Poslední návštěva: 22 zář 2019 03:49 Právě je 22 zář 2019 03:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 00:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
zdravim panove,
na svuj youtube profil jsem nahral nekolik videi se zvuky, ktere mi pijou krev... :x

link: http://www.youtube.com/user/Malwinovo?feature=watch

je to klepani dole u praveho predniho kola. meni se to s otackama a nejvic je to slyset pri cca. 900-1000 ot. videa jsou nahrane pri volnobehu 800 ot.
remenice je menena nedavno, olej to vubec nezere, vakuovka to neni, kdyz se sunda klinak tak se nic nezmeni, silentbloky motoru nejsou sice v kdovi jake kondici, ale motor neskace, jen vrni.
prumerna spotreba kolem 6ti L.
jde to jako kdyby od vany. po vymene oleje zadna zmena a je tam Mobil 10w40.
na tacho 185k, ale moc tomu neverim.

vim, ze se to takhle blbe poznava, ale treba podle frekvence a zvuku nekoho neco napadne......
za postrehy budu rad.
dikes

PS: brzy to postavim k Marrovi....

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 00:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 9086
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
A co by s jako chtěl od chrochta?

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 00:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
vim, ze chrochtaci vydavaji ruzne pazvuky, ale kdyz jsem poslechl stejny agregat ve stejnem aute u kolegy, tak u nej neklepalo nic... :)

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 00:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 1009
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
hydroštely?resp asi jeden?

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=62857
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 01:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
no nejak mi neprijde, ze to jde od vrchu, ale je mozne ze se to siri pres blok... ale.... nema to zavislost na teplote.
zkousel jsem napr. i za behu oddelat vicko na dolejvani oleje, jestli tam treba neni pricpane odvetranani klikovky a nic se nezmenilo.....

posledni mesic tam leju Vervu a motor jeste vice stichl a jde PODSTATNE vic za plynem, ale na tohle kovove klepkani to vliv nemelo....

kdyz se sundal klinak tak to nezmizlo, takze kladky, napinak apod to neni...

osobne to typuju na ulozeni kliky (to bych ale uz asi dojel), ojnicni cep (dusledky neznam), vstriky (v kabine je to slyset ve chvili, jakmile polechtam plynovy pedal a jak jedu z kopce a dam nohu pryc, tak to stichne)

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 02:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Mění se to nějak podle zahřátí motoru? Ze strany spolujezdce jsou všechny V70 chrochty hlučnější, pozoroval jsem to i na Euro4 D5. Prostě z tý strany je motor blíž podběhu. Třeba ten můj je z pravý strany bez pazvuků až po delší jízdě.
To uložení kliky mě taky napadlo...kdyby byl třeba prasklej jen 1 šroub. Ale shazovat kvůli tomu nablind vanu je naprd... nevím jak u v70II ale u starý musíš vyvěsit rám.... Nikdy jsem (naštěstí) neslyšel, jak se to projevuje.
Další věc co se u tady toho motoru stává je, že upadávaj trubičky od ostřiku pístu, což bys taky zjistil po sundání vany, ale pokud by to způsobilo klepání (logicky zřejmě na čepu) tak už je to blbý (asi čep, teoreticky, ale moc tomu stejně nevěřím). Podle mě ale upadnutí trubičky a následnej provoz jen zvyšuje opotřebení a snižuje životnost.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 08:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
No zavislost na teplote to nema vubec.
Zkousel jsem i vymacknout spojku a nic.

TDi hlucnejsi jsou, ale tenhle zvuk je neco spatne...

Vanu chci dat Marrovi tak za 14dni pretesnit, tak necham rovnou skouknout kliku.
Bojim bojim aby to nebyly saly.
A co olejove cerpadlo? Nemuze tam neco rachtat?

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 09:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
Jen co si tak uvedomuju tak me jeste napadlo, ze se to klepani objevilo patrne kdyz jsem presel z 5W30 na 10W40. Muze to byt tak, ze se nenaplni poradne zdvihatko olejem a malo prizdvihne ventil, proto pali ve spatnou chvili?

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 14:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Aby někdo máznul šály na klice u tadytoho motoru, jsem ještě neslyšel. (To ráda dělá T5, tam stačí aby v pravý zatáčce problikla kontrolka mazání a je vymalováno).
Naopak častá závada je prasklej šroub na můstku kliky. Prevence je taková, že koupíš 12 kusů šroubů z nejsilnější 1.9tdi ve Volkswagenu. Číslo dílu N 90889701 je to například na Golfa 1.9 TDI (všechny písmena červený :green: ) 110kW kód motoru ARL (tam jich patří 10, ty jich potřebuješ 12). Šrouby maj naprosto stejný rozměry jako ty co máš v autě, ale pevnost 12.9 oproti 10.9 u standartních. Mě stály 680 Kč ve VW. Pokud ti Márra bude přetěsňovat vanu, je to ideální příležitost vyměnit je a mít jistotu, že ti klika nikdy neupadne. Rovnou ať ti skoukne trysky postřiku pístů a třeba něcím ťukne do jejich trubiček jestli nějaká upadne (upadávaj, já měl v 230tkm upadlý 4 z pěti), pokud bys je kupoval, tak v žádným případě nový z Volva, jdi pro ně taky do VW. Vyjdou na 1638 Kč všech 5 oproti cca 5000 ve Volvu. Po zkušenosti bych je klidně vyměnil preventivně, když je vana dole a má to něco najeto.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 15:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2155
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
dali píše:
Aby někdo máznul šály na klice u tadytoho motoru, jsem ještě neslyšel. (To ráda dělá T5, tam stačí aby v pravý zatáčce problikla kontrolka mazání a je vymalováno).
Naopak častá závada je prasklej šroub na můstku kliky. Prevence je taková, že koupíš 12 kusů šroubů z nejsilnější 1.9tdi ve Volkswagenu. Číslo dílu N 90889701 je to například na Golfa 1.9 TDI (všechny písmena červený :green: ) 110kW kód motoru ARL (tam jich patří 10, ty jich potřebuješ 12). Šrouby maj naprosto stejný rozměry jako ty co máš v autě, ale pevnost 12.9 oproti 10.9 u standartních. Mě stály 680 Kč ve VW. Pokud ti Márra bude přetěsňovat vanu, je to ideální příležitost vyměnit je a mít jistotu, že ti klika nikdy neupadne. Rovnou ať ti skoukne trysky postřiku pístů a třeba něcím ťukne do jejich trubiček jestli nějaká upadne (upadávaj, já měl v 230tkm upadlý 4 z pěti), pokud bys je kupoval, tak v žádným případě nový z Volva, jdi pro ně taky do VW. Vyjdou na 1638 Kč všech 5 oproti cca 5000 ve Volvu. Po zkušenosti bych je klidně vyměnil preventivně, když je vana dole a má to něco najeto.

:shock: Huh, takže v zájmu životnosti chrochta doporučuješ sundat vanu, vyměnit šrouby a omrknout trubičky ostřiku pístů? Ještě nějaký doporučení? Chci ten motor trochu vymazlit... Mám nalítáno 370 tkm... :oops:

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 16:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Ty trubičky nevím jak jsou častý. Ale jak říkám. Když jsme sundali vanu právě z důvodu výměny těch šroubů, našly se ve vaně 3 upadlý trubičky, 1 se nenašla vůbec a za tu poslední přítomnou stačilo trochu vzít a upadla taky. Kámošovi se potkala A6 s tímhle motorem povyměňoval poškozený věci, a než to zavřel vyčistil ještě vanu... hádej co v ní našel :wink:
Aby ti ty upadlý trubičky způsobily problém, musel bys jet podle mě minimálně 15-20 minut po dálnici s plynem na podlaze a ještě asi s načipovaným autem. Možná bys pak propálil píst. Primárně tam ty trysky jsou na ochlazování dna pístu. Pokud trubička upadne, stříká to pořád, jen ne přesně tam kam má.
Ty šrouby na klice praskaj zase hlavně u aut s chipem a u těch co tahaj těžký náklady. Pokud s tím někdo jezdí klobouka, tak že ani netlačí turbo, asi mu to nikdy nehrozí. Se zvyšujícím se nájezdem riziko ale roste. Pokud to někdy bylo potkaný, nebo pokud se rozerve tlumič torzních kmitů (velká gumou odpružená řemenice na klice) tak to tomu taky moc nepřidá.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 16:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
Remenici jsem menil nedavno. Byla natrzena a mozna sebou vzala i nektery ze sroubu...
Zacina se to rysovat... :)

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
malwin píše:
Remenici jsem menil nedavno. Byla natrzena a mozna sebou vzala i nektery ze sroubu...
Zacina se to rysovat... :)

Pokud musíš jezdit než se bude sundavat ta vana, tak doporučuju lehkou nohu, hlavně při náběhu turba přidávat zvolna a netahat to odspoda krouťákem.
Jenže klidně to může být cokoli jinýho, já píšu jen z vlastních zkušeností a poznatků, mechanik taky nejsem. Vždycky něco na netu vyslídím, co a jak udělat a pak mám lidi na to aby mi to na autě udělali.
Ještě mě napadá, zvuky taky může vydávat dvouhmota, ale ta je z druhý strany motoru.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 17:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
Jsem na tom uplne stejne...
Dvouhmota by mela stichnout pri seslapnuti spojky?
V tomto pripade to nema vliv.

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 29 úno 2012 17:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
Na jinym foru jeste prisli s tipem, jestli nemuze byt uvolneny vstrik.. nechaval jsem si merit tlaky a jestli si jeden z nich blbe nesednul... Ale nevim nevim...

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 21 bře 2012 01:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
takze po zasahu Marry uz pri pridavani plynu neklepe...

co se delalo:
-pretesneni vacky a ventiloveho vika + kontrola zdvihatek
-vymena sroubu na mustcich kliky na pevnost 12.9
-vymena trubicek ostriku pistu (4 byly upadle)
-pretesneni kliky
-pretesneni vany a olej. cerpadla
-vymena vodniho cerpadla (propoustelo)
-mereni tlaku ve valcich (28,27,27,27,26.5)

je to cele klidnejsi a zivejsi.
nevim presne co z toho za tim klepanim stalo, ale velke diky Marrovi a Dalimu.

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 25 bře 2012 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Tak to jsem rád, že moje poznatky byly něco platný :good:
Jak je vidět, tak trubičky ostřiku pístů jsou spotřební díl s intervalem tipuju tak 150 tkm, než začnou upadávat samy.
Podle mě přesně tahle věc stála za tím, když tenkrát Skapetrovi z jeho 850 v 680 tisících vykoukla ojnice. Takže když někdo budete přetěsňovat vanu, jděte rovnou do těch trysek ostřiku. A 12 šroubů na můstky kliky s pevností 12.9 za současnou cenu 28Kč/ks asi taky nikoho nezabije, získáte tím motor odolnej vůči hodně hrubýmu zacházení.
Kdyžtak zkusím něco sepsat do sekce Jak na to....

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 09 dub 2012 01:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2155
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Jen tak pro úplnost...nevíte někdo číslo těch trubiček na ostřik pístů? Myslim VW číslo...

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 09 dub 2012 03:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 220
Bydliště: BRNO
malwin píše:
takze po zasahu Marry uz pri pridavani plynu neklepe...

co se delalo:
-pretesneni vacky a ventiloveho vika + kontrola zdvihatek
-vymena sroubu na mustcich kliky na pevnost 12.9
-vymena trubicek ostriku pistu (4 byly upadle)
-pretesneni kliky
-pretesneni vany a olej. cerpadla
-vymena vodniho cerpadla (propoustelo)
-mereni tlaku ve valcich (28,27,27,27,26.5)

je to cele klidnejsi a zivejsi.
nevim presne co z toho za tim klepanim stalo, ale velke diky Marrovi a Dalimu.

A co to vše stálo?

_________________
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 09 dub 2012 08:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: V70 Mk.II 2.5TDi, tm. modra met., manual
Cca. 13

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 16 dub 2012 14:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
z-d-e-n-a píše:
Jen tak pro úplnost...nevíte někdo číslo těch trubiček na ostřik pístů? Myslim VW číslo...

9500588 Tryska rozstříkávací
12.9 šroub je N 90889701 a potřebuješ jich 12.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 28 dub 2012 23:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2155
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
dali píše:
z-d-e-n-a píše:
Jen tak pro úplnost...nevíte někdo číslo těch trubiček na ostřik pístů? Myslim VW číslo...

9500588 Tryska rozstříkávací
12.9 šroub je N 90889701 a potřebuješ jich 12.

No perfekt, musim pány z VW poctít návštěvou, dík moc...

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 13 črc 2012 13:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2009
Příspěvky: 44
Bydliště: Plzeň
Bydliště: Třemošná
Vůz: V70 2,4 D5 120kW D5244T 2002
Pokud by někdo potřeboval ty šrouby OE č.: N90889701, tak je můžu sehnat. 12ks za 552,-. Dneska je jdu měnit i já. Předchozímu majiteli nějakej blb neutáhnul řemenici při výměně rozvodů. Šroub řemenice jsem vytočil rukou. Musim mít asi strašnou sílu, když rukou povolim šroub utaženej na 300 Nm!

_________________
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní


Naposledy upravil adoks1 dne 13 črc 2012 22:46, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 13 črc 2012 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2009
Příspěvky: 44
Bydliště: Plzeň
Bydliště: Třemošná
Vůz: V70 2,4 D5 120kW D5244T 2002
Netušíte náhodou někdo na kolik se ty šrouby dotahujou? V autodatech je 65 Nm, ale to se mi moc nezdá, přijde mi to málo. A ještě to je pojmenovaný jako "hlavní víčko ložiska".
Dík za případný rady.

_________________
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: D5252T AEL - klepani
PříspěvekNapsal: 14 črc 2012 01:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Tuším 70Nm, ale ať to radši potvrdí někdo kdo má Vadis.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Semrush [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.072s | 18 Queries | GZIP : On ]