Poslední návštěva: 22 zář 2019 04:13 Právě je 22 zář 2019 04:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Saab - rôzne modely
PříspěvekNapsal: 24 úno 2013 14:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2012
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha 9
Díky práve tem prvý sa mi páči...a čo ten motor?
Áno chcem to na dlhé trasy lebo na 99% jazdím Praha - stred SR a po meste 1% v Prahe :)
A velké :) ideál kombi.

Skúsme sa teda zamerať na tú spotrebu :) a čo servis a ceny dielov?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab - rôzne modely
PříspěvekNapsal: 24 úno 2013 21:29 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 1273
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
tak keď velké kombi, tak by som sa zameral na 9-5, ideálne MY2002 a vyššie, ale ten kúsok z prvého odkazu vyzerá skutočně extrémne dobre

9-3 sa ako kombi robila len v druhej generácii od 2006, a to sa asi do rozpočtu nezmestíš

2.0LPT nie je sice žiadna raketa, plus mínus na úrovni volváckej atmosférickej 2.4, ale má peknú, takmer atmosferickú charakteristiku, a dá sa s ňou dosiahnúť slušná spotreba. S mojou 9-3, ktorá je len o chlp ľahšia som po dialnici na tempomat 120km/h atakoval 7l, do práce v lete 50/50 okresky mesto jazdím za 8.5, v zime o 1-1.5l viac.

Tuším, že všetky 9-5 už majú Trionic 7, takže po úprave SW možeš tankovať E85, a jazdiť buď na čistý etanol, alebo akýkolvek pomer s benzínom, sám si to spočítá a nastaví mapy. Vyplatí sa to najma na dlhšie trasy, samozrejme to nemože konkurovať v nákladoch nafte, tobož LPG, ale pár korún to úšetrí. Bohužial benziniek s E85 je pomenej, a na slovači žiadna.... Výhoda je, že ti to pridá pár koníkov, pri dvojlitre zhruba 20-30, pri 2.3 dokonca okolo 50 :green:

Ešte by som do výberu zahrnul aj 2.3LPT, kde spotreba bude plus mínus rovnaká, možno aj o chlp nižšia, a má viac krútiaku plus pár koní ktoré sa občas hodia že :twisted:

Aero je sice fantastické, ale nákladovo počítaj tak na úrovni volváckej V70 T5 8) Plus aj servis má svoje špecifiká - špeciálne sviečky, iné podvozkové diely, iné veci v motore a pod. Okrem toho sa doporučuje jazdiť len na N98, a je to samozrejme tvrdšie nastavenie podvozka.

Čo sa týka servisu, tak po Prahe sú tak 3-4 neautorizovaný špecialisti, kde hodinové sadzby oscilujú okolo 400-500kč a sú to fakt machri. P9 konkrétne práve pán Halda (prvý inzerát), alebo David Bubník. S dostupnosťou náhradných dielov problém nie je, ceny sú plus mínus na úrovni volva. Mrkni na stránky saabtuning.cz, prípadne rsmotorsport.cz, sú to asi najlepšie internetové obchody na diely.

Servisné intervaly sa doporučujú na 10tis Km čo sa týka oleja, rozvody sú reťazové. Vačšinou sa menia niekde medzi 200-300tis KM, ale niekomu vydržia aj viac, Riziko pretrhnutia je mininálne, časom ale začnú byť hlučnejšie. Výmena je trochu drahšia, lebo sa musí pri tom vybrať celý motor. Ja mám kalkuláciu na 17-20tis Kč, ale mení sa pri tom aj olej v prevodovke, tesnenie pod hlavou a lahšie sa skontrolujú aj ďalšie veci ukryté vo vnútri.

Motory sú citlivé na pravidelnú výmenu oleja, takže bez jasnej histórie by som nič nekupoval.

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab - rôzne modely
PříspěvekNapsal: 25 úno 2013 01:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10112
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Takový pěkný shrnutí by si zasloužilo nezmizet v propadlišti. :good:
Co na to zelení?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab - rôzne modely
PříspěvekNapsal: 25 úno 2013 11:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4342
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Zachováme :good:

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 25 úno 2013 12:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2012
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha 9
Díky za info a našiel som celkou zaujímavú recenziu 9-5 tak ju sem dám:
http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazden ... kusenosti/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 25 úno 2013 13:54 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 1273
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
slušný článok :good: popis problémov s benzinovými turbomotormi je myslím velmi zrozumitelný - jednoducho pravidelná výmena oleja, plus občasné vyčistenie vane s inštaláciou opravnej odvetrávacej sady a motor vás prežije.

moje LPT napr. prvých pár rokov života jazdilo v 12-15tis intervale, ale zjavne so slušným zachádzaním, vďaka tomu aj pri 270tis šlape ako hodinky. Opať záleží od sposobu používania - krátke jazdy po meste, skrátiť interval, časté využívanie max. výkonu napr. na dialnici v Reichu :twisted: skrátiť interval. Ale toto sú obecné múdra, platné pre vačšinu turbomotorov, nie len pre Saab. Bohužial Saab najviac doplatil na mániu 90tých rokov v podobe longlife olejov, kde proste 30tis. interval medzi výmenami tieto motory nerozdýchali...

ešte možno poznámka k SDI - bežne vydrží kazeta okolo 150-200tis KM, čo si myslím že je slušné. Nová stojí 8tis, repasovaná polovicu. Máloktoré cievky u iných motorov vydržia viac, a keď si človek spočítá kolko stoja dohromady na 4/5 valcov, bude na podobnej cene.

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 26 úno 2013 21:58 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 1273
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/S ... A-ALU-.php

tak pri šmejdení na saab fóre som zrejme odhalil záhadu udávaného výkonu tohoto LPT - podla všetkého ide o továrenský firmware, ktorý dával výkon práve 141kW a ponúkal sa napr. na trhoch, kde by objemnejšie motory boli extra zdanené, typicky Taliansko

to je myslím pozitívne, žiadne garážové tunenie, ale poctivý fabrický SW

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 02 říj 2014 17:58 
Offline

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 7
Vůz: S40
Kluci, zeptám se vás, jestli někdo z vás, kdo má 2,3t, nebo Volvo T5, T6 někdy jel v novým RSu , já jsem v něm jel o víkendu na předváděcí jízdě a přišlo mi to dobrý, ale nemám srovnání s luxusnějšíma verzema Volvo a Saab. (já mám zatím S40)

Díky za info


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 03 říj 2014 02:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
V OIII RS jsem nejel, ale je to první oktávka RS u který hrozí, že si na ní starý Volvo v turbo benzínu vyláme zuby. Všichni ji chválí (někdo z nich za to možná dostal zaplaceno, ale i tak panuje shoda, že benzínová verze se povedla).

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 07 říj 2014 20:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2014
Příspěvky: 16
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Vůz: C70 2.3 T5 black
Popravdě mě to taky zajímalo, holt všechno se posunuje dopředu a hodnoty kterých 2.0TSI v OIII RS dosahuje by mohly dát T5ce na prdel. Je to 165kw vs 176kw, ale nejsem si jistý jestli 20ti letý věkový rozdíl bude ve prospěch T5 nebo naopak proti. Nehledě na skutečnost, že OIII je z 7 stupňovým DSG a to umí řadit fakt dobře a hlavně rychle.

_________________
[size=85]VOLVO C70 T5 (176kW/330Nm) '99, manual, černá
Bylo:
Ford Focus 2.0 16V Zetec (96kw)'99, manual, šedomodrá
Chevrolet Cruze 1.6 16V EcoTec (91kw) 2012, manuál, bílá


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 07 říj 2014 22:20 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 1273
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
RS jsem zatím neprubnul, ale velice mě překvapila 1.2TSI 77kW. Ten samý motor v Rapidu Spaceback OK, ale žádné porno. V Oktávce pocitově o třídu jinde (převodovka?, oba manuál 6st.) a proti mému nízkotlakému dvoulitru to teda žádný extra velký rozdíl nebyl.... :shock:

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 16 úno 2015 22:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5028
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
máte někdo zkušenosti s 900 NG v 2,0i?

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 16 úno 2015 22:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2011
Příspěvky: 563
Bydliště: Brno
Ondra. píše:
máte někdo zkušenosti s 900 NG v 2,0i?


Ahoj,

asi rok jsme ji měli v práci. Občas jsem s tím jezdil.

_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 17 úno 2015 07:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2011
Příspěvky: 584
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo
Ondra. píše:
máte někdo zkušenosti s 900 NG v 2,0i?


Dobrá spolehlivost, ale je to trochu lenochod. V turbu to pojede líp a za menší spotřebu...

_________________
je: 850 T5-R GUL sedan manuál '95
bylo: VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 17 úno 2015 09:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5028
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
stojim pred konkretni nabidkou a turbo neresim. potrebuju neco nizkonakladovyho. atmosfera ma svicky nebo kazetu? problemovy dily? cetl jsem neco o tom ze predni ramena stoji raketu

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 17 úno 2015 12:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2011
Příspěvky: 563
Bydliště: Brno
Atmoféra ma rozdělovač, takže bezproblémový díl. Přední ramena jsou docela drahé, ale jsou ale 2 ze 3 čepů (silentbloků) jsou měnit samostatně.

Pěkná stránka o Saabech.

http://photo.platonoff.com/Auto/

_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 22 bře 2015 16:32 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 1273
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
ten motor je prý nesmrtelný, myslím, že celkem v pohodě snáší i LPG, ale instalace by byla nejspíš dražší než samotná kára...

každopádně pojízdné kousky se dnes prodávají za míň než průměrný plat a rozborkových kousků je taky celkem dost

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 20:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4342
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
chlapci, jak jsou na tom spolehlivostí u saabu motory 1,9 nafta ?

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 21:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5028
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
doktor píše:
chlapci, jak jsou na tom spolehlivostí u saabu motory 1,9 nafta ?

říká se že je to jeden z těch míň poruchovějších dieslů svojí doby. Až je prý k nevíře že to vylezlo z italů. Ale nebudeme si lhát, v dnešní době bude i ten nejlepší diesel horší než průměrnej benzínovej agregát že. Mám s 1,9 TiD (8V verze) nachozeno přes 12000 (celkový nájezd 200 000) a nic zásadního jsem neřešil dle Černíka mam korekční hodnoty na vstřikovačích u spodní hranice toho je neřešit. 16V verze mívají problémy s vířivýma klapkama, 132 kW toho už bych se bál že je to moc přeturbovaný. Bohužel už tuším že všechny jsou schovaný za DPF. I když jsem s nim ještě neměl problém, vím že to jednou přijde. Čistil jsem EGR, škrtící klapku a zaslepil jsem egr restriktorem- to se dá koupit jako ofiko díl u fiatu a omezuje průtok spalin z egru do motoru, úplný zaslepení u tohoto motoru není možné. Předchozí majitel měnil už altík (!) a já jsem měl trošku problémy se startérem, po rozebrání vyčištění a zpětnou montáží místního supermága Uřvanýho to tak nějak startuje, ale mohlo by to chytat líp. Fajnový jsou rozvody, nechají se vyřešit někde kolem 3500, origo SAAB za 4500 matroš.... Prý kolabují vodní pumpy, takže interval max 80000. Teď mi nic víc nenapadá, manželka je nervozní že mam jít do vany :D

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5028
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
už nesmrdim takže pokračuju...
Těch motorů to jezdí mraky v italech a v oplu, takže to dokáže kdekdo zdiagnostikovat a zaservisovat a proto jsem šel do JTD navzdory svýmu nevelkýmu nájezdu a ne do benzínovýho (a dost specifickýho) Saabu. A to i přes rizika common railů a DPF.HW odlišnosti tam nejsou prakticky žádný, SW je SAAB ale he to postavený na systému vstřikování od Bosche takže vcelku standart.

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Naposledy upravil Ondra. dne 27 dub 2015 06:45, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 23:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10112
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
U nás si nesmrděl, to je divný...
Jinak k tomu "standardu" dlužno dodat, že bosch service ti řekl, že na to nic nemaji, že saaby neumí, až tys jim musel vysvětlit, že čučí na JTD :-D
Ale Jede To Ďábelsky!

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 05:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5028
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
onen bosch servis bych do toho vubec nemichal. tam jen majitel diesel centra zkusil moji debilitu kdyz uz nevedel kudy kam a nevyslo mu to...

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 16:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 155
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Vůz: V40 B4184S 1.8 1998 černa-metal.
Jak je to s motory pro saab 93 SC od r. 2008 tedy po faceliftu ,nějaké změny?
Dá se říci co je spolehlivější benzín nebo nafta ,po tomto omlazení?
Případně doporučené motory.........

_________________
V40 1.8 85kw , 1998


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 19:00 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 1273
Bydliště: Praha
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
jestli Soba v naftě, tak skutečně jedině 1.9TiD

2008 je stále klasika, takže 1.9TiD 8v nebo 16v, 1.9TTiD pak 132kW.

Tuším že od 2011 pak byla nasazena nová generace 1.9TiD v rámci edice Griffin, které jsou už všechny biturbo a mají zvýšený výkon. Těch je ale jak šafránu

http://www.auto.cz/saab-9-3-griffin-nov ... meno-54729

obecně ale ani benziny u této generace nejsou špatné. Je to řada B207 (bavíme se o čtyřválcích), které možná nemají tolik "charakteru" a dravosti jako B205, ale zase jsou mechanicky odolnější

_________________
miláššek Saab 9-3SS r.03 1.8t 110kW + BRC
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poraďte při koupi - Saab - různé modely
PříspěvekNapsal: 22 pro 2015 11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2012
Příspěvky: 371
Bydliště: Havířov
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,0 166Kw 1999-LPG
Zdravím.
Jen bych chtěl slyšet názor na toto:
http://www.sbazar.cz/aztube/detail/1432 ... eto-266338
Ale asi to je ta varovaná 2,2 TiD,jestli se nemýlím?? :oops: :oops:
Děkuji za info. :jaj:

_________________
Je VOLVO V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
bylo:Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA FIAT MAREA WEEKEND 16,16v LPG-zelená metla na hlínách -Škoda Forman 136 GLX-LPG Red Střep-Škoda 120L lpg KARKULKA-Škoda 105 S ANDULKA


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.084s | 18 Queries | GZIP : On ]