperu do motoru a kufru, ramy na podvozek od UR, dle toho co vyrabej - maj dost bordel v oznaceni...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#13 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Měly by,nicméně ještě musíme změřit šířku ramene.Průměrově jsou stejné, ale např XC60 má širší rameno,takže tam bude silentblok trošku jiný.Nicméně budeme vyrábět na kompletní platformu a dost možná i na P1 která má stejně řešené zadní zavěšení.Jakub Svoboda píše:Tak toto mě zajímá, zrovna zadní nápravu budu na jaře řešit. Takže i na XC70III MY2010 by měli pasovat že?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#14 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
předpokládám mnohem živější zadní nápravu,tedy přetáčivost po ubrání plynu v zatáčce?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
#15 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Nikoliv,jde o to,že pokud s P3 projedeš zatáčku ostřeji,nebo v ní trefíš nerovnost,dojde k "žvýknutí" nápravy a pohybu auta do boku.tomik T5 píše:předpokládám mnohem živější zadní nápravu,tedy přetáčivost po ubrání plynu v zatáčce?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5115
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#16 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
No tak pokud tohle řeší nové silentbloky, tak sem snimi. Zrovna tohle mě dost štve.martinopel píše:Nikoliv,jde o to,že pokud s P3 projedeš zatáčku ostřeji,nebo v ní trefíš nerovnost,dojde k "žvýknutí" nápravy a pohybu auta do boku.
#17 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Chvilku vydrž po Novém roce se rozjede seriová výroba,zatím odlaďujeme.Jakub Svoboda píše:No tak pokud tohle řeší nové silentbloky, tak sem snimi. Zrovna tohle mě dost štve.martinopel píše:Nikoliv,jde o to,že pokud s P3 projedeš zatáčku ostřeji,nebo v ní trefíš nerovnost,dojde k "žvýknutí" nápravy a pohybu auta do boku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5115
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#18 D5 158 kW v S80II, kolik z něj jde vyždímat
Ok, tak pak dej vědět, já to plánuji až tak na duben - květen, až bude pěkně. Díky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek