Výběr ideálního GT

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#51 Výběr ideálního GT

Příspěvek od Daniel Kout »

martinopel píše:
Nosound89 píše:V zatáčkách nikdy volvo nebude mít např na BMW, ale GT je na dlouhé přesuny, ne na blbnutí po okreskách.
Pokud se bavíme o seriovém autě,pak Ti dávám za pravdu, s jistými úpravami si brambory můžeš mazat na chleba.
Ahoj Martine, na youtube rád sleduji šílené projekty naladěných aut s 500+hp, 700+hp. Líbí se mi to, ale spíš jako zajímavost. Neumím si představit běžný provoz. Jsi přesvědčen, že tyto projekty by byly schopné konkurovat např. M5? Mám kolegu v BMW a je zajímavé kam se to žene. Vždyť i SUV dnes ve zrychlení deklasují 10 - 15 let stará sportovní auta. Půjčili mi novou 5tku s varováním, že je to návykové, je. Takže pokud bych na to měl, klidně a moc rád bych s ní jezdil přes týden a na víkend měl třeba jedničkovou XC90 na výlety jako pohodový kočár, kde nic jinak než bylo z výroby nechci.
Díky Dan
_________________
S90 B5

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3208
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#52 Výběr ideálního GT

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

image je na hovno.....poslouchej žízeň!
SUV je hnusná, většinou vysoká almara na čtyřech kolech - čím jsou modernější, tím víc design splívá do jednotné, průměrné šedi a nakonec se
v nadsázce lišej jen světlometama a drobnostma na karoserii. Ani ryba, ani rak a ať to má třeba 300 kobyl v základu. Chápu 100 lidí, 100 chutí,
SUV má svoje příznivce, proto jich je na silnicích tolik, ale subjektivně......palec dolů za tuhle řadu osobních automobilů. X6 ve mě evokuje zbastlenýho,
nafouknutýho angličáka od Buragga, levnou Čínu, kdy šikmookej dělník neměl v továrně plánek, tak to karikaturisticky nafoukl do podoby oteklého
prasete.....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 79
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Black Water
Vůz: Volvo XC90

#53 Výběr ideálního GT

Příspěvek od C70C »

Danniel74 píše:Ahoj vespolek,

díky za tipy, koukám v podstatě na to samé jako Vy. Nedá mi to, abych neřekl, jak moc se mi tato auta líbí. Když se podívám např. na MB CLS v té správné barvě, nebo i A7 je to podle mě nádhera. Na živo jsem vedle sebe viděl stát BMW 650i a novou S90. Ač milovník Volva musím říct, že exteriér více než 10ti leté 650i se mi líbí více. :wink:

Dan
A7 ti díky nekomplikovaným tvarům bude designově stárnout o dost pomaleji než CLS. Osobně ji považuju za jedno z mála aut z dnešní doby z kterých bude jednoho dne za 20 let pěkný youngtimer..
Interiéry nadto Audi umí, A7 má dokonce i vcelku osobitý prvky oproti zbytku řady a S-line v kombinaci s originál "sekyrama" - kolama z RS je vyloženě pěkná.
Liftback je jako tvar karoserie výborná věc, a ta biturbo 3,0 nafta může být hodně slušná záležitost.
A dá se sehnat v různých individual kombinacích barev čalounění a exteriéru, takže se tak nějak image lepšího taxíku vytrácí..
A pořád nepůsobí tak buržoazně jako A8 ale jako auto někoho, kdo ještě není za zenitem a rád si užije veliké auto..
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“