Modré čáry v Brně
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1207
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#1 Modré čáry v Brně
Pro Brňáky doporučuji přečíst http://dfens-cz.com/rezidentni-parkovani-v-brne/ a třeba podpořit petici https://www.brno-autem.cz/petice-proti-rezidentnimu-parkovani/ pokud to nemáte u zadele, než vám zelení mozci udělají z Brna zakázanou zónu pro cizáky a místním vnutí kola.
Jedno by to nemuselo být ani přespolním:
„Zavedením rezidenčního parkování chráníme město před stovkou tisíc dojíždějících pracovníků z Jihomoravského kraje.“, úředník odboru dopravy Klepáček.
Priority jsou jasné:
"1. správu a další rozšiřování systému
2. likvidaci dopravy v Brně podle Akční plán udržitelné mobility (dopravní zklidňování, rozvoj MHD)
3. budování parkovišť"
Jedno by to nemuselo být ani přespolním:
„Zavedením rezidenčního parkování chráníme město před stovkou tisíc dojíždějících pracovníků z Jihomoravského kraje.“, úředník odboru dopravy Klepáček.
Priority jsou jasné:
"1. správu a další rozšiřování systému
2. likvidaci dopravy v Brně podle Akční plán udržitelné mobility (dopravní zklidňování, rozvoj MHD)
3. budování parkovišť"
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#2 Modré čáry v Brně
Lituju lidi, co tohle odnesou. Co bydlí někde v nějaké dědině a musí se dostat každé ráno do okolí centra Brna. Takže jet autem někam k nádraží, tam ho nechat, pak jet vlakem do Brna a šalinou do práce. Místo dvaceti minut pohodlí v autě bude cesta do práce hodinovou záležitostí doplněnou o rozmanitost počasí.
Tady v Praze je to k zblití. Já mám teď brigádičku v Dejvicích a bydlím na Českomoravské. A ze dveří do dveří to mám autem 15 minut. Metrem 50. Kolegové tam parkují normálně, zřejmě ještě Eltodo nefunguje jak má. Ale bude to problém. Budu muset auto přepsat na kamaráda, který tam bydlí a cálovat parkovný.
Super článek o parkování v Brně: http://dfens-cz.com/rezidentni-parkovani-v-brne/
Tady v Praze je to k zblití. Já mám teď brigádičku v Dejvicích a bydlím na Českomoravské. A ze dveří do dveří to mám autem 15 minut. Metrem 50. Kolegové tam parkují normálně, zřejmě ještě Eltodo nefunguje jak má. Ale bude to problém. Budu muset auto přepsat na kamaráda, který tam bydlí a cálovat parkovný.
Super článek o parkování v Brně: http://dfens-cz.com/rezidentni-parkovani-v-brne/
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1207
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#3 Modré čáry v Brně
Ono se to dotkne třeba i studentů. Jinak je tuším za první auto 900 Kč, za druhé lidových 9000Kč bez jakékoliv záruky, že máte kde zaparkovat.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#4 Modré čáry v Brně
Tak to je síla co dokáží některé hlavy zplodit. Už jsem si vytisknul petici a zítra na grilovačce kdo nepodepíše nedostane žvanec.labanos píše:Pro Brňáky doporučuji přečíst http://dfens-cz.com/rezidentni-parkovani-v-brne/ a třeba podpořit petici https://www.brno-autem.cz/petice-proti-rezidentnimu-parkovani/ pokud to nemáte u zadele, než vám zelení mozci udělají z Brna zakázanou zónu pro cizáky a místním vnutí kola.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 93
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno / Liberec
- Vůz: V70 2008 D5 136kW
#5 Modré čáry v Brně
Za mě teda zavedení modrých zón v Praze je jednoznačně pozitivní. Ne že bych byl Pražák, ale v obou lokalitách, kam občas jedu (Karlín a Smíchov) se to s parkováním dost zlepšilo - dřív to znamenalo několikrát objet blok ve stále se zvyšujícím poloměru a pak slavně zaparkovat (ano, zdarma). Ale teď prostě přijedu a zaparkuju hned kde potřebuju.
Prostě přiznejme si, vlastnit auto není lidské právo
Prostě přiznejme si, vlastnit auto není lidské právo
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#6 Modré čáry v Brně
A když nejsi z Prahy, tak zaparkuješ v pohodě? To tam jsou hodiny a nebo to riskneš?arvelius píše:Za mě teda zavedení modrých zón v Praze je jednoznačně pozitivní. Ne že bych byl Pražák, ale v obou lokalitách, kam občas jedu (Karlín a Smíchov) se to s parkováním dost zlepšilo - dřív to znamenalo několikrát objet blok ve stále se zvyšujícím poloměru a pak slavně zaparkovat (ano, zdarma). Ale teď prostě přijedu a zaparkuju hned kde potřebuju.
Prostě přiznejme si, vlastnit auto není lidské právo
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#7 Modré čáry v Brně
jsem zásadně proti jakýmkoliv zónám kdekoliv.
Jednou jsme s kapelou hráli v Praze v klubu na Žižkově. Auto nacpaný k prasknutí nástroji a aparaturou. Večer přijeli, klub žádné parkovací místo neměl, tak vyskládat věci na ulici na "blikačky" a dál kam? Podle některých asi někam za Prahu a dojet zpátky na akci taxikem, nebo metrem? A v noci po koncertě?
Nechci aby to takhle dopadlo i v Brně. Jde myslím zas jen o prachy. Máš auto, tak plať. Pokud budu mít práci na jednom místě a dojedu z místa bydliště ze sídliště "šalinou" do centra do práce a pak zase zpět, ok. Ale pokud někdo rozváží zboží, nebo má pak práci zase někde jinde, tak to není jen tak.
To je tak, když se nám v Brně stará o dopravu ekolog, který nemá ani řidičák.
Když jsem si stěžoval u zaměstnavatele, na parkovací místa (všechny instituce kolem mají - my ne), tak mi bylo řečeno, že mám jezdit trolejbusem. Ale k nám do dědiny žádný nejezdí, ani šalina, ani vlak už v noci po koncertě nejede.... Tak čím asi pojedu po koncertě domů? (mám to 45km)
Jednou jsme s kapelou hráli v Praze v klubu na Žižkově. Auto nacpaný k prasknutí nástroji a aparaturou. Večer přijeli, klub žádné parkovací místo neměl, tak vyskládat věci na ulici na "blikačky" a dál kam? Podle některých asi někam za Prahu a dojet zpátky na akci taxikem, nebo metrem? A v noci po koncertě?
Nechci aby to takhle dopadlo i v Brně. Jde myslím zas jen o prachy. Máš auto, tak plať. Pokud budu mít práci na jednom místě a dojedu z místa bydliště ze sídliště "šalinou" do centra do práce a pak zase zpět, ok. Ale pokud někdo rozváží zboží, nebo má pak práci zase někde jinde, tak to není jen tak.
To je tak, když se nám v Brně stará o dopravu ekolog, který nemá ani řidičák.
Když jsem si stěžoval u zaměstnavatele, na parkovací místa (všechny instituce kolem mají - my ne), tak mi bylo řečeno, že mám jezdit trolejbusem. Ale k nám do dědiny žádný nejezdí, ani šalina, ani vlak už v noci po koncertě nejede.... Tak čím asi pojedu po koncertě domů? (mám to 45km)
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Modré čáry v Brně
Výmysl páni Bielika, Hollana a Andera je regulerně na hlavu. Počet parkovacích míst se nezvýší, ba právě naopak v některých lokalitách dokonce klesne. (Slavná plánovaná rekonstrukce ulice Štefánikova a její proměna v "zelený bulvár přívětivý primárně k chodcům a pumpičkářům". Petici už mám podepsanou dávno a jen tiše doufám, že do voleb už v krpolu tuhle ptákovinu nestihnou realizovat a po volbách už nebudou ekonáckové na radnici...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1207
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#9 Modré čáry v Brně
Jak píše Pekelník, jedná se o další způsob jak z lidí tahat prachy, další daň z auta. 900 Kč za první auto a 10krát tolik za druhé. Takže jestli prvním autem jezdíte do práce a druhé používá manželka na mateřské, aby v MHD neprskali podivné existence na děcko, tak to je vás potřeba pořádně zdanit, protože nevíte, co s prachama.
Ta radniční sekta, to jsou zcela neschopní zaměstnanci, to je jasné, jinak by už svoje výplody měli zrealizované dávno.
Ta radniční sekta, to jsou zcela neschopní zaměstnanci, to je jasné, jinak by už svoje výplody měli zrealizované dávno.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1207
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#10 Modré čáry v Brně
Je potřeba se zamyslet jestli ideologické výplody pár jedinců na radnici, sociálních ynženýrů, sektářů z cyklistických neziskovek a lajkerů na fb je potřeba brát jako jediné možné řešení ze situace, kterou způsobil nárůst počtu aut. Pořád se řeší následky, místo toho, aby se akceptoval trend, že většina lidí má a chce auto. Třeba stavět obchvaty, dálnice, tunely, podzemní parkoviště, automatické parkovací domy, chytré křižovatky, mimoúrovňově křižovatky, úřady mimo centra ve stylu nákupních center... Auto které projede z A do B, kde bezproblémově zaparkuje, je přece to, co chceme všichni (minimální ztráta času, minimální emise).arvelius píše:Za mě teda zavedení modrých zón v Praze je jednoznačně pozitivní.
...
Prostě přiznejme si, vlastnit auto není lidské právo
Naposledy upravil(a) labanos dne 03 črc 2017 10:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
#11 Modré čáry v Brně
Vybudováním jenom modrých zón se problém pouze přesune jinam. Je super, že v Karlíně je spousta volných parkovacích míst, kde nemůžeš zaparkovat, když záchytné parkoviště na okraji Prahy praskají ve švech a jsou beznadějně přeplněna, nová se nestaví a kapacita MHD je v ranní špičce maximálně vytížena, takže i kdyby se čtvrtina těch, co jedou do práce autem rozhodla, že ho nechají doma a pojedou MHD, tak se tam nevejdou.
Prostě pokud někdo chce bydlet ve městě, musí akceptovat negativum ve vyšším provozu. Kdo bydlí na vesnici, zase musí počítat s tím, že ho ráno v neděli bude budit sousedovic kohout, občas cirkulárka. Lidi co se přestěhovali do města aby byli blízko práce a nákupním galeriím bojují za zavedení modrých zón a zákazů vjezdů aut, lidi co přestěhovali na vesnici, poněvadž je tam levnější bydlení sestavují petice za zákaz sekání trávy o víkendu.
Prostě pokud někdo chce bydlet ve městě, musí akceptovat negativum ve vyšším provozu. Kdo bydlí na vesnici, zase musí počítat s tím, že ho ráno v neděli bude budit sousedovic kohout, občas cirkulárka. Lidi co se přestěhovali do města aby byli blízko práce a nákupním galeriím bojují za zavedení modrých zón a zákazů vjezdů aut, lidi co přestěhovali na vesnici, poněvadž je tam levnější bydlení sestavují petice za zákaz sekání trávy o víkendu.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 93
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno / Liberec
- Vůz: V70 2008 D5 136kW
#12 Modré čáry v Brně
Takže:
nevím, jestli je trend, že většina lidí chce auto, ale na západě se to už obrátilo a počet aut na jednoho obyvatele postupně klesá. A kupodivu to tam taky funguje (a kupodivu většinou lépe naž u nás). A úřady mimo město ve stylu nákupních center? Právě ty nákupní centra na okraji měst jsou důvodem, proč každej musí mít auto - aby jednou za týden vyjel na nákup a ušetřil desetikorunu na másle. To sice kolony nezpůsobí, ale věčně stojící auta na parkovištích, se kterými nikdo téměř nejzedí vidím furt.
Nebo se lidi přestěhujou na okraj města za čistším vzduchem a kde je bydlení levnější, ale pak jim soused topí petflaškama a pálí igelity. A taky denně stráví hodinu dojížděním do centra. Nemají kde nakoupit, v docházkové vzdálenosti není obchod, školka, nic. Stanou se pak otrokem svého auta. No já bych to teda nechtěl.
Ten návrh není asi úplně rozumný. Nedostatek záchytných parkovišť je velkej problém a měl by být řešen jako první, ale jinak vůbec se nedivím snaze města omezit zbytečnou automobilovou dopravu. To, že účastníkem provozu nejsou jen motoristé, ale i chodci a cyklisti, snad nemusím připomínat, přesto jako by ten Kotzianův spolek nic jinýho než člověka v autě neuznával. Město by mělo být především pro lidi, ne pro auta.
nevím, jestli je trend, že většina lidí chce auto, ale na západě se to už obrátilo a počet aut na jednoho obyvatele postupně klesá. A kupodivu to tam taky funguje (a kupodivu většinou lépe naž u nás). A úřady mimo město ve stylu nákupních center? Právě ty nákupní centra na okraji měst jsou důvodem, proč každej musí mít auto - aby jednou za týden vyjel na nákup a ušetřil desetikorunu na másle. To sice kolony nezpůsobí, ale věčně stojící auta na parkovištích, se kterými nikdo téměř nejzedí vidím furt.
Nebo se lidi přestěhujou na okraj města za čistším vzduchem a kde je bydlení levnější, ale pak jim soused topí petflaškama a pálí igelity. A taky denně stráví hodinu dojížděním do centra. Nemají kde nakoupit, v docházkové vzdálenosti není obchod, školka, nic. Stanou se pak otrokem svého auta. No já bych to teda nechtěl.
Ten návrh není asi úplně rozumný. Nedostatek záchytných parkovišť je velkej problém a měl by být řešen jako první, ale jinak vůbec se nedivím snaze města omezit zbytečnou automobilovou dopravu. To, že účastníkem provozu nejsou jen motoristé, ale i chodci a cyklisti, snad nemusím připomínat, přesto jako by ten Kotzianův spolek nic jinýho než člověka v autě neuznával. Město by mělo být především pro lidi, ne pro auta.
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#13 Modré čáry v Brně
Jasně, a v těch autech jezdí mimozemšťaniarvelius píše: Město by mělo být především pro lidi, ne pro auta.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 93
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno / Liberec
- Vůz: V70 2008 D5 136kW
#14 Modré čáry v Brně
A člověk = člověk v autěyoby píše:Jasně, a v těch autech jezdí mimozemšťaniarvelius píše: Město by mělo být především pro lidi, ne pro auta.
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1207
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#15 Modré čáry v Brně
Stojící auta přes týden znamenají, že ti lidi jezdí do práce (studenti do školy a důchodci k doktorovi/Kauflandu) nejspíše šalinou, pešky nebo na kole. Po tomhle voláte, ale zárověň vás prudí, že s nima nikdo přes týden nejezdí a auta zavazí
Řešením je asi zapálit ty auta, nejlépe lidi, protože jich je ve městech taky nějak moc a musí si překážet. Sociální inženýrství v praxi
Do které skupiny patříte?
Řešením je asi zapálit ty auta, nejlépe lidi, protože jich je ve městech taky nějak moc a musí si překážet. Sociální inženýrství v praxi
Do které skupiny patříte?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek