Něco málo o VRZČ
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#51 Něco málo o VRZČ
Začíná se uchytávat nový výraz
Salzburg- vozidlo napadene korozi
Salzburg- vozidlo napadene korozi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#52 Něco málo o VRZČ
Nejako me tu chybi vysvetleni pojmu prazska sunka...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#53 Něco málo o VRZČ
To neni termín VRZČ, ale běžně užívaný pojem pro typ serva, který má nádržku, co vypadá přesně jako ta pixla.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#54 Něco málo o VRZČ
Pro me osobne je prazska sunka kazdy volvo z prahy hehe
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#55 Něco málo o VRZČ
Chápal bych "... každý NEvolvo z Prahy...", ale takhle fakt nerozumím. nevím, jestli je to nedostatkem, nebo přebytkem nějakého mind&intelect enhanceru...Ondra. píše:Pro me osobne je prazska sunka kazdy volvo z prahy hehe
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#56 Něco málo o VRZČ
Pokud si to beres osobne muze to z tebe udelat no fun typka
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#57 Něco málo o VRZČ
Osobně si to určitě neberu
Jen zbytek slovníčku je velmi konzistentní, chyták už tam jeden je (stárlajn-....) a tohle mi nějak nesedělo.
Jen jedno mě napadá (po včerejší návštěve lokální ideové konference), že je to odvozeno z ingrediencí na přívlastkový volvosraz, kdy potřebuješ pražskou šunku, plzeňský pívo a výběrovou domácí samohonku ze zemí moravských a slezských
Nebo jsem furt mimo?
Jen zbytek slovníčku je velmi konzistentní, chyták už tam jeden je (stárlajn-....) a tohle mi nějak nesedělo.
Jen jedno mě napadá (po včerejší návštěve lokální ideové konference), že je to odvozeno z ingrediencí na přívlastkový volvosraz, kdy potřebuješ pražskou šunku, plzeňský pívo a výběrovou domácí samohonku ze zemí moravských a slezských
Nebo jsem furt mimo?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#58 Něco málo o VRZČ
S predsedou se nediskutuje
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#59 Něco málo o VRZČ
Snažím se vzdělávat a pochopit ideový diskurz VRZČ v plné šíři. Ale další rozvíjení je tady OT, tak nebudu plevelit
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#60 Něco málo o VRZČ
3m3 píše:S predsedou se nediskutuje
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#61 Něco málo o VRZČ
V realu jsem milej a asertivni kluk jenom na internetu jsem silnej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#62 Něco málo o VRZČ
Diagnoza krabicare(prevzato z topicu koupim cerveny zadohrab)dle Urvanyho:
Každý stupeň krabicáře má svá specifika a případné drobné nuance. U některých jedinců se symptomy a přechody jednotlivých fází projeví rychleji, většinou jsou jisté stupně i přeskakovány.
1. dá se (na to koukat)
2. líbí se mi
3. jednou (si to koupím)
4. sháním
5. chci
6. potřebuju
7. chci další
8. potřebuju další
9. terminální, rehabilitační
U jedinců, kteří nemají vnější ovládání a nejsou bržděni financemi, prostorem nebo vydíráni životním partnerem, dochází k zacyklení fází 7 a 8. Časem dojde k takzvané rehabilitaci, kdy se jedinec vrací do nenormálního života. Tato fáze ale bývá vždy násilná a ve velké většině případů spojena se změnou partnera, či neuváženým přibráním partnera dalšího. Jedinci ve fázích do osmé včetně, projevují extrémní radost, pokud se jiný pacient ocitne ve fázi 9., neboť tato způsobuje u postiženého, že se překotně zbavuje nahromaděného materiálu.
Jsou speciální případy, kdy je jedinec schopen se udržet ve stádiu 7. a nezacyklit se. Tito jedinci ale často bývají pacienty pod silnou medikací benzodiazepinů a nezřídka také končí rezignovaní a apatičtí. V tomto stavu jsou ale schopni fungovat velmi dlouhou dobu. Terminálním stádiem je potupný přímý přechod na přední hnanou nápravu.
Každý stupeň krabicáře má svá specifika a případné drobné nuance. U některých jedinců se symptomy a přechody jednotlivých fází projeví rychleji, většinou jsou jisté stupně i přeskakovány.
1. dá se (na to koukat)
2. líbí se mi
3. jednou (si to koupím)
4. sháním
5. chci
6. potřebuju
7. chci další
8. potřebuju další
9. terminální, rehabilitační
U jedinců, kteří nemají vnější ovládání a nejsou bržděni financemi, prostorem nebo vydíráni životním partnerem, dochází k zacyklení fází 7 a 8. Časem dojde k takzvané rehabilitaci, kdy se jedinec vrací do nenormálního života. Tato fáze ale bývá vždy násilná a ve velké většině případů spojena se změnou partnera, či neuváženým přibráním partnera dalšího. Jedinci ve fázích do osmé včetně, projevují extrémní radost, pokud se jiný pacient ocitne ve fázi 9., neboť tato způsobuje u postiženého, že se překotně zbavuje nahromaděného materiálu.
Jsou speciální případy, kdy je jedinec schopen se udržet ve stádiu 7. a nezacyklit se. Tito jedinci ale často bývají pacienty pod silnou medikací benzodiazepinů a nezřídka také končí rezignovaní a apatičtí. V tomto stavu jsou ale schopni fungovat velmi dlouhou dobu. Terminálním stádiem je potupný přímý přechod na přední hnanou nápravu.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#63 Něco málo o VRZČ
Jsem ve fázi č. 7.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#64 Něco málo o VRZČ
Hm... Ještě než jsem šel do školky, fáze 3. Ve chvíli kdy jsem začal potřebovat víc než motorový plechový kabát jsem rovnou přestoupil do přechodného stadia mezi 7 a 8...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#65 Něco málo o VRZČ
Nejen vy a nejen v mateřské zemi!woggy píše:Šíříme slávu VRZČ i v mateřské zemi
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#66 Něco málo o VRZČ
Tak jsem zpět borci a opět tímto oficiálně rozšiřuji řady VRZČ.
Vzhledem k nedostatku voňavek a jistého hnutí mysli jsem šel opět do FWD a pořídil S70. Jedná se o tradiční pětiválcovou motorizaci z Wolfsburgu, což jistě potěší nejednoho člena VRZČ. Chodí velmi slušně.
Jak je na tom VRZČ s čtením z OBD2 a plastíkama (potřebuju jich jen pár, introš je jinak voňavka)?
Vzhledem k nedostatku voňavek a jistého hnutí mysli jsem šel opět do FWD a pořídil S70. Jedná se o tradiční pětiválcovou motorizaci z Wolfsburgu, což jistě potěší nejednoho člena VRZČ. Chodí velmi slušně.
Jak je na tom VRZČ s čtením z OBD2 a plastíkama (potřebuju jich jen pár, introš je jinak voňavka)?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#67 Něco málo o VRZČ
Tome mam na zahrade dve V70 neco se nande diag umim do 98, od 99 umi kuba
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#68 Něco málo o VRZČ
Tak to budem muset udělat byznys. Dořešíme přes SZ.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#69 Něco málo o VRZČ
Tom85 píše:Tak jsem zpět borci a opět tímto oficiálně rozšiřuji řady VRZČ.
vítej
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#70 Něco málo o VRZČ
Hlasuju pridat do slovniku Ulč
Nove pojmenovani pro sedanovou devitku fturbu se zahradkou a sibrem
Nove pojmenovani pro sedanovou devitku fturbu se zahradkou a sibrem
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#71 Něco málo o VRZČ
a hlavně to křídlo je klíčem, aby devítka byla "v Ulči"
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#72 Něco málo o VRZČ
Dovolím si tady ocitovat část článku z Masarykovy encyklopedie o VRZČ jako příspěvek do debaty. Autorem hesla je Josef Jonáš z Etnologického ústavu Národního muzea:
Duševní a intelektuální profil příslušníka VRZČ
Typický představitel této skupiny disponuje povětšinou standardní sadou charakterových vlastností příslušníka českého národa se všemi jeho pozitivními i problematickými specifiky. Jedná se především o jistý skepticismus v přístupu k jiným etnickým skupinám, jako jsou například Slezané, Moraváci, Pražáci, atd. To je ovšem do značné míry kompenzováno jeho přátelskostí a vstřícností, takže cizinci často nepostřehnou jeho latentní rezervovanost. Tato vlastnost naopak vede k silnému pocitu identifikace se svou vlastní etnickou skupinou. Ta se projevuje především loajalitou k jedincům téže skupiny, specifickým přístupem ke společnému hmotnému potenciálu v podobě dopravních prostředků, i majetku nemovitému a duševnímu. Například jakkoliv chápe i přes své omezené duševní možnosti, že soukromý majetek by měl být chápán jako nedotknutelný, především v oblasti dopravních prostředků, v jeho nejvnitřnějším já, existuje silná touha vlastnit dopravní prostředky svých soukmenovců. Tuto vlastnost ovšem dokáže mistrovsky skrývat. Naopak ve vztahu k jiným příslušníkům ostatních etnik, dává této touze průchod bez omezení a bez rozpaků se pohybuje v jejich teritoriích a shromažďuje zdánlivě ve prospěch svojí skupiny. Ve skutečnosti ovšem pouze ve snaze ukojit svoji vnitřní touhu. Pro pozorovatele neznalého pak může toto jednání vzbudit dojem snahy saturovat potřeby celé svojí skupiny.
Příslušníci VRZČ jsou v zásadě inteligentní a pouze jejich silné zaměření na vlastní skupinu může budit dojem jisté omezenosti. To je ovšem ve skutečnosti zvláštní projev sounáležitosti, ve které se jednotlivci posilují a utvrzují různými, často velmi bizarními úkony a obřady, jejichž hluboký smysl zpravidla neznalému pozorovateli uniká. Nejobvyklejšími způsoby jak se toto děje jsou různá setkání, jež nazývají „Ideovými konferencemi“ kde si vyměňují své zkušenosti se shromažďováním na teritoriích jiných etnik, navzájem se utvrzují ve svém pocitu sounáležitosti, mluví na sebe zvláštním jazykem. Tento jazyk je nejčastěji jediným markantním znakem, pomocí něhož lze odhalit příslušníka VRZČ. To je ovšem velmi složité neboť jednotliví jedinci tímto jazykem komunikují především mezi sebou a před jinými dokáží svou příslušnost mistrovsky skrývat. Navzdory tomu, že mezi příslušníky VRZČ existuje silný pocit sounáležitost, právě tento jazyk je nejpodivnější směsicí slov převzatých z jiných kultur a jazyků. Největší vliv má bavorština, což je dáno historicky a geograficky, ale projevují se vlivy i jiných jazyků. Slova takto převzatá mívají často naprosto jiný smysl než je jejich původní a často i jejich kombinace dále komplikuje již tak dost problematické porozumění s jinými.
Na druhou stranu jazyk VRZČ je v současné době jedním z nejpřekotněji se rozvíjejícím se projevem nacionální svébytnosti v Evropě. Jediná podobně se projevující etnika jsou dnes k nalezení pouze v odlehlejších částech Himalájí. Především pak u národa „Ranů“, který je v poslední době vystaven etnickému násilí ze strany většinového obyvatelstva. Je otázkou, jestli vývoj, tak jak ho pozorujeme v Asii nebude ve VRZČ později podobný. Patologická potřeba shromažďovat by mohla v dlouhodobějším horizontu způsobit jistou obezřelost konkurenčních skupin...
Duševní a intelektuální profil příslušníka VRZČ
Typický představitel této skupiny disponuje povětšinou standardní sadou charakterových vlastností příslušníka českého národa se všemi jeho pozitivními i problematickými specifiky. Jedná se především o jistý skepticismus v přístupu k jiným etnickým skupinám, jako jsou například Slezané, Moraváci, Pražáci, atd. To je ovšem do značné míry kompenzováno jeho přátelskostí a vstřícností, takže cizinci často nepostřehnou jeho latentní rezervovanost. Tato vlastnost naopak vede k silnému pocitu identifikace se svou vlastní etnickou skupinou. Ta se projevuje především loajalitou k jedincům téže skupiny, specifickým přístupem ke společnému hmotnému potenciálu v podobě dopravních prostředků, i majetku nemovitému a duševnímu. Například jakkoliv chápe i přes své omezené duševní možnosti, že soukromý majetek by měl být chápán jako nedotknutelný, především v oblasti dopravních prostředků, v jeho nejvnitřnějším já, existuje silná touha vlastnit dopravní prostředky svých soukmenovců. Tuto vlastnost ovšem dokáže mistrovsky skrývat. Naopak ve vztahu k jiným příslušníkům ostatních etnik, dává této touze průchod bez omezení a bez rozpaků se pohybuje v jejich teritoriích a shromažďuje zdánlivě ve prospěch svojí skupiny. Ve skutečnosti ovšem pouze ve snaze ukojit svoji vnitřní touhu. Pro pozorovatele neznalého pak může toto jednání vzbudit dojem snahy saturovat potřeby celé svojí skupiny.
Příslušníci VRZČ jsou v zásadě inteligentní a pouze jejich silné zaměření na vlastní skupinu může budit dojem jisté omezenosti. To je ovšem ve skutečnosti zvláštní projev sounáležitosti, ve které se jednotlivci posilují a utvrzují různými, často velmi bizarními úkony a obřady, jejichž hluboký smysl zpravidla neznalému pozorovateli uniká. Nejobvyklejšími způsoby jak se toto děje jsou různá setkání, jež nazývají „Ideovými konferencemi“ kde si vyměňují své zkušenosti se shromažďováním na teritoriích jiných etnik, navzájem se utvrzují ve svém pocitu sounáležitosti, mluví na sebe zvláštním jazykem. Tento jazyk je nejčastěji jediným markantním znakem, pomocí něhož lze odhalit příslušníka VRZČ. To je ovšem velmi složité neboť jednotliví jedinci tímto jazykem komunikují především mezi sebou a před jinými dokáží svou příslušnost mistrovsky skrývat. Navzdory tomu, že mezi příslušníky VRZČ existuje silný pocit sounáležitost, právě tento jazyk je nejpodivnější směsicí slov převzatých z jiných kultur a jazyků. Největší vliv má bavorština, což je dáno historicky a geograficky, ale projevují se vlivy i jiných jazyků. Slova takto převzatá mívají často naprosto jiný smysl než je jejich původní a často i jejich kombinace dále komplikuje již tak dost problematické porozumění s jinými.
Na druhou stranu jazyk VRZČ je v současné době jedním z nejpřekotněji se rozvíjejícím se projevem nacionální svébytnosti v Evropě. Jediná podobně se projevující etnika jsou dnes k nalezení pouze v odlehlejších částech Himalájí. Především pak u národa „Ranů“, který je v poslední době vystaven etnickému násilí ze strany většinového obyvatelstva. Je otázkou, jestli vývoj, tak jak ho pozorujeme v Asii nebude ve VRZČ později podobný. Patologická potřeba shromažďovat by mohla v dlouhodobějším horizontu způsobit jistou obezřelost konkurenčních skupin...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#73 Něco málo o VRZČ
Josef Jonáš z ústavu, je teda pěkný jelito. Asi jezdí v ochcáfce v dechtu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#74 Něco málo o VRZČ
Njn, velmi ceněná limitka!Urvanej píše:a hlavně to křídlo je klíčem, aby devítka byla "v Ulči"
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#75 Něco málo o VRZČ
aby to tu uplne nezapadlo, D24 je u nas kult, tak jeden zabavny obrazek
- Přílohy
-
- 22366723_1871681716180873_2583235316500408400_n.jpg (53.43 KiB) Zobrazeno 2886 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 2102 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mvtechnik
-
- 53 Odpovědi
- 3959 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 10 Odpovědi
- 1134 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bilajz
-
- 57 Odpovědi
- 6144 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od OndraH
-
- 2 Odpovědi
- 523 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pozor0vatel