Poraďte při koupi - Saab - různé modely

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 76
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 9

#26 Saab - rôzne modely

Příspěvek od zvady »

Díky práve tem prvý sa mi páči...a čo ten motor?
Áno chcem to na dlhé trasy lebo na 99% jazdím Praha - stred SR a po meste 1% v Prahe :)
A velké :) ideál kombi.

Skúsme sa teda zamerať na tú spotrebu :) a čo servis a ceny dielov?
_________________
AutoCS.cz

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#27 Saab - rôzne modely

Příspěvek od Kuko28 »

tak keď velké kombi, tak by som sa zameral na 9-5, ideálne MY2002 a vyššie, ale ten kúsok z prvého odkazu vyzerá skutočně extrémne dobre

9-3 sa ako kombi robila len v druhej generácii od 2006, a to sa asi do rozpočtu nezmestíš

2.0LPT nie je sice žiadna raketa, plus mínus na úrovni volváckej atmosférickej 2.4, ale má peknú, takmer atmosferickú charakteristiku, a dá sa s ňou dosiahnúť slušná spotreba. S mojou 9-3, ktorá je len o chlp ľahšia som po dialnici na tempomat 120km/h atakoval 7l, do práce v lete 50/50 okresky mesto jazdím za 8.5, v zime o 1-1.5l viac.

Tuším, že všetky 9-5 už majú Trionic 7, takže po úprave SW možeš tankovať E85, a jazdiť buď na čistý etanol, alebo akýkolvek pomer s benzínom, sám si to spočítá a nastaví mapy. Vyplatí sa to najma na dlhšie trasy, samozrejme to nemože konkurovať v nákladoch nafte, tobož LPG, ale pár korún to úšetrí. Bohužial benziniek s E85 je pomenej, a na slovači žiadna.... Výhoda je, že ti to pridá pár koníkov, pri dvojlitre zhruba 20-30, pri 2.3 dokonca okolo 50 :green:

Ešte by som do výberu zahrnul aj 2.3LPT, kde spotreba bude plus mínus rovnaká, možno aj o chlp nižšia, a má viac krútiaku plus pár koní ktoré sa občas hodia že :twisted:

Aero je sice fantastické, ale nákladovo počítaj tak na úrovni volváckej V70 T5 8) Plus aj servis má svoje špecifiká - špeciálne sviečky, iné podvozkové diely, iné veci v motore a pod. Okrem toho sa doporučuje jazdiť len na N98, a je to samozrejme tvrdšie nastavenie podvozka.

Čo sa týka servisu, tak po Prahe sú tak 3-4 neautorizovaný špecialisti, kde hodinové sadzby oscilujú okolo 400-500kč a sú to fakt machri. P9 konkrétne práve pán Halda (prvý inzerát), alebo David Bubník. S dostupnosťou náhradných dielov problém nie je, ceny sú plus mínus na úrovni volva. Mrkni na stránky saabtuning.cz, prípadne rsmotorsport.cz, sú to asi najlepšie internetové obchody na diely.

Servisné intervaly sa doporučujú na 10tis Km čo sa týka oleja, rozvody sú reťazové. Vačšinou sa menia niekde medzi 200-300tis KM, ale niekomu vydržia aj viac, Riziko pretrhnutia je mininálne, časom ale začnú byť hlučnejšie. Výmena je trochu drahšia, lebo sa musí pri tom vybrať celý motor. Ja mám kalkuláciu na 17-20tis Kč, ale mení sa pri tom aj olej v prevodovke, tesnenie pod hlavou a lahšie sa skontrolujú aj ďalšie veci ukryté vo vnútri.

Motory sú citlivé na pravidelnú výmenu oleja, takže bez jasnej histórie by som nič nekupoval.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#28 Saab - rôzne modely

Příspěvek od Urvanej »

Takový pěkný shrnutí by si zasloužilo nezmizet v propadlišti. :good:
Co na to zelení?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#29 Saab - rôzne modely

Příspěvek od doktor »

Zachováme :good:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 76
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 9

#30 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od zvady »

Díky za info a našiel som celkou zaujímavú recenziu 9-5 tak ju sem dám:
http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazdene-auto/saab/saab-9-5-1997-2010-recenzia-a-skusenosti/
_________________
AutoCS.cz

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#31 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Kuko28 »

slušný článok :good: popis problémov s benzinovými turbomotormi je myslím velmi zrozumitelný - jednoducho pravidelná výmena oleja, plus občasné vyčistenie vane s inštaláciou opravnej odvetrávacej sady a motor vás prežije.

moje LPT napr. prvých pár rokov života jazdilo v 12-15tis intervale, ale zjavne so slušným zachádzaním, vďaka tomu aj pri 270tis šlape ako hodinky. Opať záleží od sposobu používania - krátke jazdy po meste, skrátiť interval, časté využívanie max. výkonu napr. na dialnici v Reichu :twisted: skrátiť interval. Ale toto sú obecné múdra, platné pre vačšinu turbomotorov, nie len pre Saab. Bohužial Saab najviac doplatil na mániu 90tých rokov v podobe longlife olejov, kde proste 30tis. interval medzi výmenami tieto motory nerozdýchali...

ešte možno poznámka k SDI - bežne vydrží kazeta okolo 150-200tis KM, čo si myslím že je slušné. Nová stojí 8tis, repasovaná polovicu. Máloktoré cievky u iných motorov vydržia viac, a keď si človek spočítá kolko stoja dohromady na 4/5 valcov, bude na podobnej cene.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#32 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Kuko28 »

http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/S ... A-ALU-.php

tak pri šmejdení na saab fóre som zrejme odhalil záhadu udávaného výkonu tohoto LPT - podla všetkého ide o továrenský firmware, ktorý dával výkon práve 141kW a ponúkal sa napr. na trhoch, kde by objemnejšie motory boli extra zdanené, typicky Taliansko

to je myslím pozitívne, žiadne garážové tunenie, ale poctivý fabrický SW
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#33 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od dali »

V OIII RS jsem nejel, ale je to první oktávka RS u který hrozí, že si na ní starý Volvo v turbo benzínu vyláme zuby. Všichni ji chválí (někdo z nich za to možná dostal zaplaceno, ale i tak panuje shoda, že benzínová verze se povedla).

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#34 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Kuko28 »

RS jsem zatím neprubnul, ale velice mě překvapila 1.2TSI 77kW. Ten samý motor v Rapidu Spaceback OK, ale žádné porno. V Oktávce pocitově o třídu jinde (převodovka?, oba manuál 6st.) a proti mému nízkotlakému dvoulitru to teda žádný extra velký rozdíl nebyl.... :shock:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#35 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Ondra. »

máte někdo zkušenosti s 900 NG v 2,0i?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#36 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od sordo »

Ondra. píše:máte někdo zkušenosti s 900 NG v 2,0i?
Ahoj,

asi rok jsme ji měli v práci. Občas jsem s tím jezdil.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#37 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od majtinek »

Ondra. píše:máte někdo zkušenosti s 900 NG v 2,0i?
Dobrá spolehlivost, ale je to trochu lenochod. V turbu to pojede líp a za menší spotřebu...
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#38 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Ondra. »

stojim pred konkretni nabidkou a turbo neresim. potrebuju neco nizkonakladovyho. atmosfera ma svicky nebo kazetu? problemovy dily? cetl jsem neco o tom ze predni ramena stoji raketu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#39 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od sordo »

Atmoféra ma rozdělovač, takže bezproblémový díl. Přední ramena jsou docela drahé, ale jsou ale 2 ze 3 čepů (silentbloků) jsou měnit samostatně.

Pěkná stránka o Saabech.

http://photo.platonoff.com/Auto/
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#40 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Kuko28 »

ten motor je prý nesmrtelný, myslím, že celkem v pohodě snáší i LPG, ale instalace by byla nejspíš dražší než samotná kára...

každopádně pojízdné kousky se dnes prodávají za míň než průměrný plat a rozborkových kousků je taky celkem dost
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#41 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od doktor »

chlapci, jak jsou na tom spolehlivostí u saabu motory 1,9 nafta ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#42 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Ondra. »

doktor píše:chlapci, jak jsou na tom spolehlivostí u saabu motory 1,9 nafta ?
říká se že je to jeden z těch míň poruchovějších dieslů svojí doby. Až je prý k nevíře že to vylezlo z italů. Ale nebudeme si lhát, v dnešní době bude i ten nejlepší diesel horší než průměrnej benzínovej agregát že. Mám s 1,9 TiD (8V verze) nachozeno přes 12000 (celkový nájezd 200 000) a nic zásadního jsem neřešil dle Černíka mam korekční hodnoty na vstřikovačích u spodní hranice toho je neřešit. 16V verze mívají problémy s vířivýma klapkama, 132 kW toho už bych se bál že je to moc přeturbovaný. Bohužel už tuším že všechny jsou schovaný za DPF. I když jsem s nim ještě neměl problém, vím že to jednou přijde. Čistil jsem EGR, škrtící klapku a zaslepil jsem egr restriktorem- to se dá koupit jako ofiko díl u fiatu a omezuje průtok spalin z egru do motoru, úplný zaslepení u tohoto motoru není možné. Předchozí majitel měnil už altík (!) a já jsem měl trošku problémy se startérem, po rozebrání vyčištění a zpětnou montáží místního supermága Uřvanýho to tak nějak startuje, ale mohlo by to chytat líp. Fajnový jsou rozvody, nechají se vyřešit někde kolem 3500, origo SAAB za 4500 matroš.... Prý kolabují vodní pumpy, takže interval max 80000. Teď mi nic víc nenapadá, manželka je nervozní že mam jít do vany :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#43 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Ondra. »

už nesmrdim takže pokračuju...
Těch motorů to jezdí mraky v italech a v oplu, takže to dokáže kdekdo zdiagnostikovat a zaservisovat a proto jsem šel do JTD navzdory svýmu nevelkýmu nájezdu a ne do benzínovýho (a dost specifickýho) Saabu. A to i přes rizika common railů a DPF.HW odlišnosti tam nejsou prakticky žádný, SW je SAAB ale he to postavený na systému vstřikování od Bosche takže vcelku standart.
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 27 dub 2015 06:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#44 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Urvanej »

U nás si nesmrděl, to je divný...
Jinak k tomu "standardu" dlužno dodat, že bosch service ti řekl, že na to nic nemaji, že saaby neumí, až tys jim musel vysvětlit, že čučí na JTD :-D
Ale Jede To Ďábelsky!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#45 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Ondra. »

onen bosch servis bych do toho vubec nemichal. tam jen majitel diesel centra zkusil moji debilitu kdyz uz nevedel kudy kam a nevyslo mu to...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 119
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: V40 B4184S 1.8 1998 černa-metal.
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

#46 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Aubot »

Jak je to s motory pro saab 93 SC od r. 2008 tedy po faceliftu ,nějaké změny?
Dá se říci co je spolehlivější benzín nebo nafta ,po tomto omlazení?
Případně doporučené motory.........
_________________
V40 1.8 85kw , 1998

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#47 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Kuko28 »

jestli Soba v naftě, tak skutečně jedině 1.9TiD

2008 je stále klasika, takže 1.9TiD 8v nebo 16v, 1.9TTiD pak 132kW.

Tuším že od 2011 pak byla nasazena nová generace 1.9TiD v rámci edice Griffin, které jsou už všechny biturbo a mají zvýšený výkon. Těch je ale jak šafránu

http://www.auto.cz/saab-9-3-griffin-novy-vzhled-nova-technika-nove-jmeno-54729

obecně ale ani benziny u této generace nejsou špatné. Je to řada B207 (bavíme se o čtyřválcích), které možná nemají tolik "charakteru" a dravosti jako B205, ale zase jsou mechanicky odolnější
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 435
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#48 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Pepino33 »

Zdravím.
Jen bych chtěl slyšet názor na toto:
http://www.sbazar.cz/aztube/detail/14322127-saab-9-3-r-v-1999-najeto-266338
Ale asi to je ta varovaná 2,2 TiD,jestli se nemýlím?? :oops: :oops:
Děkuji za info. :jaj:
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#49 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od Kuko28 »

tož je to problém, že v téhle generaci prostě jinou naftu nekoupíš. a tahle žádný zázrak není... dobré na tom je aspoň to, že motor je oplácký, takže na to seženeš i po vrakáčích vše možné

jestli ale nejezdíš víc než 12-15tis KM ročně, tak kup benzin LPT - umí to jezdit za 7l a je to relativně bezproblémový motor
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#50 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od saabik »

Jedině 2,0i nebo 2,0lpt. Prostě benzín. Tahle 2,2TiD je potencionální kasička. Jestli ti ten Bosch odejde, tak se připrav, že místo nového iPhonu si uděláš návštěvu servisu...
Doporučuju na toto téma saab diskusní fora
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“