Totální hámotina o manuálním řazení

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, při chvilce volna a procházení článků "o ničem" jsem narazil na tuto perlu o manuálním řazení. Buď tomu nerozumím, nebo nevím, co tím chtěl básník říci... Osobně mám manuál právě kvůli možnosti vyřadit a mít "to pod kontrolou"...

Výběr z článku:

"Řazení neutrálu při brždění

Zdá se, že to je logické - v dálce svítí na semaforu červená, vyřadím tedy rychlost a na neutrál dojíždím ke světlům. Jenže tenhle zlozvyk se může někdy zle nevyplatit. Typicky při vyšší rychlosti, kdy je dobré využít i brzdnou sílu motoru. Jakmile totiž vyřadíte rychlost, auto ztratí brzdný efekt motoru a jeho brzdná dráha se může prodloužit. Před nutností zastavit je tedy vhodné podřazovat až téměř do zastavení a teprve poté, již skoro při nulové rychlosti, je vhodné vyřadit."

Co znamená slovní spojení?? "se může někdy zle nevyplatit" .... to je jak od Tarantina

https://www.testyojetin.cz/poradna/kazdy-ridic-si-mysli-ze-umi-radit-presto-mnoho-z-nich-dela-pri-razeni-fatalni-chybu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_req_id=UNY0QFdlAFn-202012101454&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
_________________
S90 B5

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Vapik »

Úroveň projevu dnešních novinářů je mnohdy žalostná. Nic méně když jsem si loni dodělával řidičák na velký vozík tak mě instruktor upozorňoval že za dojíždění na neutrál se vyhazuje a že rychlost musí být zařazena až do zastavení vozidla klidně s vyšlápnutou spojkou. No smysl mi to nedává, ale podřídil jsem se.

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#3 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od f.e.e.t »

Chápal bych to "zlé" ve smyslu - dojíždím na semafor, kolonu ap. a když vyřadím a nechám to tam doplachtit, tak bych bral, že někdo za mnou poletí a nahulí to do mě. Moje auto bez zařazeného kvaltu "poletí" dopředu výrazně lépe a rychleji než, kdybych dojížděl semafor, kolonu ap. před sebou jen se zařazeným kvaltem, tudíž brzdím motorem a kladu autu co to do mě "nahulí" větší odpor.

Nic víc v tom nevidím.

Můj otec je takovej "klobouk", že když byl se svojí ofcí u svýho automechanika, že to špatně brzdí, tak mu bylo řečeno ať ty brzdy taky občas používá, protože jezdí na pohodu, do křižovatek brzdí motorem a jezdí furt na vysoký kvalty.

Brzdy měl jednoduše zatuhlý právě z důvodu malého využití.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od doktor »

Neres, to spada do kategorie mizernych pseudonovinarskych hesel pro zvyseni ctenosti.

Uz jenom nazev samotny: “...mnoho z nich dela fatalni chybu” Slovo fatalni je pouzito zcela mimo misu a jeho jedinym smyslem je donutit nekoho kliknout na clanek. Je to nekdy az k zbliti, co vse nam denne podstrkuji a ta stylistika a obsahovost sdeleni obecne, tak tam je uz latka hodne nizko. Pripada mi to jak produkce z ciny - miliardy zcela zbytecnych clanku na miliardach zcela zbytecnych webovych stranek.
Do toho vsudepritomna reklama - standardem uz jsou 2 reklamy na video a treti automaticky po nem. Banery zasadne vyskakuji pres pul obrazovky do clanku, miniaturizovane krizky vyskakujicich reklam, ktere na telefonu nejdou ani trefit prstem, takze je pres 50% sance ze snaha o zavreni reklamy vede spis k presmerovani k reklame. Popravde me to sejri cim dal vic.

Btw, ten clanek je o houne
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5127
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#5 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Warcz »

Občas jsem s takovýma jezdil. Jsou lidi, kteří dolu prostě neřadí, jenom nahoru. Když přijde křižovatka tak vyhodí rychlost a brzdí. Přijde mi ale zase blbost čekat do úplneho zabrzdění. Prostě to podřadím na 3ku, někdy 2ku a pak dobrzdím. Co mam teda automat tak už to neřeším :-)

Jinak klasická novinařina.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#6 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Lachtan »

zcela nezávisle na tomto topiku jsem si tento článek též otevřel, abych jej po chvilce zavřel s konstatováním, že v dnešní době píše "odborné články" opravdu každý, kdo má do prdele díru... :%) :%) :%)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#7 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Romulusw »

To jsou hrozný krávoviny :-D

S těma brzdama, já mám zadní kotouče imrvére "rezavý", ale není to tím, že brzdím motorem před semaforem nebo stopkou klidně do dvojky, ale proto, že v tom jezdím sám a nic nevozím. Ten zadek je prostě moc lehkej a všechno to poberou přední brzdy.

A z autoškoly by mě taky vyhodili, páč ve městě ruku ze šaltpáky nesundám :-)

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#8 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Vapik »

Hele já ten vozík taky nedal na poprvé. Jízdy jsem dělal nadvakrát :D

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#9 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od python.p »

Proč lidi vyřazují? Já to nějak nechápu, když dojíždím tak podřazuji a pak brzdím.

A jinak "novinařina" no ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1887
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#10 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Munga »

Vapik píše: 10 pro 2020 16:12 Úroveň projevu dnešních novinářů je mnohdy žalostná. Nic méně když jsem si loni dodělával řidičák na velký vozík tak mě instruktor upozorňoval že za dojíždění na neutrál se vyhazuje a že rychlost musí být zařazena až do zastavení vozidla klidně s vyšlápnutou spojkou. No smysl mi to nedává, ale podřídil jsem se.
Jestliže to bylo na velký vozík tak to má nejspíš spojitost s tím že tuto soupravu berou už na úroveň náklaďáku kde se vyřazovat nesmí. Ono to i logiku z ohledu bezpečnosti dává tak proč ne ,ale ten článek je píčovina typu nenoste zbrań nabitou pač se můžete zastřelit - když jste vůl.
Toto by se dalo aplikovat úplně na vše pokud není člověk nesvéprávný a zavřen v ůstavu.

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#11 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Vapik »

Jasně náklaďák a velký vozík chápu, ale za tohle se vyhazuje i na B. Jinak když mi to při jízdách řekl tak jsem vyřadil v rychlosti chůze cca 10m před hranicí křižovatky, měl jsem dvě možnosti za a) tak jak jsem to provedl = špatně a za b) dojet to s vyšlápnutou spojkou a až bych stal tak vyřadit. No a to mi hlava nebere, jinak samozřejmě prodražovat a brzdit motorem je žádoucí a samozřejmě tak jezdím.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#12 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od volvoperformance »

Když je tady toliko moudrých lidí, mohu poprosit o vysvětlení, co je na článku špatně?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Urvanej »

Vapik píše: 10 pro 2020 16:12 Úroveň projevu dnešních novinářů je mnohdy žalostná. Nic méně když jsem si loni dodělával řidičák na velký vozík tak mě instruktor upozorňoval že za dojíždění na neutrál se vyhazuje a že rychlost musí být zařazena až do zastavení vozidla klidně s vyšlápnutou spojkou. No smysl mi to nedává, ale podřídil jsem se.
Tady to ale bylo z důvodu legislativních, neboť vozidla a soupravy nad 3,5t nesmí mít nikdy neutrál. A Munga byl rychlejší, ale aspoň ví, že v tom neni sám... :-)
MArtin: na článku je špatně to, že věci, které platí v omezém a specifickém okamžiku podává jako obecné pravdy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Shockey

#14 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Shockey »

Romulusw píše: 10 pro 2020 17:26 To jsou hrozný krávoviny :-D

S těma brzdama, já mám zadní kotouče imrvére "rezavý", ale není to tím, že brzdím motorem před semaforem nebo stopkou klidně do dvojky, ale proto, že v tom jezdím sám a nic nevozím. Ten zadek je prostě moc lehkej a všechno to poberou přední brzdy.
Tohle je jeste vetsi kravovina nez ten clanek... :D
Pokud mas zadni rezavy, tak je neco spatne. Mozna i hodne spatne...

Ejdou Rotacak
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#15 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

taky bacha na web "autozine.cz" ten bych normálně zakázal.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1887
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#16 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Munga »

Kámošovi jezdil na servis pán se superbem a když jim auto prodával měl najeto skoro 300tis a pořád první destičky. Všichni se divili jak je to možné a on říkal že nepospíchá a brzdí motorem - takže von četl tenhle článek :D

ren
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 735
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

#17 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od ren »

Tak tenhle článek jsem si četl ráno u snídaně a pokazil mi chuť. Vzpomněl jsem si, jak jsem v servisu jako náhradní auto dostal litrový tříválec Octavia a jak jsem chtěl přibrzdit motorem. U těchto aut je úplně jedno jestli je zařazeno anebo je tam neutrál, to jede pořád stejně.

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#18 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Juric »

Ten článek si asi přečetlo víc lidí.
Akorát mě fakt štve, když někdo dojíždí červenou 20km/h v odpolední špičce.
Velice oblíbené je to u nás v Olomouci zde:

https://maps.app.goo.gl/98wm976P3aK8wp3Q6
Už od tohole pohledu dojíždí a brzdí provoz za sebou. Nezajímá je, že by se někdo chtěl připojit nebo že by se někdo chtěl zařadit do odbočovacího pruhu...

Brzdit motorem a dojíždět na 1, hlavně nešlapat na brzdy a jen čekat až tam padne zelená. Ignorace provozu kolem sebe.

Mimo to mě děsně štve, když přijedu k semaforu, auto předemnou stojí na brzdách, já se za něj zařadím a to auto popojede o půl metru dopředu i když stále svítí červená... Jako proč? To nemůžou zastavit normálně na první pokus?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#19 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Tom0 »

python.p píše: 10 pro 2020 17:39 Proč lidi vyřazují? Já to nějak nechápu, když dojíždím tak podřazuji a pak brzdím.

A jinak "novinařina" no ...
Když vidím že bude potřeba zpomalovat, tak samozřejmě brzdím motorem, ale když vidím že by mě motor moc brzdil a to já nechci, tak vyřadím a krásně si plachtím... I proto mám spotřebu jakou mám. :wink:
Ono naštěstí už dnes i moderní automaty zvládají v některém režimu vyřadit a plachtit... Takže to zas takový problém být nemůže. :wink:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#20 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od f.e.e.t »

Ale antireklama super ne, pokud to každej rozkliknul a přečetl,ne? Já to teda četl až po napsání odpovědi.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#21 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od python.p »

Já už právě tohle neřeším a ani neklikám... protože to za to nestojí.

Tom0: Jako asi jo, ale na 6ku auto zase nějak moc motorem nebrzdí, takže já plachtím tak. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#22 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od PetrXC70 »

V autě maximálně podřadim na trojku, dvojku a jedničku nikdy...

Na jedničku sem podřazoval jen na motorkách, ale to brzdilo motorem trochu jinak :D

No a u náklaďáků nevim, motorem brzděj furt, hlavně z kopců, ale jestli podřazujou až na jedničku...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#23 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od PetrXC70 »

doktor píše: 10 pro 2020 16:22 Neres, to spada do kategorie mizernych pseudonovinarskych hesel pro zvyseni ctenosti.

Uz jenom nazev samotny: “...mnoho z nich dela fatalni chybu” Slovo fatalni je pouzito zcela mimo misu a jeho jedinym smyslem je donutit nekoho kliknout na clanek. Je to nekdy az k zbliti, co vse nam denne podstrkuji a ta stylistika a obsahovost sdeleni obecne, tak tam je uz latka hodne nizko. Pripada mi to jak produkce z ciny - miliardy zcela zbytecnych clanku na miliardach zcela zbytecnych webovych stranek.
Do toho vsudepritomna reklama - standardem uz jsou 2 reklamy na video a treti automaticky po nem. Banery zasadne vyskakuji pres pul obrazovky do clanku, miniaturizovane krizky vyskakujicich reklam, ktere na telefonu nejdou ani trefit prstem, takze je pres 50% sance ze snaha o zavreni reklamy vede spis k presmerovani k reklame. Popravde me to sejri cim dal vic.

Btw, ten clanek je o houne
Úplně souhlasim, snažej se napsat jakejkoliv nadpis, aby to lidi prostě rozklikli... A potom je tam napsaná nějaká kravina...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#24 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od Tom0 »

python.p píše: 11 pro 2020 07:25 Já už právě tohle neřeším a ani neklikám... protože to za to nestojí.

Tom0: Jako asi jo, ale na 6ku auto zase nějak moc motorem nebrzdí, takže já plachtím tak. :)
Ano, moc nebrzdí ale pořád trochu jo. :wink:
A jsou úseky silnic kde jedeš 100km/h a klesání akorát odpovídá tomu že když vyhodíš kvalt, tak ti to tu stovku udržuje nebo i zrychluje a přitom jedeš aktuálně za 0,4l/100km.
V okamžiku kdy tam máš tu šestku zařazenou, musíš to lochtat plynem aby jsi docílil stejného výsledku jako na vyhozený a přitom už aktuálně nejedeš za 0,4 na sto ale třeba už za litr na sto.
Samozřejmě když vím že budu potřebovat zpomalit, nebo je kopec tak prudký že by se to moc rozjelo, tak tam ten kvalt nechám, protože jedu za nulu...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#25 Totální hámotina o manuálním řazení

Příspěvek od python.p »

Já jsem na to asi línej. dám 100 na tempomat a hotovo. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“