HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 42
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
Bydliště: Brno

#1 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Příspěvek od krampu »

Zdar jaxviňa!
mám na T-6 instalaci Magic 4 s reduktorem Magic 3. ovšem je to udělaný tak podivně, že je tam reduktor dvakrát. na každý tři vstřikovače jeden směšovač. v jednom z nich klekla membrána a plnej tlak navalil do vstřikovačů. doufám, že je nezmršil.
na reduktoru je napsaný, že umí na jeden vývod do 250koní a na dva vývody do 350koní.
samozřejmě mě napadá, jestli s tím nevydrbat snadno tak, že z jednoho reduktoru nevyšroubovat záslepku a z druhýho vývod a vyměnit je a mít ten porouchanej zaslepenej a druhej opatřit tak dvěma vývody. příležitostně ten porouchanej opatřit novou membránou.
teoreticky by měl kapacitou stačit jeden opatřený dvěma vývody. může nějak nestíhat? nebo proč tam mám dva reduktory?
je záslepka to s vnitřním šestihranem v(imbus) nebo s vnějším šestihranem?

Mimochodem když jsem zajel na diagnostiku LPG zařízení v Hradci Králové do firmy JK produkt. tam mi borec řekl, že je vadný MAP senzor.
Potom jsem čirou náhodou zastavil v Jičíně na ulici 17.listopadu i firmy, jejíž název mi trochu unikl, ale maj web lpg-jicin.cz a tam mi borec cvičně ten senzor namontoval problém trval dál. tak osahal komponenty a zjistil, že jeden reduktor je studenej, druhej teplej, položil mi pár otázek na chování auta před tím, než to kleklo a logicky odvodil, že to je reduktor. já nejsem na auta uplně kreten, ale jak funguje LPG zařízení přesně nevim.
Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Příspěvek od raolsa »

Reduktory musí být teplé, jde do nich voda z chlazení a díky tomu se odpařuje LPG. Prozatímní úprava co navrhuješ, by mohla fungovat, ale musíš ten druhý reduktor úplně vyřadit, i přívod a vodu.
Zřejmě jeden reduktor nestíhal při zátahu a tak tam dali dva.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 42
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
Bydliště: Brno

#3 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Příspěvek od krampu »

nemá někdo tušení, jestli záslepky s imbusem a vnějším šestihranem jsou jen záslepky nebo ukrývaj jiný překvapení?

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#4 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Příspěvek od HonzaA »

Nerozumím tomu, proč se pouštět do provizorní opravy. Nebude to fungovat pořádně, protože jeden reduktor nebude stíhat...

Nejlepším řešením by bylo nemontovat Magic, ale už se stalo. Na druhou stranu, ty mimořádně nekvalitní komponenty mají snad levný.

To není ten vyhlášený Magic reduktor, co při poruše membrány začne tlakovat do vody, že ne? Mnoha lidem to poškodilo motor.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Příspěvek od Zajsoft »

HonzaA píše:To není ten vyhlášený Magic reduktor, co při poruše membrány začne tlakovat do vody, že ne? Mnoha lidem to poškodilo motor.
Je to hlavne hlinikovej xindl, kterej proste zkoroduje a zacne to foukat do vody...
Staci nahradit necim jinym a je klid... A neni problem dat rovnou neco silnejsiho s dostatecnou rezervou, co udrzi tlak a ani nebude zamrzat pri plnym ceresu.
Dneska neni problem za par korun koupit reduktor na 350-400HP...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#6 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Příspěvek od HonzaA »

Co jsem mluvil s plynařem, co mu tam stálo nějaký Magicem odpálený Subaru, tak mluvil o membráně. Podobně jsem to slyšel i jinde. Ale třeba to má těch fatálních konstrukčních nedostatků na reduktorech víc.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Příspěvek od Zajsoft »

Jop, ale obezne proste ten hlinik shnije, je to obecne problem Magicu uz od zacatku(kdyz pominu jaka je to obecne sracka)...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 163
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#8 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001

Příspěvek od Jocker »

Co misto toho?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“