LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 154
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#1 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od descoobed »

Aloha plynaři,
Viz nadpis, rád bych otevřel diskuzi na téma, které tu v podstatě není.
Poláci a jejich LPGTECH-podle všeho založeno kolem lidí, co pracovali pro STAG, vstřiky Dragon vypadají slušně poměr výkon/cena.
Alex-jejich vstřiky Barracuda by měli dosahovat přesnosti Keihinů, reduktor Turbo do 320-360k.
A nakonec vstrikovače Hana, třeba v porovnání s Magicem FX/Valtekem?
Jezdí to tu někdo?
Aktuálně mám ve v pro mě nové V70 P3 B5254T6 přes 10 let staré komplet Tartarini s KO vstřiky (EVO7) a reduktorem na repas, tak přemýšlím nad tím, jestli to nevyndat a nepřekopat na něco jiného. S poměrem rozumný výkon/cena/trvanlivost (záruka) se kloním k systémům výše, je na nich něco špatně?
Výměna by šla do rukou někoho, kdo už má s B5254Tx něco za sebou ať už ve Volvu, nebo ve Fordu.....
Chápu, že je to trochu double topicu se zkušenosti s 2.5T a LPG, ale takhle snad rozpoutáme větší diskuzi a pokud bude výsledek stát za to, můžeme ho tam přidat.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

#2 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od Fridrich »

Taky jsem resil vymenu vstriku u Tartarini a mam AEB i plus airco. Funguje to perfektne
Naposledy upravil(a) Fridrich dne 15 srp 2019 09:48, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

#3 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od Fridrich »


descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 154
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#4 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od descoobed »

Budu zkoušet modré Hana, pokud se plynaři podaří komunikovat s Tartarini jednotkou. Když to nepůjde, vymění se Tartarini ecu za Alex.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od Zajsoft »

descoobed píše:Budu zkoušet modré Hana, pokud se plynaři podaří komunikovat s Tartarini jednotkou. Když to nepůjde, vymění se Tartarini ecu za Alex.
Jakoze, pokud plynar si nekoupi/ci jinak nesezene HW klic k SW, tak si ty radeji zaplatis jinou jednotku? :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 154
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#6 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od descoobed »

Ano, 5 x vstrikovač Tartarini (EVO 8G) stojí o dvojku míň, než jednotka Alex, repas reduktoru Tartarini stojí víc než nový KME Gold/Supremo.... Překopat předek z Tartarini je o 5kkč dražší, než ho repasovat, navíc mám teď vstřiky snad půl metru od hlavy, nechápu jak to mohlo fungovat. :%)
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od Zajsoft »

No kdyz to vemes takhle z gruntu, tak to pak ano :-)
Jo kdyz mi rekli po repasi reduktoru castku, ktera jak pises odpovidala novemu od KME, tak sem na ne hodne blbe cumel :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 154
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#8 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od descoobed »

Nic jiného mi nezbývá, auto s sebou na plyn škubalo na volnoběh i v tahu, vstřiky hlučné, na přepnutí na plyn bych musel jít nad 2500 otáček, pak to přes spojku nechat spadnout aby to seplo. Je to tam celé deset let.
Kdyby to byl normálně servisovatelný plyn a nebyly vstřiky vzhůru nohama půl metru daleko, klidně bych to jen nechal zrepasovat, ale takhle to už raději překopu. Potřebuju, aby to spolehlivě jezdilo s co nejmenší nutností servisu, proto taky nechci Valteky.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od Zajsoft »

No ono se uvadi idealne do 20cm, ale kdyz vemu treba V8, kde to nejakej umelec navrtal hned na zacatek sani, tak i hadickama tam ten 1/2m byl :(
Ale furt to slo seridit a vykon skoro stejny jak na benzin(oproti N100 nema LPG nikdy sanci :D)...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od raolsa »

descoobed píše: Potřebuju, aby to spolehlivě jezdilo s co nejmenší nutností servisu, proto taky nechci Valteky.
Co ti na nich vadí?
Já jsem s Valtekama spokojený. Máme je na všech autech v rodině, zrepasuju je bez problémů doma (mám mašinku na seřízení) a sada do nich stojí asi 70 Kč.
Na Volvu jsem je dělal jednou, po cca 140000 km.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 154
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#11 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od descoobed »

Raolso, já po studiu všeho o LPG čekal, že se ozveš hned jak zmíním Valteky. :)
Tvůj nájezd na sadu je legendární. Já je nechci pro obavu z (ne)přesnosti, životnosti a frekvence servisu, já si vstřiky doma nezrepásnu, nenastavím a upřímně se do toho ani nikdy nebudu chtít pouštět.
Modré Hana za 800,-/kus mi přijdou jako ideální poměr cena/kvalita/frekvence servisu, s max 60k/válec je tam i rezerva na výkon, byť ST1 je asi hodně vzdálená meta, na autě je víc než dost práce.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#12 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od michal_0077 »

ja na to mam stejny nazor jak Radek (raolsa), asi to bude tim ze se v tom taky sam hrabu :)

Mam najeto na Valtek 30 uz 170tis km. jedine co jsem na nich musel resit bylo po 50tis nastaveni zdvihu . Od te doby zadny problem. Davam tam jen papirovou vlozku filtru za 100kc jednou za 40tis km. Kdybych natankoval nejakou sracku a zalepil je tak je jednoduse rozdelam a vycistim.

Po 200tis km to chce bud vymenit jadyrka za par korun. Na predchozi auto jsem si koupil z lenosti listu celou novou z polska za par stovek.

Myslim ze jsou valteky dostatecne presne, Urcite nikdo nepozna na spotrebe chodu motoru, jestli tam je Valtek, Keihin nebo BRC....
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 589
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#13 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od Sup »

Musím potvrdit, že ta V70 má plyn "neskutečně" udělaný. Vstřikovače dole na příčce chladičů a taaakhle dlouhé hadice. Aby na volnoběh nechcípala, tak se musí pustit klima. Zase všechna čest, že to přežilo tolik kilometrů.

Já měl BRC systém a tam jsem o něm nevěděl, měl najeto 150 000km a vstřiky stále původní, vše bez cukání a nebo nadměrné hlučnosti vstřiků. Tyhle jsou slyšet na kilometr daleko.

descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 154
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#14 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od descoobed »

Dokonáno jest.
Nakonec to byla rychlá akce kvůli STK+EM, jednotka Europe Gas Avance 48.6, reduktor Artic do 180kw, vstřiky Hana blue++.
Prioritou byl poměr cena x funkce x rozumný servis.
Vstřiky už nejsou vzhůru nohama na spodní příčce chladičů s hadicema přes půl metru, celá inatalce se asi dala víc učesat, nicméně funkce zatím bez výhrad, ke všemu na motoru je pořád přístup.
Na plyn zatím cca 1200km a příští týden na doladění, VDASH hlásí chudou směs z volnoběhu, na rozjezdu/jízdě nic necítím. Zatím jezdím na Tomegas, mám ho kousek od baráku a moc špatného jsem o něm nečetl.
Díky všem za rady a LpgPerfekt za bleskovou akci.
:beer:
20210205_113042_copy_1024x512.jpg
P.S. Kryt vedle filterboxu už je zpátky na svém místě.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#15 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od raolsa »

Musím přispět do tohoto vlákna taky, páč ESGI s Valtekama už v autě nemám. Jednotka začala po 10 letech provozu vykazovat chyby a navíc to byl zastaralý systém, tak jsem se rozhodl pro výměnu i se vstřikama.
Takže nyní mám LPGTECH 326 a vstřiky Yeti. Při výměně se komplet měnila kabeláž veškeré hadice u motoru a plynové filtry.
Jednotka si všechno hlídá sama. Před započetím ježdění na plyn bylo nutno chvíli jezdit na benzín, aby si jednotka načetla benzínovou mapu, ale pak už se seřizuje sama. Takže žádná rozsvícená kontrolka, auto jede jak má. V systému LPG se nic nenastavuje.
Jediný co jsem si přenastavil (koupil jsem si kabel a stáhl volně dostupný SW) byla teplota přepínání na plyn, kdy to přepínalo později než jsem byl zvyklý. :crazy:
Zrovna včera jsem do toho koukal a plynová mapa už se hezky načetla. :oops:
Další co ještě chci (nemusím) vychytat, je snímání hladiny LPG v nádrži. Jde nastavit kdy které kontrolky zhášejí, podle toho jak LPG ubývá. Teď se mi rozsvítí červená kontrolka rezervy a ujedu ještě 200 km. Chci to nastavit na nějakých 50 km, což je cca jedna cesta do práce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 154
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#16 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od descoobed »

Já mám v podstatě nový předek, zůstala 8mm měděná trubka z nádrže, bylo to tam 12 let. Na ukazateli nádrže, který je poslední věc od Tartarini, nejde ukazatel stavu paliva, to se doladí/vymění.
Překvapil mě jemnější volnoběh, ale je to první soukromý auto na plyn.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#17 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od Zajsoft »

raolsa píše: 26 úno 2021 22:00 Jediný co jsem si přenastavil (koupil jsem si kabel a stáhl volně dostupný SW) byla teplota přepínání na plyn, kdy to přepínalo později než jsem byl zvyklý. :crazy:
Co znamena pozdeji? Ja si naopak zamerne nechavam/nastavuju teplotu vyssi, aby se zbytecne nezasiraly vic filtry a vstriky, kdyz do toho jdou zbytecne tuhy sracky...
A vse(a vse turbiny) mi +/- prepina za tepla v 1/2km a ted v zime asi po 1km.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#18 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od raolsa »

to descoobed: Mě zůstal ve předu původní pouze reduktor, ten není potřeba měnit. Nádrž jsem měnil loni na jaře. :D

to Zajsoft: Byl jsem zvyklý, že mi to na LPG přepínalo, když se odlepila ručička teploměru a skočila na začátek stupnice. Teď mi to přepínalo někde ve čtvrtce stupnice - nastaveno to bylo na 35°C. Ještě to musím upravit, dal jsem to na 15°C a to je zase moc brzy, auto teď po oteplení přepnulo skoro hned. Dám to na 20 nebo 25°C. To se doladí, není problém, když mám kabel a nemusím s tím 35 km za plynařem. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bělov

#19 LPGTECH, Alex, Hana... náhrada 10l staré Tartarini?

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

raolsa píše: 18 srp 2019 18:41
descoobed píše: Potřebuju, aby to spolehlivě jezdilo s co nejmenší nutností servisu, proto taky nechci Valteky.
Co ti na nich vadí?
Já jsem s Valtekama spokojený. Máme je na všech autech v rodině, zrepasuju je bez problémů doma (mám mašinku na seřízení) a sada do nich stojí asi 70 Kč.
Na Volvu jsem je dělal jednou, po cca 140000 km.
Já mám od roku 2006 nainstalovaný ve Volvu S90 system Tartarini a vstřikovače Tartarini type 03. Najel jsem na nich skoro 200.000 km a jen jednou jsem je čistil po asi 120.000 km. Teď je je vyčistil znovu,ale chtělo by to zkalibrovat. Na Volnoběh to není ideální.. trošku auto vibruje. Spustil jsem autokalibraci,ale jede x minut a furt se nechce dokončit. Tak mě napadlo,že to bude chtít asi už seřídit ten zdvih pístků vstřikovačů. Objednal js si z Polska mašinku na seřizování vstřikovačů Valtek T30, které vypadají stejně a i tu sadu pístků nových Valtek, které prý pasují i pro Tartarini. Jenže problém je v tom,že nikde na internetu nemůžu najít, jaký má být zdvih pístků u vstřikovačů Tartarini type 03. Našel jsem jen údaje pro Valtek,tam je buď 0,4 nebo 0,6, pak IG1, což jsou taky podobné vstřikovače. Ale údaje pro vstřikovače Tartarini nikde nemůžu dohledat.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“