Měření emisí v roce 2016
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#1 Měření emisí v roce 2016
Zaslechl jsem nějaké zvěsti, že se auta budou připojovat na online diagnostiku, kde se mohou zobrazit všechny ty DPF OFF, EGR OFF, čiptuningy atp., že všechny STK budou datově propojené s nějakou centrální databází, že budou dělat fotky vozidel ze všech stran...
Fakticky? A budou umět napíchnout i mou vyblikávací diagnostiku?
Fakticky? A budou umět napíchnout i mou vyblikávací diagnostiku?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#2 Měření emisí v roce 2016
a hlavně všechno bude díky tomu dražší
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 Měření emisí v roce 2016
Není přeci nutně důvod, aby to bylo dražší. Resp. kontrola přes OBD může být ve výsledku rychlejší/levnější. Nicméně důvod ke zdražení by z toho udělat šel. Inu - uvidíme.
Jinak hledal jsem více podrobností, které by to nějak blíže popisovaly. Nic moc. Kromě této vyhlášky: http://www.cspsd.cz/storage/files/novela_302_2001_01_01_2015.pdf
Nikdo nemá známé na STK, kteří by poreferovali, co se chystá? Vzhledem k tom, že je 12.12. a účinnost vyhlášky je 1.1., tak už by všechno mělo být takřka hotovo...
P.
Jinak hledal jsem více podrobností, které by to nějak blíže popisovaly. Nic moc. Kromě této vyhlášky: http://www.cspsd.cz/storage/files/novela_302_2001_01_01_2015.pdf
Nikdo nemá známé na STK, kteří by poreferovali, co se chystá? Vzhledem k tom, že je 12.12. a účinnost vyhlášky je 1.1., tak už by všechno mělo být takřka hotovo...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#4 Měření emisí v roce 2016
uvidíme, jak to bude,
nicméně před měsícem postavili pojízdnou STK na place před Kauflndem,
pak hupky šupky inkognito před místní STK, a vhodný exemplář po technické si ihned nasměrovali
na tu svou kontrolní stk. Po realizaci, jak jinak i s prověřeným vzorkem zpět na místní stk,
a že chcou udělat znovu stk, to již místnímu technikovi stáli za zadkem 2 technici z kontrolní
a dělali si poznámky. Nejenže technik zvyklý na svůj postup nebyl schopen naplnit zhruba půlhodinu,
jak se má stk provádět, ale ve výsledku auto neprošlo. No a majitel STK čeká na
"dividendu".
nicméně před měsícem postavili pojízdnou STK na place před Kauflndem,
pak hupky šupky inkognito před místní STK, a vhodný exemplář po technické si ihned nasměrovali
na tu svou kontrolní stk. Po realizaci, jak jinak i s prověřeným vzorkem zpět na místní stk,
a že chcou udělat znovu stk, to již místnímu technikovi stáli za zadkem 2 technici z kontrolní
a dělali si poznámky. Nejenže technik zvyklý na svůj postup nebyl schopen naplnit zhruba půlhodinu,
jak se má stk provádět, ale ve výsledku auto neprošlo. No a majitel STK čeká na
"dividendu".
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#5 Měření emisí v roce 2016
Kamarádův švagr dělá na STK v létě už měli za sebou školení jak se to bude provádět, nic méně prej to půjde v klidu obejít, každá STK potřebuje spokojené zákazníky co se budou vracet a nejezdili ke konkurenci kde to taky umí. Každý zná někoho kdo zná někoho kdo to zařídí. Je to jenom další buzerace ekoteroristů z Bruselu. Ktery se už dlouho neudrží.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#6 Měření emisí v roce 2016
Pokud správně čtu postupy popsané zde: http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/347AB430-867F-4E55-8B4A-C278179ADC85/0/Priloha_5b.pdf
tak auta bez EOBD (teď myslím nafty) se budou (aspoň teoreticky) nadále kontrolovat stejným způsobem, t.j. vytáčením do otáček a měřením prachových částic v přeběhových otáčkách.
Zatím co auta s EOBD se jen napíchnou na zásuvku, zkontroluje se kontrolka emisí, vyčte se registr emisně-relevantních kódů a šupajda domů, resp. pokračovat na TK.
Benzíny obdobně.
P.
EDIT: beru zpět: kontrola vytáčením zůstává - http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/5B1EEEA4-3D0F-4BD8-B44C-025BE792C9D8/0/Priloha_5c.pdf - kontrola OBD se přidává.
tak auta bez EOBD (teď myslím nafty) se budou (aspoň teoreticky) nadále kontrolovat stejným způsobem, t.j. vytáčením do otáček a měřením prachových částic v přeběhových otáčkách.
Zatím co auta s EOBD se jen napíchnou na zásuvku, zkontroluje se kontrolka emisí, vyčte se registr emisně-relevantních kódů a šupajda domů, resp. pokračovat na TK.
Benzíny obdobně.
P.
EDIT: beru zpět: kontrola vytáčením zůstává - http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/5B1EEEA4-3D0F-4BD8-B44C-025BE792C9D8/0/Priloha_5c.pdf - kontrola OBD se přidává.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#7 Měření emisí v roce 2016
Byl jsem tento týden na STK se dvěma naftovými auty a už testovali nový systém kdy auto napíchli na diagnostiku což by mi nevadilo, ale postup měření mi na naftu přišel dost drastický (2x po dobu asi půl minuty se motor držel v max otáčkách že jsem myslel, že vyskočí z auta..). Nejvíce mě naštvalo kdy po tomto měření motor ihned vypli a ani trochu neschladili... Služební auta kašlat, ale u mého by mi to takhle vadilo.. no ještě, že benzíny se takto netestují.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#8 Měření emisí v roce 2016
Jak rozpozná přes nějakou univerzální obd diagnostiku vypnutý dpf když volva komunikují jen s origo. Co když ten soft na vypnutí filtru bude nějak ošetřen jestli je to teda možné. Jsem laik. Co když se technik s autem nespojí když tam bude vypínač, pošle mě domů, že jsem neprošel, nebo bude postupovat jako by obd nebylo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#9 Měření emisí v roce 2016
Budou-li to chtit napichnout na diagnostiku, tak dovolim pouze origo. Stejny pristup maji pri prodeji i v autorizovanych servisech Volvo. Kupujes ojetinu? Napichneme ti ji na origo a diagnostiku si zaplatis nebo na Vasi origo, jinou nedovolime, co muzeme vedet, co neoriginalni diagnostika udela s autem? Takze pochybuji, ze origo mit budou a nemohou te prece nutit nechat si napichnout auto s kikilionem elektroniky na nejaky diagnosticky noname
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 Měření emisí v roce 2016
A pokud by to bylo preci na neorigo diagnostiku napichle a hodilo by to chyby, tak mu to kazdy zpochybni, kde ma potvrzeno, ze jejich diagnostika je 100% kompatibilni s Volvo a jak si muze byt na 100% jisty, ze dostava korektni hodnoty
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#11 Měření emisí v roce 2016
Panové - nevím od kterého roku (u Volva), ale od nějaké konkrétní doby už auta musí splňovat "normu EOBD", laicky řečeno soubor dotazů a odpovědí, které musí auto podporovat. V zásadě to minimum, co tam je, jsou právě emisně-relevantní hodnoty. Jsou to nějaké univerzální a standardizované kódy, na které každé EOBD auto musí správně vrátit hodnoty. M.j. jsou to ty, co vypisují právě neorigo diagnostiky: P0xxx. Volvo má svoje chybové hlášky "namapované" na tyto std. kódy a s jejich pomocí se na emisní kontrole bude komunikovat (tabulka je zde: http://forums.swedespeed.com/showthread.php?166473-OBDII-to-Volvo-Code-Conversion-List, případně ve VIDĚ).
Myslím, že není třeba se bát, že by neorigo diagnostika něco provedla s autem. Na ME se zkrátka mašina zeptá na otáčky, stav. katu, lambda, DPF, atd. - auto slušně odpoví a komisař to vytiskne do protokolu. Go home.
Zatím si jen troufám odhadovat, že Volva -2004 se budou považovat na neEOBD. P2ky 2005- nahoru nevím - uvidíme. A tipuji, že všechny P3 (S80II, V/XC70III, XC/V60, atd.) už jsou plně standardní EOBD auta.
P.
Myslím, že není třeba se bát, že by neorigo diagnostika něco provedla s autem. Na ME se zkrátka mašina zeptá na otáčky, stav. katu, lambda, DPF, atd. - auto slušně odpoví a komisař to vytiskne do protokolu. Go home.
Zatím si jen troufám odhadovat, že Volva -2004 se budou považovat na neEOBD. P2ky 2005- nahoru nevím - uvidíme. A tipuji, že všechny P3 (S80II, V/XC70III, XC/V60, atd.) už jsou plně standardní EOBD auta.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#12 Měření emisí v roce 2016
Pavle, jde jen o princip. Zkus ve Volvu pozadat, ze si auto pred koupi napichnes na neorigo diagnostiku. Nepovoli to. Obdobne, nechas-li si udelat chip od pepika z garaze, prijdes o zaruku na motor. Nikdo ti nebude garantovat, ze neoriginalni prislusenstvi nic s autem neprovede
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#13 Měření emisí v roce 2016
Hmm, obávám se, že stát se tě na nic ptát nebude Prostě tě buď napíchnou nebo nedostaneš protokol.
Já osobně s řízením emisí souhlasím, nechtěl bych, aby to bylo tak jak celý tento týden kdesi v Šanghaji, že se tam prý nedalo zoufale dýchat. Nechtěl bych mít děti nemocné jen proto, že auta (ale asi hlavně i továrny ve městech a domácí topeniště na vesnicích) kouří hnusy do vzduchu. Auta nejsou jediným původcem smogu, u nás už ve většině lokalit ani tím největším znečišťovatelem. Je třebe se koukat i jinde...
Druhá věc je ta, jakám způsobem toho docílit. Dnes sice máme stanice ME, ovšem kde, jak a jestli se dieselové emise měří, to by vydalo na velký článek.
Euro 6 a jiná sotva nesplnitená (viz VWgate) bruselská nařízení jsou další velké téma. Tohle všechno se asi bude muset ještě usadit.
Na druhou stranu - po silnicích jezdí mraky aut, která emise už léta nesplňují, při -každé- akceleraci se vyvalí mrak hustého černého kouře - tyhle bych bez milosti odstavil na krajnici.
P.
Já osobně s řízením emisí souhlasím, nechtěl bych, aby to bylo tak jak celý tento týden kdesi v Šanghaji, že se tam prý nedalo zoufale dýchat. Nechtěl bych mít děti nemocné jen proto, že auta (ale asi hlavně i továrny ve městech a domácí topeniště na vesnicích) kouří hnusy do vzduchu. Auta nejsou jediným původcem smogu, u nás už ve většině lokalit ani tím největším znečišťovatelem. Je třebe se koukat i jinde...
Druhá věc je ta, jakám způsobem toho docílit. Dnes sice máme stanice ME, ovšem kde, jak a jestli se dieselové emise měří, to by vydalo na velký článek.
Euro 6 a jiná sotva nesplnitená (viz VWgate) bruselská nařízení jsou další velké téma. Tohle všechno se asi bude muset ještě usadit.
Na druhou stranu - po silnicích jezdí mraky aut, která emise už léta nesplňují, při -každé- akceleraci se vyvalí mrak hustého černého kouře - tyhle bych bez milosti odstavil na krajnici.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#14 Měření emisí v roce 2016
Jasne, chces STK a ME, podrid se. V pripade, ze se ale po napichnuti neco v elektronice podela, bude od toho davat zkusebna ruce pryc, ci necha opravit na sve naklady? No muze to byt zajimave
Jinak v hnusu zit take nechci, takze DPF OFF bych s vyletujicimi casticemi take nechal odstavit az do provedeni opravy
Jinak v hnusu zit take nechci, takze DPF OFF bych s vyletujicimi casticemi take nechal odstavit az do provedeni opravy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#15 Měření emisí v roce 2016
Nepodělá. Věř. Něco o tom vím.
Ta elektronika, resp. SW v autech je dělán - na poměry - velice solidně.
A i kdyby se něco zaseklo, odpojíš/zapojíš baterku a jedeš dál
P.
Ta elektronika, resp. SW v autech je dělán - na poměry - velice solidně.
A i kdyby se něco zaseklo, odpojíš/zapojíš baterku a jedeš dál
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 Měření emisí v roce 2016
a není to jedno když auta nesplňují normy i s DPFkem? Dieselgate...Haben píše:Jasne, chces STK a ME, podrid se. V pripade, ze se ale po napichnuti neco v elektronice podela, bude od toho davat zkusebna ruce pryc, ci necha opravit na sve naklady? No muze to byt zajimave
Jinak v hnusu zit take nechci, takze DPF OFF bych s vyletujicimi casticemi take nechal odstavit az do provedeni opravy
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#17 Měření emisí v roce 2016
dieselgate? vše je vlastně OK http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-otocil-problem-s-emisemi-co2-neexistuje-hodnoty-jsou-v-poradku/
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#18 Měření emisí v roce 2016
Hm, zcela jsem opomněl, že tahle starší Volva ještě mají ISO9141 interface (K-line), který byl primárně určen právě pro diagnostiku emisí motorů - signál je vyveden na diagnostické zásuvce, připojen do jednotky motoru a ty werky na kontrolu emisí jej (pravděpodobně) mohou/budou také používat a zjišťovat potřebné údaje.ok2ucx píše:Zatím si jen troufám odhadovat, že Volva -2004 se budou považovat na neEOBD...
Tož jsem zvědav, jak tohle bude vypadat, když se elektronické kontroly emisí chytí "malí Němci", tedy myslím nás Čechy
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#19 Měření emisí v roce 2016
popravde receno bych se nedivil, kdyby auta bez EODB meli nejakou "nevyhodu" na STK, aby lide byli nuceni se jich zbavit.
Lobby je svinstvo...
Lobby je svinstvo...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#20 Měření emisí v roce 2016
Hoši z emisí informace máme a je to přesně tak jak je psáno ok2ucx... Opravdu budou všechna auta od roku 123 kdy už jsou čtitelná muset projít připojením a bez toho dál nepojedou... Pakliže vozidlo nebude komunikovat-z důvodu odpojené zásuvky atd. bude bráno jako neměřitelné... Prostě z vozidla se vyčtou závady readiness kod a hotovo. Pakliže bude DPF of,nemůže v pořáku rídnes vylízt... Vím jakej je občas opruz readness kod vytlačit z auta co už má horší lambdy nebo katík,tudíž těch neprojivších bude dost...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#21 Měření emisí v roce 2016
Emise už léta kupuji a budu tak činit nadále ! myslím že je hlavně zajímá mých 600kč !Sarkasmic píše:Hoši z emisí informace máme a je to přesně tak jak je psáno ok2ucx... Opravdu budou všechna auta od roku 123 kdy už jsou čtitelná muset projít připojením a bez toho dál nepojedou... Pakliže vozidlo nebude komunikovat-z důvodu odpojené zásuvky atd. bude bráno jako neměřitelné... Prostě z vozidla se vyčtou závady readiness kod a hotovo. Pakliže bude DPF of,nemůže v pořáku rídnes vylízt... Vím jakej je občas opruz readness kod vytlačit z auta co už má horší lambdy nebo katík,tudíž těch neprojivších bude dost...
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#22 Měření emisí v roce 2016
Omyl! Pokud je vozidlo napichovací,koupíš si prd... Bo jinak nevím jak to načtou...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#23 Měření emisí v roce 2016
Zní to jako soumrak korupce na STK?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#24 Měření emisí v roce 2016
byl bych v klidu... nemůžu se rozepisovat, ale pánové - zachovejte chladnou hlavu. To, že někde nejde načíst z nějakého místa, neznamená, že "to" najde načíst prostě někde jinde... rozumíme si?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#25 Měření emisí v roce 2016
Jestli by chtěl někdo otestovat jestli půjde nebo ne, můžu to domluvit
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 2798 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ
-
- 2 Odpovědi
- 309 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 0 Odpovědi
- 577 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chase
-
- 22 Odpovědi
- 589 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89
-
- 23 Odpovědi
- 5427 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek