Volvo XC70 II - V8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1 Volvo XC70 II - V8
Nedávno jsem tu zakladal vlakno na toto tema,bohužel ho nemužu nejít tak se omlouvám žer zakladam nove ale někoho by to mohlo zajímat nebo inspirovat.
Zdroj: http://www.volvoxc.com/forums/showthread.php?19204-P2-XC70-with-V8-installed!
Zdroj: http://www.volvoxc.com/forums/showthread.php?19204-P2-XC70-with-V8-installed!
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#2 Volvo XC70 II - V8
Ty kola jsou dost strašný...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#3 Volvo XC70 II - V8
sundat rám, nasadit normální kola a je z toho docela pěkná XC70
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#4 Volvo XC70 II - V8
Jj je to votresny na tehlech kolech. Narazil jsem na to kdyz sem googlil jak by vypadalo XC v safranu.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 Volvo XC70 II - V8
70ka ve V8, to musí být nářez!
M.j. zajímavý, že 70kou tahají jinou 70ku:
To jsou v Evropě tak jiné předpisy? Jakože tahající auto může být lehčí než přívěs s nákladem?
P.
M.j. zajímavý, že 70kou tahají jinou 70ku:
To jsou v Evropě tak jiné předpisy? Jakože tahající auto může být lehčí než přívěs s nákladem?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#6 Volvo XC70 II - V8
To může bejt dokonce i u nások2ucx píše: To jsou v Evropě tak jiné předpisy? Jakože tahající auto může být lehčí než přívěs s nákladem?
P.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 Volvo XC70 II - V8
Aha, nikdy jsem to detailně nestudoval, ale zjevně to jde a je to m.j. omezeno tímto:
P.
Stejně na to nemám papíry, takže mi to může být jedno...zákon píše:(2) Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla.
(3) Okamžitá hmotnost jízdní soupravy nesmí být větší než největší povolená hmotnost jízdní soupravy stanovená při schválení technické způsobilosti tažného vozidla.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#8 Volvo XC70 II - V8
mě spíš fascinuje ta V8 jak jí tam dostaly...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#9 Volvo XC70 II - V8
Ten motor zase není tak velkej. Každopádně je užší než všech 6 válců u T6ky, asi srovnatelně široký jako T5, možná jen o chlup mohutnější v předozadním směru. Takže tohle dostat do jakéhokolik dospělého Volva asi nemusí být takový problém. Spíše by měl zajímalo, jak sladili zbytek elektroniky...
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#10 Volvo XC70 II - V8
Ty kola jsou příšerný
Jak pro amerického gangsta negra
Jak pro amerického gangsta negra
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#11 Volvo XC70 II - V8
Hlavně nechápu, jak účel toho auta může kolama někdo takhle zhnojit...super práce nacpat tam kola z poutě s tím nejnižším profilem pneu Navíc je to při pohledu z boku naprostá katastrofa a vypadá to jako kdyby karoserie Volva seděla na podvozku Cadillacu Escalade ale zřejmě to bude pouze upozorňovací tah s tim chromem, páč auto, které bude vypadat velmi skromně a sériově nebude přitahovat tolik pozornosti na jeho stvořitele...reklama je svině nóóó
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#12 Volvo XC70 II - V8
Lunochod
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#13 Volvo XC70 II - V8
Nekdo fundovaný co tuší vestavba v8 obnáší? Jen tak ze zajmu jak moc je volvo v p2 generaci "lego".......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#14 Volvo XC70 II - V8
Už s V5 to má malý rejd, tak počítám že s V8 to pojede jen rovně
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
#15 Volvo XC70 II - V8
V5 tam nikdy není. Je tam R5. A v tom je právě ten vtip - u R5 máš motor dlouhý pro pět kríglů - u V8 ti stačí prosto na šířku pro čtyři hrnky. Něco málo to naroste v podélném směru, ale nečekám nějaký extra nárůst.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#16 Volvo XC70 II - V8
s V5 by to sice líp zatáčelo, ale já radši ten pěknej zvuk R5 Když osmiválec, tak krejtovej LS V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#17 Volvo XC70 II - V8
Zdar,
V8 je skutečně krátkej motor, T5/D5 vypadají skoro masivněji. Věřím, že by se to do XC70 bez potíží vešlo, převodovka/úhlovka, tl všechno by snad mělo sedět. Největší srandu bych asi čekal u elektroniky. V8 má specifický protocol na 500kbit CANu, s tím se spojená DEM, CEM, prostě všechno. Ale kdyby se do toho někdo pustil, asi by to šlo vyřešit (asi bychom z toho udělali elektricky XC90ku ).
Pavel
V8 je skutečně krátkej motor, T5/D5 vypadají skoro masivněji. Věřím, že by se to do XC70 bez potíží vešlo, převodovka/úhlovka, tl všechno by snad mělo sedět. Největší srandu bych asi čekal u elektroniky. V8 má specifický protocol na 500kbit CANu, s tím se spojená DEM, CEM, prostě všechno. Ale kdyby se do toho někdo pustil, asi by to šlo vyřešit (asi bychom z toho udělali elektricky XC90ku ).
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#18 Volvo XC70 II - V8
To bude dalsi level az se mi zase rozsype d5ka....
Nejaky cenovy odhad ??
Nejaky cenovy odhad ??
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#19 Volvo XC70 II - V8
To je výzva Pavle, všechno potřebné mášok2ucx píše:Zdar,
V8 je skutečně krátkej motor, T5/D5 vypadají skoro masivněji. Věřím, že by se to do XC70 bez potíží vešlo, převodovka/úhlovka, tl všechno by snad mělo sedět. Největší srandu bych asi čekal u elektroniky. V8 má specifický protocol na 500kbit CANu, s tím se spojená DEM, CEM, prostě všechno. Ale kdyby se do toho někdo pustil, asi by to šlo vyřešit (asi bychom z toho udělali elektricky XC90ku ).
Pavel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#20 Volvo XC70 II - V8
Prodáš C30 a jdeš do toho??PINĎABC píše:To je výzva Pavle, všechno potřebné mášok2ucx píše:Zdar,
V8 je skutečně krátkej motor, T5/D5 vypadají skoro masivněji. Věřím, že by se to do XC70 bez potíží vešlo, převodovka/úhlovka, tl všechno by snad mělo sedět. Největší srandu bych asi čekal u elektroniky. V8 má specifický protocol na 500kbit CANu, s tím se spojená DEM, CEM, prostě všechno. Ale kdyby se do toho někdo pustil, asi by to šlo vyřešit (asi bychom z toho udělali elektricky XC90ku ).
Pavel
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#21 Volvo XC70 II - V8
Tady jedna prestavba je,pro inspiraci...ale je to uz V70III
http://www.garaget.org/?car=337131
http://www.garaget.org/?car=337131
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#22 Volvo XC70 II - V8
Deshi: nemám ani V8 ani XC70 ani povědomí jak bych to udělal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#23 Volvo XC70 II - V8
Kuchat krásnou XC70 Ocean Race bych rozhodně nechtěl, volný motor V8 zrovna taky nemám. Obojí jezdí a byla by to věčná škoda.
Pro tento projekt by to chtělo nějaký slušný základ - XC70II bez motoru, ideálně facelift. Současně hledat nějakou zbořenou V8, kde ale motor bude O.K. Zbytek už nějak dohromady dáme :->
Pavel
Pro tento projekt by to chtělo nějaký slušný základ - XC70II bez motoru, ideálně facelift. Současně hledat nějakou zbořenou V8, kde ale motor bude O.K. Zbytek už nějak dohromady dáme :->
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#24 Volvo XC70 II - V8
tvl a to se dozvidam az ted kdy sem koupil "novou" D5, repasoval špajzku, atd.... za ty love uz bych tam mel pomalu V8 a nes*alo by me ze nafta uz pro me neni efektivni a nejak to moc nejede
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#25 Volvo XC70 II - V8
Jdu si vsadit sportku a pokud vyhraji, tak máš zákazníka/pacientaok2ucx píše: Pro tento projekt by to chtělo nějaký slušný základ - XC70II bez motoru, ideálně facelift. Současně hledat nějakou zbořenou V8, kde ale motor bude O.K. Zbytek už nějak dohromady dáme ...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek