Už nejsem Volvista
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 Už nejsem Volvista
Tak po téměř 12ti letech věrného sloužení v naší rodině jsem se rozhodl poslat svoji V70 R do světa. Nikdy nás nenachalo stát na silnici, až na pár závad bylo vcelku spolehlivé ( k dnešnímu dni najeto cca 214tis km), ale už byl zkrátka čas na změnu. Každopádně auto budu mít stále pod dozorem, protože si ho ode mě koupil kolega z práce, takže když se o něj nebude hezky starat, tak dostane přes ruce
Krom poslední fotky, která je i odpovědí za co jsem Volvo vyměnil, přidávám jedno starší vzpomínké video, ze zimních radovánek. Každopádně na volvokomunitu nezanevřu a třeba si časem zase nějaké Volvo do popisu dám
https://www.youtube.com/watch?v=X7x_AUSQpvI
Krom poslední fotky, která je i odpovědí za co jsem Volvo vyměnil, přidávám jedno starší vzpomínké video, ze zimních radovánek. Každopádně na volvokomunitu nezanevřu a třeba si časem zase nějaké Volvo do popisu dám
https://www.youtube.com/watch?v=X7x_AUSQpvI
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Už nejsem Volvista
Věci od tebe jsou držácí. Želva se těší pevnému zdraví a zuřivě nám tu denně zalejvá podlahu.
Tak ať skoutík slouží, aby ses nemusel qolvu vracet dřív než si plánuješ.
Tak ať skoutík slouží, aby ses nemusel qolvu vracet dřív než si plánuješ.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Už nejsem Volvista
Zrovna nedávno jsem přemýšlel a nemohl si vzpomenout komu z fora jsem vlastně tu želvu dal Tak to jsem rád že se má dobřeUrvanej píše:Věci od tebe jsou držácí. Želva se těší pevnému zdraví a zuřivě nám tu denně zalejvá podlahu.
Tak ať skoutík slouží, aby ses nemusel qolvu vracet dřív než si plánuješ.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#4 Už nejsem Volvista
hmm, to musí být docela velký skok přejít z R-ka na Scouta. Máš tam aspoň zase benzin? Ten jejich 1.8TSI je fajnovej.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 Už nejsem Volvista
Vzhledem k tomu, že mám přístup k levné naftě, tak jsem zvolil TDI. Výkonově to skok samozřejmě je a určitě mi to občas chybět bude, ale zase tak hrozný to neni a při nějhorším to nachipuju abych se alespoň trošičku přiblížilKuko28 píše:hmm, to musí být docela velký skok přejít z R-ka na Scouta. Máš tam aspoň zase benzin? Ten jejich 1.8TSI je fajnovej.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#7 Už nejsem Volvista
To budeš muset asi hooodně chipovat
P.S.: tvoje Rko se mi líbilo
P.S.: tvoje Rko se mi líbilo
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 Už nejsem Volvista
Do Scoutu se dával pouze dvoulitr, s jednašest by to by z eRka byl moc velký výkonový skokcounterct píše:Dvoulitr? Nebo jednašest?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Už nejsem Volvista
Má to velkej kufr, takže když nepomůže chip tak do kufru dám ještě jeden motorLachtan píše:To budeš muset asi hooodně chipovat
P.S.: tvoje Rko se mi líbilo
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#10 Už nejsem Volvista
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Už nejsem Volvista
Nejaky srovnani v cem je oktavka lepsi nez zplynovany eRko? Ekonomika provozu a vykon asi ne, cestovni komfort nepredpokladam, vyjimecnost a image urcite ne...vlastne si mozna krom kufru nedokazu vysvetlit duvod takovyhle zmeny, pouc mne
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 Už nejsem Volvista
Je to novější auto, s nižšímí náklady na servis, náklady na PHM by měly být standardně o trochu nižší než u LPG (vzhledem k tomu že mám přístup k levné naftě tak jsou o dost nižší) a co se týče komfortu, tak sedačky bez diskuze jsou u volva lepší, ale jinak prostorově alespoň v podélném směru bych řekl že je octavia na tom líp (ale ještě jsem to pořádně neotestoval). Podvozkově musím říct že je Scout velmi příjemný, časem až toho víc najezdím tak klidně přidám více postřehůtomasss píše:Nejaky srovnani v cem je oktavka lepsi nez zplynovany eRko? Ekonomika provozu a vykon asi ne, cestovni komfort nepredpokladam, vyjimecnost a image urcite ne...vlastne si mozna krom kufru nedokazu vysvetlit duvod takovyhle zmeny, pouc mne
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#13 Už nejsem Volvista
A co tě to napadlo, jít do tohohle?? Firemní to asi nebude, ne?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 456
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#14 Už nejsem Volvista
Čím novější auto, tím kratší poločas rozpadu. Kdybych na to měl peníze, nejradši bych si koupil ještě tak tři S60ky a zakozervoval je, abych měl do konce života čím jezdit
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#15 Už nejsem Volvista
Se obavam ze i kdyby jsi jich mel 50, bude ti to k nicemu, protoze je za chvilku zakazou....Laurel píše:Čím novější auto, tím kratší poločas rozpadu. Kdybych na to měl peníze, nejradši bych si koupil ještě tak tři S60ky a zakozervoval je, abych měl do konce života čím jezdit
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Už nejsem Volvista
Chtěl jsem něco co bude ekonomický na provoz (tzn spotřeba, levné náhradní díly, servisovatelnost atp.), ale chtěl jsem čtykolku a něco co není příliš tuctový a tyhle kritéria splňoval prakticky jenom ScoutDeshi píše:A co tě to napadlo, jít do tohohle?? Firemní to asi nebude, ne?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#17 Už nejsem Volvista
S tema nahradnima dilama si nejsem jistej jestli budou levnejsi. Mozna nektere ano ale naopak nektere budou drazsi.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#18 Už nejsem Volvista
A co novej Leon? Ten se mi teda líbí víc. Ale je fakt že zase bude cenou někde jinde, v porovnání s O II...Ing.Magor píše:Chtěl jsem něco co bude ekonomický na provoz (tzn spotřeba, levné náhradní díly, servisovatelnost atp.), ale chtěl jsem čtykolku a něco co není příliš tuctový a tyhle kritéria splňoval prakticky jenom ScoutDeshi píše:A co tě to napadlo, jít do tohohle?? Firemní to asi nebude, ne?
#19 Už nejsem Volvista
Tak to jsi mne vážně pobavil.Levné ND? Měli jsme možnost pár dílů porovnat mezi koncernem a Volvem a 80% dílů je na Volvo levnější,než u koncernu.Např. takový pitomý průtočný šroub k turbodmychadlu,kterým se přivádí tlakový olej.Ing.Magor píše: Chtěl jsem něco co bude ekonomický na provoz (tzn spotřeba, levné náhradní díly, servisovatelnost atp.), ale chtěl jsem čtykolku a něco co není příliš tuctový a tyhle kritéria splňoval prakticky jenom Scout
Volvo 157Kč
Škoda Octavia TDI 1260Kč
servořízení
Škoda Octavia 1,9 TDI 25000Kč v autokelly
Volvo V70 D5 21945Kč originál bez slevy 5+
Takže koncern má všechno možné,ale určitě ne levné ND.Ale český človíček se dnes a denně ujišťuje jak je to skvělé auto s levným servisem.O cenách běžného servisu v autorizáku jsem toho také slyšel docela dost a ani jednou nezaznělo slůvko "levné"!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#20 Už nejsem Volvista
to je trollovina
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#21 Už nejsem Volvista
Martine,co ti v tom kelly davaj za ceny? Ja vidím řízení za 17 originál...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#22 Už nejsem Volvista
Navíc Auto Kelly už dávno nejsou levný...
#23 Už nejsem Volvista
Bavím se o standardních MO cenách diskutovat o cenách po slevách je zkreslené.Sarkasmic píše:Martine,co ti v tom kelly davaj za ceny? Ja vidím řízení za 17 originál...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Už nejsem Volvista
martinopel píše:Tak to jsi mne vážně pobavil.Levné ND? Měli jsme možnost pár dílů porovnat mezi koncernem a Volvem a 80% dílů je na Volvo levnější,než u koncernu.Např. takový pitomý průtočný šroub k turbodmychadlu,kterým se přivádí tlakový olej.Ing.Magor píše: Chtěl jsem něco co bude ekonomický na provoz (tzn spotřeba, levné náhradní díly, servisovatelnost atp.), ale chtěl jsem čtykolku a něco co není příliš tuctový a tyhle kritéria splňoval prakticky jenom Scout
Volvo 157Kč
Škoda Octavia TDI 1260Kč
servořízení
Škoda Octavia 1,9 TDI 25000Kč v autokelly
Volvo V70 D5 21945Kč originál bez slevy 5+
Takže koncern má všechno možné,ale určitě ne levné ND.Ale český človíček se dnes a denně ujišťuje jak je to skvělé auto s levným servisem.O cenách běžného servisu v autorizáku jsem toho také slyšel docela dost a ani jednou nezaznělo slůvko "levné"!!!
Martine, nebudu se tu dohadovat a hledat nějaké vyjímky. Volvo jsem měl 12 let, takže vím jak je nákladné na servis a v rodině jsme měli i škodovky taky několik let, takže vím jak nákladný je servis i u nich a po těchto zkušenostech vím, že škodovky vždycky na servis vycházely levněji! To je prostě moje osobní zkušenost, nic víc nic míň.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#25 Už nejsem Volvista
Pokud bych musel Volvo vyměnit za Škodovku, tak bych volil určitě stejně jako ty. Naštěstí nemusím, nicméně Tobě přeji mnoho spokojených kilometrů.
A zkusíš za nějaký čas třeba poreferovat, jak se se Ti se Scoutem jezdí?
A zkusíš za nějaký čas třeba poreferovat, jak se se Ti se Scoutem jezdí?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 26 Odpovědi
- 1527 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 9 Odpovědi
- 2093 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 30 Odpovědi
- 1294 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 45 Odpovědi
- 1356 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sinki