geartronic so zaradenym D v strmom kopci
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: C70 D5 2007, S60 D5 2005
#1 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Zdravim,
Na A6 geartronicu (volvo xc60 t6) pri zaradenom D a miernom kopci nahor auto stoji, nehybe sa ani jednym smerom. Pokial je ale kopec prudsi, tak auto sa pomaly hybe dozadu napriek zaradenemu D. Je toto spravanie v poriadku? Nemalo by auto aj v prudkom kopci pri zaradenom D stat?
Lubo
Na A6 geartronicu (volvo xc60 t6) pri zaradenom D a miernom kopci nahor auto stoji, nehybe sa ani jednym smerom. Pokial je ale kopec prudsi, tak auto sa pomaly hybe dozadu napriek zaradenemu D. Je toto spravanie v poriadku? Nemalo by auto aj v prudkom kopci pri zaradenom D stat?
Lubo
_________________
volvo s60 d3 120kw a6 2011
volvo xc60 t6 210kw a6 2009
volvo c70 d5 132kw a5 2007
volvo s60 d3 120kw a6 2011
volvo xc60 t6 210kw a6 2009
volvo c70 d5 132kw a5 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#2 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Také v prudkém kopci začínám couvat.
Na rovince jedu dopředu, v kopci nejede a v hodně prudkém kopci couvá.
Myslím že je to tak správně, alespoň v to doufám.
Na rovince jedu dopředu, v kopci nejede a v hodně prudkém kopci couvá.
Myslím že je to tak správně, alespoň v to doufám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: C70 D5 2007, S60 D5 2005
#3 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
mam zatial velmi rozne reakcie/nazory, ktore by sa dali rozdelit do 3 skupin:
1. pri dostatocne strmom kopci auto v D zacne cuvat
2. auto v D stoji aj vo velmi strmom kopci
3. auto v D v strmom kopci trocha cuvne a potom zastavi
co do poctu (a co si aj ja myslem ze je spravne) je bod 1.
Kazdopadne kde lepsie sa spytat/overit ako na volvo fore
Lubo
1. pri dostatocne strmom kopci auto v D zacne cuvat
2. auto v D stoji aj vo velmi strmom kopci
3. auto v D v strmom kopci trocha cuvne a potom zastavi
co do poctu (a co si aj ja myslem ze je spravne) je bod 1.
Kazdopadne kde lepsie sa spytat/overit ako na volvo fore
Lubo
_________________
volvo s60 d3 120kw a6 2011
volvo xc60 t6 210kw a6 2009
volvo c70 d5 132kw a5 2007
volvo s60 d3 120kw a6 2011
volvo xc60 t6 210kw a6 2009
volvo c70 d5 132kw a5 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#4 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Když jsem byl na služebce v américe, tak auto mělo na automatu ještě spec. tlačítko na to, aby v prudkém kopci na D necouvlo při rozjezdu. V San Franciscu mají prudké kopce a bez toho tlačítka si to couvalo, takže jsem ho zapínal. Ale nevím jestli by si jen trošku couvl a zastavil, nebo by couval pořad, tak podrobně jsem to netestoval
Dle této zkušenosti bych řekl, že je normální když v prudkém kopci automat na D mírně couve.
Dle této zkušenosti bych řekl, že je normální když v prudkém kopci automat na D mírně couve.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12075
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Luboo, podle mě, jsou všechny tři možnosti správně
Prostě auto se snaží rozjet a pokud mu to nejde, tak stojí a když je ještě víc, tak si couvne.
Nevim jak se tahle funkce jmenuje u volva, ale občas se tomu nadává hill asistent, prostě když chceš jet dopředu, tak necouvne a necouvne.
Prostě pokud je to v SW, tak je možný všechno, rozhodně bych v tom nehledal vadu.
Prostě auto se snaží rozjet a pokud mu to nejde, tak stojí a když je ještě víc, tak si couvne.
Nevim jak se tahle funkce jmenuje u volva, ale občas se tomu nadává hill asistent, prostě když chceš jet dopředu, tak necouvne a necouvne.
Prostě pokud je to v SW, tak je možný všechno, rozhodně bych v tom nehledal vadu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7490
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#6 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Je to standardní chování a Hill Assist, který auto nepustí ani v prudším kopci mají až novější ročníky. Jinak ten ale funguje skrze brzdy, něco jako tlačítková ruční brzda u novějších aut.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Hill-Holder, Studebaker President 1937. Tehdy asistenty jeste nemeli...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Beroun / Chomutov
- Vůz: Volvo S60 D5
#8 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Ahoj, vyuzil bych s dovolenim toto tema...
XC90 mod. 2004 automat v kopci nedrzi - couva. Na rovine po uvolneni brzdy se take zrovna nehrne vpred, jen velmi zlehka... Jinak radi krasne...
Je tu nejaky problem, prosim?
Diky!
XC90 mod. 2004 automat v kopci nedrzi - couva. Na rovine po uvolneni brzdy se take zrovna nehrne vpred, jen velmi zlehka... Jinak radi krasne...
Je tu nejaky problem, prosim?
Diky!
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#9 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Nie. Robí čo má. V návode je jasne napísané že v kopci sa nemá stáť pod plynom, ale na brzde.Potvor píše:Ahoj, vyuzil bych s dovolenim toto tema...
XC90 mod. 2004 automat v kopci nedrzi - couva. Na rovine po uvolneni brzdy se take zrovna nehrne vpred, jen velmi zlehka... Jinak radi krasne...
Je tu nejaky problem, prosim?
Diky!
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Beroun / Chomutov
- Vůz: Volvo S60 D5
#10 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Diky, lec v manualu nic takoveho neni...
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#11 geartronic so zaradenym D v strmom kopci
Při stání v kopci se stojí na brzdě, takže prosím nedoporučuji takto testovat převodovku.
Znám několik jedinců, kteří dokonce stojí na plynu, aby auto necouvalo.
Je to v rozporu s pravidly správného užívání.
Znám několik jedinců, kteří dokonce stojí na plynu, aby auto necouvalo.
Je to v rozporu s pravidly správného užívání.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek