Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7460
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#1 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od Petr Marek »

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Jiri.T
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 908
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#2 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od Jiri.T »

Už jsem si toho všiml dřív, ale že by někdo začal přemýšlet, pochybuji
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 658
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#3 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od Airbus380 »

No co ropy mají dost... tak jediné řešení je tohle.... 8)
Přílohy
22310130_1577038182361478_2989999585254237859_n.jpg
22310130_1577038182361478_2989999585254237859_n.jpg (101.19 KiB) Zobrazeno 1101 x
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od raolsa »

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#5 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od PINĎABC »

Airbus380 píše:No co ropy mají dost... tak jediné řešení je tohle.... 8)
Hodit příčníky a šup s tím na střechu a nemusí ani zastavovat, být to větší auto mohl by to vozit i v kufru :ROFL:

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#6 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od Romulusw »

Nebo 18timetrový návěs a na plachtu šoupnout solární panely :D

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#7 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od pavel.2 »

Tak to opravdu nemá chybu , nějak se jim to plánování vymklo , hlavně že jsou ECO

To ale stejně politiky neodradí rači zavedou platbu za velikost jističe a nařídí stavět přípojky ,
Vždyt ve větších domech po roce 2020 chtějí na každé parkovací místo zásuvku.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 831
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#8 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od THOmasoj »

Už jsem si také dělal legraci z šéfa jezdícího Teslou S, že by si mohl nechat dodělat kouli a tahat s ní mobilní dieselagregát co nám stojí před barákem pro zvýšení dojezdu :D
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7460
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#9 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od Petr Marek »

Tak ta Norská fraška má pokračování. Chytří vládní úředníci, kteří nevědí, jak z průšvihu ven přišli na to, že elektromobil je plný baterií, a proto je moc těžký, takže víc zatěžuje a opotřebovává silnice. Proto vláda chce na těžké elektromobily uvalit daň za hmotnost, která má být v přepočtu až 190000,-kč. No to je Kocourkov! :bad:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Tom33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 199
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v

#10 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od Tom33 »

A já myslel,že banánová republika je jen u nás.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#11 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od pavel.2 »

To jsou úředníci profíci , hlavně odborníci vždyt BMW i3 Katacita li-ion akumulátoru (kWh) 33,2/27,2 ,
Hmotnost Pohotovostní hmotnost EU (kg) 1320
Max. povolená hmotnost (kg) 1670
Povolené zatížení (kg) 425
Rozložení hmotnosti mezi nápravy, přední/zadní (%) 47/53

Tak opravdu nechápu jak může víc opotřebit silnici oproti běžnému autu nedejbože SUV atd..
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#12 Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce

Příspěvek od Deshi »

pavel.2 píše:To jsou úředníci profíci , hlavně odborníci vždyt BMW i3 Katacita li-ion akumulátoru (kWh) 33,2/27,2 ,
Hmotnost Pohotovostní hmotnost EU (kg) 1320
Max. povolená hmotnost (kg) 1670
Povolené zatížení (kg) 425
Rozložení hmotnosti mezi nápravy, přední/zadní (%) 47/53

Tak opravdu nechápu jak může víc opotřebit silnici oproti běžnému autu nedejbože SUV atd..
Pokud to politici dostatečně dobře vysvětlí, tak si takovéhle porovnání nikdo nebude muset dělat, protože přece důvěřují politikům :%)
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“