Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#1 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od Time4Tea »

Zima se blíží a Kleber krisalp, které letos dojedu, pudou pryč.
Tady: http://www.pneuvranik.cz/pneu_karta.php?149 jsem narazil na protektory Vraník (ano, vím, děsnej název) a protože vím, že technologie protektorů se za poslední roky výrazně změnila, nemusela by to být špatná volba.
Na netu jsem sice pár referencí našel, ale jen málo. Vesměs jsou hodnoceny pozitivně a na sněhu přímo vyzdvyhovány.
Hlavně rozměr 195/60 r15 je cenově 899,- velmi zajmavej.

Takže máte s tím přímo někdo zkušenost?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#2 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od Honza »

Nevim , ale kombinace Volvo a protektor mi nejde nějak dohromady.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#3 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od jarek.krizan »

Už jsem to tu někde psal, Firma Vraník sídlí asi 300m od naší firmy. Pneu od Vraníka jsem měl několikrát možnost vyzkoušet ( bohužel ) a setkávám se s nimi skoro denně. Já osobně bych je na svůj vůz nedal ani zadarmo. Na kostry se používají pneumatiky, které jsou přestárlé, po defektech, nebo průrazech a to i bočních. Mě se rozletěl jejich protektor ve 110 km/hod. - velmi příjemné :twisted: Pneumatiky jdou špatně vyvažovat a běhoun nebývá vždy úplně OK. Taky je dost velký problém s tím, dát dohromady 4 protektory alespoň na podobných kostrách, neboť, pneumatiky co se na protektorování používají, bývají různé konstrukce a tvrdosti a tím se poměrně dost následně mění jízdní vlastnosti. Já vím, že by se tyto věci neměly stávat, ale když to nikdo nekontroluje a potřebných koster je málo, tak se dějí i neuvěřitelné věci.
Co se týká zimních protektorů, tak je pravda, že mají v sobě nějakou drť, aby se zlepšili vlastnosti na ledu ( protože jinak jsou ty gumy daleko těžší a tvrdší, což vlastnostem v zimě neprospívá ), ale zase se tím narušuje struktura běhounu a dochází na betonu nebo asfaltu k vydrolování a na mokrém asfaltu je auto těžko ubrzditelné.
Takže pokud to shrnu, pokud pojedeš sám, v hlubokém sněhu a pomalu, tak se dá v případě nutnosti nouzově použít, ale pokud s tím chceš jezdit v normálním provozu, tak si musíš držet větší odestup od vozu před tebou ( což je prakticky díky hustotě provozu nemožné ) a na dálnici nejraději úplně zapomenout ( nebo na jakoukoli rychlost vyšší jak 90km/hod )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 309
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

#4 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od hoffi »

jarek.krizan píše:Už jsem to tu někde psal, Firma Vraník sídlí asi 300m od naší firmy. Pneu od Vraníka jsem měl několikrát možnost vyzkoušet ( bohužel ) a setkávám se s nimi skoro denně. Já osobně bych je na svůj vůz nedal ani zadarmo. Na kostry se používají pneumatiky, které jsou přestárlé, po defektech, nebo průrazech a to i bočních. Mě se rozletěl jejich protektor ve 110 km/hod. - velmi příjemné :twisted: Pneumatiky jdou špatně vyvažovat a běhoun nebývá vždy úplně OK. Taky je dost velký problém s tím, dát dohromady 4 protektory alespoň na podobných kostrách, neboť, pneumatiky co se na protektorování používají, bývají různé konstrukce a tvrdosti a tím se poměrně dost následně mění jízdní vlastnosti. Já vím, že by se tyto věci neměly stávat, ale když to nikdo nekontroluje a potřebných koster je málo, tak se dějí i neuvěřitelné věci.
Co se týká zimních protektorů, tak je pravda, že mají v sobě nějakou drť, aby se zlepšili vlastnosti na ledu ( protože jinak jsou ty gumy daleko těžší a tvrdší, což vlastnostem v zimě neprospívá ), ale zase se tím narušuje struktura běhounu a dochází na betonu nebo asfaltu k vydrolování a na mokrém asfaltu je auto těžko ubrzditelné.
Takže pokud to shrnu, pokud pojedeš sám, v hlubokém sněhu a pomalu, tak se dá v případě nutnosti nouzově použít, ale pokud s tím chceš jezdit v normálním provozu, tak si musíš držet větší odestup od vozu před tebou ( což je prakticky díky hustotě provozu nemožné ) a na dálnici nejraději úplně zapomenout ( nebo na jakoukoli rychlost vyšší jak 90km/hod )
Jarku,tak že zkráceně jsou k ho*nu :twisted:
Fakt je,že bych protektor dnes nepoužil v podstatě na žádné auto,natož na Volvo.
Možná kdysi v dobách dávno minulích se to nějakým způsobem vyplatilo,ale dnes už zásadně ne!
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

GDPR_user

#5 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od GDPR_user »

hoffi píše:
jarek.krizan píše:Už jsem to tu někde psal, Firma Vraník sídlí asi 300m od naší firmy. Pneu od Vraníka jsem měl několikrát možnost vyzkoušet ( bohužel ) a setkávám se s nimi skoro denně. Já osobně bych je na svůj vůz nedal ani zadarmo. Na kostry se používají pneumatiky, které jsou přestárlé, po defektech, nebo průrazech a to i bočních. Mě se rozletěl jejich protektor ve 110 km/hod. - velmi příjemné :twisted: Pneumatiky jdou špatně vyvažovat a běhoun nebývá vždy úplně OK. Taky je dost velký problém s tím, dát dohromady 4 protektory alespoň na podobných kostrách, neboť, pneumatiky co se na protektorování používají, bývají různé konstrukce a tvrdosti a tím se poměrně dost následně mění jízdní vlastnosti. Já vím, že by se tyto věci neměly stávat, ale když to nikdo nekontroluje a potřebných koster je málo, tak se dějí i neuvěřitelné věci.
Co se týká zimních protektorů, tak je pravda, že mají v sobě nějakou drť, aby se zlepšili vlastnosti na ledu ( protože jinak jsou ty gumy daleko těžší a tvrdší, což vlastnostem v zimě neprospívá ), ale zase se tím narušuje struktura běhounu a dochází na betonu nebo asfaltu k vydrolování a na mokrém asfaltu je auto těžko ubrzditelné.
Takže pokud to shrnu, pokud pojedeš sám, v hlubokém sněhu a pomalu, tak se dá v případě nutnosti nouzově použít, ale pokud s tím chceš jezdit v normálním provozu, tak si musíš držet větší odestup od vozu před tebou ( což je prakticky díky hustotě provozu nemožné ) a na dálnici nejraději úplně zapomenout ( nebo na jakoukoli rychlost vyšší jak 90km/hod )
Jarku,tak že zkráceně jsou k ho*nu :twisted:
Fakt je,že bych protektor dnes nepoužil v podstatě na žádné auto,natož na Volvo.
Možná kdysi v dobách dávno minulích se to nějakým způsobem vyplatilo,ale dnes už zásadně ne!
V loni jsem si koupil protektory od Vraníku se vzorkem HPL4 a maximální spokojenost.Na léto jedině origo,ale na zimu nevidím důvod proč ne

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od dali »

Myslím, že díky zavedení nový dopravní značky tuhle a podobný firmy čekaj zlatý časy.

GDPR_user

#7 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:Myslím, že díky zavedení nový dopravní značky tuhle a podobný firmy čekaj zlatý časy.
Já osobně značku neřeším,kdysi jsem x let jezdil na letních,ale od jisté doby na zimní vzorek nenechám dopustit.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#8 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od dali »

martinopel píše: Já osobně značku neřeším,kdysi jsem x let jezdil na letních,ale od jisté doby na zimní vzorek nenechám dopustit.
Já taky nemluvím o konkrétní značce ale o protektorech obecně a prořezávačkách a jiných zvěrstvech který díky tomu limitu 4mm taky určitě přijdou ke slovu. A jestli to má ty vlastnosti co popisuje Jarek a přičteš si k tomu vlastnosti aut na který se to bude (ze strachu o body díky nový značce) montovat, tak to bude zajímavá zima :roll:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#9 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od eLzyx »

Time4Tea píše:.
Hlavně rozměr 195/60 r15 je cenově 899,- velmi zajmavej.
To 850tka obouvá tak hloupej rozměr?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#10 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od wickey »

jj
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#11 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od Time4Tea »

OK, takže tu máme jedno pro a jedno proti...
Jěště má někdo konkrétní zkušenost?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 52
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V40 CC 1.6D

#12 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od wandeling »

myslim ze obzvlast na pneu by clovek setrit nemel...

driv jsem jezdil volvem na protektorech taky (nevim co to bylo za znacku, byli koupene u baumaxu), a byl jsem docela spokojeny. ale od te doby co jsem pracoval u jednoho vyrobce pneu, tak to vidim jinak. precejen auto stoji/jede na plose velke asi tak jako 4 dlane, a setrit zrovna na tomto miste muze cloveka stat zivot. takze od te doby radsi koukam jak dopadnou testy zimnich pneumatik ktere dela napriklad adac, a pak si podle toho pneumatiky koupim. pravda, nove znackove dobre pneu stoji ca. dvojnasobek toho co by stali protektory, ale myslim ze to stoji za to. a ze to rikam zrovna ja, znamy jako pan drzgresle, tak to uz je co rict... precejen bezpeci je bezpeci.
_________________
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#13 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od Time4Tea »

O testech pneumatik si myslím své. Nepovažuji je za stoprocentně vypovídající, ale pouze za jeden z ukazatelů kvality.
A vzhledem k tomu, že si dělám v takovýchto případech názor vždy z co možná nejvíce zdrojů, se ptám na konkrétní zkušenosti.
Co jsem zatím četl, je, že na sněhu jsou ty pneu velmi dobré, a silnci průměrné a životnost je také průměrná, to vše za dvoutřetinovou cenu.
Sečteno, podtrženo: vypadá to jako ekonomická volba OK, ale stále málo konkrétních zkušeností (a prakticky žádné s tím vzorkem z odkazu).
Takže má někdo konkrétní zkušenost? :mrgreen:
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

GDPR_user

#14 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od GDPR_user »

Time4Tea píše:O testech pneumatik si myslím své. Nepovažuji je za stoprocentně vypovídající, ale pouze za jeden z ukazatelů kvality.
A vzhledem k tomu, že si dělám v takovýchto případech názor vždy z co možná nejvíce zdrojů, se ptám na konkrétní zkušenosti.
Co jsem zatím četl, je, že na sněhu jsou ty pneu velmi dobré, a silnci průměrné a životnost je také průměrná, to vše za dvoutřetinovou cenu.
Sečteno, podtrženo: vypadá to jako ekonomická volba OK, ale stále málo konkrétních zkušeností (a prakticky žádné s tím vzorkem z odkazu).
Takže má někdo konkrétní zkušenost? :mrgreen:
Jezdím na různých protektorech několik zim a několikáté auto a nikdy žádný problém.
Na opelu jsem měl kdysi letní protektory Marix a i když jsem autem lítak okolo 180 nikdy žádný problém.
Takže za mne protektory na zimu ano,na léto si raději koupím slušně ojeté originály.

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#15 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od petr´S »

protektoru bych se nebál, ale je fajn dodat si svoje kostry, protože nikdy nevíš na co oni to napařej. pokud je v pořádku kostra, nebál bych se protektorů ani náhodou. Dneska nebývá problém nechat si naprotektorovat vlasní sjeté pneu. Navíc pokud je kostra vadná tak se separuje a oni to vyhazujou. Nechávám tedy protektorovat pneu na gaze a podobné stroje a pokud se protektorování povede (je to při výrobě tak 1:2) tak protektor drží léta.
Nebál bych se toho i když sám protektory na volvo nedávám, jezdím hodně a protektory se rychleji sjížděj... :poc:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#16 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od tomasss »

Kamarad je ma na Š120, rikal ze na snehu jsou dobry, ale na mokru ze je to tragedie...vzorek ma cca 4 mm.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#17 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od petr´S »

tomasss píše:Kamarad je ma na Š120, rikal ze na snehu jsou dobry, ale na mokru ze je to tragedie...vzorek ma cca 4 mm.
nebude to tím na čem jsou ty protektory namontovaný? :mrgreen:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#18 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od tomasss »

petr S60 píše:
tomasss píše:Kamarad je ma na Š120, rikal ze na snehu jsou dobry, ale na mokru ze je to tragedie...vzorek ma cca 4 mm.
nebude to tím na čem jsou ty protektory namontovaný? :mrgreen:
rekl bych ze spis ne, on driv jezdil celou zimu na letnich a prej na mokru drzely lip :lol:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#19 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od petr´S »

tomasss píše:
petr S60 píše:
nebude to tím na čem jsou ty protektory namontovaný? :mrgreen:
rekl bych ze spis ne, on driv jezdil celou zimu na letnich a prej na mokru drzely lip :lol:
nj já jezdil celoročně OR34 a bylo:) to nedrželo na suchu, na mokru ani na sněhu takže pohoda :pij: :mrgreen:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#20 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od eLzyx »

martinopel píše: Na opelu jsem měl kdysi letní protektory Marix a i když jsem autem lítak okolo 180 nikdy žádný problém.
Takže za mne protektory na zimu ano,na léto si raději koupím slušně ojeté originály.
Marix Ecology (letní) - moje noční můra. Měl jsem je na služební Fábii a nedalo se na tom jezdit, klouzalo to i na suchu, vyvážit se to nadalo, hnus. Zničil jsem je gumováním na parkovišti a nechal jsem si na to obout aspoň Kormorany (i když ani ty bych si na svoje auto nedal)

držím se zásady - když chci ušetřit na pneu, volím lehounce jeté "značkové".
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#21 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 225
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual

#22 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od EarlSin »

Já teda s Vraníkem zkušenost nemám, ale brácha má zimáky na citroenu právě od Vraníka.
Kupoval všechny 4, za týden mu jeden praskl, ale stačilo zaslat fotku a hned mu poslali novou gumu. :roll:
Od té doby je vše ok. 8)

Takže 50/50...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od Ondra. »

já si zas nemůžu stěžovat na zimí Matadory, není to nic světobornýho, ale za tu cenu :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#24 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od jarek.krizan »

Zimní Savy jsou skoro za stejnou cenu ja Vraníky a daleko lepší vlastnosti jak Barumky, nebo nějaké Kormorány apod.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#25 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?

Příspěvek od Lachtan »

Já na Volvech protektory nemám a nemíním je dávat ani do budoucna 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“