Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#26 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

Toothy píše:Jestli olej měnili/neměnili, těžko říct, v rozpisu oprav to napsané nemám, ale třeba to udělali.

Každopádně co je hlavní: s autem jsem tady byl hodněkrát a buď už po cestě domů se zas rozsvítila kontrolka motoru, nějaká hláška na displeyi, nebo po ujetí pár kilometrů (snad nikdy ne více než 100km). Za opravy jsem zde nechal nemalé peníze a auto nikdy nebylo pořádně opraveno.

Když jsem volal, že se mi zas objevila tady taková hláška atd. tak mi bylo sděleno, ať se s tím opět zastavím. Každopádně i když tam auto stálo třeba 14 dní, tak nikdy nebyli schopni ho opravit tak, abych byl spokojenej a nepotkala mě další nepříjemná situace.

Ono když zaplatíte za opravu, převezmete auto, jede domů do Jeseníku 200km, zastavíte, znovu nastartujete auto, vyhodí vám to zas nějakou chybu a auto nejede není nic příjemného.
Jenom jestli třeba není špatná elektrika a oni honili ducha. Což je klasický případ podivných hlášení. Viníkem bývá kuna nebo jiná havěť. Překouše nějaký kabel, nebo ho jen odizoluje, a pak se začnou dít věci. Kámošovi to dělalo to, že jednou za čas nemohl nastartovat... A když tu čtu Jeseník, tak by se ptal, jestli kontrolovali elektriku. Jinak na kuny platí pouze a jenom vzduchovka a nebo auto v garáži :(
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#27 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

tomasvv píše:Třeba vypustili olej před demontáží čerpadla a pak jej zase vrátili zpět.
To tu snad napadlo všechny ... teda že se k tomu vyjadřuju :twisted:
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Toothy

#28 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od Toothy »

Podivné hlášení určitě ne, spíš stejný problém se kterým jsem už dával auto do servisu. Taky se mi stalo, že řekli, je potřeba vyměnit ještě tento díl - taky asi odešel spolu s olejovým čerpadlem a mysleli, že je dobrý. Dáme ho z jiného auta, dáme lepší cenu a uděláme to na počkání. Přijedu tam, díl vymění, jedu domů a asi po 2min cesty auto spadlo do nouzového režimu a byl jsem rád, že jsem se tam ještě vrátil, kde mi vyměnili zas díl za můj původní a objednali ho úplně nový. Když už mění použitý díl z jiného auta, tak by měli vědět, že je v pořádku a nevolat mě tam. Mě to stálo můj čas a peníze za cestu.

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#29 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

Toothy píše:Podivné hlášení určitě ne, spíš stejný problém se kterým jsem už dával auto do servisu. Taky se mi stalo, že řekli, je potřeba vyměnit ještě tento díl - taky asi odešel spolu s olejovým čerpadlem a mysleli, že je dobrý. Dáme ho z jiného auta, dáme lepší cenu a uděláme to na počkání. Přijedu tam, díl vymění, jedu domů a asi po 2min cesty auto spadlo do nouzového režimu a byl jsem rád, že jsem se tam ještě vrátil, kde mi vyměnili zas díl za můj původní a objednali ho úplně nový. Když už mění použitý díl z jiného auta, tak by měli vědět, že je v pořádku a nevolat mě tam. Mě to stálo můj čas a peníze za cestu.
Já vím, že jsem rejpal, ale asi by bylo dobré sem hodit i tu hlášku, co ti to říká (říkalo)
Protože třeba hláška - "nízký tlak oleje" nebo "chyba mazání", může být čerpadlo, špatný olej (hodně jetý), nebo žádný olej, nebo špatné čidlo tlaku oleje, nebo špatný kabel k čidlu tlaku oleje ... nebo když to hodím ad absurdum - chybující řídící jednotka.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Toothy

#30 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od Toothy »

Hlášku to hodilo něco ve smyslu chyba olejové čerpadlo, stop as soon as possible. Vím, že mi říkali, že těch chyb tam bylo asi 6, ale nepamatuju si je.

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#31 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od mates »

Jak píše wolf, bylo by fajn, kdyby se k tomu mohli vyjádřit i kluci ze Švédských vozů, protože takto to je tvrzení nespokojeného zákazníka a celá řada "chytrých jedinců", kteří laborují od klávesnice (tím se nechci nikoho dotknout) :Rose: . Osobně jsem byl u kluků několikrát (oleje, rozvody, prkotiny,..). Zatím vždycky vše proběhlo v pořádku (včetně cen za služby a jejich jednání). Nechci se jich zastávat ani jim dělat reklamu, ale je to celé nějaké zvláštní.. Každopádně přeji, ať autíčko jezdí a dělá radost. Od toho přece Volva jsou.. :wink:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

GDPR_user

#32 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od GDPR_user »

Osobně mi moc nesedí varianta vadné olejové čerpadlo a nepoškozený motor.Následně výměna VVT a ventilu VVT na diag hlásilo chybu polohy vačky a od vaček jde nehezký zvuk.
Výfuk má někde díru.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#33 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od dali »

Co tlak oleje, měřili jste?
Pokud měnili čerpadlo a jestli měnili i o-kroužek mezi čerpadlem a sacím košem za novej z Volva, tak to se pak ty čerpadla můžou měnit pořád dokola a ani se nedivím, že to bylo přidřený. Možná by nebylo špatný to pověsit někam viditelně na fórum: kluci z anglickýho fóra po výměně několika nových čerpadel, vždy víc kusů na stejným autě přišly na následující problém: Volvo prodává o-kroužek, kterej je moc nízkej :bad: díky tomu čerpadlo nedává dostatečnej tlak... řešení je geniálně jednoduchý. Mezi čerpadlo a sací koš dát ty nový o-kroužky dva :P
Zmíněnej problém se netýká o-kroužků, co tam jsou z výroby, ale pouze těch co se dnes dají koupit jako náhradní díl... takže dokud se neoodděluje sací koš od čerpadla,jste v pohodě...

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#34 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

dali píše:Co tlak oleje, měřili jste?
Pokud měnili čerpadlo a jestli měnili i o-kroužek mezi čerpadlem a sacím košem za novej z Volva, tak to se pak ty čerpadla můžou měnit pořád dokola a ani se nedivím, že to bylo přidřený. Možná by nebylo špatný to pověsit někam viditelně na fórum: kluci z anglickýho fóra po výměně několika nových čerpadel, vždy víc kusů na stejným autě přišly na následující problém: Volvo prodává o-kroužek, kterej je moc nízkej :bad: díky tomu čerpadlo nedává dostatečnej tlak... řešení je geniálně jednoduchý. Mezi čerpadlo a sací koš dát ty nový o-kroužky dva :P
Zmíněnej problém se netýká o-kroužků, co tam jsou z výroby, ale pouze těch co se dnes dají koupit jako náhradní díl... takže dokud se neoodděluje sací koš od čerpadla,jste v pohodě...
čert aby to spral...
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#35 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od dali »

Skoro bych řek, že když si výrobce nezajistil dostatečnej přísun oprav Castrolem, tak to zkouší jinak :evil:

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#36 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

dali píše:Skoro bych řek, že když si výrobce nezajistil dostatečnej přísun oprav Castrolem, tak to zkouší jinak :evil:
Že by v tom byl záměr? No nevím... chtělo by se to zeptat v autorizáku.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#37 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od dali »

V autorizáku ti popřou, že takovej problém vůbec existuje... Volvo přeci neprodává nefunkční díly 8)

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#38 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od Kuko28 »

tak to už zavání konspirací, a nakonec na tom stejně vždy vydělá Martinopel - končí u něj jak skastrolované, tak zadřený káry :D
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#39 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

Kuko28 píše:tak to už zavání konspirací, a nakonec na tom stejně vždy vydělá Martinopel - končí u něj jak skastrolované, tak zadřený káry :D
Martin dělá poradce pro Volvo, to je jisté :ROFL:
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

GDPR_user

#40 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od GDPR_user »

Kuko28 píše:tak to už zavání konspirací, a nakonec na tom stejně vždy vydělá Martinopel - končí u něj jak skastrolované, tak zadřený káry :D
Pssst big brother tě vidí.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#41 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od Sergej »

A ste si tu vsetci isty, ze pri vymene olejoveho cerpadla je treba davat dole vanu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#42 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

Sergej píše:A ste si tu vsetci isty, ze pri vymene olejoveho cerpadla je treba davat dole vanu ?
Zajímal by mne motor u kterého by to nebylo potřeba. Možná fakt něco nevím a čerpadlo je z boku na bloku a je třeba elektrické...
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#43 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od Jean »

Konkrétně třeba na všech whiteblock motorech Volvo. Včetně třeba Tvojí 960. Výměna čerpadla s vanou opravdu nesouvisí.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#44 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

Jean píše:Konkrétně třeba na všech whiteblock motorech Volvo. Včetně třeba Tvojí 960. Výměna čerpadla s vanou opravdu nesouvisí.
Bavíme se o "olejovém čerpadle" ??? Viděl jsem schéma, bez sundané vany se na čerpadlo nepodívám... :unknown:

EDIT: nebo to dole co je ve vaně je jen sací koš? A to čerpadlo je jako ten disk nahoře jo? A ten disk je někde jinde než zespod bloku?
Přílohy
GR-74523.jpg
GR-74523.jpg (79.22 KiB) Zobrazeno 2331 x
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#45 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

Tedy to čerpadlo je přístupné z venku? :) Tak to je pro mne novinka. A to ten vůz, co je tu zminován, to má také tak? :) A to opravdu nemusí vana ven, abych mohl měnit čerpadlo? Ale koukám do schématu, je tam hromada těsnítek, které jsou kolem vany, takže by podle mého názoru vana měla jít též a těsnítka dát nové. Ale nejsem mechanik, tak nevím :)
EDIT: ale vidím,že sundat vanu znamená motor ven, a to se nikomu asi moc nechce... že?
Přílohy
IMG_9319.JPG
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#46 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od Sarkasmic »

Pokud tomu opravdu nerozumiš tak nedělej rozumy... :D To čerpadlo je opravdu ten disk a dostaneš se k němu bez jakýhokoliv rozdělávání vany. A žádný z tebou zminovanejch tesnítek který souvisí s olejovou pumpou není uvnitř vany... :)

Ad motor ven-ne že by nechtělo,ale chtělo by se ti to platit?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#47 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od luckybeef »

Sarkasmic píše:Pokud tomu opravdu nerozumiš tak nedělej rozumy... :D To čerpadlo je opravdu ten disk a dostaneš se k němu bez jakýhokoliv rozdělávání vany. A žádný z tebou zminovanejch tesnítek který souvisí s olejovou pumpou není uvnitř vany... :)

Ad motor ven-ne že by nechtělo,ale chtělo by se ti to platit?
Co rozumy já rád, zejména pokud si něco myslím že vím :) Na druhou stranu, pokud vidím, že něco nevím, tak to přiznám. Apropos - koukaje na to schéma, tak mám pocit, že bych já osobně si "jen" čerpadlo dělat nechtěl, že bych chtěl zkontrolovat i tu část co je ve vaně. Ale to je jen můj názor.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Toothy

#48 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od Toothy »

Necháme to na Martinovi. Auto už je u něho, přeposlal jsem mu e-mail se všema opravama ve Švédských vozech a třeba se k tomu sám vyjádří :-)

GDPR_user

#49 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od GDPR_user »

Po prvotní prohlidce zjištěno,že se v autě vrtali totální dementi.Rozvody naprosto jinak,než by měly být.Dle mého názoru naprosto zbytečně vyměněné VVT a ventil VVT.

Toothy

#50 Špatná zkušenost - autoservis Švédské vozy

Příspěvek od Toothy »

Seznam provedených oprav ve Švédských vozech:
olejové čerpadlo 7200,-
sada těsnění 550,-
časovač vačky 6800,-
el.ovladač časov. 3500,-
práce 16x490,- 7840,-
celkem 25.890,- + DPH
cena s DPH 31.068Kč

Dále:
váha vzduchu
škrtící klapka

výměna oleje + olejový filtr
zadní část výfuku
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“