Synovec přišel s tím, že brněnský Cardion hledá prodejce nových aut a chce to zkusit. Auta ho baví, vykecal by se i z vraždy - takže asi ideální kombinace.
Ani jeden nemáme na takové pozici nikoho známýho, tak by mě zajímalo, jestli někdo z vás o takové práci ví víc. V tuto chvíli ho hlavně zajímá, jak se asi může pohybovat plat. Bude tam základ + provize, ale je mi jasné, že prodej je v jednotkách kusů měsíčně a pokud tam jsou 2 a více prodejců, bude boj o každýho zákazníka, tzn. možná nic moc atmosféra.
Osobně tipuju, že při nějakým prodaným autě se může dostat na cca 30 tis., ale v opačným případě mu možná nezbyde ani na složenky. Osobně bych do toho nešel, ale vymlouvat mu to nebudu - jen se snažím sehnat nějaký info.
Prodejce zn. Volvo
- Autor
- Zpráva
#2 Prodejce zn. Volvo
A nebude nejlépe se na plat zeptat přímo zaměstnavatele?Počítám, že každá firma může mít naprosto jiné podmínky.
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 19 črc 2017 04:59, celkem upraveno 1 x.
#3 Prodejce zn. Volvo
No, neumím odpovědět. Ale docela by mě to zajímalo, ani ne tak přímo částkou, spíš tím procentem. Vůbec netuším, jak to funguje u těchto platů, jenž jsou hodně odvislé od provize. Fakt je ten, že například v elektroworldu v Brně se prodejci o zákazníka až nechutně perou, a přijde mi to vyloženě hnusný. Vyloženě mě to vadí, a od koupě přímo odrazuje. Stejně tak jako to jejich vtírání prodejců s áááček.... "jo pane tato televize stála ještě před týdnem asi bambilion, a teď je doslova za pusu, sám sem si koupil deset, protože tato šance už se nebude opakovat a bla bla bla" hnůj tito vtěrky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Prodejce zn. Volvo
Prodejce aut asi budou shánět skoro všude. Spíš si myslím, že jde o to, která značka ho baví. Já bych to neviděl tak černě jako kluci předemnou. Auta se teď prodávají víc než dobře.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#5 Prodejce zn. Volvo
Souhlas s hajnym. Nemyslim si, ze by to byla spatna prace.
Znam jednoho z Volva Pruhonice a vypadal spokojene a bylo videt, ze ho to fakt bavi. Potka se zajimavyma lidma co nemaji hluboko do kapsy, coz taky neni spatny.
Znam jednoho z Volva Pruhonice a vypadal spokojene a bylo videt, ze ho to fakt bavi. Potka se zajimavyma lidma co nemaji hluboko do kapsy, coz taky neni spatny.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
#6 Prodejce zn. Volvo
Vím, že u koncernu si prodejce vydělal i 70+, ale tam to berou firmy ve velkým. Na kontakty ideální práce.
Toho inzerátu jsem si taky všiml, ale koule na to nemám
Toho inzerátu jsem si taky všiml, ale koule na to nemám
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#7 Prodejce zn. Volvo
Jako mlaďoch, pro kterého to bude první job jako prodejce to bude zhruba takto:
- nebude mít žádný portfolio zákazníků, staří mazáci mu přenechají maximálně nějaké staré (cold) kontakty
- bude hodně telefonovat, shánět kontakty a pod.
- měsíční prodeje budou velice nízké, na druhou stranu je pravda že teď je konjunktura, takže asi nejlepší čas vstoupit do businessu, každopádně Volvo není masovka
- tipnul bych že bude mít hodně malý základ a k tomu provize. Ty můžou být různé - většinou odvislé od finální ceny auta, k tomu můžou být samostatné bonusy z prodaného financování, pojištění, prodloužené záruky, doplňkových služeb a pod.
- kolektiv - uvidí až na místě, těžko predikovat
Tohle všechno by se ale měl zeptat v průběhu pohovoru. Stejně tak bych se ptal na systém zaškolení, rozvoje, rozdělení úkolů v rámci teamu, jestli přebírá nějaké portfolio zákazníků nebo bude začínat od nuly a pod.
Co může být výhoda je momentální situace na trhu - všechny trhy v Evropě hlásí obrovský nedostatek lidí - prodejci, mechanici, servisní poradci, diagnostici, dokonce i skladnící.
A nakonec - jako každá nová práce, máš 3 měsíční zkušebku, takže vyzkouší a uvidí jestli mu to půjde a jestli ho to bude bavit.
- nebude mít žádný portfolio zákazníků, staří mazáci mu přenechají maximálně nějaké staré (cold) kontakty
- bude hodně telefonovat, shánět kontakty a pod.
- měsíční prodeje budou velice nízké, na druhou stranu je pravda že teď je konjunktura, takže asi nejlepší čas vstoupit do businessu, každopádně Volvo není masovka
- tipnul bych že bude mít hodně malý základ a k tomu provize. Ty můžou být různé - většinou odvislé od finální ceny auta, k tomu můžou být samostatné bonusy z prodaného financování, pojištění, prodloužené záruky, doplňkových služeb a pod.
- kolektiv - uvidí až na místě, těžko predikovat
Tohle všechno by se ale měl zeptat v průběhu pohovoru. Stejně tak bych se ptal na systém zaškolení, rozvoje, rozdělení úkolů v rámci teamu, jestli přebírá nějaké portfolio zákazníků nebo bude začínat od nuly a pod.
Co může být výhoda je momentální situace na trhu - všechny trhy v Evropě hlásí obrovský nedostatek lidí - prodejci, mechanici, servisní poradci, diagnostici, dokonce i skladnící.
A nakonec - jako každá nová práce, máš 3 měsíční zkušebku, takže vyzkouší a uvidí jestli mu to půjde a jestli ho to bude bavit.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek