Výběr Volva

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#26 Výběr Volva

Příspěvek od hajnej »

mr1 píše:Ale jo. Předně nemám jen jedno auto. Ale hlavně na servis se objednávám, a auto tam odvážím třeba po práci, a večer mi ho servisák přiveze... to je vše. Já myslím, že Vás dost ojebávají na časech, když slyším, že máte auto tři dny pryč... nevidím k tomu jediný důvod. Stačí se předem objednat. A zatím jsem neměl takovou potíž, která by volvo dokázala vyloženě odstavit (ťuk ťuk), vyjma havárie s kanálem, kdy to vázlo spíš na tom, že jsem potřeboval palubku a nápravnici. Potom jsem měl auto v servisu, asi dva dny...
Já se taky snažím, řešit po práci nebo o víkendech. Ale třeba nějaká větší věc v AV dílech pro mě není časově reálné zvládnout dopravit auto tam a pak se pro něj zase dostat a ještě do toho jít do práce. Takže jsem třeba 2 dny bez vozu.
Je opravdu dobré mít náhradní plán pro dostání se do práce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 457
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#27 Výběr Volva

Příspěvek od Laurel »

A v případě, že se ti něco podělá nečekaně a auto se stane nepojízdným, se těžko objednáš do servisu na ten samý den, kdy se ti to pojašilo. Takže ti to pak stojí několik dní, než přijdeš na řadu :wink:
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#28 Výběr Volva

Příspěvek od hajnej »

Ať se do toho nezamotáme.
Danzel by měl počítat s tím, že někdy do/z práce pojede alternativně, protože Volvo, jako každé auto, se může pokazit.
Párkrát jsme tu totiž slyšeli od nováčků, že chtějí Volvo, kvůli tomu, že to je držák. Ano je, ale za předpokladu předchozí a současné slušné péče.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 Výběr Volva

Příspěvek od Urvanej »

To je fuk, kolik jich máš. Když vám řeknu, že ani 5 aut nezajistí, že dva se vždy dostanou do práce... :-)
Takže k jednomu autu, s S60 nebo S80I s D5 bych skutečně souhlasil jako rozumnou volbou. Primárně bych šel po kusech do MY05 (6) kvůli absenci dpf.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#30 Výběr Volva

Příspěvek od Petr Marek »

Urvanej píše:Primárně bych šel po kusech do MY05 (6) kvůli absenci dpf.
Z technického pohledu zcela určitě, ale z legislativního může být velmi brzy problém s vjezdem nejen do Prahy, ale i ostatních větších měst.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#31 Výběr Volva

Příspěvek od Deshi »

Petr Marek píše:
Urvanej píše:Primárně bych šel po kusech do MY05 (6) kvůli absenci dpf.
Z technického pohledu zcela určitě, ale z legislativního může být velmi brzy problém s vjezdem nejen do Prahy, ale i ostatních větších měst.
Že by to u nás propuklo tak brzy? Vím, že Praha zbrojí proti SUV, ale snad ještě nezakazují vjezd ropa aut bez DPF.....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#32 Výběr Volva

Příspěvek od Petr Marek »

Deshi píše:Že by to u nás propuklo tak brzy? Vím, že Praha zbrojí proti SUV, ale snad ještě nezakazují vjezd ropa aut bez DPF.....
Nechci samozřejmě vyvolávat paniku, ale koukni na Německo. Tam jsou už červené a žluté plakety prakticky bezcenné. A moc dlouho to netrvalo...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#33 Výběr Volva

Příspěvek od hajnej »

Petr Marek píše:
Deshi píše:Že by to u nás propuklo tak brzy? Vím, že Praha zbrojí proti SUV, ale snad ještě nezakazují vjezd ropa aut bez DPF.....
Nechci samozřejmě vyvolávat paniku, ale koukni na Německo. Tam jsou už červené a žluté plakety prakticky bezcenné. A moc dlouho to netrvalo...
Souhlasím s Petrem. Teď to pojede do pekel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#34 Výběr Volva

Příspěvek od ok2ucx »

Nechci vykřikovat, jak se možná po volbách dostane ke kormidlu někdo, kdo bude mít politické ambice "vyčistit vzduch ve městech". To je možná nyní poměrně citlivé téma, myslím v souvislosti s Dieselgate. Ale na tu se za chvíli zapomene, někdo utáhne šrouby a ukrojí další kolečko salámu.

Takže to otočím jinak, lehce více technicky: Volvácký systém DPF u 5-válců D5244x a D5204x funguje poměrně velmi spolehlivě za předpokladu, že:

- auto nemá nalítáno megakilometrů
- v důsledku čehož a zanedbané údržby je motor opotřebovaný, olej žeroucí či z jiných důvodů hodně kouřící, často regenerující,
- případně katalyzátor nefungující.

Leč u většiny nějak normálně provozovaných ojetých Euro4 a Euro5 motorů je Volvácký systém DPF (bez močoviny) opravdu poměrně velmi spolehlivý, případně rozumně opravitelný agregát. Takže pokud někdo neudělá naprosto nesmyslnou volbu motorizace (naftu pro šílené poskakovačky po městě, 3km do školky, 5km na nákup, kolony, atp.) pak by i novější D5 s DPF měla vyhovět dnešním nárokům.

Poměrně časté jsou případy, že systém DPF z nějakého nefunguje, opravna nedokáže správně diagnostikovat problém (přesněji jeho příčiny), tak raději DPF vykostí vrtákem a softwarem či emulátorem ven. Zákazník - spokojen jak ušetřil - odjíždí. Ale problém byl někde jinde, někdy stačí vadné čidlo, hadička nebo kat. Případně je doaktualizovat SW (se kterým výrobci pohříchu zápasili).

Zase se těch DPF tolik nebojte, jde trochu o to, nekupovat úplné krumply, co se sem za hubičku hrnou ze západu.
A když tak zauvažujte i o benzínu, ale chápu, že před 10 lety vrcholila diesel-mánie a pěkných ojetých benzíňáků je vskutku málo...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#35 Výběr Volva

Příspěvek od mr1 »

Pavel to krásně shrnul. Já osobně z toho také nemám strach. Ale mám strach to někomu přímo doporučit, právě pro možnost nesmyslné jízdy. Pokud by to auto skákalo, ale i občas dostalo kartáč na alespoň trochu delší trasu, myslím, že pořád není tak zle. Já mám ještě takovou malinkou zásadu, která mě provází celým motoristickým životem, a zatím se mi to vyloženě osvědčuje. Nehovadskou jízdou motor co nejrychleji zahřát. Potom nikterak nešetřit, občas mu dát vyloženě plnou, podržet to chviličku pod krkem. To platí snad pro každý motor, bez rozdílu paliva. Když jsem před dvěma léty koupil spíše pro legraci polo (1,4 jednobod), jezděno kamarádkou, to auto nekecá!!! jezdilo maximálně 80-90. Akceleraci to mělo z nuly na padesát asi za rok. Dnes s tím švihám s klidem 170-180, bez problémů. Auto jede jak pichlá svině (v rámci svých možností).
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#36 Výběr Volva

Příspěvek od ok2ucx »

Tvá zásada dává naprosto smysl. Motor (vlastně i převodovka) je navržena pro optimální fungování pouze za provozní teploty. Mimo tento rozsah je to vždy špatně (opotřebení, emise, performance). M.j. proto např. studený automat řadí "zbytečně vysoko" a tak, aby sebe (a jako vedlejší efekt i motor) co nejrychleji zahřál. Proto se do účinných (a v důsledku pomalu se ohřívajících) dieslů přidávají naftové bufíky či elektrické příhřevy a jiné eko-kokotiny.

Jakmile se celý agregát konečně zahřeje na provozní teplotu (a vězte, že to rozhodně není za 10 minut, i když ručička teploty vody už je na 90°C), pak si poslechněte motor, jak změní zvuk a konečně se chová trošku kultivovaně. I ten diesel nakonec. Třeba ale až za 30-60 minut trošku ostřejší jízdy?

Stejně tak řádná provozní teplota je třeba pro spuštění procesu regenerace filtru DPF, stejně tak se i odlučovači a odvětrávači klikové skříně dostanou všechny ekobordely správnou cestou zpět do sání (a nebude se ucpávat). Všechny olejové kanálky (v motoru i převodovce) jsou správně proplachovány, všechna ložiska správně mazána olejem, který má korektní vizkozitu, tedy i tloušťku filmu. Stejně tak auto nebude generovat množství sazí, které se pak tak rády usazují ve ventilu EGR a celém sání.

Pole otáček je tedy třeba provozovat v celém (bílém) rozsahu a skutečně i nebát se přiblížit k červenému poli. Je to provozní rozsah, to auto to unese. Červené pole otáček to krátkodobě vydrží, když tak má motor řadu ochran, aby se nenechal tak snadno zničit...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#37 Výběr Volva

Příspěvek od Romulusw »

hajnej píše:
Petr Marek píše:
Nechci samozřejmě vyvolávat paniku, ale koukni na Německo. Tam jsou už červené a žluté plakety prakticky bezcenné. A moc dlouho to netrvalo...
Souhlasím s Petrem. Teď to pojede do pekel.
Stejný názor, nebude to trvat tak dlouho. A v Praze, po dokončení okruhu je to na tuty.


A zahřívání motoru je naprostá samozřejmost, to ví každý motorkář, kterému na mašině záleží. A čím je tam víc koní, tím je to důležitější. U auta se to projeví později, ale o to víc součástek tam jde do kopru.


A co ty nové tříválce, jak myslíte, že to vydrží dlouho, když to hned po rozjetí dostane čočku?

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#38 Výběr Volva

Příspěvek od saabik »

Alternativou může být dojíždění do práce hromadnou dopravou, pokud to jde. To mi přijde nejlepší výběr, pokud ta alternativa je. :)
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#39 Výběr Volva

Příspěvek od mr1 »

_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#40 Výběr Volva

Příspěvek od Romulusw »

Největší znečištění (Evropy) způsobují několikakoňové benzínové motory nafukovacích plavidel, která přistávají ve Španělsku. "Kapitáni" těchto lodí by měli dostat "černou známku", to není nová emisní plaketa, ale výraz z knihy Ostrov pokladů.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#41 Výběr Volva

Příspěvek od mr1 »

...to taky
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#42 Výběr Volva

Příspěvek od hajnej »

Asi bych se zamyslel nad tímto vozem a klidně si za něj připlatil nad uvažovaný rozpočet
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=61739
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#43 Výběr Volva

Příspěvek od mr1 »

hmmm... ale je to malá šedesátka. Pokud by auto mělo jezdit i na dálky s čtyřmi dospělými, tak to není výhra. Navíc je to AT. Ale pokud toto všechno nevadí, šup do něj.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#44 Výběr Volva

Příspěvek od hajnej »

mr1 píše:hmmm... ale je to malá šedesátka. Pokud by auto mělo jezdit i na dálky s čtyřmi dospělými, tak to není výhra. Navíc je to AT. Ale pokud toto všechno nevadí, šup do něj.
Informace o 4 dospělých mě minula. V tom případě to není úplně vhodný vůz. Automatu bych se tady nebál. Podle všeho dostával péči.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#45 Výběr Volva

Příspěvek od mr1 »

...pozor! vařím z vody. Jen na to chci upozornit, že pro 4 dosp. na delší dobu to není úplně ono. Nebo jinak - pokud jsou to čahouni, tak je to vopruz i do lídlu. Automatu bych se tady taky nebál (teda né tak moc, jak někde z bazu), ale požadavek zněl na manuál.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#46 Výběr Volva

Příspěvek od dumi.cz »

Urvanej píše:To je fuk, kolik jich máš. Když vám řeknu, že ani 5 aut nezajistí, že dva se vždy dostanou do práce... :-)
Takže k jednomu autu, s S60 nebo S80I s D5 bych skutečně souhlasil jako rozumnou volbou. Primárně bych šel po kusech do MY05 (6) kvůli absenci dpf.
Jo s tim naprosto souhlasim. Mam ctyri a v podstate uz nepamatuju dobu kdy ny aspon jedno nemelo problem :-) spis ted je to tak ze sem rad ze mam dve v provozu :-)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#47 Výběr Volva

Příspěvek od hajnej »

Lžete! Volvo je přeci držák :twisted:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#48 Výběr Volva

Příspěvek od Haben »

Drzi se v servisu co jen muze
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#49 Výběr Volva

Příspěvek od mr1 »

tvl hoši normálně mě udivujete. Já sem v životě neměl volvem nějaké potíže. Krom tedy normálního servisu - desky, oleje, filtry... a jednou táhlo výřivek.
Pak klasika - pružina dvířek nádrže. Jinak fakt nevím, co chcete na těch autech furt řešit? Co se vám jako tak sere? Teda krom těch automtů? :ROFL:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#50 Výběr Volva

Příspěvek od Haben »

Tekl bych, ze se jim serou benziny
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“