Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u nás

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 563
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#1 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u nás

Příspěvek od Ivo108 »

Tohle mě po ránu docela zaujalo. Velmi zajímavé (a vím že v zahraničí něco z toho v pohodě funguje). Nesouhlasím jen s tolerancí alkoholu za volantem :) A taky myslím že omezená rychlost (např. na dálnicích) je většinou neproduktivní nesmysl ... (a jen prostředek k samoúčelnému vybírání výpalného)

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/foto-10-proverenych-pravidel-ze-zahranici-ktera-by-ceske-dop/r~08fc0d7405ff11e6be7c0025900fea04/

A konečně rozumný návrh:

http://zpravy.idnes.cz/zakaz-mestske-policii-merit-rychlost-d8p-/domaci.aspx?c=A160421_093843_domaci_san

Starostka ovšem nesouhlasí Dva radary prý má Mělník u polikliniky a u školy, řádově ročně vyberou miliony korun. Myslel jsem si naivně že je to pro zvýšení bezpečnosti provozu ? :shock:

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od old.fashioned »

Inklinuju k pravidlům směřujícím ke zvyšování bezpečnosti silničního provozu, nikoli k pojetí silnice jako arény pro adrenalin a alternativu k pouťovým atrakcím...

Podle mne by se u nás neměla zvyšovat nejvyšší rychlost na dálnicích, bo její zvýšení už nepřinese významnější časovou úsporu při jízdě po dálnici napříč ČR, navíc i v Německu (kde zvýšení rychlosti může mít významnější vliv na zkrácení doby jízdy) omezují úseky s neomezenou rychlostí, protože zde docházelo k nejzávažnějším nehodám.

Měření rychlosti v obcích mi nevadí, a mělo by být zachováno, protože ta zvěř co tu jezdí, vyžaduje korekci i zde :D
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 563
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#3 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Ivo108 »

Myslíš že zaplacení 2000,- na základě papíru že jsi před 8 měsíci projel Horním Kocourkovem ve 23,45 62 km/h zvýší bezpečnost provozu anebo spíše vítaně přispěje do rozpočtu obce ? A čím víc takových příspěvků, tím větší radost obec má, že ? Čili nejvíce zklamaní budou z každého řidiče, který pojede "podle předpisů" a nic z něho nebude ... A to je na tom právě to absurdní ... Ono by úplně stačilo kdyby příspěvky z pokut nešly obci :) To by asi všechno měšťácké měření skončilo velmi rychle a bylo by jasné o co doopravdy jde :D

Ale co je zajímavé jsou ta zmíněná dopravní pravidla (jako třeba odbočování vpravo na červenou, taky nezastavování policicí bez důvodu atd.)

Až snad na jedno pravidlo v USA, které mě trochu vyvádělo z míry: křižovatka, žádná vedlejší a hlavní a ze všech směrů přijíždějí auta - a co ted ? :)

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#4 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Fíla »

old.fashioned píše:navíc i v Německu (kde zvýšení rychlosti může mít významnější vliv na zkrácení doby jízdy) omezují úseky s neomezenou rychlostí, protože zde docházelo k nejzávažnějším nehodám.
Argument německých Zelených, kteří se už několik let bezúspěšně snaží snaží omezit rychlost na 120 km/h. Naopak ADAC uvádí, že pouze 11% vážných dopravních nehod se stane na dálnicích. Zároveň, žádný průzkum, který by porovnával nehodovost na úsecích s omezenou a neomezenou rychlostí, nikdy neproběhl. :)

"Věřím jen takové statistice, kterou si sám zfalšuji" W. Churchill (prý)
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#5 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od old.fashioned »

Ivo108 píše:Myslíš že zaplacení 2000,- na základě papíru že jsi před 8 měsíci projel Horním Kocourkovem ve 23,45 62 km/h zvýší bezpečnost provozu anebo spíše vítaně přispěje do rozpočtu obce ?)
vůbec nejde o peníze, třeba ať nevybírají. Existence radarů (papírových policjatů) působí preventivně. :)
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 563
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#6 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Ivo108 »

To by bylo fajn a bylo by to ideální ... realita je ale taková, že jediná pointa je vybrat prachy, proto jsou radary většinou schované, i policajti a místo aby jezdili s varovně označenými policejními auty jako všude jinde (kdy si dá každý hned podvědomě pozor a chová se slušně), tak s velkou slávou nakupují maskovaná civilní auta, aby mohli "tajně" chytat a vybírat ... bohužel

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#7 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od old.fashioned »

Fíla píše:

Argument německých Zelených, kteří se už několik let bezúspěšně snaží snaží omezit rychlost na 120 km/h. Naopak ADAC uvádí, že pouze 11% vážných dopravních nehod se stane na dálnicích. Zároveň, žádný průzkum, který by porovnával nehodovost na úsecích s omezenou a neomezenou rychlostí, nikdy neproběhl. :)

"Věřím jen takové statistice, kterou si sám zfalšuji" W. Churchill (prý)
Nejde o argument výlučně zelených. Dopravní statistiky v Německu ukazují, že nejzávažnější nehody na dálnicích jsou tam, kde jsou povolené vyšší rychlosti. Snižování povolené rychlosti prokazatelně snižuje množství nehod i následky.

Navíc většina dálnic u nás s ohledem na stav vozového parku neumožňuje na rozumně dlouhých úsecích, aby to mělo význam, zvyšovat povolenou rychlost. To, že pro některá auta je 130, jak když jedou 50, a proto to cítí jako křivdu, je doslova jejich problém.


Kolik asi ušetří z Prahy do Brna času, když pojede o 20 km víc? No, skoro nic. Na druhou stranu, máme tady jistě superřidiče, kteří umí (i za ostatní) a můžou :D
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 21 dub 2016 13:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Urvanej »

Ivo: nesouhlasím. Viiditelně označená vozidla vedou jen k tomu, že lidi jezdí jako hovada, dokud nevidí policejní auto, nebo radar. A čučí po cajtech a ne na silnici. Takže maskované, schované, přemisťované atd., klidně, jen víc takových. ALE na úsecích, kde to má smysl. Ne dvouproudovka v obci, kde je po obou stranách zděnej plot a i chodník, takže chodce vidíš na kilometr. Případně výpadovka z obce, kde k ceduli je ještě velká dálka, ale barák nikde žádnej a podobný zhovadilosti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#9 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od mr1 »

Se všemi body naprosto souhlasím. Kéž by to tu bylo. Hlavně to pokutování pomalé jízdy :good:
Každý den potkám idiota, který na místě, kde se předjíždět nesmí (plná), jede svých 60. Běžně se tudy dá jet s vysokou dávkou opatrnosti 80-90.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5012
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#10 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od PINĎABC »

Všechny body by byly moc fajn kdyby se zavedly do praxe :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#11 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od old.fashioned »

Ivo108 píše:To by bylo fajn a bylo by to ideální ... realita je ale taková, že jediná pointa je vybrat prachy, proto jsou radary většinou schované, i policajti a místo aby jezdili s varovně označenými policejními auty jako všude jinde (kdy si dá každý hned podvědomě pozor a chová se slušně), tak s velkou slávou nakupují maskovaná civilní auta, aby mohli "tajně" chytat a vybírat ... bohužel
Kritika policie je na jiný topic, navíc mícháš vozidla PČR v civilním provedení a hlídky obecní policie, které taková vozidla nemají.

Existence kontrol (radary stacionární, přenosné, zastavené policejní vozidlo u silnice, problikávání dálkovýma na protijedoucí řidiče apod.), všechno tohle působí preventivně, a o to tu jde. :) nebo je tu někdo, na koho to nepůsobí? :D

Já neříkám, že vždy se mi podaří rychlost dodržet nebo že vždy to vidim jako racionální, ale obecně vzato, proti pravidlům silničního provozu nic nemám.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#12 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od old.fashioned »

Urvanej píše:Ivo: nesouhlasím. Viiditelně označená vozidla vedou jen k tomu, že lidi jezdí jako hovada, dokud nevidí policejní auto, nebo radar. A čučí po cajtech a ne na silnici. Takže maskované, schované, přemisťované atd., klidně, jen víc takových. ALE na úsecích, kde to má smysl. Ne dvouproudovka, kde je po obou stranách zděnej plot a i chodník, takže chodce vidíš na kilometr. Případně výpadovka z obce, kde k ceduli je ještě velká dálka, ale barák nikde žádnej a podobný zhovadilosti.
+1 vocamcaď pocamcaď!!
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 563
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#13 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Ivo108 »

Urvanej: S tím nesouhlasím ... Skoro patologická posedlost "maximální povolenou rychlostí" je z hlediska skutečné bezpečnosti provozu maximální neproduktivní ... ale je maximálně výdělečná a o to jde ... skutečné hovadismy, které se na silnicích denně dějí, spočívají většinou v jiných věcech... ale těmi už není tak snadné a výnosné se zabývat. Koupit si radárek a splnit "plán pokut" do obecní polladny, to je velmi jednoduché, ale k ničemu ...

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#14 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Fíla »

old.fashioned píše:Nejde o argument výlučně zelených. Dopravní statistiky v Německu ukazují, že nejzávažnější nehody na dálnicích jsou tam, kde jsou povolené vyšší rychlosti. Snižování povolené rychlosti prokazatelně snižuje množství nehod i následky.
Tak ještě jednou, žádná taková relevantní statistika se nikdy neprovedla. Pokud ano, přesvědč mě o opaku. Tuto teorii pouze vytahují na světlo Zelení a část SPD, když jim dojdou všechny ostatní argumenty.

Ve vztahu k ČR, co se týče zvyšování maximální rychlosti, s tebou souhlasím.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#15 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od old.fashioned »

Fíla píše:
Tak ještě jednou, žádná taková relevantní statistika se nikdy neprovedla. Pokud ano, přesvědč mě o opaku. Tuto teorii pouze vytahují na světlo Zelení a část SPD, když jim dojdou všechny ostatní argumenty.

Ve vztahu k ČR, co se týče zvyšování maximální rychlosti, s tebou souhlasím.
Samozřejmě tyto statistiky existují, a určitě si je najdeš i sám :wink:
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 563
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#16 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Ivo108 »

Celkem trefně je v tom článku napsáno:

Neomezená rychlost na dálnici – Co by se stalo, kdybychom v Česku zítra zavedli neomezenou rychlost na dálnici? Armagedon by se zřejmě nekonal. Dokazuje to takzvaný montanský paradox. V kostce se stalo, že když Montana zavedla neomezenou rychlost, počet nehod klesl. Když ji znovu omezila, stoupl. Jezdit bez omezení totiž pomáhá zmírnit stres řidičů a ti se pak víc soustředí na jízdu samotnou. Zkušenosti navíc dokazují, že řidiči dokáží sami dobře odhadnout, jak mají jet. Hledí i na spotřebu. V Česku by se našlo dost úseků, na kterých by neomezená rychlost nebyla problém. Klesl by ale příjem z vybírání pokut.

GDPR_user

#17 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od GDPR_user »

Já myslím,že by úplně stačilo,kdyby se lidi přestali chovat jako bezohledné hovada,které myslí jen samy na sebe.Jenže to je problém celé dnešní společnosti,pokud by se lidé chovali ohleduplně,stačilo by 10% dopravních značek,které by měly doporučující charakter.Slušnost se mezi lidma začala vytrácet s příchodem "demokracie a kapitalismu"

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#18 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Fíla »

old.fashioned píše:Samozřejmě tyto statistiky existují, a určitě si je najdeš i sám :wink:


F. Peroutka: Hitler je gentleman :lol: :lol: :lol: ...no nic, nech to být, je mi to celkem jedno
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 563
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#19 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Ivo108 »


Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#20 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Romulusw »

Včera jsem jel po jižní spojce, v prostředním pruhu jede auto 70 km/h. Vjedu do pravého a pomalu auto přejíždím a sleduji. Za volantem slečna (barva vlasů irelevantní), v ruce mobil a cosi doň ťuká, zrak zvedaje na silnici před sebou na dobu pětinovou době věnující ťukání.

Toto je problém, ne rychlost na dálnici vyšší než 160 km/h.
Další problém jsou dopravní psychologové, ruku v ruce s dopravními ing. S několika jsem se setkal a mohu s klidným svědomím sdělit, že to jsou normální vymaštěnci, kteří si hrají na spasitele světa.
Dnešní "dopravní náboženství" má první zákon svého desatera - zpomalení provozu za každou cenu, i přes mrtvoly.
:bad:

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#21 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od old.fashioned »

Fíla píše:
old.fashioned píše:Samozřejmě tyto statistiky existují, a určitě si je najdeš i sám :wink:


F. Peroutka: Hitler je gentleman :lol: :lol: :lol: ...no nic, nech to být, je mi to celkem jedno
Ano skutecne tvuj pozadavek necham byt :)
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#22 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od HonzaA »

Romulusw píše:Další problém jsou dopravní psychologové, ruku v ruce s dopravními ing. S několika jsem se setkal a mohu s klidným svědomím sdělit, že to jsou normální vymaštěnci, kteří si hrají na spasitele světa.
Dnešní "dopravní náboženství" má první zákon svého desatera - zpomalení provozu za každou cenu, i přes mrtvoly.
:bad:
Já znám úspěšnou dopravní inženýrku, která neumí řídit auto...u projektantů, ale tedy spíše projektantek dopravních komunikací je to běžná věc...co by jsi pak čekal :D
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#23 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Romulusw »

Já k tomu jen můžu znova opakovat, že jsou to vymaštěnci
http://www.ibesip.cz/cz/aktivity/archiv-kampani/bezpecna-obec/dopravni-inzenyrstvi/zklidnovani-a-rychlostni-chovani
kdo to nechce číst celé, tak zde je úryvek:
Se zklidňováním dopravy úzce souvisí rychlostní chování. V České republice je stále ve velké míře brán požadavek dodržování maximální rychlosti v obci 50km/hod za přemrštěný. V případě, že zvážíme neměnné fyzikální zákonitosti, rozhledové poměry a vliv lidského faktrou, shledáme často uvedenou rychlost v osídlených oblastech za vysokou. Důkazem efektivnosti a nutnosti redukce rychlosti v obcích a ve zklidněných zónách až na 30km/hod nám může být rozšíření zón tempo třicet v řadě zemí EU.

Prostě k tomu už není co dodat. Za mých mladých let se jezdilo v obci 60km/h a v noci od 23:00 - 05:00 byla v obci rychlost neomezena.
Kdyby to bylo tak úměrně nebezpečné, divím se, že tu ještě jsme.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#24 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Krystof P. »

To je pěkná hovadina :D třeba 15-20 kilometrovej úsek, kde je jedna vesnice nalepená na druhý jako to je u nás, to by byla absolutní noční můra. Lidi který striktně dodržujou 30 a pak "neukázněný hovada" tedy lidi, který jedou 60 - který to prostě neunesou a bude je všude možně předjíždět. A to je nebezpečný.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 563
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#25 Užitečná dopravní pravidla, která by velmi prospěla i u

Příspěvek od Ivo108 »

V té lehce patologické a zejména $$$ posedlosti paušálními byrokratickými limity by mohlo pomalu vrchnosti i dolnosti dojít , že v tom to opravdu není ... záleží vždycky na konkrétním místě, situaci, čase a konstelaci ... Někdy může být čtyřicítka vražedná, jindy stovka s přehledem v pohodě atd. (o dálnicích nemluvě). Člověk by měl většinou čumět na cestu a ne na tachometr. Tahle buzerace, čísla a vybírání pokut nezlepší bezpečnost provozu a počet nehod ani o píď ... (a nikdy nezlepšily) ... v tom to není ... ale jsou to snadné a bezpracné příjmy a o nic jiného nejde ... Nemluvě o tom, že zaplatit peníze za nějaký přestupek je absurdní trest. Zaplatíš a je to v pohodě ... Peníze ... Odpustky, to už tady bylo ...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“