Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7490
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#1 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 910
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#2 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
Už jsem si toho všiml dřív, ale že by někdo začal přemýšlet, pochybuji
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#3 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
No co ropy mají dost... tak jediné řešení je tohle....
- Přílohy
-
- 22310130_1577038182361478_2989999585254237859_n.jpg (101.19 KiB) Zobrazeno 1110 x
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#4 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#5 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
Hodit příčníky a šup s tím na střechu a nemusí ani zastavovat, být to větší auto mohl by to vozit i v kufruAirbus380 píše:No co ropy mají dost... tak jediné řešení je tohle....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#6 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
Nebo 18timetrový návěs a na plachtu šoupnout solární panely
#7 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
Tak to opravdu nemá chybu , nějak se jim to plánování vymklo , hlavně že jsou ECO
To ale stejně politiky neodradí rači zavedou platbu za velikost jističe a nařídí stavět přípojky ,
Vždyt ve větších domech po roce 2020 chtějí na každé parkovací místo zásuvku.
To ale stejně politiky neodradí rači zavedou platbu za velikost jističe a nařídí stavět přípojky ,
Vždyt ve větších domech po roce 2020 chtějí na každé parkovací místo zásuvku.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#8 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
Už jsem si také dělal legraci z šéfa jezdícího Teslou S, že by si mohl nechat dodělat kouli a tahat s ní mobilní dieselagregát co nám stojí před barákem pro zvýšení dojezdu
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7490
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#9 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
Tak ta Norská fraška má pokračování. Chytří vládní úředníci, kteří nevědí, jak z průšvihu ven přišli na to, že elektromobil je plný baterií, a proto je moc těžký, takže víc zatěžuje a opotřebovává silnice. Proto vláda chce na těžké elektromobily uvalit daň za hmotnost, která má být v přepočtu až 190000,-kč. No to je Kocourkov!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 199
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
#10 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
A já myslel,že banánová republika je jen u nás.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
#11 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
To jsou úředníci profíci , hlavně odborníci vždyt BMW i3 Katacita li-ion akumulátoru (kWh) 33,2/27,2 ,
Hmotnost Pohotovostní hmotnost EU (kg) 1320
Max. povolená hmotnost (kg) 1670
Povolené zatížení (kg) 425
Rozložení hmotnosti mezi nápravy, přední/zadní (%) 47/53
Tak opravdu nechápu jak může víc opotřebit silnici oproti běžnému autu nedejbože SUV atd..
Hmotnost Pohotovostní hmotnost EU (kg) 1320
Max. povolená hmotnost (kg) 1670
Povolené zatížení (kg) 425
Rozložení hmotnosti mezi nápravy, přední/zadní (%) 47/53
Tak opravdu nechápu jak může víc opotřebit silnici oproti běžnému autu nedejbože SUV atd..
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#12 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
Pokud to politici dostatečně dobře vysvětlí, tak si takovéhle porovnání nikdo nebude muset dělat, protože přece důvěřují politikůmpavel.2 píše:To jsou úředníci profíci , hlavně odborníci vždyt BMW i3 Katacita li-ion akumulátoru (kWh) 33,2/27,2 ,
Hmotnost Pohotovostní hmotnost EU (kg) 1320
Max. povolená hmotnost (kg) 1670
Povolené zatížení (kg) 425
Rozložení hmotnosti mezi nápravy, přední/zadní (%) 47/53
Tak opravdu nechápu jak může víc opotřebit silnici oproti běžnému autu nedejbože SUV atd..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek