SAAB 9-5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#1 SAAB 9-5
Ahojte, nevím kam to správně zařadit, takže se v první řadě omlouvám pokud je to blbě.
Měl bych dotaz na lidi co vlastní toto vozidlo (měla by to být zřejmě první generace). Docela mě zaujmulo svým vzhledem a tak. Ale byl mi sdělen názor, že se to auto sere a náhradní díly stojí majland. Takže, vážení vlastníci tohoto vozu, táži se vás, co je na tom pravdy? Jaká je spolehlivost těchto vozů a případné servisní náklady. Děkuji každému kdo mi nějakou radou pomůže. (A ještě pardon, že se ptám na Volvo foru.)
Měl bych dotaz na lidi co vlastní toto vozidlo (měla by to být zřejmě první generace). Docela mě zaujmulo svým vzhledem a tak. Ale byl mi sdělen názor, že se to auto sere a náhradní díly stojí majland. Takže, vážení vlastníci tohoto vozu, táži se vás, co je na tom pravdy? Jaká je spolehlivost těchto vozů a případné servisní náklady. Děkuji každému kdo mi nějakou radou pomůže. (A ještě pardon, že se ptám na Volvo foru.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#2 SAAB 9-5
Nic ve zlym ale tohle je dotaz jak na prumernyho ceskyho politika...
Co hledas? Benzin nafta, automat manual, jaky mas rozpocet? Pak ti neco malo poradime
Co hledas? Benzin nafta, automat manual, jaky mas rozpocet? Pak ti neco malo poradime
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 199
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
#3 SAAB 9-5
Já to auto měl,měl jsem benzínovou 2 litr turbo první generace a byl to hrozný sráč.Je tam problém s motorem,který se přidírá na klice.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#4 SAAB 9-5
a já zase na něj nedám dopustit, motorizace 2,3.
Pravdou je nunost pravidelných výměn oleje a upgrady odvětrávacích sad.
Určitě nebrat diesela, u první generace vůbec.
Pravdou je nunost pravidelných výměn oleje a upgrady odvětrávacích sad.
Určitě nebrat diesela, u první generace vůbec.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#5 SAAB 9-5
A ja mel dvoulitr v 93 a v 290tis km bylo v motoru vse puvodni akorat uz zacinali chrastit rozvody toz tak
Ale souhlasim ze diesel nebrat pripadne at 1.9TID v brejlovci od 2005 vyse
Ale souhlasim ze diesel nebrat pripadne at 1.9TID v brejlovci od 2005 vyse
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#6 SAAB 9-5
Díky, doplním teda, že určitě benzín a možná automat (tam pořád nevím). Zatím jsem neměl moc čas to nějak důkladněji zkoumat, co je vůbec v nabídce, proto sem se zeptal tak jako zeširoka. =)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 SAAB 9-5
Daval se tam stejny automat jako do volva, aisin, je pomerne spolehlivy, spotreba navic asi o 1-1.5 litru. Manualy jsou ale velmi dobre zprevodovane, myslim si, ze lip nez volvo podobneho stari a jizdas manualem je velmi prijemna a usporna. Urcite benzin, samozrejme ja muzu doporucit pouze 2.3T aero, mene bych nebral. Dlouhodoba spotreba kolem 9.5litru, pricemz je to daily car. Dlouhe trasy 8-8.5 bez ohledu na dalnicni rychlost.
Z meho pohledu je to skvele auto.
Z meho pohledu je to skvele auto.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 SAAB 9-5
Rocniky 2003 a vys uz mivaly posledni verzi odvetrani, t.j. problem se spotrebou oleje zcela odpada. Ja mam spotrebu mezi dvemi vymenami nula. A auta po faceliftu jsou i hezci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#9 SAAB 9-5
tak samozřejmě majitelé Aerovek ti vždy poradí jen Aerovku, jsou zmlsaní výkonem
dobrá rada - jestli nehledáš vysloveně výkonnou Aerovku, tak jí radši ani nezkoušej. pak už do slabšího těžko půjdeš. Já když projel 290k tak pak mi mých 150k asi týden přišlo jako že to jede bez turba...
Já myslím, že nízkotlaké 2.0t nebo 2.3t jezdí taky slušně, je jich na výběr víc, jsou levnější než Aerovky a taky méně rizikové.
Automat je tam 5st Aisin jako ve Volvu, s tím že ale Saab předepisoval výměnu oleje po 60tis KM, takže je šance, že automat budu v cajku.
Co tak poslední dobou pozoruji, tak nastává paradoxní situace ohledně cen, když původní 9-5 po posledních F/L MY04/05 jsou dražší než první ročníky brejlovce MY05/06.
dobrá rada - jestli nehledáš vysloveně výkonnou Aerovku, tak jí radši ani nezkoušej. pak už do slabšího těžko půjdeš. Já když projel 290k tak pak mi mých 150k asi týden přišlo jako že to jede bez turba...
Já myslím, že nízkotlaké 2.0t nebo 2.3t jezdí taky slušně, je jich na výběr víc, jsou levnější než Aerovky a taky méně rizikové.
Automat je tam 5st Aisin jako ve Volvu, s tím že ale Saab předepisoval výměnu oleje po 60tis KM, takže je šance, že automat budu v cajku.
Co tak poslední dobou pozoruji, tak nastává paradoxní situace ohledně cen, když původní 9-5 po posledních F/L MY04/05 jsou dražší než první ročníky brejlovce MY05/06.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#10 SAAB 9-5
Mám 9-5 aero nejlepší volba..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#11 SAAB 9-5
Ono jednak to Aero je samosebou i o výkonu ale on i ten design je prostě daleko hezčí než běžné 9-5. Ten bodystyling a kola Aera mají prostě opravdu co do sebe.
Platí to obecně o všech Aerovkách jak u 9-3, tak i 9-5 ale i 9000.
Platí to obecně o všech Aerovkách jak u 9-3, tak i 9-5 ale i 9000.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#12 SAAB 9-5
Dvě poladěný krásky
- Přílohy
-
- IMG_9526.jpeg (114.02 KiB) Zobrazeno 692 x
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 28
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústecko
- Vůz: S80 D5 151 kw 2010
#13 SAAB 9-5
Ty jsou pěkné. Koukám, že Litvínov je město Saabu zaslíbené. Není to tak dávno, co mi u Veteránů Litvínov ukazoval jeden Saabista jeho Saaba. Nebyl si to náhodou ty?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#14 SAAB 9-5
No jasně že jsem to já
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 28
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústecko
- Vůz: S80 D5 151 kw 2010
#15 SAAB 9-5
Tak to mám radost . Až budu mít zase cestu do Litvínova, tak bych se ozval, a mohli bychom třeba něco vymyslet.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek