STK 2017 !
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#51 STK 2017 !
Jo,nemožno spojit, nemožno měřit,nemožno míti emise....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#52 STK 2017 !
Myslím, že to má jediné řešení = do měsíce na shledanou a opravte si to.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#53 STK 2017 !
nn,emise se nedávaj na měsíc,emise bud ok,nebo nic...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#54 STK 2017 !
my ne, ale na technicke budou mit.
Pokud ti zasuvka nejde a vozidlo je ji vybaveno neprojdes.
Pokud ti zasuvka nejde a vozidlo je ji vybaveno neprojdes.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#55 STK 2017 !
No za pokus to stálo.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#56 STK 2017 !
Taky jsem o tom přemýšlel.labanos píše:Přemyšlel jsem, aby nemohli vůbec napojit tu jejich diagnostiku, tak sabotovat OBD konektor, nějakým způsobem. A říct, že nefunguje nebo ať si na to přijdou sami.
Vidí v tom někdo problém?
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#57 STK 2017 !
Měl bych dotaz. Byl jsem na emisích s S40 r.2000 B4184S2 a po napojení na diagnostiku pán povídal číslo - 77388. Řekne to někomu něco? Jde mi o to, zda tedy mohou z tohoto vozu něco relevantního vyčíst či nikoliv. Protokol jsem ale dostal. Jen tam ještě něco doměřovali. Jinak se musím pochlubit, technická proběhla a auto je ve "stavu nového vozu", jak říkal technik. A dodal jako obvykle - nojo, holt Volvo! Přiznám se, že s Volvy se na STK celkem těším.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#58 STK 2017 !
Něco podobného jsem slyšel taky u V40, když jsem se ptal na stav: "Kdyby všechna auta vypadala jako to vaše, tak by to byla pohoda ."Jarda S40 píše:Měl bych dotaz. Byl jsem na emisích s S40 r.2000 B4184S2 a po napojení na diagnostiku pán povídal číslo - 77388. Řekne to někomu něco? Jde mi o to, zda tedy mohou z tohoto vozu něco relevantního vyčíst či nikoliv. Protokol jsem ale dostal. Jen tam ještě něco doměřovali. Jinak se musím pochlubit, technická proběhla a auto je ve "stavu nového vozu", jak říkal technik. A dodal jako obvykle - nojo, holt Volvo! Přiznám se, že s Volvy se na STK celkem těším.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#59 STK 2017 !
Tak mám TK za sebou.
Nebýt uvědomělého pana na emisích, už nejezdím.
Na rovinu se mě ptal, jestli chci aby to trápil. Nebyl jsem si jistý jak přesně by to vypadalo, zeptal jsem se jak by to probíhalo. Potvrdily se tedy otáčky v rozmezí 4500 až 5000. To je vlastně celé červené pole otáčkoměru. Teď už nevím jestli 6sekund nebo 5 drzet, ale opakování 5x nebo 6x.
Zároveň varoval, že se mu do toho upřímně vůbec nechce už vůbec nechce, aby něco vybehlo spodem nebo si to srklo oleje. Začal jmenovat místa kde se to v poslední době stalo...
Nicméně nad hodnotou 0,44 se zarážel a že tam chybí asi jednička. Že ta je hodnota je nesmysl a mají ji "nová" auta.
Průběhu měření se pomohlo, kratší doba, značně mírnější otáčky blížící se už reálnějšímu provozu.
Stejně byly vykázány hodnoty místy 0,7. Místy 0,5, ale taky 0,3. Prostě rozptyl jako blázen, taky dle toho, že otáčky nedržel vždy přesně, ale vyhouply se vejš.
Výsledný průměr s trochou pomocí vyhovoval.
Nebýt uvědomělého pana na emisích, už nejezdím.
Na rovinu se mě ptal, jestli chci aby to trápil. Nebyl jsem si jistý jak přesně by to vypadalo, zeptal jsem se jak by to probíhalo. Potvrdily se tedy otáčky v rozmezí 4500 až 5000. To je vlastně celé červené pole otáčkoměru. Teď už nevím jestli 6sekund nebo 5 drzet, ale opakování 5x nebo 6x.
Zároveň varoval, že se mu do toho upřímně vůbec nechce už vůbec nechce, aby něco vybehlo spodem nebo si to srklo oleje. Začal jmenovat místa kde se to v poslední době stalo...
Nicméně nad hodnotou 0,44 se zarážel a že tam chybí asi jednička. Že ta je hodnota je nesmysl a mají ji "nová" auta.
Průběhu měření se pomohlo, kratší doba, značně mírnější otáčky blížící se už reálnějšímu provozu.
Stejně byly vykázány hodnoty místy 0,7. Místy 0,5, ale taky 0,3. Prostě rozptyl jako blázen, taky dle toho, že otáčky nedržel vždy přesně, ale vyhouply se vejš.
Výsledný průměr s trochou pomocí vyhovoval.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#60 STK 2017 !
A teď ruku na srdce, kolikrát během normálního provozu dáš plynový pedál na doraz? Třeba při předjíždění. To jde totiž do válců plná dávka nafty a nejvíc to kouří a to je to co se při emisích má měřit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#61 STK 2017 !
Pamatuji, je tomu téměř rok a za mnou vznikla černá zeď.raolsa píše:A teď ruku na srdce, kolikrát během normálního provozu dáš plynový pedál na doraz? Třeba při předjíždění. To jde totiž do válců plná dávka nafty a nejvíc to kouří a to je to co se při emisích má měřit.
A všchni víme, že motor v zátěži, u 4tis. otáček vyprodukuje několikanásobek toho, co vyprodukuje na volnoběh při srovnatelných otáčkách na emisích
Prostě způsob měření emisí nevypovídá o níčem. Ale tak co oni s tím mají dělat, když to na základě takových testu je zaneseno v techničáku a oni se dle toho řídí.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 14
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Moravský Krumlov
- Vůz: XC60 D5 158kW AWD Ocean Race 2013
#62 STK 2017 !
Před týdnem XC60, STK s emisemi(na plný ceres), a nebýt nepatrné skvrnky na předním skle před řidičem, tak bez ztráty kytičky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#63 STK 2017 !
Teď jsem prošel pár techničáku ve firmě a co se týče "korigovaného součinitelu absorpce",
stará fobie s 1,4TDI má hodnotu 1,2.
Octávka I 1,9TDI 66 KW 0,9!
Selat Alhambra 2,0TDI PD má 2,0 !!!!!
Proč kua mají ta naše TDI jen 0,44 ????
Dyť to je prostě naprostý nesmysl?
stará fobie s 1,4TDI má hodnotu 1,2.
Octávka I 1,9TDI 66 KW 0,9!
Selat Alhambra 2,0TDI PD má 2,0 !!!!!
Proč kua mají ta naše TDI jen 0,44 ????
Dyť to je prostě naprostý nesmysl?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 15
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Čermná
- Vůz: Volvo V70 ll 2.0T 132kw r.v.2001 B5204T5
#64 STK 2017 !
Tak jsem po STK a ani to nebolelo
Emise naprosto bez problémů
STK taky na pohodu
- lehké závady: Akumulátor nedostatečně utěsněn,avšak elektrolyt nevytéká
-------------------Drobné netěsnosti ve spojích výfukového sytému
-------------------Seřízení sbíhavosti
No něco tam asi napsat musel ale myslím,že na 16 let starou rakev neni co řešit.
Volvo forever
Emise naprosto bez problémů
STK taky na pohodu
- lehké závady: Akumulátor nedostatečně utěsněn,avšak elektrolyt nevytéká
-------------------Drobné netěsnosti ve spojích výfukového sytému
-------------------Seřízení sbíhavosti
No něco tam asi napsat musel ale myslím,že na 16 let starou rakev neni co řešit.
Volvo forever
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#65 STK 2017 !
Tady je potřeba rozlišovat, že nově se emisně s EOBD měří. Naftové motory cca od roku 05.
Takže vy starší to máte asi na jistotu moc se toho pro vás nemění projdete.
Asi nejsem sám, kdo by potřeboval informace od jiných právě u přelomových modelů 05 a třeba s prvním D5 120KW Kde je sice starý motor ale Již se musí měřit s EOBD.
Takže vy starší to máte asi na jistotu moc se toho pro vás nemění projdete.
Asi nejsem sám, kdo by potřeboval informace od jiných právě u přelomových modelů 05 a třeba s prvním D5 120KW Kde je sice starý motor ale Již se musí měřit s EOBD.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#66 STK 2017 !
ale ještě Euro3 bez DPF.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 71
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: V70 D5 2004
#67 STK 2017 !
Tak to mám taky za sebou, všechno v pohodě. Mám motor ještě bez DPF.
Emise napojil a pak 4x vytáčel do cca 4200 otáček. Žádný problém.
STK taky bez problému, 3 lehké závady jako malinká prasklina ve skle, drobné netěsnosti ve výfuku a mám vybledlá skla světlometů neovliňující funkci
Emise napojil a pak 4x vytáčel do cca 4200 otáček. Žádný problém.
STK taky bez problému, 3 lehké závady jako malinká prasklina ve skle, drobné netěsnosti ve výfuku a mám vybledlá skla světlometů neovliňující funkci
_________________
ex V70 II 2004, D5, 120 kw, automat, 411 000 km
Lexus RX450h 2009, 325 000 km
ex V70 II 2004, D5, 120 kw, automat, 411 000 km
Lexus RX450h 2009, 325 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#68 STK 2017 !
Tak, STK na S80 je doma, naprostá pohoda,
3 chybičky - drobné ťukace na okně, "drobná koroze na karoserii" (odřenina barvy na blatníku), jedna LEDka u značky měla špatný kontakt a nesvítila
3 chybičky - drobné ťukace na okně, "drobná koroze na karoserii" (odřenina barvy na blatníku), jedna LEDka u značky měla špatný kontakt a nesvítila
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 547
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#69 STK 2017 !
Tak to máme taky za sebou. Kontrola tento rok poctivá. Poprvé co mi kontrolovali i lékárničku. Nicméně závad nula a emise taky hluboko pod maximem. Jen jsme museli celkem dlouho čekat na lince, kvůli předepsané době, co tam musí každé auto být...
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#70 STK 2017 !
Nevíte někdo, jak se teď dělají emise u auta s LPG na STK? Dělají se dvakrát? Jednou na benzín a jednou na LPG? A co platba? Platí se jen za jedny emise, nebo taky dvakrát? To by znamenalo cca 1600,- jen za emise?!!! Díky za odpověď. Tomáš.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#71 STK 2017 !
Emise se dělají dvoje, respektive auto se nejdřív změří na benzín a pak znovu na LPG, já platím za oboje dohromady 400,- Kč.
800,- je za benzínový emise silně přemrštěná cena.
800,- je za benzínový emise silně přemrštěná cena.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#72 STK 2017 !
Přesně tak, dělají se dvě měření, jinak změna žádná není.raolsa píše:Emise se dělají dvoje, respektive auto se nejdřív změří na benzín a pak znovu na LPG, já platím za oboje dohromady 400,- Kč.
800,- je za benzínový emise silně přemrštěná cena.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#73 STK 2017 !
Při měření emisí se ukázala statická chyba lambda sondy. Technik řekl, že se to s chybou nedá změřit. Nechápu, proč se na emisích zaobírají diagnost.chybami. Nevíte někdo, co by to mohlo být? Špatná lambda? Co když dám novou a znovu se to objeví? (mám PCV off, druhou lambdu na redukci-dále od výfuku) Děkuji za případné odpovědi. Tomas.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#74 STK 2017 !
tak já byl na ME včera a naměřená hodnota kouřivosti 0,28, což je na TDI asi super číslo...Hary píše:Tak mám TK za sebou.
Nebýt uvědomělého pana na emisích, už nejezdím.
Na rovinu se mě ptal, jestli chci aby to trápil. Nebyl jsem si jistý jak přesně by to vypadalo, zeptal jsem se jak by to probíhalo. Potvrdily se tedy otáčky v rozmezí 4500 až 5000. To je vlastně celé červené pole otáčkoměru. Teď už nevím jestli 6sekund nebo 5 drzet, ale opakování 5x nebo 6x.
Zároveň varoval, že se mu do toho upřímně vůbec nechce už vůbec nechce, aby něco vybehlo spodem nebo si to srklo oleje. Začal jmenovat místa kde se to v poslední době stalo...
Nicméně nad hodnotou 0,44 se zarážel a že tam chybí asi jednička. Že ta je hodnota je nesmysl a mají ji "nová" auta.
Průběhu měření se pomohlo, kratší doba, značně mírnější otáčky blížící se už reálnějšímu provozu.
Stejně byly vykázány hodnoty místy 0,7. Místy 0,5, ale taky 0,3. Prostě rozptyl jako blázen, taky dle toho, že otáčky nedržel vždy přesně, ale vyhouply se vejš.
Výsledný průměr s trochou pomocí vyhovoval.
sice se to napoprvé nepovedlo, taky motor trošku potrápil (odchylka hodnot musí být do 0,25). Říkal mi, že už by to znovu dělat nemusel, že mě klidně může poslat pryč bez nálepky, že je to jeho vůle, aby auto prošlo- hodnoty jsou to hezké...trochu dával i za vinu svému šlapání na pedál - ne vždy dodržel stejné otáčky - což si říkám.. to je taky exaktní měření šlapat na pedál... každopádně uffff.
jen se bojím, co nového bude na ME za dva roky ...
#75 STK 2017 !
Moje kouřivost byla lehce nad 3.
Muselo se tomu "lehce" pomoct abych prošel.
Od tý doby mám vyčištěnej EGR. Vyměněnou děravou hadici od interkooleru. Vyměněný podtlakový hadičky a ventil řízení tlaku turba. Samozřejmě olej a nový filtry.
Už to tolik nekouří, tak doufám že už bych prošel legálně.
Uvažuju ale nad tím, že to obejdu i příště, protože se mi nechce nechat trápit motor.
Muselo se tomu "lehce" pomoct abych prošel.
Od tý doby mám vyčištěnej EGR. Vyměněnou děravou hadici od interkooleru. Vyměněný podtlakový hadičky a ventil řízení tlaku turba. Samozřejmě olej a nový filtry.
Už to tolik nekouří, tak doufám že už bych prošel legálně.
Uvažuju ale nad tím, že to obejdu i příště, protože se mi nechce nechat trápit motor.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 67 Odpovědi
- 11844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 4 Odpovědi
- 1099 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 5 Odpovědi
- 1033 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 2 Odpovědi
- 553 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dusan.pazicky
-
- 16 Odpovědi
- 1364 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ms231