Čínský elektrický SAAB

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#1 Čínský elektrický SAAB

Příspěvek od doktor »

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#2 Čínský elektrický SAAB

Příspěvek od ksw »

uvidíme, jak všeobecně se budou rozvíjet elektroauta, neb je to v rozporu s mocnou lobby
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Čínský elektrický SAAB

Příspěvek od Urvanej »

Už 5 let řikám to samý, elektroauta zůstanou jen a pouze pro nadšence. Páč nény dost lithia na nějaký masivní nasazení. Alternativa neni, zatim. A tim, že každej zkoumá něco jinýho, tak se i pak těžko dohodnou na nějakym standardu, např. výměnných kazet nebo tak něco.
Až bude lithium za pětinásobek, tak ho začnou těžit z mořský vody a to pak zase bude ještě nebezpečná technologie, jako kyselinový těžení zlata. :-D
O to víc mě fascinujou "populistický :-D " prohlášení některých automobilek o ukončení spalovacích motorů k tomu a tomu datu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 442
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#4 Čínský elektrický SAAB

Příspěvek od quaero »

Není to pravda, lithia je dost. Navíc se objevujou nová ložiska. (V 70. letech si taky všichni mysleli že za max 10 let dojde ropa). A není to tak že se jeden den přestanou vyrábět spalováky a z výrobních linek pojedou jen EV. Přechod bude postupnej a technologie výroby baterií může být za 10 let úplně jiná, je to hodně dynamickej obor.

doporučuju přečíst:
https://www.quora.com/Is-there-enough-lithium-in-the-world-to-replace-all-petroleum-cars-with-battery-electric-vehicles

edit: + nezapomínat na recyklaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“